abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158463775
TS wil een relatie, maar wat te doen met moeders?
pi_158463954
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat een reactie weer. Als ik daadwerkelijk TS naar beneden wilde schoppen, liep ik niet al vanaf deel 1 in het begin mee te posten en spendeerde ik mijn tijd niet in zijn topics. Ik heb betere dingen te doen namelijk.
Het punt is alleen dat hij niet luistert. Alle tips en adviezen die worden gegeven (die ook nog in zijn 'straatje' passen en goed zijn voor hem), negeert hij compleet. Het interesseert hem niet, want het gaat hem alleen om een meisje krijgen en zijn focus blijft daar.
Jij wuift het weg als 'onkunde' en 'onmacht'. Dat is het misschien, maar waarom doet TS niks met zijn wilskracht? Waarom doet hij niks met de tips die er werden gegeven?

Hij is bang. Angst. Angst overheerst alles. Zeker, daar moet je dan ook overheen. TS heeft al een begin gemaakt door tegen zijn moeder te zeggen dat hij best hele knakworstjes kan eten en zijn boterhammen niet in stukjes gesneden hoeven te worden. Zijn moeder wuifde het weg en de week erop gaat hij met haar naar Afrika, terwijl hij ondertussen werkloos is geraakt en geen flikker heeft gedaan met wat hier is gezegd/hem is toegereikt.

Dit is de tweede keer dat je op de man speelt en mij in dit topic betrekt. Het gaat om TS, niet om mij. Ik heb mijn leven wel op het rijtje en heb dit soort topics niet nodig, dus waarom jij niet gewoon on-topic blijft, is mij een raadsel.

[..]

TS' problematiek is ook niet op te lossen met een hoop lettertjes op een internetforum. Wel kan hij iets doen met de adviezen/tips die hier worden gegeven, maar dat doet hij niet want dat wilt hij niet (en kunnen is een ander verhaal, daarvoor heb je mensen die er verstand van hebben).
Etsu, jij bent degene die het op de man speelt tegen TS. Dan betitel je mijn reacties als kusjekroel. En als ik dan iets schrijf over jou en dat bevalt niet? dan speel ik opeens op de man. Wil je zelf soms liever ook kusjekroel?

Maar goed point taken, je hebt veel moeite gedaan. Ik snap alleen niet waarom je maar hetzelfde blijft doen als TS in jouw ogen er werkelijk niets mee doet. Zal wel aan mij liggen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158463989
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:18 schreef Koral het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je maar hetzelfde blijft doen als TS in jouw ogen er werkelijk niets mee doet. Zal wel aan mij liggen.
Vertel me dan wat hij wél heeft gedaan om vooruit te komen. Ik lees het niet.
pi_158464336
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:09 schreef syndroom het volgende:
Zijn al die oudere maagden van die latente moederskindjes of zo?
pi_158464359
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

Vertel me dan wat hij wél heeft gedaan om vooruit te komen. Ik lees het niet.
Ik heb het over jou. Niet TS. Ik ontken niet dat TS weinig tot niets doet met bepaald advies. Maar denk je dat door vervelens toe te blijven roepen dat TS niets doet wel gemotiveerd raakt iets te doen? En straks als dit weer klaar is ga je dan weer tot vervelens toe roepen dat het aan zijn gebrek aan ballen ligt? En daarna weer over dat hij nog steeds bij zijn moeder woont? Doe gewoon normaal tegen die jongen. Dat is al moeilijk genoeg voor hem.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:42:27 #106
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158464386
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:09 schreef syndroom het volgende:
Misschien dat jij na verloop van tijd je tips om bij moeders onder de plak vandaan te komen met hem kunt delen?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158464427
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:40 schreef Koral het volgende:

[..]

Ik heb het over jou. Niet TS. Ik ontken niet dat TS weinig tot niets doet met bepaald advies.
Ik heb over jouw woorden:

quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:18 schreef Koral het volgende:
als TS in jouw ogen er werkelijk niets mee doet
Het zijn niet alleen mijn ogen. Of heeft Bananenpap geen ogen? Wel wat verdacht dat je niet op hem ingaat, terwijl hij min of meer hetzelfde zegt wat ik zeg :') .
Ik vraag aan jou waarom het nu weer aan mij ligt, want ik zie niet wat TS heeft gedaan om vooruit te komen.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:40 schreef Koral het volgende:

[..]

Maar denk je dat door vervelens toe te blijven roepen dat TS niets doet wel gemotiveerd raakt iets te doen? En straks als dit weer klaar is ga je dan weer tot vervelens toe roepen dat het aan zijn gebrek aan ballen ligt? En daarna weer over dat hij nog steeds bij zijn moeder woont? Doe gewoon normaal tegen die jongen. Dat is al moeilijk genoeg voor hem.
Kusjekroel. Zullen we met z'n allen TS in de watten leggen en hem vertellen of hij een groen of een rood hartje moet gebruiken? Want dat wil je blijkbaar.

Ik kan nogal bot uit de hoek komen, dat weet ik best, maar daar ga ik niks aan veranderen. Mijn bedoelingen zijn goed en duidelijk. :*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 11:53:00 ]
pi_158464605
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:44 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb over jouw woorden:

[..]

Het zijn niet alleen mijn ogen. Of heeft Bananenpap geen ogen?
Ik vraag aan jou waarom het nu weer aan mij ligt, want ik zie niet wat TS heeft gedaan om vooruit te komen.

[..]

Kusjekroel. Zullen we met z'n allen TS in de watten leggen en hem vertellen of hij een groen of een rood hartje moet gebruiken? Want dat wil je blijkbaar.
TS schrijft zelf dat hij er wel wat aan heeft. Mag ik dan iets schrijven over jouw optiek?

En als ik schrijf dat je gewoon normaal moet doen. Welk deel begrijp je daar niet aan dat je weer over kusjekroel moet beginnen?

Zie net je edit: dat beantwoord niet waarom je het continue gebreken blijft herhalen.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:03:00 #109
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158464831
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef Koral het volgende:

[..]

TS schrijft zelf dat hij er wel wat aan heeft. Mag ik dan iets schrijven over jouw optiek?

En als ik schrijf dat je gewoon normaal moet doen. Welk deel begrijp je daar niet aan dat je weer over kusjekroel moet beginnen?
Hij geeft advies op zijn manier omdat hij hoopt dat het TS een beetje wakker schudt. Daar kun je het niet mee eens zijn, maar hoe lang moet je daarover discussieren?

Misschien heeft TS juist wel wat aan de variatie in reacties, mocht hij er daadwerkelijk iets mee doen. Hij vraagt het op een openbaar forum. Zoveel mensen, zoveel stijlen van advies geven.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_158464837
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef Koral het volgende:

[..]

Jij wel. Moet je alleen wel goed lezen wat er staat (en liefst het vorige deel ook, want daar staat vanaf post 1 precies hoe en wat en waarom ik van mening ben dat het TS niet interesseert wat wij schrijven over hem en hoe hij zijn leven moet aanpakken).

TS schrijft dit:
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:37 schreef Charleville het volgende:
Maar dankzij het vorige deel heb ik nu een plan om voor mijn 30'e uit huis te zijn.
Goed begin, maar niet het enige probleem.

quote:
(...)
Dat smaakt naar meer, en dat ''meer'' ik hoop dat dit komt in 2016

(...) en mijn doel is om eind dit jaar een dame te hebben, waarmee er een kans is op een relatie. Goed voornemen denk ik!!

Maar laat ik uberhaupt eerst maar eens aan de eerste date beginnen, een avondje in een restaurant of bioscoop, dat is voor dit jaar denk wel genoeg qua uitdaging. Het zou mijn eerste date ooit worden.
(...)
En hier gaat hij wéér door over dingen waar het allemaal om draait. Hij kijkt naar de oplossing, niet naar het probleem.

Daarnaast is TS werkloos geraakt en schrijft hij dat hij de laatste tijd last heeft van een depressie, want kijk:

quote:
Ben de laatste tijden toch wel in een depressie beland, ik wil zo verschrikkelijk graag een vriendin, en de tijd tikt, voor je het weer ben ik 30 en dan zit het er vrijwel niet meer in om een mooie leuke vriendin te krijgen.
Dus nee. TS is in die drie weken niks opgeschoten.

Nog een keer: waarom ligt het aan mijn ogen dat TS er niks mee doet? Hij moet professionele hulp zoeken. Hij hoopt dat wij hem een vrouw geven, terwijl hij dat toch zelf moet doen? Hij heeft nog niet eens een vrouw en denkt al na over een openingszin en of hij een groen/rood hartje moet gebruiken. :')

quote:
Zolang ik niet in overtreding ben i.v.m FOK!policy, doe ik normaal. Anders hoor ik het wel van moblo. O+

Ik geef mijn visie en mening, en jij kan daarmee niet dealen lijkt het.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 12:05:21 ]
pi_158465037
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:03 schreef Fera het volgende:

[..]

Hij geeft advies op zijn manier omdat hij hoopt dat het TS een beetje wakker schudt. Daar kun je het niet mee eens zijn, maar hoe lang moet je daarover discussieren?

Misschien heeft TS juist wel wat aan de variatie in reacties, mocht hij er daadwerkelijk iets mee doen. Hij vraagt het op een openbaar forum. Zoveel mensen, zoveel stijlen van advies geven.
Het vorige deel staat voor 75% vol met advies in de hoop dat het daarmee TS wakker schudt. En het doet het niet. Etsu lijkt me intelligent genoeg om dat te snappen. :*
  woensdag 23 december 2015 @ 12:16:08 #112
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158465110
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:12 schreef Koral het volgende:

[..]

Het vorige deel staat voor 75% vol met advies in de hoop dat het daarmee TS wakker schudt. En het doet het niet. Etsu lijkt me intelligent genoeg om dat te snappen. :*
Dus is het zo'n gevalletje van: jouw manier is al geprobeerd, ga nu maar weg?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_158465113
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:03 schreef Etsu het volgende:

En hier gaat hij wéér door over dingen waar het allemaal om draait. Hij kijkt naar de oplossing, niet naar het probleem.

Naar mijn mening heb jij TS inmiddels meer problemen aangepraat dan er daadwerkelijk zijn.
Daarnaast is kijken naar een oplossing in mijn ogen een stuk constructiever dan kijken naar het probleem.

Als ik langs de kant sta met een lekke band ga ik toch echt m'n band verwisselen (oplossing), in plaats van eindeloos kapot analyseren hoe het heeft kunnen gebeuren dat mijn band lek ging (naar het probleem blijven kijken). Dat helpt me namelijk niet verder op weg.
pi_158465126
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:12 schreef Koral het volgende:

[..]

Wat is je probleem nou eigenlijk? Het is toch mijn probleem dat ik door blijf tikken met hoop dat TS eindelijk wat gaat doen met zijn leven? Als je het niet wilt lezen, negeer je ze en ga jij door met over z'n bolletje aaien.
pi_158465141
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:03 schreef Etsu het volgende:

[..]

Jij wel. Moet je alleen wel goed lezen wat er staat (en liefst het vorige deel ook, want daar staat vanaf post 1 precies hoe en wat en waarom ik van mening ben dat het TS niet interesseert wat wij schrijven over hem en hoe hij zijn leven moet aanpakken).

TS schrijft dit:

[..]

Goed begin, maar niet het enige probleem.

[..]

Daarnaast is TS werkloos geraakt en schrijft hij dat hij de laatste tijd last heeft van een depressie, want kijk:

[..]

Dus nee. TS is in die drie weken niks opgeschoten.

Nog een keer: waarom ligt het aan mijn ogen dat TS er niks mee doet? Hij moet professionele hulp zoeken. Hij hoopt dat wij hem een vrouw geven, terwijl hij dat toch zelf moet doen? Hij heeft nog niet eens een vrouw en denkt al na over een openingszin en of hij een groen/rood hartje moet gebruiken. :')

[..]

Zolang ik niet in overtreding ben i.v.m FOK!policy, doe ik normaal. Anders hoor ik het wel van moblo. O+

Ik geef mijn visie en mening, en jij kan daarmee niet dealen lijkt het.
Maak nu eens een lijstje met dingen die TS wel doet? Die is namelijk ook prima te maken. Zal misschien iets korter zijn, op voorhand toegegeven.

Je hebt de hulp van een mod nodig om te bepalen wat normaal is? :') sorry maar je doet hetzelfde als wat je TS verwijt. Niets doen met hulp en advies :P
pi_158465162
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Naar mijn mening heb jij TS inmiddels meer problemen aangepraat dan er daadwerkelijk zijn.
Daarnaast is kijken naar een oplossing in mijn ogen een stuk constructiever dan kijken naar het probleem.

Als ik langs de kant sta met een lekke band ga ik toch echt m'n band verwisselen (oplossing), in plaats van eindeloos kapot analyseren hoe het heeft kunnen gebeuren dat mijn band lek ging (naar het probleem blijven kijken). Dat helpt me namelijk niet verder op weg.
Dank u. Had het niet beter kunnen verwoorden.
pi_158465291
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Nogmaals: lees het topic nog eens door.
Om verder te gaan met jouw vergelijking: maar jij kan de band niet plakken en wij hebben tips/adviezen gegeven hoe jij je band moet plakken. Maar jij kan en wilt het niet. Dus dan blijf je maar langs de kant staan en door mopperen/huilen over hoe de band lek ging (want zie OP, zie de plaatjes, zie zijn manier van reageren op reacties die in zijn straatje passen).

quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:17 schreef Koral het volgende:

[..]

Maak nu eens een lijstje met dingen die TS wel doet? Die is namelijk ook prima te maken. Zal misschien iets korter zijn, op voorhand toegegeven.

Je hebt de hulp van een mod nodig om te bepalen wat normaal is? :') sorry maar je doet hetzelfde als wat je TS verwijt. Niets doen met hulp en advies :P
Maak maar zelf.
En als je het toch niet normaal vindt, dan lees je ze toch lekker niet? :') Toch bedankt voor je hulp/advies, maar ik ga er niks mee doen. :*
  woensdag 23 december 2015 @ 12:25:56 #118
445579 Techje
Calm down, calm the FUCK down
pi_158465336
Er valt wel wat voor te zeggen dat vrouwen in onze huidige maatschappij het veel te makkelijk hebben als het op relaties aankomt. Mannen moeten ALLES doen om een vrouw te veroveren. Een vrouw hoeft niets te doen behalve wachten en keuren.

Nu blijkt dat hogeropgeleide vrouwen steeds vaker lang vrijgezel zijn. Rara hoe zou dat komen? Ik ben niet autistisch, maar wel een introverte extrovert (kan dat? ja dat kan). Ik ben erg open, vrolijk, vriendelijk etc. Maar niet stoer. Ik kijk altijd de kat uit de boom, en als ik mij eenmaal op m'n gemak voel, dan ben ik zeer extrovert. Maar niet stoer.

Ik kan de mooiste, tofste, leukste en gezelligste gesprekken met vrouwen hebben. Als ik dan eenmaal de moed bij elkaar heb geraapt om ze, uiteraard op een enorm ongemakkelijke manier en slechte timing (waarom kunnen vrouwen daar niet gewoon doorheen kijken...), uit te vragen, krijg ik meestal hetzelfde te horen. Aantal keer voorgekomen dat het antwoord was "net een relatie achter de rug en bladibla" en ze vervolgens nog dezelfde avond met een willekeurige lange, brede vent naar huis zien gaan (one night stand).

Nee, ik ben niet lelijk (ook geen James Bond, maar gewoon ókay' ;), ik ben relaxt in omgang, spontaan doch ietwat verlegen etc. Kan het altijd in no time goed vinden met iedereen die ik ontmoet, dus ook daar ligt het niet aan.

Mijn problemen zijn vooral dat ik veel vrouwen mooi vind, maar weinig vrouwen echt leuk om uit te vragen. Ik ontmoet wellicht ook wat te weinig vrouwen. Ik wordt ontzettend ongemakkelijk zodra ik een vrouw wel leuk vind, en al helemaal als ik 'r probeer uit te vragen. En helaas zien vrouwen hier nooit doorheen. Helaas, en sorry om te zeggen, willen de meeste vrouwen een 'alpha' waar er niet veel van zijn, en waarover ze achteraf maar al te graag klagen bij die lieve jongen die geen relatiemateriaal is.

/rant
Moest het even kwijt. Het is voor steeds meer mannen (ik ken er echt bizar veel) steeds lastiger om te daten, omdat vrouwen te makkelijk kunnen kiezen, en daardoor meestal afgaan op uiterlijk, stoerheid etc. Dat soort domme shit.
Omdat ik het niet eens met je ben, betekent niet dat ik het automatisch eens ben met precies het tegenovergestelde.
pi_158465398
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nogmaals: lees het topic nog eens door.
Om verder te gaan met jouw vergelijking: maar jij kan de band niet plakken en wij hebben tips/adviezen gegeven hoe jij je band moet plakken. Maar jij kan en wilt het niet. Dus dan blijf je maar langs de kant staan en door mopperen/huilen over hoe de band lek ging (want zie OP, zie de plaatjes, zie zijn manier van reageren op reacties die in zijn straatje passen).

[..]

Maak maar zelf.
En als je het toch niet normaal vindt, dan lees je ze toch lekker niet? :') Toch bedankt voor je hulp/advies, maar ik ga er niks mee doen. :*
Dus als TS niets doet met advies dan is de wereld te klein, maar als jij advies krijgt en er niets mee doet is het prima :') lekker geloofwaardig ben je dan. En dan vind je het vreemd dat er niets met je advies gedaan wordt :D geeft niet hoor, evengoed kusjekroel, ook voor jou :*
pi_158465411
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef Koral het volgende:

[..]

Dus als TS niets doet met advies dan us de wereld te klein, maar als jij advies krijgt en er niets mee doet is het prima :') lekker geloofwaardig ben je dan. En dan vind je het vreemd dat er niets met je advies gedaan wordt :D geeft niet hoor, evengoed kusjekroel, ook voor jou :*
Het verschil is dat ik niet om advies vraag.

Fijne dag nog he. :*
pi_158465448
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef Techje het volgende:
Ik wordt ontzettend ongemakkelijk zodra ik een vrouw wel leuk vind, en al helemaal als ik 'r probeer uit te vragen.
Wat is het ergste wat je kan gebeuren als je haar gewoon mee uit vraagt?
pi_158465449
quote:
9s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Dus is het zo'n gevalletje van: jouw manier is al geprobeerd, ga nu maar weg?
Waarom probeer je me woorden in de mond te leggen? Als het zo'n gevalletje was had ik dat wel geschreven.
pi_158465475
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

Het verschil is dat ik niet om advies vraag.

Fijne dag nog he. :*
Gevraagd of ongevraag, het blijft advies hè ;)

Jij ook fijne dag hoor :*
pi_158465700
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef Techje het volgende:
Er valt wel wat voor te zeggen dat vrouwen in onze huidige maatschappij het veel te makkelijk hebben als het op relaties aankomt. Mannen moeten ALLES doen om een vrouw te veroveren. Een vrouw hoeft niets te doen behalve wachten en keuren.
Ik heb mijn relatie niet door af te wachten en te keuren. Was het maar zo makkelijk.

quote:
Nu blijkt dat hogeropgeleide vrouwen steeds vaker lang vrijgezel zijn. Rara hoe zou dat komen? Ik ben niet autistisch, maar wel een introverte extrovert (kan dat? ja dat kan). Ik ben erg open, vrolijk, vriendelijk etc. Maar niet stoer. Ik kijk altijd de kat uit de boom, en als ik mij eenmaal op m'n gemak voel, dan ben ik zeer extrovert. Maar niet stoer.
Dan heb je echt geen idee waar introvert en extravert voor staat. Natuurlijk ben je niet in elke situatie hetzelfde, maar je kunt niet van nature zowel introvert als extravert zijn, tenzij je in het midden van het spectrum valt. Heeft verder alleen geen reet met stoer zijn te maken. Vrolijkheid en vriendelijkheid staan er ook los van.

quote:
Ik kan de mooiste, tofste, leukste en gezelligste gesprekken met vrouwen hebben. Als ik dan eenmaal de moed bij elkaar heb geraapt om ze, uiteraard op een enorm ongemakkelijke manier en slechte timing (waarom kunnen vrouwen daar niet gewoon doorheen kijken...), uit te vragen, krijg ik meestal hetzelfde te horen. Aantal keer voorgekomen dat het antwoord was "net een relatie achter de rug en bladibla" en ze vervolgens nog dezelfde avond met een willekeurige lange, brede vent naar huis zien gaan (one night stand).

Nee, ik ben niet lelijk (ook geen James Bond, maar gewoon ókay' ;), ik ben relaxt in omgang, spontaan doch ietwat verlegen etc. Kan het altijd in no time goed vinden met iedereen die ik ontmoet, dus ook daar ligt het niet aan.

Mijn problemen zijn vooral dat ik veel vrouwen mooi vind, maar weinig vrouwen echt leuk om uit te vragen. Ik ontmoet wellicht ook wat te weinig vrouwen. Ik wordt ontzettend ongemakkelijk zodra ik een vrouw wel leuk vind, en al helemaal als ik 'r probeer uit te vragen. En helaas zien vrouwen hier nooit doorheen. Helaas, en sorry om te zeggen, willen de meeste vrouwen een 'alpha' waar er niet veel van zijn, en waarover ze achteraf maar al te graag klagen bij die lieve jongen die geen relatiemateriaal is.
Typisch gezwets altijd. Er zit nogal een grijs gebied tussen compleet ongemakkelijk en een 'alpha'. Misschien vinden ze jou gewoon raar. En de so called lieve jongens zijn vaak om andere redenen geen relatiemateriaal in de ogen van vrouwen. Dat zien zij zelf alleen niet.
quote:
Moest het even kwijt. Het is voor steeds meer mannen (ik ken er echt bizar veel) steeds lastiger om te daten, omdat vrouwen te makkelijk kunnen kiezen, en daardoor meestal afgaan op uiterlijk, stoerheid etc. Dat soort domme shit.
Wie ben jij om voor een ander te bepalen wat wel of niet domme eisen zijn?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:42:39 #125
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158465722
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef Koral het volgende:

[..]

Waarom probeer je me woorden in de mond te leggen? Als het zo'n gevalletje was had ik dat wel geschreven.
Ik vraag het toch gewoon?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')