Herkenbaar, over 3 weken mag ik 30 km trailen in Zuid Limburg, ben er ook nog niet helemaal gerust op.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Moest ff voor de gemoedsrust. Over 2 weken wacht de Meeuwen Makrelenloop on steroids
Ff wat meer kilometers op de Inov-8's zetten. Kan geen kwaadquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Herkenbaar, over 3 weken mag ik 30 km trailen in Zuid Limburg, ben er ook nog niet helemaal gerust op.
Morgen maar weer eens 20+ lopen, kijken hoe dat gaat....
En dat op 2e kerst !quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:05 schreef YUR het volgende:
Korte cross + lange cross + duurloop = 30km.
Was een pittig dagje, nu maar ff nix meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:23 schreef thelaudprince het volgende:
Lekker dat strand en zand !!!![]()
Mijn eigen wedstrijd was ook voor een deel over het strand trouwens. Racefoto en een achteruitrenfoto, allebei gemaakt door mevrouw tlpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool!
Mijn foto's waren niet op het strandGewoon in "onze" duinen
F means you're fucked
Strand, duinen, allemaal zandquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:24 schreef YUR het volgende:
[..]Cool!
Mijn foto's waren niet op het strandGewoon in "onze" duinen
Gewoon heel december blijven rennenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Gogo83 het volgende:
Coole pica's thelaudprince en Yur!
Morgen geen derdekerstdagloop trouwens maar gewoon lekker vanuit huis een rondje. Te moe en te lui om voor 7,5 kilometer naar Arnhem te rijden.
Zo knap dat je het volhoudt!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Gogo83 het volgende:
Coole pica's thelaudprince en Yur!
Morgen geen derdekerstdagloop trouwens maar gewoon lekker vanuit huis een rondje. Te moe en te lui om voor 7,5 kilometer naar Arnhem te rijden.
Volgens mij Swets ook..quote:Op zondag 27 december 2015 10:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zo knap dat je het volhoudt!zijn er hier nog meer die er nog steeds mee bezig zijn?
Ik vind het een bazenprestatie! En ben benieuwd waar je maandtotalen op uitkomen!quote:
Die zullen denk ik niet eens extreem hoog zijn, want op de meeste dagen loop ik maar drie kilometer. Iets meer dan 100 denk ik. Had eigenlijk gehoopt een keer tien kilometer te kunnen lopen, maar dat is er niet van gekomen. Vandaag wel weer met die intentie weggegaan, maar na twee dagen heerlijk te hebben gelopen ging het vandaag niet zo. Morgen ook rustig aan en dan waag ik misschien dinsdag nog een poging.quote:Op zondag 27 december 2015 10:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind het een bazenprestatie! En ben benieuwd waar je maandtotalen op uitkomen!
Gewoon lekker rustig aan blijven doenquote:Op zondag 27 december 2015 12:36 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Die zullen denk ik niet eens extreem hoog zijn, want op de meeste dagen loop ik maar drie kilometer. Iets meer dan 100 denk ik. Had eigenlijk gehoopt een keer tien kilometer te kunnen lopen, maar dat is er niet van gekomen. Vandaag wel weer met die intentie weggegaan, maar na twee dagen heerlijk te hebben gelopen ging het vandaag niet zo. Morgen ook rustig aan en dan waag ik misschien dinsdag nog een poging.
Ik ook niet. Ik ben bezig met een 'streak' van 10 dagen. Vandaag moet ik voor dag 9, maar verlies al bijna mijn zin om te lopen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:30 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Gewoon heel december blijven rennen, goed hoor, zou het zelf niet kunnen, elke dag rennen !
Blijft een superprestatie, ongeacht de totalen!quote:Op zondag 27 december 2015 12:36 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Die zullen denk ik niet eens extreem hoog zijn, want op de meeste dagen loop ik maar drie kilometer. Iets meer dan 100 denk ik. Had eigenlijk gehoopt een keer tien kilometer te kunnen lopen, maar dat is er niet van gekomen. Vandaag wel weer met die intentie weggegaan, maar na twee dagen heerlijk te hebben gelopen ging het vandaag niet zo. Morgen ook rustig aan en dan waag ik misschien dinsdag nog een poging.
Goed bezigquote:Op zondag 27 december 2015 14:04 schreef Vork het volgende:
Net als met meer goede voornemens had ik geen zin om met rennen te wachten tot ik in het nieuwe jaar, als die couch potatoes aan de kant moet duwen als ik al rennend ook weer mijn eerste stapjes door het park wil maken. Dus ben ik vandaag, na bijna 8 weken stilstand rustig aan begonnen. Paar minuutjes rennen afgewisseld met wat lopen en wat oefeningen. Bij elkaar toch alweer 4 km kunnen rennen en dat ging op wat stijfheid hier en daar na nog best soepel. Conditioneel valt de schade mee en (nog veel belangrijker) tot nu toe pijnvrij!
Ik ben het nieuwe jaar dus alvast maar begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |