Tsja...beetje raar misschien, maar ik tel alleen duurlopen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waarom niet? je loopt ze toch? Wat tel je dan wel mee?
Ik hou niet echt een jaartotaal bij maar elk uur gelopen is onderdeel van mijn 'jaartotaal'
[..]
Ik tel alles meequote:Op zaterdag 26 december 2015 09:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Tsja...beetje raar misschien, maar ik tel alleen duurlopen.
Daarom kom ik nooit op mijn gewenste jaartotaal.. geen openbaar vervoerquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:33 schreef YUR het volgende:
Ik tel zelfs die 80 meter om de tram alsnog te kunnen halen mee
Cross....dat was toch met pasen en niet met kerst?quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:37 schreef Quoi het volgende:
@Ciscus: hier hebben ze de telleritis, dus alles gaat mee
Ik ga ook crossen vandaag! En als ik me goed voel gewoon óók morgen
Als pasen en pinksteren op één dag vallenquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Cross....dat was toch met pasen en niet met kerst?
Zij die zich aanpassen aan hun omgeving zullen overlevenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:37 schreef mosselmossel het volgende:
Ik baalde twee weken terug al toen ik de agenda hier in de buurt zag. Tot half februari niks anders dan crossen. En ik hou niet van crossen.
+1quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik tel alles meeals ik maar ren
| 1 2 | [b]23-04-2016 - [url=www.mudsweattrails.nl/koningvanspanje]Koning van Spanje (Gulpen)[/url][/b] [*] CaLeX - 25km |
Je bent blauwquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik tel alles meeals ik maar ren
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:34 schreef Quoi het volgende:
Goed gelopen thelaudprince!
Ik haalde even de tijd van vorig jaar erbij. Twee min sneller! Maar dat is toch lastig vergelijken, die crossjes: weersomstandigheden, parcours (liep op bepaalde punten net iets anders). Vorm? Vorig jaar was het mijn eerste loopje na een longontsteking. Heb ook niet voluit gelopen. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb er weer van genoten
Als alles meezit morgen weer
Aardig rondje gemaaktquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:05 schreef YUR het volgende:
Korte cross + lange cross + duurloop = 30km.
Was een pittig dagje, nu maar ff nix meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |