abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158460015
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

Klopt, maar deze TS heeft werkelijk schijt aan wat er gezegd werd in het eerste topic. En dat had je geweten als je had gelezen.

Deze TS blijft doorhammeren op een relatie hebben, terwijl het alleen maar averechts werkt. En de plaatjes in de OP en stalkergedrag (godverdomme, zoiets triests heb ik nog nooit meegemaakt) bewijzen alleen maar dat het hem geen fuck interesseert hoe en wat, want het gaat hem alleen maar om een relatie hebben/krijgen en dat de vrouw hem maar moet accepteren zoals hij is, terwijl hij werkelijk helemaal niks te bieden heeft. Hij is 25, woont nog thuis, heeft autisme en geen hulp daarvoor, durft niet tegen zijn moeder in te gaan, is werkloos, laagopgeleid, geen spaargeld, gaat in ieder geval voor zijn 30ste (nou wauw) uit huis, gaat met zijn moeder naar Afrika, gaat naar de hoeren terwijl hij het geld voor Afrika en de hoeren kan sparen voor zijn huisje en spullen. Maar nee. Vriendin hebben is belangrijker en is hét doel.

Mocht het zover zijn dat hij één meisje gek kan krijgen en verliefd op TS wordt, dan zal de relatie vast niet lang duren want geen enkel meisje wilt afhankelijk zijn van d'r vriendje. En als ik zo naar de berichten van TS kijk, is het hebben van een meisje zijn leven en als het zover is, is dat meisje zijn leven.

Totaal fout.
Zelf ook die fout gemaakt, je aandacht op 1 persoon richten en opzich kan dat wel en is dat zeker in het begin niet zo raar, maar dan wel met mate. Ik denk dat TS te veel de focus legt op het versieren en minder om de meespelende aspecten. Je hoeft echt geen master in versieren te zijn om een meisje te krijgen.
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Niks onmacht. Ga maar eens na waarom hij enkel reageert op de 'kusjekroel'-reacties die in zijn straatje passen en de rest negeert.

Deze TS wilt de werkelijkheid/waarheid niet onder de ogen zien. Anders bleef hij niet door zeiken om dezelfde dingen.
Viel mij ook op ja, sinds een vrouw in dit topic post reageert ts alleen nog maar op haar :')
pi_158460040
De boel faken omdat je niet kan spontaan kan improviseren in sociaal contact werkt niet als je niet slim, geslepen en opmerkzaam genoeg bent. Daar prikken mensen zo doorheen. En van alcohol om te proberen socialer te worden wordt je uiteindelijk alleen maar vervelend.

Ook het uit angst voor anderen invullen wat ze denken/willen werkt nooit. Dit weerhoudt je contact te maken en als je een maal contact hebt met mensen kun je ze hiermee behoorlijk kwetsen/boos maken.

Probeer met deze dingen op te houden.
pi_158460064
Anyway TS, een relatie is leuk, maar het moet wel een aanwinst zijn en geen oplossing voor je problemen, zo komt het voor mij nu namelijk heel erg over. Kijk naar je omliggende problemen, een relatie gaat je daarin echt niet verder helpen, dat zul je alsnog zelf moeten doen. Ja een relatie is leuk, je kan dingen delen met iemand waarvan je houd, alles bij diegene kwijt etc. maar als dat het enige is waarvoor je het doet kan je er beter nog mee wachten en eerst de andere problemen oplossen, dan is je relatie waarschijnlijk ook een stuk stabieler in de toekomst, dan dat er continu problemen zijn. Tevens zul jij dan met het betreffende meisje een stuk leukere relatie hebben omdat jullie beide jullie ding kunnen doen en kunnen genieten, ook als diegene er even niet is.

En nu is het bedtijd :')

:W
pi_158460097
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:54 schreef BredeBroeder het volgende:

En nu is het bedtijd :')

:W
3 uur alweer. :{

Trust. :* Hopelijk wordt deze TS morgen écht goed wakker.
Aan de kusjekroelreacties heeft niemand wat aan. TS niet, buitenstaanders niet.

Hè Koral? :*
pi_158460139
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Niks onmacht. Ga maar eens na waarom hij enkel reageert op de 'kusjekroel'-reacties die in zijn straatje passen en de rest negeert.

Deze TS wilt de werkelijkheid/waarheid niet onder de ogen zien. Anders bleef hij niet door zeiken om dezelfde dingen.
Onkunde?

Ik heb af en toe het gevoel alsof hij dingen 2D ervaart in plaats van 3D.

Ik bedoel tshirtje, broekje, oorbelletje, het geeft hem waarschijnlijk het gevoel dat hij iets van invloed heeft of een verschil kan maken. Andere wezenlijke dingen daarentegen, ik krijg de indruk dat hij daar moeilijk zelf 'regie' in heeft.

Hij heeft ook wel reacties van mij genegeerd. Weet niet zo precies meer wat ik schreef. Zou zomaar kusjekroelachtig kunnen zijn geweest. Eerlijk gezegd denk ik niet dat TS iemand is die gemakkelijk dingen leert van letters. Ieders heeft zo zijn leerstijl en daarmee gepaard gaande ontwikkeling.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158460188
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

3 uur alweer. :{

Trust. :* Hopelijk wordt deze TS morgen écht goed wakker.
Aan de kusjekroelreacties heeft niemand wat aan. TS niet, buitenstaanders niet.

Hè Koral? :*
Hoevaak heb je nu al zijn gebreken genoemd? Is hij 'echt wakker' geworden?

Hoe noem je dat ook alweer? Elke keer hetzelfde doen en toch een verschillend resultaat verwachten?

Gebreken hè, die helpen je ook zo goed in je leven ;)
pi_158461041
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:46 schreef Koral het volgende:
TS liefde maakt blind zeggen ze. Is niet zo. Liefde is schoonheid zien waar niemand anders het ziet.

U ziet, geen leeftijd, geen blond haar of brunette. Je schoonheid van binnen ontluikt zich 'vanzelf' als je eenmaal de persoon tegen komt die je van binnen raakt.

Bij die persoon sla je niet dicht vanwege wat dan ook maar zie je herkenning, voel je begrip zonder dat er ook maar 1 woord is gerept en gaat het ook totaal niet over wat je te bieden hebt of niet maar over samen willen zijn en dat gelukkige gevoel van binnen willen delen (daarom is het ook beter als je als single ook gelukkige gevoelens hebt over jezelf) met die speciale persoon.
Wow. O+
pi_158461130
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Waarom zie jij dit als onderdeel van je "stoornis"? Kap daarmee, ook mensen zonder dat deeltje voelen hetzelfde als jij hoor.
Vroeger noemden wij dat verlegen zijn!
;)
Dus kom op...verschuil je daar niet achter, wat je thuis kunt, kun je overal!
Hups, schop jezelf onder je hol ^O^
Precies. Het is niet dat sociale angst en onzekerheid enkel voorkomen bij autisten. Misschien dat het sociale situaties nog wat lastiger maakt, maar het is echt wel iets waar aan valt te werken. Als het thuis goed gaat is het een stukje je op je gemak leren voelen.
  woensdag 23 december 2015 @ 08:37:26 #84
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158461370
Oh dear lord. Het zou nooit in mij opkomen dat een groen hartje wil zeggen dat iemand mij wel ziet zitten.. Plus als er weinig contact is zoals je al aangaf dan zou ik er mijn schouders bij ophalen en weinig er van denken.

En stop toch eens met roepen dat vrouwen alleen op de knapste en rijkste vallen..
Eerst zeiken dat je meer te beiden hebt want je hebt geld en en zou haar niet met de trein naar Scheveningen laten gaan. Blah blah blablabla en vervolgens hebben alléén de rijken en knappe kans op een relatie.. (toch niet he want de Scheveningen meneer was dat niet :{ )

Ik val op mannen met mijn soort humor, en vooral op een bepaalde state of mind en als iemand een beperking zou hebben zou ik daar niet van weglopen.. Maar jouw eeuwige ge-emmer over alles is echt een afknapper (ook voor de instagram huppelkut die je zoekt) :X
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158461720
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 03:10 schreef Koral het volgende:

[..]

Hoevaak heb je nu al zijn gebreken genoemd? Is hij 'echt wakker' geworden?

Hoe noem je dat ook alweer? Elke keer hetzelfde doen en toch een verschillend resultaat verwachten?

Gebreken hè, die helpen je ook zo goed in je leven ;)
Doe er dan ook wat mee. :O
Als je het eerste deel had gelezen, had je geweten dat hij in dit deel niks is opgeschoten. Juist achteruit...

Ik vind het prima dat jij kusjekroelreacties blijft posten, hoor. Maar dat helpt niet. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 09:13:49 ]
pi_158461803
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 03:03 schreef Koral het volgende:

[..]

Onkunde?

Ik heb af en toe het gevoel alsof hij dingen 2D ervaart in plaats van 3D.

Ik bedoel tshirtje, broekje, oorbelletje, het geeft hem waarschijnlijk het gevoel dat hij iets van invloed heeft of een verschil kan maken. Andere wezenlijke dingen daarentegen, ik krijg de indruk dat hij daar moeilijk zelf 'regie' in heeft.

Hij heeft ook wel reacties van mij genegeerd. Weet niet zo precies meer wat ik schreef. Zou zomaar kusjekroelachtig kunnen zijn geweest. Eerlijk gezegd denk ik niet dat TS iemand is die gemakkelijk dingen leert van letters. Ieders heeft zo zijn leerstijl en daarmee gepaard gaande ontwikkeling.
Dan moet hij hulp zoeken bij een psycholoog, hoe hij met dit soort dingen kan omgaan en hoe hij op zichzelf moet staan. Als je zelf al toegeeft dat TS niet iemand is die makkelijk dingen leert van letters (oh, dat komt mij bekend voor...), dan gaan deel 2, 3 en zo verder niet helpen, want ja. Kusjekroel en oogkleppen. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 09:22:40 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 09:19:18 #87
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_158461814
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:52 schreef Charleville het volgende:

[..]

Ik val inderdaad op dat soort vrouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoe oppervlakkig kun je zijn. :')
Geen wonder dat je geen vriendin hebt.

Als ik jou was zou ik niet alleen zo op uiterlijk gefixeerd zijn met al die plaatjes.
pi_158461934
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Hoe oppervlakkig kun je zijn. :')
Geen wonder dat je geen vriendin hebt.

Als ik jou was zou ik niet alleen zo op uiterlijk gefixeerd zijn met al die plaatjes.
Als je nooit met meisjes praat dan zie je ook alleen het uiterlijk.
  woensdag 23 december 2015 @ 09:41:30 #89
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158462161
Nou, ik wil TS niet te erg in de hoek van de beperkingen drukken, maar hij heeft het feit tegen zich werken dat zoiets simpels als een gesprek voeren voor hem al moeilijk is.
Ik heb het idee dat hij eigenlijk precies zou willen weten wat een vrouw zegt in bepaalde scenario's (bvb interesse, desinteresse) zodat hij dan een notitieboekje erbij kan pakken om zichzelf eraan te herinneren wat dan zijn antwoord moet zijn. Heel erg aandoenlijk natuurlijk, maar of je er makkelijk aan de vrouw door raakt?

Zodoende denk ik dat hij het beter bij mede-autisten kan proberen. (en die zijn er wel TS, ondanks dat het bij vrouwen minder snel gediagnosticeerd wordt)
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158462706
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

Doe er dan ook wat mee. :O
Als je het eerste deel had gelezen, had je geweten dat hij in dit deel niks is opgeschoten. Juist achteruit...

Ik vind het prima dat jij kusjekroelreacties blijft posten, hoor. Maar dat helpt niet. :)
Ho ho ho. Jij bent degene die er een punt van maakt dat hij er niets mee doet. Niet ik.

Ik heb je een mogelijk antwoord gegeven waarom niet. Dus kom niet weer met dat als je gelezen hebt aan want jij leest dat duidelijk niet. Je (ver)oordeelt alleen maar.

Net zoals ik me af vroeg waarom TS er niets mee deed vraag ik me nu af waarom jij er niets mee doet? Heb je dat nodig? Iemand naar beneden schoppen om er zelf beter van te voelen?
pi_158462783
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:17 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dan moet hij hulp zoeken bij een psycholoog, hoe hij met dit soort dingen kan omgaan en hoe hij op zichzelf moet staan. Als je zelf al toegeeft dat TS niet iemand is die makkelijk dingen leert van letters (oh, dat komt mij bekend voor...), dan gaan deel 2, 3 en zo verder niet helpen, want ja. Kusjekroel en oogkleppen. ;)
De illusie hebben dat je met een paar goedbedoelde reacties op een forum een leerprobleem of een stoornis of wat dan ook kunt oplossen :') sorry maar over oogkleppen gesproken :') :')
pi_158462830
Ik heb echt tenenkrommend dit topic teruggelezen.. :') Ik ben het met Etsu eens dat TS alleen reageert op de kusjekroel-reacties, al het andere advies negeert hij systematisch. We kunnen nu wel allemaal met advies komen hoe TS moet reageren op vrouwen, maar dat helpt toch geen fuck? Hoogstens weet hij een date te scoren via zo'n chatbox en dan?

TS moet leren zichzelf te zijn en zichzelf te omarmen voor wie hij is. Dat is voor iemand met PDD/NOS lastig, maar niet onmogelijk. Hij is 26 en draagt een oorbelletje en een laaghangende broek... Dat was 'de mode' van tien jaar geleden, toen hij zestien was.

TS, wanneer je over je vrienden praat heb je het telkens over dronken zijn en uitgaan. Maar doe je eigenlijk ook andere dingen met je vrienden? Heb je überhaupt wel eens een nuchtere en normale conversatie met iemand? Want dan lijkt mij dat het probleem niet zozeer ligt aan het contact met vrouwen, maar het contact in het algemeen.

En die foto's die jij van die meisjes plaatst, tsjah.. Ik ben het volkomen met Etsu eens dat je gewoon niets geleerd hebt van het vorige topic. Wees nou gewoon realistisch, om zo'n meid te scoren moet je of er heel goed uitzien of een vlotte babbel hebben. Er is al vaak gereageerd dat je het eens moet gaan zoeken bij meisjes die ook PDD/NOS hebben, maar ook dat sla je af. Je slaat mensen af die dezelfde beperking als jij hebben, zegt genoeg lijkt mij.

TS, ik heb echt het beste met je voor, maar op deze manier gaat het gewoon niet lukken. Zoek nou gewoon eens echt hulp. Iemand die je helpt om wat assertiever of socialer te zijn. Je zou er zo mee opknappen, want ik vind dat je best wel wat inhoud hebt.
pi_158462840
Zorg ook dat je eerst zelf goed in je vel zit, des te meer heb je zelf te bieden naar een vrouw toe.

Eigen leven, eigen dingen.

Quote van zo'n vrouwenfilm: First you have to love yourself before you can love someone else.

Niet dat het mij wat oplevert, maar heb best een prima zorgenloos single leven :P

[ Bericht 7% gewijzigd door viseenoptie op 23-12-2015 10:39:13 ]
pi_158463116
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:20 schreef Koral het volgende:

[..]

De illusie hebben dat je met een paar goedbedoelde reacties op een forum een leerprobleem of een stoornis of wat dan ook kunt oplossen :') sorry maar over oogkleppen gesproken :') :')
Je leest niet wat hij zegt en slaat de plank ongelooflijk mis. Er wordt geadviseerd om naar een psycholoog (of een ander iets) te gaan, die weten namelijk zijn leerprobleem of stoornis tot zover op te lossen, of althans leren om er mee om te gaan. Dat hij aan een advies als 'gewoon op een meisje aflopen' vrij weinig heeft snapt iedereen. Maar hij negeert het advies dat hij professionele hulp moet zoeken als hij écht wilt dat er iets verandert.
pi_158463258
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:15 schreef Koral het volgende:

[..]

Ho ho ho. Jij bent degene die er een punt van maakt dat hij er niets mee doet. Niet ik.

Ik heb je een mogelijk antwoord gegeven waarom niet. Dus kom niet weer met dat als je gelezen hebt aan want jij leest dat duidelijk niet. Je (ver)oordeelt alleen maar.

Net zoals ik me af vroeg waarom TS er niets mee deed vraag ik me nu af waarom jij er niets mee doet? Heb je dat nodig? Iemand naar beneden schoppen om er zelf beter van te voelen?
Wat een reactie weer. Als ik daadwerkelijk TS naar beneden wilde schoppen, liep ik niet al vanaf deel 1 in het begin mee te posten en spendeerde ik mijn tijd niet in zijn topics. Ik heb betere dingen te doen namelijk.
Het punt is alleen dat hij niet luistert. Alle tips en adviezen die worden gegeven (die ook nog in zijn 'straatje' passen en goed zijn voor hem), negeert hij compleet. Het interesseert hem niet, want het gaat hem alleen om een meisje krijgen en zijn focus blijft daar.
Jij wuift het weg als 'onkunde' en 'onmacht'. Dat is het misschien, maar waarom doet TS niks met zijn wilskracht? Waarom doet hij niks met de tips die er werden gegeven?

Hij is bang. Angst. Angst overheerst alles. Zeker, daar moet je dan ook overheen. TS heeft al een begin gemaakt door tegen zijn moeder te zeggen dat hij best hele knakworstjes kan eten en zijn boterhammen niet in stukjes gesneden hoeven te worden. Zijn moeder wuifde het weg en de week erop gaat hij met haar naar Afrika, terwijl hij ondertussen werkloos is geraakt en geen flikker heeft gedaan met wat hier is gezegd/hem is toegereikt.

Dit is de tweede keer dat je op de man speelt en mij in dit topic betrekt. Het gaat om TS, niet om mij. Ik heb mijn leven wel op het rijtje en heb dit soort topics niet nodig, dus waarom jij niet gewoon on-topic blijft, is mij een raadsel.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:20 schreef Koral het volgende:

[..]

TS' problematiek is ook niet op te lossen met een hoop lettertjes op een internetforum. Wel kan hij iets doen met de adviezen/tips die hier worden gegeven, maar dat doet hij niet want dat wilt hij niet (en kunnen is een ander verhaal, daarvoor heb je mensen die er verstand van hebben).
pi_158463278
Ho maar weer.
Ja doei.
pi_158463381
Wat mij veel heeft geholpen in het leven is er gewoon niet zo geobsedeerd mee bezig te zijn. Ik liep vroeger van depressie naar depressie en zat ook naar stelletjes te staren met tranen in me ogen.

Vind het ook kut dat op me werk nieuwe medewerksters in het begin wel naar me toetrekken en contact zoeken maar na een tijdje me niet meer zien staan. Dat is niet hun fout maar de mijne, want ik pak dit alles veel te serieus aan, overdenk alles en na een tijdje trekken ze naar een persoon toe waarmee ze wel kunnen lachen en alles luchtig oppakt.

Laat het "moeten" hebben van een vriendin los, staar/stalk geen stelletjes maar doe gewoon je eigen ding en werk aan jezelf. Be happy with yourself. Nu zeg ik niet dat dit alles helpt met het krijgen van een vriendin want ben zelf ook 30 jaar zonder ooit een relatie te hebben gehad maar dit helpt je wel om gelukkiger in het leven te staan. En ik merk zelf dat ik nu met deze attitude minder verwachtingen heb als ik bv bij de kassa sta en dan juist wel ineens flauwe opmerkingen etc durf te maken.

En zoals eerder aangegeven, zoek hulp, praat met iemand. Nu is dit makkelijker gezegd dan gedaan (want ik heb het ook nog steeds niet gedaan).
pi_158463502
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Het interesseert hem niet, want het gaat hem alleen om een meisje krijgen en zijn focus blijft daar.

Vooral dit. TS negeert alles en pikt alleen de posts er uit waar hij daadwerkelijk advies krijgt over meisjes. Denkt dat het uitmaakt wanneer het hartje dat hij stuurt groen of rood is, dat soort onbenullige dingen.

Hulp zoeken is eng, maar het is wel het beste voor TS. Over een paar jaar slaat hij zichzelf voor z'n kop dat hij het nooit gedaan heeft.
pi_158463607
quote:
Ben de laatste tijden toch wel in een depressie beland, ik wil zo verschrikkelijk graag een vriendin, en de tijd tikt, voor je het weer ben ik 30 en dan zit het er vrijwel niet meer in om een mooie leuke vriendin te krijgen.
Waarom is het onmogelijk om een mooie leuke vriendin te krijgen als je 30 bent? Dat is onzin.
Daarnaast moet je minder focussen op een vriendin willen, probeer in plaats daarvan voor vriendschap te gaan. Als het meer wordt, dan is dat een bonus.
quote:
En hoe ouder vrouwen worden, hoe moeilijker het allemaal gaat worden, 16 jarige worden snel verliefd, en houden van het experimenteren met jongens, een 30 jarige heeft al het nodige meegemaakt, en zoekt een stabiel persoon, iets wat ik niet te bieden heb.
Zorg dat je stabiel wordt? Werk aan jezelf. Zoals anderen zeggen: ga naar een psycholoog. Zo wanhopig zijn is niet goed.
quote:
Daarom draag ik ook een oorbelletje, doe ik m'n broek wat lager. e.d om toch nog een beetje 'stoer' over te komen.
Arrogant ben ik helaas niet, maar ik wou dat ik het kon wat je nu zegt dat afstappen op vrouwen...
Waarom wil je stoer overkomen als je dat niet bent? Ben gewoon jezelf.
Arrogante vrouwen vallen op arrogante mannen, wil je die aantrekken?
Werk aan je zelfvertrouwen. Ga desnoods naar een psycholoog.

Reageer hier niet op antwoorden die je wilt horen, maar naar iedereen. Wees niet bang om iets anders te doen dan je kent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Arnold_Braunschweiger op 23-12-2015 11:44:33 ]
pi_158463733
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:51 schreef Kevin24 het volgende:
Wat mij veel heeft geholpen in het leven is er gewoon niet zo geobsedeerd mee bezig te zijn. Ik liep vroeger van depressie naar depressie en zat ook naar stelletjes te staren met tranen in me ogen.

Vind het ook kut dat op me werk nieuwe medewerksters in het begin wel naar me toetrekken en contact zoeken maar na een tijdje me niet meer zien staan. Dat is niet hun fout maar de mijne, want ik pak dit alles veel te serieus aan, overdenk alles en na een tijdje trekken ze naar een persoon toe waarmee ze wel kunnen lachen en alles luchtig oppakt.

Laat het "moeten" hebben van een vriendin los, staar/stalk geen stelletjes maar doe gewoon je eigen ding en werk aan jezelf. Be happy with yourself. Nu zeg ik niet dat dit alles helpt met het krijgen van een vriendin want ben zelf ook 30 jaar zonder ooit een relatie te hebben gehad maar dit helpt je wel om gelukkiger in het leven te staan. En ik merk zelf dat ik nu met deze attitude minder verwachtingen heb als ik bv bij de kassa sta en dan juist wel ineens flauwe opmerkingen etc durf te maken.

En zoals eerder aangegeven, zoek hulp, praat met iemand. Nu is dit makkelijker gezegd dan gedaan (want ik heb het ook nog steeds niet gedaan).
Maar jij hebt waarschijnlijk ook geen verwachtingen meer als 30+jarige tegenover een kassa meisje van amper 18? Dat helpt ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')