Elke vrouw is knap op de wereld, laat dat duidelijk zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe oppervlakkig kun je zijn.![]()
Geen wonder dat je geen vriendin hebt.
Als ik jou was zou ik niet alleen zo op uiterlijk gefixeerd zijn met al die plaatjes.
Goed om te horen, wel eens een vriendinnetje? En hoe ben je eraan gekomen, cafës, of vriendenkring?quote:Op woensdag 23 december 2015 10:25 schreef viseenoptie het volgende:
Zorg ook dat je eerst zelf goed in je vel zit, des te meer heb je zelf te bieden naar een vrouw toe.
Eigen leven, eigen dingen.
Quote van zo'n vrouwenfilm: First you have to love yourself before you can love someone else.
Niet dat het mij wat oplevert, maar heb best een prima zorgenloos single leven
Tuurlijk, dat is gewoon een lekker makkelijk excuus. Werkt op allerlei manieren. Ten eerste is het dan de schuld van een fout van de vrouwen zelf, en ten tweede kunnen zij zichzelf alsnog kwalificeren als de held van het verhaal, ondanks dat ze geen vrouwtjes regelen. Zij zijn immers geen klootzak.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat hele "vrouwen vallen alleen op klootzakken" gejank is overigens ook wel kansloos. Zijn hun vader en opa's soms ook klootzakken omdat die wel een vrouw hebben?
Prachtig hoe je het verwoord Kevin, ik ben echt blij met je post.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:51 schreef Kevin24 het volgende:
Wat mij veel heeft geholpen in het leven is er gewoon niet zo geobsedeerd mee bezig te zijn. Ik liep vroeger van depressie naar depressie en zat ook naar stelletjes te staren met tranen in me ogen.
Vind het ook kut dat op me werk nieuwe medewerksters in het begin wel naar me toetrekken en contact zoeken maar na een tijdje me niet meer zien staan. Dat is niet hun fout maar de mijne, want ik pak dit alles veel te serieus aan, overdenk alles en na een tijdje trekken ze naar een persoon toe waarmee ze wel kunnen lachen en alles luchtig oppakt.
Laat het "moeten" hebben van een vriendin los, staar/stalk geen stelletjes maar doe gewoon je eigen ding en werk aan jezelf. Be happy with yourself. Nu zeg ik niet dat dit alles helpt met het krijgen van een vriendin want ben zelf ook 30 jaar zonder ooit een relatie te hebben gehad maar dit helpt je wel om gelukkiger in het leven te staan. En ik merk zelf dat ik nu met deze attitude minder verwachtingen heb als ik bv bij de kassa sta en dan juist wel ineens flauwe opmerkingen etc durf te maken.
En zoals eerder aangegeven, zoek hulp, praat met iemand. Nu is dit makkelijker gezegd dan gedaan (want ik heb het ook nog steeds niet gedaan).
Tja, de waarheid is soms confronterend.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is gewoon een lekker makkelijk excuus. Werkt op allerlei manieren. Ten eerste is het dan de schuld van een fout van de vrouwen zelf, en ten tweede kunnen zij zichzelf alsnog kwalificeren als de held van het verhaal, ondanks dat ze geen vrouwtjes regelen. Zij zijn immers geen klootzak.
"Vrouwen vallen alleen op mannen met zelfvertrouwen" zou een betere benadering zijn voor ze, maar ja, dan wordt het wel erg confronterend.
Je hebt het in al je posts voornamelijk over uiterlijk. Focus eens meer op het innerlijk. (Wil niet zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is.) Op wat voor type vrouw, qua innerlijk val jij?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:32 schreef Charleville het volgende:
[..]
Elke vrouw is knap op de wereld, laat dat duidelijk zijn.
Maar een beetje uiterlijke verzorging , (niet te dik, leuk gekleed) zou wel een must zijn, ik ben zelf namelijk ook altijd wel een beetje goed gekleed met lekkere parfum.
Al vind ik m'n uiterlijk met kort haar een 6,6 / 6,7 en met wat langer haar een 7,1 / 7,2
Het gaat meer om goede verzorging dan een super knappe vriendin.
Tof te horen, en het ligt het niet aan jouw! Dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef Techje het volgende:
Er valt wel wat voor te zeggen dat vrouwen in onze huidige maatschappij het veel te makkelijk hebben als het op relaties aankomt. Mannen moeten ALLES doen om een vrouw te veroveren. Een vrouw hoeft niets te doen behalve wachten en keuren.
Nu blijkt dat hogeropgeleide vrouwen steeds vaker lang vrijgezel zijn. Rara hoe zou dat komen? Ik ben niet autistisch, maar wel een introverte extrovert (kan dat? ja dat kan). Ik ben erg open, vrolijk, vriendelijk etc. Maar niet stoer. Ik kijk altijd de kat uit de boom, en als ik mij eenmaal op m'n gemak voel, dan ben ik zeer extrovert. Maar niet stoer.
Ik kan de mooiste, tofste, leukste en gezelligste gesprekken met vrouwen hebben. Als ik dan eenmaal de moed bij elkaar heb geraapt om ze, uiteraard op een enorm ongemakkelijke manier en slechte timing (waarom kunnen vrouwen daar niet gewoon doorheen kijken...), uit te vragen, krijg ik meestal hetzelfde te horen. Aantal keer voorgekomen dat het antwoord was "net een relatie achter de rug en bladibla" en ze vervolgens nog dezelfde avond met een willekeurige lange, brede vent naar huis zien gaan (one night stand).
Nee, ik ben niet lelijk (ook geen James Bond, maar gewoon ókay', ik ben relaxt in omgang, spontaan doch ietwat verlegen etc. Kan het altijd in no time goed vinden met iedereen die ik ontmoet, dus ook daar ligt het niet aan.
Mijn problemen zijn vooral dat ik veel vrouwen mooi vind, maar weinig vrouwen echt leuk om uit te vragen. Ik ontmoet wellicht ook wat te weinig vrouwen. Ik wordt ontzettend ongemakkelijk zodra ik een vrouw wel leuk vind, en al helemaal als ik 'r probeer uit te vragen. En helaas zien vrouwen hier nooit doorheen. Helaas, en sorry om te zeggen, willen de meeste vrouwen een 'alpha' waar er niet veel van zijn, en waarover ze achteraf maar al te graag klagen bij die lieve jongen die geen relatiemateriaal is.
/rant
Moest het even kwijt. Het is voor steeds meer mannen (ik ken er echt bizar veel) steeds lastiger om te daten, omdat vrouwen te makkelijk kunnen kiezen, en daardoor meestal afgaan op uiterlijk, stoerheid etc. Dat soort domme shit.
Dit is zo'n fuckin bullshit. Ik zie zoveel, voor mij, lelijke mensen met relaties. Wat jij mooi vindt kan een ander lelijk vinden, en andersom. Tuurlijk gaat het bij mensen die het wat breder hebben of wat knapper zijn makkelijker, maar dat betekent niet dat je niemand kunt vinden die jou wederzijdse liefde kan biedenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:17 schreef Charleville het volgende:
[..]
Hier is het hard, alleen de knapste, rijkere komen aan de vriendin, en mensen met een (lichte geestelijke) beperking vallen al snel buiten de boot.
Miljoenen mensen hebben een relatie terwijl ze niet van zichzelf houden. Dat is echt geen vereiste voor een relatie hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:25 schreef viseenoptie het volgende:
Zorg ook dat je eerst zelf goed in je vel zit, des te meer heb je zelf te bieden naar een vrouw toe.
Eigen leven, eigen dingen.
Quote van zo'n vrouwenfilm: First you have to love yourself before you can love someone else.
Niet dat het mij wat oplevert, maar heb best een prima zorgenloos single leven
- Een meisje die niet te brutaal is.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:44 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Je hebt het in al je posts voornamelijk over uiterlijk. Focus eens meer op het innerlijk. (Wil niet zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is.) Op wat voor type vrouw, qua innerlijk val jij?
Ik begrijp je uitleg voor de volle 100%quote:Op woensdag 23 december 2015 17:23 schreef Hippocratos het volgende:
Oh ja, en over dat zelfvertrouwen tonen wat ik al paar keer zag langskomen moet je ook goed oppassen op welke manier je dat doet. Bijv. als je vroeger in de klas keek, hadden de 'bad boys' vaak een harem om zich heen. Gewoon door je zelfvertrouwen te tonen, subtiel jezelf hoger in de natuurlijke rangorde zetten door bijv. een plagende opmerking te maken, kun je die aandacht al krijgen. Maar je moet geen klootzak zijn. Als je echt een kutopmerking maakt of gewoon je gedraagd als een mongool/eikel, dan werkt het juist averechts. Beetje lastig uit te leggen via een forum, maar goed
Denk je dat de vrouwen daar vrolijk van worden? Verplaats je ook eens in hen. Op die aandacht van wanhopige jongens zitten ze echt niet te wachten. Maar dit heeft te maken met dat de mannen de jagers zijn en de vrouwen kunnen kiezen.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:30 schreef Charleville het volgende:
Nog een dingetje.
Stel je voor dat ik een meisje was, die een topic opende.
''Kan maar geen vriend vinden''.
Dan zat haar mail box propvol met jongens..
Als ik als jongen een topic open ''Kan geen vriendin vinden'' .
Zit er niets in je inbox.
Waarom is dit eigenlijk? Het lijkt wel of er echt veel minder meisjes zijn dan jongens.. Terwijl er in de statistieken meer vrouwen dan jongens in Nederland zijn,
Zeer interessant.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:35 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Denk je dat de vrouwen daar vrolijk van worden? Verplaats je ook eens in hen. Op die aandacht van wanhopige jongens zitten ze echt niet te wachten. Maar dit heeft te maken met dat de mannen de jagers zijn en de vrouwen kunnen kiezen.
Er is alleen maar een vrouwenoverschot boven de 40 omdat vrouwen gemiddeld langer leven dan mannen. Onder die leeftijd is er een mannenoverschot van ongeveer 5%.
http://www.cbs.nl/nl-nl/m(...)xtra/piramide-fx.htm
Die zijn voor de gemiddelde Nederlandse vrouw totaal niet interessant, dus maak je daar maar niet druk om.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:43 schreef Charleville het volgende:
[..]
Zeer interessant.
Na 70 + zie je dat er per jaar steeds meer vrouwen zijn als mannen omdat we sneller overlijden,
Bij jongeren zie je dat er meer jongens zijn dan meisjes.
En met Syrische vluchtelingen die zich binnenkort mengen in discotheken zal het percentage man nog meer toenemen, aangezien ze hun vrouwen zelf nooit meenemen naar een dansgelegenheid. En ze in het zelfde water vissen als wij.
Ditquote:Op woensdag 23 december 2015 17:30 schreef Charleville het volgende:
Nog een dingetje.
Stel je voor dat ik een meisje was, die een topic opende.
''Kan maar geen vriend vinden''.
Dan zat haar mail box propvol met jongens..
Als ik als jongen een topic open ''Kan geen vriendin vinden'' .
Zit er niets in je inbox.
Waarom is dit eigenlijk? Het lijkt wel of er echt veel minder meisjes zijn dan jongens.. Terwijl er in de statistieken meer vrouwen dan jongens in Nederland zijn,
Ik heb over alles kort geleden met mijn coach gesproken, en hij zei inderdaad dat ik een plan moet maken, om naar een uitzet toe te leven.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:55 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Het is wel makkelijk om te zeggen, doe dit, doe dat, waarom doe je niets met onze tips, ga uit huis, wordt zelfstandig, maak je los van je moeder etc.
Maar deze jongen heeft autisme en meerdere stoornissen. Wellicht is hij (nog) helemaal niet in staat zelfstandig te wonen en heeft hij het vermogen niet om op een normale manier om te gaan met vrouwen.
Dat betekent niet dat TS het nooit zal kunnen of nooit een relatie zal krijgen, maar ik denk dat de meeste 'tipgevers' een beetje teveel verwachten van TS.
Wat een onzin zit je weer uit te kramen.. Jij hebt zo erg veel foute vooroordelen.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:58 schreef Charleville het volgende:
Omdat ze zoveel aanbod hebben, nemen ze ook sneller afscheid van je in een relatie, want de meeste vrouwen hebben altijd wel weer iemand anders achter de hand, lees het vaak genoeg in dit sub forum, dat ze het niet meer zien zitten, en tegelijk weer een ander hebben.
Ja kleine stapjes lijkt me beter.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik heb over alles kort geleden met mijn coach gesproken, en hij zei inderdaad dat ik een plan moet maken, om naar een uitzet toe te leven.
En vond inderdaad dat ik beter in jaren moest denken dan in maanden.
Het is niet niets, ik kan op dit moment nog niet eens een ei bakken, of rabo bankieren..
Wil eerst leren koken, een volledige overzicht krijgen hoe mijn financiële plaatje eruit ziet. En daarna pas verhuizen, en wil ook weten of ik nog geld over heb, om eens een feestje bij thuis te organiseren, als ik de vrouwen van de vriendengroep mee kan nemen naar me thuis, kan ik ze misschien ook makkelijker whatsappen of ze eens alleen bij mij een filmpje komen kijken!
Probeer alles eens niet zo te generaliseren joh, zeker niet op basis van dingen die je leest op een forum.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:58 schreef Charleville het volgende:
[..]
Tof te horen, en het ligt het niet aan jouw! Dat weet ik zeker.
En inderdaad, als het dan uit is met een 'bad boy' , dat ze dan gaan uithuilen bij de jongens die ze in de ''friend zone '' hebben geplaatst, en na het troosten zitten ze weer met zo'n zelfde type de daten...
Vrouwen hebben gewoon ontzettend veel keuze, maak maar een voor de gein een vrouwen profiel aan op badoo, en je beeldscherm komt vol te staan met mannen, die je graag beter willen leren kennen...
Soms lijkt het percentage mannen die wat van vrouwen willen veel hoger als andersom.
Omdat ze zoveel aanbod hebben, nemen ze ook sneller afscheid van je in een relatie, want de meeste vrouwen hebben altijd wel weer iemand anders achter de hand, lees het vaak genoeg in dit sub forum, dat ze het niet meer zien zitten, en tegelijk weer een ander hebben.
Het blijft een harde wereld, en inderdaad... in de natuur vechten beesten voor het vrouwtje, en de sterkste die wint.. En dat is in onze huidige maatschappij nog steeds zo heb ik het idee.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:32 schreef Charleville het volgende:
Al vind ik m'n uiterlijk met kort haar een 6,6 / 6,7 en met wat langer haar een 7,1 / 7,2
Als je je uiterlijk niet mee heb willen ze toch niks met je te maken hebben.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:56 schreef Charleville het volgende:
[..]
Je legt het precies zo uit, als hoe het daadwerkelijk is.
Daarom draag ik ook een oorbelletje, doe ik m'n broek wat lager. e.d om toch nog een beetje 'stoer' over te komen.
Arrogant ben ik helaas niet, maar ik wou dat ik het kon wat je nu zegt dat afstappen op vrouwen...
Ik vind mezelf vaak zo 'minderwaardig' dat ik niemand wil lastigvallen met mezelf, als ik na het stappen bijvoorbeeld in een fastfoodketen zit waar ook veel vrouwen groepjes zijn.
Val jij ook persoonlijk meer op zelfverzekerde mannen?
Ik snap het wel, ze hebben vaak meer ritme, zijn romantischer, mannelijker e.d
Ik kan alleen aandacht trekken met m'n dronkenschap, soms komen meisjes dan wel naar me toe, om me overeind te helpen, maar heb ook wel eens dit te horen gekregen: '' Kijk hem daar zitten, als hij over me heen gaat kotsen dan krijgt hij klappen''.
Terwijl het gespeeld was, het op een normale manier vrouwen aanspreken, zou ook wel niet altijd positief verlopen, vrouwen krijgen zovaak versier trucks, dat ze een schild hebben ontworpen.
Wat is dit dan voor misogyne bullshit?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:25 schreef strong het volgende:
[..]
Als je je uiterlijk niet mee heb willen ze toch niks met je te maken hebben.
misschien als je geluk heb alleen uit medelijden of als je veel geld heb dan
kun je lekker betalen voor de kinderen van de vorige realties van de bad boys
want mooie jongens zitten echt dan niet op een vrouw te wachten met kinderen
die versieren in no time toch weer een ander omdat ze hun uiterlijk mee hebben.
Vergelijk het begin van dit topic eens met de rest dan. Man, lijk je best goed op weg te zijn, krijg je dit soort generaliserende ongein weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Probeer alles eens niet zo te generaliseren joh, zeker niet op basis van dingen die je leest op een forum.
Haha ja dat was een maatschappij dingetje. Heeft totaal geen biologische redenen oid.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:45 schreef CyberTijn het volgende:
Tot slot hebben wij als maatschappij een fucked up beeld gecreëerd door massaal te vinden dat vrouwen die met veel mannen naar bed gaan hoeren zijn, en mannen die met veel vrouwen naar bed gaan macho's / stoer zijn.
O ja, zeker mee eens. Uit wat ik lees, zou je best wel eens de trieste, altijd dronken gast kunnen zijn inde beleving van de rest van je vriendengroep. Die kerel die je nooit nuchter ziet en zich altijd voor lul zet omdat hij altijd dronken is. Beetje zielig, beetje naar, zeker op geen enkele manier aantrekkelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:08 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ja kleine stapjes lijkt me beter.
Ik zou overigens wel per direct beginnen met het niet meer dronken verschijnen op feestjes en omvallen omdat je je geen houding weet te geven. Je zo gedragen is namelijk een stuk erger dan je geen houding weten te geven.
Eindeloos zit ik op facebook te staren en badoo naar al die vrouwen, ik heb er weer 3 berichten uitgegooid op badoo, en 0 reacties, heb jij nog wat openingszinnen zodat ze misschien reageren?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, zeker mee eens. Uit wat ik lees, zou je best wel eens de trieste, altijd dronken gast kunnen zijn inde beleving van de rest van je vriendengroep. Die kerel die je nooit nuchter ziet en zich altijd voor lul zet omdat hij altijd dronken is. Beetje zielig, beetje naar, zeker op geen enkele manier aantrekkelijk.
Hoe is dat een reactie op mijn post?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:04 schreef Charleville het volgende:
[..]
Eindeloos zit ik op facebook te staren en badoo naar al die vrouwen, ik heb er weer 3 berichten uitgegooid op badoo, en 0 reacties, heb jij nog wat openingszinnen zodat ze misschien reageren?
Ik snap wat je schrijft, en ik voel me diep ongelukkig om m'n gedrag, maar zonder alcohol zal het contact zo verlopen dat ik met niemand aanspraak heb.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe is dat een reactie op mijn post?
Doe niet zo wanhopig man.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:16 schreef Charleville het volgende:
Als er trouwens een meisje van fok iets leuks wilt doen dan hou ik me aanbevolen, ik betaal alles de gehele dag totaal geen probleem, en je maakt mij de gelukkigste persoon op aarde mee (leeftijd 16 - 27 )
vanaf 16, ben je wel lekker?quote:Op woensdag 23 december 2015 21:16 schreef Charleville het volgende:
Als er trouwens een meisje van fok iets leuks wilt doen dan hou ik me aanbevolen, ik betaal alles de gehele dag totaal geen probleem, en je maakt mij de gelukkigste persoon op aarde mee (leeftijd 16 - 27 )
Niet aantrekkelijk, dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:16 schreef Charleville het volgende:
De meid waar ik de meeste sjans heb in de vriendengroep komt uit 1998 (17 jaar)quote:Op woensdag 23 december 2015 21:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
vanaf 16, ben je wel lekker?
Geloof me, er is geen sprake van sjans met die trieste gozer die altijd lam is. Gewoon niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:23 schreef Charleville het volgende:
[..]
De meid waar ik de meeste sjans heb in de vriendengroep komt uit 1998 (17 jaar)
Niet dat het echt sjans is, maar wel eens korte aanrakingen e,d
Leeftijd maakt me vrij weinig uit, alleen ik hoop dat het in 2016 gewoon gaat lukken, eisen heb ik gewoon niet meer, het kunnen vinden van een meisje staat gewoon op nr 1 ..
Kap eens met dat focussen op chicks en focus je eens op je eigen leven.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:25 schreef Charleville het volgende:
Ik zal even stoppen met reageren, ik heb door dat ik nu triest klink. Ben even gewoon down, en zie het niet meer zitten dat eindeloze zoeken.
Ik voel me een dikke mislukkeling dat het gewoon niet lukt, als ik psychisch weer wat positiever ben, en er echt vorderingen zijn gemaakt kom ik terug, iig iedereen bedankt voor al het raad die ik gekregen heb, zal alles nog eens doorlezen vanavond!
Hier gaat het op mis, met iets meer eigenwaarde kom je een heel stuk verderquote:Op woensdag 23 december 2015 21:25 schreef Charleville het volgende:
Ik voel me een dikke mislukkeling dat het gewoon niet lukt, als ik psychisch weer wat positiever ben, en er echt vorderingen zijn gemaakt kom ik terug, iig iedereen bedankt voor al het raad die ik gekregen heb, zal alles nog eens doorlezen vanavond!
Vent doe is normaal, is toch veel te jong voor je.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:23 schreef Charleville het volgende:
[..]
De meid waar ik de meeste sjans heb in de vriendengroep komt uit 1998 (17 jaar)
Niet dat het echt sjans is, maar wel eens korte aanrakingen e,d
Leeftijd maakt me vrij weinig uit, alleen ik hoop dat het in 2016 gewoon gaat lukken, eisen heb ik gewoon niet meer, het kunnen vinden van een meisje staat op nr 1 ..
kijk dan even naar een groep ppd nos-autisme bij jou in de buurt, of vraag het na bij je coach, ik weet het van mijn zoon, dat zijn groepjes waar je muziek luistert of gaat koken, daar leer je dus ook weer mensen kennen en misschien zit er ook nog wel een leuk meisje tussen je weet maar nooitquote:Op woensdag 23 december 2015 21:25 schreef Charleville het volgende:
Ik zal even stoppen met reageren, ik heb door dat ik nu triest klink. Ben even gewoon down, en zie het niet meer zitten dat eindeloze zoeken.
Dat is het inderdaad, jongere meisjes kunnen misschien nog wel onder de indruk zijn dat ik een mooie auto heb, en geld waarmee ik ze kan bieden wat ze leuk vinden.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:02 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Ik snap wel dat TS vanaf 16 zegt. Ik denk dat iemand van 20+ wat te zelfstandig en ervaren is. Iemand van 16/17 zit wellicht meer rond zijn niveau.
Daar heb je gelijk in, maar met die instelling heb ik al jaren gezeten dat het spontaan gebeurd, maar dat is nog nooit uitgekomen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:02 schreef ejvdb het volgende:
Hey kerel, voel je niet down. Het is ergens ook lekker om single te zijn.Ik heb zelf ook nog nooit een dame gehad maar zie sommige stelletjes zo nep zijn.
Bovendien kun je nu doen met vrienden wat je wilt, of doen wat je zelf wilt. Ik heb diverse vrienden zien verdwijnen omdat ze nu een vriendin hebben of hadden.
Geniet gewoon van die tijd van uitgaan ook nog, ook dat zal met 30 wel verdwijnen.
Volgens mij moeten dit soort dingen spontaan gebeuren en niet zoekend...
Ik ga hier zeker naar kijken, dat beloof ik echt.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
kijk dan even naar een groep ppd nos-autisme bij jou in de buurt, of vraag het na bij je coach, ik weet het van mijn zoon, dat zijn groepjes waar je muziek luistert of gaat koken, daar leer je dus ook weer mensen kennen en misschien zit er ook nog wel een leuk meisje tussen je weet maar nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |