Wij schelen maar 3kmquote:Op donderdag 24 december 2015 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat ik zondag niet ga crossenDrie dagen looprust lijkt me wel fijn voor nu, en dan weet ik zeker dat ik fris in Soest sta. Ik ga net niet de 2500km dit jaar halen denk ik.. sta nu op 2392. Toch heel wat meer dan de ingeschatte 1700
Jaar is bijna omquote:Op donderdag 24 december 2015 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is wel makkelijk. Ik kan mijn loopjaar redelijk eenvoudig samenvatten: Kut.
Loopjaarmattiesquote:Op donderdag 24 december 2015 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is wel makkelijk. Ik kan mijn loopjaar redelijk eenvoudig samenvatten: Kut.
Ik ben in de buurt de komende dagen. Eerste kerstdag wordt lastig, tweede moet misschien wel lukken. Dus als je nog een loopmaatje zoekt...quote:Op donderdag 24 december 2015 19:13 schreef Voccar het volgende:
Fijne kerstdagen iedereen!
Ik zal wel 1 van de 2 kerstdagen gaan lopen. Deze week is het er helaas nog niet van gekomen.
Nee nee,jij kan niet lopen!quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:11 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt de komende dagen. Eerste kerstdag wordt lastig, tweede moet misschien wel lukken. Dus als je nog een loopmaatje zoekt...
Dat doe je volgend jaar maarquote:Op vrijdag 25 december 2015 09:58 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik krijg net door dat ik echt nog duurlopen moet doen om de UHT te kunnen lopen eind januari.
Bij mij is het helaas andersom. Heb vandaag wel tijd om te lopen. Morgen is nog onzeker wat de plannen zijn ivm opa en oma die bij ons zouden komen. Dat gaat in ieder geval niet lukken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:11 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt de komende dagen. Eerste kerstdag wordt lastig, tweede moet misschien wel lukken. Dus als je nog een loopmaatje zoekt...
Hoe liepen de schoenen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:09 schreef Guard het volgende:
Een soort van X-mas trail gedaan, met best veel zand...![]()
[ afbeelding ]
| 1 2 | [b]4 juni 2016 - [url=http://www.stockholmmarathon.se/Start/index.cfm?Lan_ID=3]Stockholm Marathon[/url][/b] [*] ..-._---_-.- - Marathon |
Gaaf doel! Weinig marathons in de zomer, maar ik denk dat Stockholm wel te doen is qua temperatuur enzo nog.quote:
Daar kan het ook gewoon 30 graden worden.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaaf doel! Weinig marathons in de zomer, maar ik denk dat Stockholm wel te doen is qua temperatuur enzo nog.
Gaaf, mooie bestemmingquote:Op vrijdag 25 december 2015 13:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oh hoi ik leef nog
LT wil je mij aan de WLWW toevoegen?
[ code verwijderd ]
Tof!quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oh hoi ik leef nog
LT wil je mij aan de WLWW toevoegen?
[ code verwijderd ]
Die zie ik ook wel zitten, alleen dan niet hardlopend, denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof!
Afhankelijk van mijn herstel heb ik dat weekend een andere marathon op t oog. Great breweries marathon
Ook leuk!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die zie ik ook wel zitten, alleen dan niet hardlopend, denk ik
You rockquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:51 schreef Gogo83 het volgende:
Fijne kerst allemaal!
Ik heb vanochtend voor de 25e dag op rij een rondje gehold. Bevalt en gaat beter dan verwacht.
straks wel even een kort rondje en dan maar even en tukkie om de gebroken slaap wat in te halenquote:
Wow! Ga je de maand vol maken?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:51 schreef Gogo83 het volgende:
Fijne kerst allemaal!
Ik heb vanochtend voor de 25e dag op rij een rondje gehold. Bevalt en gaat beter dan verwacht.
Dat is maar een heel klein beetje veel overpriced.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:27 schreef YUR het volgende:
En toch blijft de NYC marathon een bepaalde aantrekkingskracht hebben...
Zit ik net een advertentie van een reisorganisatie te lezen: 8-daagse reis all-in voor 2300 euro.
Maar all-in is dan wel zonder startbewijs. Die kost nog zo'n 525 euro extra
Wat? Een startbewijs voor 525 Euro?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:27 schreef YUR het volgende:
Zit ik net een advertentie van een reisorganisatie te lezen: 8-daagse reis all-in voor 2300 euro.
Er moet wel iets heel raars gebeuren wil ik de maand niet vol maken. Ben dat in ieder geval wel van plan ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wow! Ga je de maand vol maken?
follow you dreams brother!!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:27 schreef YUR het volgende:
tell her who is boss!quote:
Ik kan niet op je bankrekening kijken maar ik vond het elke euro waard. Het is veel geld maar je krijgt er een onvergetelijke ervaring voor terug. Het moment dat je over de Verrazano-Narrows Bridge gaat of over 1st Avenue loopt, gaat je de rest van je leven bij blijven. En het levert natuurlijk ook mooie verhalen op voor later als je kunt zeggen dat je de marathon van New York hebt gelopenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:27 schreef YUR het volgende:
waarom niet? je loopt ze toch? Wat tel je dan wel mee?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:26 schreef Ciscus het volgende:
Wat nemen jullie mee in het jaartotaal? Ik train bijvoorbeeld op zondag twee uur met een groep, maar die km's neem ik er niet in mee. Ook de trainingen die ik zelf geef en waarbij ik stukken meeloop tel ik niet mee.
Jullie?
Hear hearquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef Guard het volgende:
Het ligt niet aan jou, maar zo gauw mensen roepen dat ik iets moet, dan gaan bij de nekharen recht overeind staan, en dan wil ik alles behalve dat wat ik zou moeten. En dat is precies mijn ding met de NY marathon, het zou de holy grail van de marathons zijn. Ik vind NY een super plek om te zijn, maar die marathon; nee die hoef ik voorlopig niet te lopen
Maar echt exact hetzelfde ging wat mij betreft op voor de kustmarathon, hoewel daar het wachten niet gevreesd werd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 07:25 schreef Devv het volgende:
Er is natuurlijk wel een reden dat veel mensen er over praten. Het is persoonlijk maar voor mij heeft deze marathon alle verwachtingen waar gemaakt. Het was allemaal zo goed geregeld. En nog belangrijker is dat ik niets meegekregen heb van het gevreesde wachten voor de start of de drukte op de eerste brug.
Dat is mijn probleem....ik denk dat ik niet alleen weg kom naar de USA, al kan de voorwaarde dat ze mee mag als crew member Mrs.RD misschien wel afschrikkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 08:11 schreef YUR het volgende:
Aantrekkingskracht of niet, no way dat ik zo debiel veel geld neerleg voor een marathon waarbij ik dan ook nog eens alleen zou moeten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |