SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:29 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Leuk! Is ze in het echt net zo mooi als op de foto's?
Sinds ik 30+ ben is iedere keer dat ik geen alcohol drink een reden om te vragen of ik zwanger ben. Ik snap oprecht niet hoe mensen erbij komen, want ik drink sowieso niet zo vaak. Ik ken ook wel van die mensen bij wie je je als ze geen witte wijn bestellen afvraagt of ze zwanger zijn of aan de medicijnen zitten, maar ik hoor er echt niet bijquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja het blijft toch gek hoe verbaasd mensen reageren als je niet drinkt. Ik zit denk ik gemiddeld nog onder 1 consumptie per week, de meeste weken niet, af en toe een wijntje als ik lekker uit eten ben en misschien 2-3x per jaar dat ik echt wat meer drink op bijzondere feestjes.
Kunnen we helpen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Gvdgvd mijn verbeterplan (tentamen) loopt vast. Stress is goed voor de kCalverbranding toch?
Da's superliefquote:
Ooooh, je bedoelde letterlijk, ik dacht in figuurlijke zinquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:15 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Da's superlief![]()
Ik heb WOrd maar afgesloten en ben met het herstelbestand opnieuw begonnen. Twee pagina's weg. Note to self: auto-opslaan aanzetten.
Dank je wel!
+1quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan geen kerstdiner verzinnen voor eerste kerstdag. Grrrr
Dag ervoor 5 gangen diner bij een chinees, dag erna grill/wok/gourmet bij schoonouders..quote:
Blijven plakken?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:39 schreef Shandaly het volgende:
Ik hoef geen kerstdiner te verzinnen voor eerste kerstdagWe zijn uitgenodigd bij mijn schoonzusje, en ik hoorde plannen over uitgebreid diner (dus geen gourmet). En we mogen ook nog eens blijven slapen
![]()
Wel nog verzinnen wat we tweede kerstdag gaan doen...
Dat klinkt briljantquote:
Oh stiekem vind ik het wel prima. Geen stijf gedoe zoals in restaurant, dat hou ik geen 3 avonden volquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Wij hebben gegourmet met sinterklaas, ben blij dat we dat niet nog een keer gaan doenoverrated..
Kan ik ook wel weer eens doen ja. Goed idee. Krijg er meteen trek in.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
Tweede kerstdag:
Tortillawraps! Zelf vullen. Met gehakt. En guacamole, kaas, saus, sla, paprika, etc.
ik werd zondag tot twee keer toe gediscrimineerdquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sinds ik 30+ ben is iedere keer dat ik geen alcohol drink een reden om te vragen of ik zwanger ben. Ik snap oprecht niet hoe mensen erbij komen, want ik drink sowieso niet zo vaak. Ik ken ook wel van die mensen bij wie je je als ze geen witte wijn bestellen afvraagt of ze zwanger zijn of aan de medicijnen zitten, maar ik hoor er echt niet bij
[..]
Kunnen we helpen?
Tijd van de maand in aantocht?quote:Op woensdag 23 december 2015 07:24 schreef Shandaly het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Snap er niets van... zo gek waren de laatste dagen toch niet.
als het aan mij lag werd tweede kerstdag ook afgeschaft. Daarom doen we ook gewoon eten zoals we normaal zouden doen. Met als enige verschil dat we nu met 6 man normaal doenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Misschien ben ik een beetje raar, maar dat hele 'tweede kerstdag' zegt me echt helemaal niets en ga dan ook zeker niet anders eten dan anders. De dag komt een beetje over als een extra vrije shopdag of de dag-voor-de-andere-familie (die je dus niet op 1e kerstdag hebt bezocht). Daarbij kent mijn vriend het hele principe van 2e kerstdag niet en snapt er al helemaal niets van. Die begrijpt weer niet dat kerstavond eigenlijk geen ding is hier![]()
Kerstdiner ga ik wel helpen klaarmaken, maar niet zelf verzonnen. Dat scheelt weerOh, we nemen wel de Engelse Christmaspudding mee voor bij het chocoladedessert.
Dat is meer hoe je het zelf invult denk ikquote:Op woensdag 23 december 2015 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Het is meer het alles alles alles willen met allerlei feestdagen, ik vind het een meevaller dat Nederland nog niet aan Thanksgiving zit, zeg maar. Vakantie, samenzijn, etc. prima, maar dat kan ook zonder alles door te draven en de druk te voelen alles maar veel en altijd te doen. Dat hele je volstouwen met de kerstdagen (en nu ook pasen) vind ik gewoon stom
en hoe minder je er een labeltje aan hangt, hoe minder mensen het doen. Zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |