abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158459070
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Heb jij het vorige topic gelezen? Gezien onze discussie laatst, vermoed ik van niet.

[..]

Dat klopt, en dat heeft die aan zichzelf te danken.

[..]

Jij kan voor mij spreken?

[..]

Ik denk het wel, want hij laat zijn mond dichtsnoeren door zijn moeder. Hij stalkt zelfs koppeltjes op straat (!). Hij gedraagt als een klein kind en laat zich opvoeden als een klein kind.

Autisme. Dat is natuurlijk vervelend, maar dat is toch geen reden om alles goed te praten? TS kan op therapie (zie posts van Gia in vorig deel, heeft hij NOOIT op gereageerd/actie op genomen). Hij kwam niet verder dan zeggen dat hij best hele knakworstjes kon eten. En halverwege het topic is hij werkloos.

[..]

Lekker denigrerend weer. Als je niks toe te voegen hebt, reageer dan gewoon niet. TS heeft duidelijk een plaat voor zijn kop en blijft continu bezig met meisjes krijgen, relatie hebben terwijl ZIJN leven en ZIJN problemen daartoe in de weg zitten. Hij heeft het duidelijk allemaal niet een op een rijtje en zijn vorig topic heeft genoeg posts mét inhoud die hem vertellen wat hij wel/niet moet doen, maar nu ik dit topic zie, is hij geen fuck opgeschoten.

Het gaat er niet om hoe ik het heb gedaan, want ik ben TS niet en ik ben flink veel zelfstandiger dan hij en ik heb het beste voor hem voor. Alleen hij luistert niet. Tja.

Of vertel jij even hoe het allemaal moet. O+
Je hebt je mond vol van advies. Advies dat gelijk staat aan hoe je een olifant wil leren boombeklimmen.

Een waarom heb je opeens de behoefte de schuldvraag te bespreken terwijl het hele topic over oplossingen voor hem gaat?

Jij was ooit ook niet zelfstandig en claimt het nu, bij vergelijking van TS, wel te zijn. Je roept de hele tijd over ballen. Je expertise zal ik maar zeggen (voordat je het weer denigrerend opvat) en nu kun je kennis etaleren en nu doe je het niet? Ben je je ballen verloren? :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 23 december 2015 @ 01:43:15 #52
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158459080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:40 schreef Charleville het volgende:

[..]

Goed punt.

Ik wil haar sowieso een fijn oud en nieuw wensen op de app, met een groen hartje erbij.
Waarom een groen hartje? Een rood hartje komt misschien te klef over, want we zien elkaar niet heel vaak, en spreken elkaar eigenlijk nauwelijks.

Ik begin wel eens een praatje op de app maar ze is heel kortaf, en schrijft vol spellingsfouten wat ze uit snelheid maakt, dat betekend dat ze niet veel werk steekt in het contact met mij.
Je denkt veel te veel. Daardoor vul je allerlei dingen voor jezelf in die veelal niet waar hoeven te zijn.
Fade to Black
pi_158459086
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:42 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Hierin denk je al te veel na over hoe je het gaat brengen. Een groen hartje, een rood hartje?? Stuur gewoon een oprecht gelukkig nieuwjaar met een :) smiley ofzo weetikveel, dat komt een stuk spontaner over.

Enn, als ze daar kut op reageert kan je beter kappen, want dan is ze gewoon niet geinteresseert :')
Dat is ook weer zo!!
Gewoon spontaan, niet denken, gewoon doen! en als ze rot reageert, dan weet je iig dat je geen moeite meer hoeft te doen, want het moet van twee kanten komen! :)
pi_158459092
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:40 schreef Charleville het volgende:

[..]

Goed punt.

Ik wil haar sowieso een fijn oud en nieuw wensen op de app, met een groen hartje erbij.
Waarom een groen hartje? Een rood hartje komt misschien te klef over, want we zien elkaar niet heel vaak, en spreken elkaar eigenlijk nauwelijks.

Ik begin wel eens een praatje op de app maar ze is heel kortaf, en schrijft vol spellingsfouten wat ze uit snelheid maakt, dat betekend dat ze niet veel werk steekt in het contact met mij.
Probeer het eerst eens met een ;)
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158459093
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:42 schreef Koral het volgende:

[..]

Je hebt je mond vol van advies. Advies dat gelijk staat aan hoe je een olifant wil leren boombeklimmen.

Een waarom heb je opeens de behoefte de schuldvraag te bespreken terwijl het hele topic over oplossingen voor hem gaat?

Jij was ooit ook niet zelfstandig en claimt het nu, bij vergelijking van TS, wel te zijn. Je roept de hele tijd over ballen. Je expertise zal ik maar zeggen (voordat je het weer denigrerend opvat) en nu kun je kennis etaleren en nu doe je het niet? Ben je je ballen verloren? :')
Ga maar eerst het eerste topic helemaal lezen (en liefst óók vergelijken met de OP in deel 2) voordat je wat begint te bleren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 01:44:49 ]
pi_158459130
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Probeer het eerst eens met een ;)
En als ze zegt '' jij ook :) ''

Dan is het gesprek eigenlijk afgelopen, en heb ik geen teken gegeven dat ik haar een beetje leuk vind, daarom twijfel ik met een hartje, en naast het hartje een vuurwerk emotie. Om het luchtig te houden
pi_158459133
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:43 schreef Charleville het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo!!
Gewoon spontaan, niet denken, gewoon doen! en als ze rot reageert, dan weet je iig dat je geen moeite meer hoeft te doen, want het moet van twee kanten komen! :)
Spontaniteit is het eerlijkst en als je dat niet kan zijn kun je daar ook beter in toegeven. Geen dingen zeggen die je niet meent. Dat ze rot reageert hoeft niet perse meteen te zeggen dat het niks wordt, want stel er is een familielid overleden je weet het maar nooit he. Maargoed, als dat vaker gebeurd en er is verder geen aanleiding kun je het beter opgeven inderdaad
pi_158459166
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:45 schreef Charleville het volgende:

[..]

Dan is het gesprek eigenlijk afgelopen, en heb ik geen teken gegeven dat ik haar een beetje leuk vind, daarom twijfel ik met een hartje, en naast het hartje een vuurwerk emotie. Om het luchtig te houden
Nu denk je weer te veel na, blijf nou eens in die spontaniteit. Als ze zegt jij ook :), dat is een doodnormale reactie, ook niet zo gek als jij haar in geen tijden appt en ineens zoiets stuurt, wat verwacht je? Dat ze ineens gaat vragen wat je van sneeuwpoppen maken vindt?

Contact moet je opbouwen, en daarvoor moet er interesse zijn. Is dat er niet ga je nooit een spontaan gesprek hebben met iemand.
pi_158459191
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Zelfs dat kan zonder therapie, wilskracht bv
True that!

Ik denk alleen dat TS zijn wilskracht (en dan metname kracht) jaren achter ligt op zijn angst. Die wordt immers nog steeds elke dag 'gevoerd'.
pi_158459206
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:42 schreef Charleville het volgende:

[..]

Dat kan ook inderdaad!

Ik zie trouwens wel een antilliaanse jongens hier voor de McDonald's in de stad, die spreken gewoon wildvreemde vrouwen aan.. Gewoon midden op de dag, was ik maar zo.. Dat het gewoon in je natuur zit, het versieren..

Versierders kennen geen grote angst, want dat houd je eigenlijk tegen.
Je denkt idem teveel na, niet doen.
Verwacht niet teveel.
Je angst verlamd je gewoon.
Nou bv, wat als ze nee zegt en je komt haar later tegen, zij heeft pech!
;) Draai het om, zo denken de Antillianen ook.
Je mag best een beetje arrogant overkomen.
Stoer en weten wat je waard bent, zeker bij een man is dat wel prettig.

Vrouwen willen geen softy, een broerfiguurtje, een sloompie.
Wat kiezen vrouwtjesdieren in de natuur?
De haan die zich laat pikken of de haan die voorbij paradeert?

Verstand op nul gewoon.
Vraag haar fb, heey heb jij ook fb? Mag ik je toevoegen?
Ik ken je nu al een tijdje en het lijkt me leuk om je toe te voegen.
(Spannend is ook haar toe te voegen en te kijken of ze je toevoegt)
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158459217
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
:')

Heey moblo, ik ken je al een tijdje, mag ik je toevoegen??? Lijkt me leuk!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 01:51:20 ]
pi_158459227
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:45 schreef Charleville het volgende:

[..]

Je hoeft niet meteen te zeggen dat je verliefd op haar bent toch?
;)
pi_158459241
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

:')
Wat lach jij nou?
:( Dat is opwindend hoor!
:P
pi_158459323
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Je denkt idem teveel na, niet doen.
Verwacht niet teveel.
Je angst verlamd je gewoon.
Nou bv, wat als ze nee zegt en je komt haar later tegen, zij heeft pech!
;) Draai het om, zo denken de Antillianen ook.
Je mag best een beetje arrogant overkomen.
Stoer en weten wat je waard bent, zeker bij een man is dat wel prettig.

Vrouwen willen geen softy, een broerfiguurtje, een sloompie.
Wat kiezen vrouwtjesdieren in de natuur?
De haan die zich laat pikken of de haan die voorbij paradeert?

Verstand op nul gewoon.
Je legt het precies zo uit, als hoe het daadwerkelijk is.
Daarom draag ik ook een oorbelletje, doe ik m'n broek wat lager. e.d om toch nog een beetje 'stoer' over te komen.
Arrogant ben ik helaas niet, maar ik wou dat ik het kon wat je nu zegt dat afstappen op vrouwen...

Ik vind mezelf vaak zo 'minderwaardig' dat ik niemand wil lastigvallen met mezelf, als ik na het stappen bijvoorbeeld in een fastfoodketen zit waar ook veel vrouwen groepjes zijn.
Val jij ook persoonlijk meer op zelfverzekerde mannen?

Ik snap het wel, ze hebben vaak meer ritme, zijn romantischer, mannelijker e.d

Ik kan alleen aandacht trekken met m'n dronkenschap, soms komen meisjes dan wel naar me toe, om me overeind te helpen, maar heb ook wel eens dit te horen gekregen: '' Kijk hem daar zitten, als hij over me heen gaat kotsen dan krijgt hij klappen''.

Terwijl het gespeeld was, het op een normale manier vrouwen aanspreken, zou ook wel niet altijd positief verlopen, vrouwen krijgen zovaak versier trucks, dat ze een schild hebben ontworpen.
pi_158459356
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:56 schreef Charleville het volgende:
Daarom draag ik ook een oorbelletje, doe ik m'n broek wat lager. e.d om toch nog een beetje 'stoer' over te komen.
Afknapper gespot.
Vooral dat eerste.
pi_158459375
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:56 schreef Charleville het volgende:

[..]

Je legt het precies zo uit, als hoe het daadwerkelijk is.
Arrogant ben ik helaas niet, maar ik wou dat ik het kon wat je nu zegt dat afstappen op vrouwen...

Ik vind mezelf vaak zo 'minderwaardig' dat ik niemand wil lastigvallen met mezelf, als ik na het stappen bijvoorbeeld in een fastfoodketen zit waar ook veel vrouwen groepjes zijn.
Val jij ook persoonlijk meer op zelfverzekerde mannen?

Ik snap het wel, ze hebben vaak meer ritme, zijn romantischer, mannelijker e.d
Weet je wat pas stoer is? Gewoon gekleed gaan in waar jij jezelf goed in voelt. Ik ben wel benieuwd hoe jij je voelt in pak TS?
pi_158459391
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Afknapper gespot.
Vooral dat eerste.
Juist nette kleding is in!
Hipstertypes, pas je vast bij ts?
Zoek het maar eens op via google...

Met een oorbelletje en je broek op je reet, krijg je eerder de breezergirls, denk niet dat dit bij je past als ik jou zo lees
pi_158459408
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:59 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Met een oorbelletje en je broek op je reet, krijg je eerder de breezergirls, denk niet dat dit bij je past als ik jou zo lees
Vergeten we even dat hij 25 is?
pi_158459445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:59 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Misschien voor wat ervaring is dat laatste nog niet heel erg, maar ook dit type vrouwen trek ik niet. Zonder mond kom je volgends mij nergens..
pi_158459450
Of zouden jullie vallen op iemand die totaal niet zichzelf is?

Oorbelletje dragen :') Broek lager :')

En in het vorig topic kwamen verkeerde t-shirts ook naar voren (ookal is dat niet zozeer het probleem, maar het werkt niet echt mee) en het feit dat die nog in 16-jarige discotheken rondliep om iets te scoren.
pi_158459458
Ik ga slapen, ontzettend bedankt voor alle adviezen.
Morgen lekker trainen in het park, om een goed figuur te krijgen voor een eventuele vriendin in 2016

slaap lekker iedereen!!
pi_158459477
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ga maar eerst het eerste topic helemaal lezen (en liefst óók vergelijken met de OP in deel 2) voordat je wat begint te bleren.
Heb ik gelezen van begin tot het eind.

Doe het gewoon een beetje rustig aan met TS. Nergens voor nodig om te schrijven dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft. Sommige dingen die voor veel mensen vanzelfsprekend zijn, zijn voor sommige mensen een hele opgave. De mate van zelfstandigheid verschilt van persoon tot persoon net zoals het opleidingsniveau van persoon tot persoon verschilt. Iedereen heeft zijn kwaliteiten en zijn gebreken.
pi_158459516
quote:
17s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:05 schreef Koral het volgende:

[..]

Heb ik gelezen van begin tot het eind.

Doe het gewoon een beetje rustig aan met TS. Nergens voor nodig om te schrijven dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeft. Sommige dingen die voor veel mensen vanzelfsprekend zijn, zijn voor sommige mensen een hele opgave. De mate van zelfstandigheid verschilt van persoon tot persoon net zoals het opleidingsniveau van persoon tot persoon verschilt. Iedereen heeft zijn kwaliteiten en zijn gebreken.
Klopt, maar deze TS heeft werkelijk schijt aan wat er gezegd werd in het eerste topic. En dat had je geweten als je had gelezen.

Deze TS blijft doorhammeren op een relatie hebben, terwijl het alleen maar averechts werkt. En de plaatjes in de OP en stalkergedrag (godverdomme, zoiets triests heb ik nog nooit meegemaakt) bewijzen alleen maar dat het hem geen fuck interesseert hoe en wat, want het gaat hem alleen maar om een relatie hebben/krijgen en dat de vrouw hem maar moet accepteren zoals hij is, terwijl hij werkelijk helemaal niks te bieden heeft. Hij is 25, woont nog thuis, heeft autisme en geen hulp daarvoor, durft niet tegen zijn moeder in te gaan, is werkloos, laagopgeleid, geen spaargeld, gaat in ieder geval voor zijn 30ste (nou wauw) uit huis, gaat met zijn moeder naar Afrika, gaat naar de hoeren terwijl hij het geld voor Afrika en de hoeren kan sparen voor zijn huisje en spullen. Maar nee. Vriendin hebben is belangrijker en is hét doel.

Mocht het zover zijn dat hij één meisje gek kan krijgen en verliefd op TS wordt, dan zal de relatie vast niet lang duren want geen enkel meisje wilt afhankelijk zijn van d'r vriendje. En als ik zo naar de berichten van TS kijk, is het hebben van een meisje zijn leven en als het zover is, is dat meisje zijn leven.

Totaal fout.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 02:09:59 ]
pi_158459700
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

Klopt, maar deze TS heeft werkelijk schijt aan wat er gezegd werd in het eerste topic. En dat had je geweten als je had gelezen.

Deze TS blijft doorhammeren op een relatie hebben, terwijl het alleen maar averechts werkt. En de plaatjes in de OP en stalkergedrag (godverdomme, zoiets triests heb ik nog nooit meegemaakt) bewijzen alleen maar dat het hem geen fuck interesseert hoe en wat, want het gaat hem alleen maar om een relatie hebben/krijgen en dat de vrouw hem maar moet accepteren zoals hij is, terwijl hij werkelijk helemaal niks te bieden heeft. Hij is 25, woont nog thuis, heeft autisme en geen hulp daarvoor, durft niet tegen zijn moeder in te gaan, is werkloos, laagopgeleid, geen spaargeld, gaat in ieder geval voor zijn 30ste (nou wauw) uit huis, gaat met zijn moeder naar Afrika, gaat naar de hoeren terwijl hij het geld voor Afrika en de hoeren kan sparen voor zijn huisje en spullen. Maar nee. Vriendin hebben is belangrijker en is hét doel.

Mocht het zover zijn dat hij één meisje gek kan krijgen en verliefd op TS wordt, dan zal de relatie vast niet lang duren want geen enkel meisje wilt afhankelijk zijn van d'r vriendje. En als ik zo naar de berichten van TS kijk, is het hebben van een meisje zijn leven en als het zover is, is dat meisje zijn leven.

Totaal fout.
Je schrijft allemaal dingen die ik ook gelezen heb. De 'zorg' over het houden van een relatie (als hij er eenmaal 1 krijgt) deel ik trouwens netzo, maar toch denk ik dat het onmacht/onkunde is en jij dat het 'zijn schijt hebben aan' is?
pi_158459753
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:22 schreef Koral het volgende:

[..]

Je schrijft allemaal dingen die ik ook gelezen heb. De 'zorg' over het houden van een relatie (als hij er eenmaal 1 krijgt) deel ik trouwens netzo, maar toch denk ik dat het onmacht/onkunde is en jij dat het 'zijn schijt hebben aan' is?
Niks onmacht. Ga maar eens na waarom hij enkel reageert op de 'kusjekroel'-reacties die in zijn straatje passen en de rest negeert.

Deze TS wilt de werkelijkheid/waarheid niet onder de ogen zien. Anders bleef hij niet door zeiken om dezelfde dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 02:26:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')