Daarom zeg ik ook; als je het zelf wil, anders doe je het een week en dan kap je er ook mee...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook geldt voor werkdagen van 9 a 10 uur.... Plus reistijd. Maar zoals ik net al zei, als het soms vervangen kan worden door rennen zou t moeten kunnen.
Edit: en ik ben gewoon heel erg allergisch voor dingen die moeten
Ik begon ermee als "dikkertje", nog ver voordat ik begon met hardlopen (zeg maar 40 kg geleden)quote:
Al ingeschreven? Of is het juist gekkigheid met inschrijving (soort van Salland taferelen?quote:
Nee, is al gebeurd. Ging makkelijk. Voor mijn afstand sowieso, maar voor de hoofdafstand ook. Volgens mij was hij de eerstequote:Op donderdag 24 december 2015 07:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Al ingeschreven? Of is het juist gekkigheid met inschrijving (soort van Salland taferelen?)
quote:Op donderdag 24 december 2015 07:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee, is al gebeurd. Ging makkelijk. Voor mijn afstand sowieso, maar voor de hoofdafstand ook. Volgens mij was hij de eerste
Wat is dat nou weer voor gekkigheid, alsof dames niet gebaat kunnen zijn bij spiergroei. Sowieso ga je geen kilos spier bijmaken tenzij je vier keer in de week met zware gewichten gooit, het gaat dan eerder om betere aansturing en krachtuithoudingsvermogen van je spieren die je al hebt trainen. Als je erbij op je voeding let zul je wat afgetrainder worden en ze dus ook beter zien, maar echte spiergroei geloof ik niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat een programma als P90X voornamelijk is om spiergroei te bevorderen (naast dat er ook ruimte is voor cardio en core stability). Voor dames sowieso waarschijnlijk minder interessant. Maar voor Rechtsedirecte zou het wel iets kunnen zijn.
Sterker worden vooral op het moment. Daarnaast is het ook goed voor m'n stabiliteit en mobiliteit (kantoorbaan en hardlopen zijn niet echt dingen waar je soepel van wordt).quote:Op woensdag 23 december 2015 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar wat haal je er uit? Wat doet het voor jou?
40 kilo!quote:Op donderdag 24 december 2015 07:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik begon ermee als "dikkertje", nog ver voordat ik begon met hardlopen (zeg maar 40 kg geleden)
Vond/Vind het prima programma's (luikt me ook wel duidelijk, anders had ik er ook niet zoveel gedaan), vetverbranding werd er wel mee aangezwengeld en conditioneel ga je er ook op vooruit.
Als hardloper lijkt me eigenlijk alleen insanity echt geschikt, daar wordt je core echt aangepakt en daar heb je wat aan. Bij P90x gaat het ook om andere spiergroepen, waar je direct heel erg veel profijt van zal hebben bij het lopen (natuurlijk kan het ook geen kwaad, maar toch).
Natuurlijk kunnen dames ook gebaat zijn bij spiergroei. Ik denk alleen dat er voor de gemiddelde dame wellicht betere / leukere programma's zijn. Het is niet seksistisch bedoeld of zoquote:Op donderdag 24 december 2015 07:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gekkigheid, alsof dames niet gebaat kunnen zijn bij spiergroei. Sowieso ga je geen kilos spier bijmaken tenzij je vier keer in de week met zware gewichten gooit, het gaat dan eerder om betere aansturing en krachtuithoudingsvermogen van je spieren die je al hebt trainen. Als je erbij op je voeding let zul je wat afgetrainder worden en ze dus ook beter zien, maar echte spiergroei geloof ik niet.
Het klinkt wel een beetje overdreven voor 10 kilometer maar ze zullen er wel verstand van hebben.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ingeschreven voor de 10k van de Glencoe marathon. Nu blijkt dat ook ik gear instructions krijg![]()
Waterproof jacket with a hood
Waterproof trousers
Hat and gloves
Spare warm layer
Mobile phone, fully charged, in a waterproof case
[..]
Daar staat het uiteraard precies wel voor!quote:Op donderdag 24 december 2015 10:56 schreef Quoi het volgende:
Ik hoop maar dat OCD niet voor obsessive compulsive disorder staat, DeLuna, maar dat zal wel niet.
Heb je je niet per ongeluk voor een ultra ingeschreven?quote:Op donderdag 24 december 2015 10:56 schreef Quoi het volgende:
Ik hoop maar dat OCD niet voor obsessive compulsive disorder staat, DeLuna, maar dat zal wel niet.
Ingeschreven voor de 10k van de Glencoe marathon. Nu blijkt dat ook ik gear instructions krijg![]()
Waterproof trousers
Hat and gloves
Spare warm layer
En ik moet dus 50 pond fundraisen. Gelukkig is het pas in oktoberLekker dit mooie adresje boeken
Ontbijtjes met ei, ei en nog eens ei.
Dit jaquote:Op donderdag 24 december 2015 11:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Daar staat het uiteraard precies wel voor!
nou ga maar meer funds raisen, je waterproof gear gaat al minstens 3x zoveel kostenquote:Op donderdag 24 december 2015 10:56 schreef Quoi het volgende:
Waterproof trousers
Hat and gloves
Spare warm layer
En ik moet dus 50 pond fundraisen. Gelukkig is het pas in oktoberLekker dit mooie adresje boeken
Hmmmmmmmmmmmm....quote:Op donderdag 24 december 2015 10:56 schreef Quoi het volgende:
Waterproof trousers
Hat and gloves
Spare warm layer
Nu twijfel ik nog meerquote:Op donderdag 24 december 2015 11:46 schreef Quoi het volgende:
OCD dus right
[..]
Bij twijfel altijd doen
quote:Op donderdag 24 december 2015 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat ik zondag niet ga crossenDrie dagen looprust lijkt me wel fijn voor nu, en dan weet ik zeker dat ik fris in Soest sta. Ik ga net niet de 2500km dit jaar halen denk ik.. sta nu op 2392. Toch heel wat meer dan de ingeschatte 1700
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |