nee zeker niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:23 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Ik had het nergens over de battery case, hè?
Ik heb de bruine leren om de 6Plus. Past perfect en ziet er netjes uit, ook na maanden gebruik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef Katoenplukkert het volgende:
Iemand trouwens ervaring met de officiele cases van Apple? Ik twijfel tussen een zwarte leren of een space grey siliconen. Heb zelf een 6S Plus
Leren hoes is echt een aanrader, na een jaar is die van mij nog steeds zo goed als nieuw. Zwart vind ik erg mooi, vooral bij Space Grey.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef Katoenplukkert het volgende:
Iemand trouwens ervaring met de officiele cases van Apple? Ik twijfel tussen een zwarte leren of een space grey siliconen. Heb zelf een 6S Plus
Is je geheugen vol? Waarschijnlijk is het een bug want ik heb iets soortgelijks een keer gelezen op de Apple forum. Ik zou als eerst je telefoon restarten of je instellingen resetten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb iets geks, opeens slaat mijn camera geen foto's meer op. Weet iemand hoe dit kan?
beide geprobeerd, blijft bij allebei hetzelfde zienquote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:04 schreef Strugglemaster het volgende:
[..]
Gebruik je netstroom of via pc/usb?
Kapitaalvernietiging.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef Katoenplukkert het volgende:
Kan ik me echt over opwinden inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:01 schreef PPL het volgende:
Lachen dat mensen zich druk maken over de taalinstelling op mijn telefoon.
Heb ze allebei en allebei prima. Nu de siliconen case er om heen omdat mn leren wat uit elkaar begon te vallen na anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:18 schreef Katoenplukkert het volgende:
http://forums.macrumors.c(...)by-error-53.1957025/quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar je zet je vinger toch wel op die knop? Daar gaat het juist om. Omdat de integriteit van die knop niet meer gegarandeerd is, heb je dus geen idee wat er met die vingerafdruk gebeurt.
Een soort man in the middle attack zeg maar.
Told you soquote:Today's update will restore iPhones and iPads that have been disabled due to "error 53" to full working condition and it will ensure that future iPhones that have had similar repairs will not be fully disabled. Touch ID will not, however, be accessible.
Told me what? Dat ze de melding op kunnen heffen heb ik nergens betwist. De knop werkt alleen nog steeds niet he na de updatequote:Op donderdag 18 februari 2016 19:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://forums.macrumors.c(...)by-error-53.1957025/
[..]
Told you so.
Alleen ging de hele discussie over het brickenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Told me what? Dat ze de melding op kunnen heffen heb ik nergens betwist. De knop werkt alleen nog steeds niet he na de update
Waarvan ik heb gezegd dat ik dat ook wel erg ver vond gaan. En het ging jou om het feit dat je dus alleen maar bij apple terecht kon voor reparatie. Dat is met deze update niet veranderd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen ging de hele discussie over het bricken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:42 schreef Drankster het volgende:
Hoi, ik heb zojuist 4 albums gedownload via Apple Music naar mijn iPhone. Nu wil ik ook een 5e album downloaden maar hij download niet meer dan alleen het eerste nummer. Ik heb nog genoeg ruimte dus dat is het probleem niet.
Weet iemand een oplossing? Telefoon aan en uit zetten heeft helaas niet geholpen.Als je op die drie bolletjes naast die nummers drukt, dan kan je in een menu kiezen voor offline beschikbaar maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Klopt. Dat werkt alleen bij het eerste nummer, de rest niet..quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je op die drie bolletjes naast die nummers drukt, dan kan je in een menu kiezen voor offline beschikbaar maken.
Echt een lelijk ding. Heb liever zo'n klaphoesje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb liever wat stevige hoesjes dan die gare dunne dingetjes van apple zelf.
Beschadigde telefoonsquote:
Mensen met afwijkende smakenquote:
Geen nieuwe iPhone kunnen betalenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:59 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Geen luxe leren hoes van Apple kunnen betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |