abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158444298
Split
Zagreb
Moeten zij weten
pi_158444301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:45 schreef Mandéra het volgende:
Riga
Vilnius
St. Petersburg
Pristina
Belgrado

of gewoon even zoeken waar je goedkoop heen kan met Ryanair ofzo en daar je keuze op baseren.
Wat is vilnius voor stad?
Groot fan van User Wotte
pi_158445661
Belfast en Dublin O+
Groot fan van User Wotte
pi_158445959
Barcelona is wat je zoekt ^O^
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_158446145
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wat is vilnius voor stad?
Beetje vergelijkbaar met Riga en Tallinn. Prijzen gaan wel beetje de Westerse kant op daar, maar het is nog altijd goed te betalen. Kun je wel leuk weekendje beleven in een leuk hostel.
pi_158446537
Dublin of Vilnius gaat het worden denk ik. Schelen bij prijs ook heel weinig.
Groot fan van User Wotte
pi_158451028
Ik ga naar Dublin.

Heel erg spannend maar ik heb er ook heel erg veel zin in!
Groot fan van User Wotte
pi_158451938
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga naar Dublin.

Wanneer ga je?
Moeten zij weten
pi_158451968
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:25 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Wanneer ga je?
6 tot 10 januari :)
Groot fan van User Wotte
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 22:35:14 #60
45833 crew  Fogel
pi_158452426
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga naar Dublin.

^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_158458765
Shit, ben te laat. Ik ben in de afgelopen 2 jaar zowel naar Vilnius als naar Dublin geweest.
Voor donkere kroegen is Dublin idd beter. Vilnius komt dan weer dichterbij de steden die je leuk vind (en kost geen reet). Als je toch een keer naar Vilnius gaat, dan moet je echt voldoende tijd inplannen voor de KGB museum (attrocities museums heet dat dacht ik). Ik vond het echt indrukwekkend.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_158474080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:28 schreef miro86 het volgende:
Shit, ben te laat. Ik ben in de afgelopen 2 jaar zowel naar Vilnius als naar Dublin geweest.
Voor donkere kroegen is Dublin idd beter. Vilnius komt dan weer dichterbij de steden die je leuk vind (en kost geen reet). Als je toch een keer naar Vilnius gaat, dan moet je echt voldoende tijd inplannen voor de KGB museum (attrocities museums heet dat dacht ik). Ik vond het echt indrukwekkend.
Komt dat de volgende keer!
Groot fan van User Wotte
pi_158475096
Istanbul wellicht, zat te zien en niet echt een typische stad zoals je er 13 in een dozijn hebt.
pi_158557246
Dublin is de perfecte stad voor jou!
Leuk hostel in (de buurt van) het Temple Bar district.
Best veel te zien, waaronder ook de Guinness brouwerij (waar je je certificaat kan halen om je eigen Guinness te kunnen tappen... erg leuk!!!) En de Jameson whiskey brouwerij.

En daarnaast nog genoeg andere leuke bezienswaardigheden.

Aanspraak genoeg in een hostel en in de pubs en kroegen in de "Temple bars".

Edit: ik zie dat je al geboekt hebt. Goede keuze dus!! En veel plezier, maar dat gaat zeker goed komen.
In welk hostel verblijf je?
pi_158559179
Veel plezier.

Ik ben wel eens alleen ergens geweest maar ik vind het toch veel leuker om b.v. met zn 2 en te gaan, persoonlijk. Ik moet altijd even mijn ei kwijt met iets nieuws, ik ben ook niet zo iemand die overal foto's van maakt (ik maak eigenlijk nauwelijks foto's) en ik zet ook geen blog op facebook of dat soort aanstellerig gedoe, dus dan heb ik het liefst iemand bij me.

Maar veel mensen vinden het leuk om alleen te reizen en natuurlijk heeft het ook wel wat.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zondag 27 december 2015 @ 08:41:23 #66
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158561381
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 01:54 schreef sirdanilot het volgende:
Veel plezier.

Ik ben wel eens alleen ergens geweest maar ik vind het toch veel leuker om b.v. met zn 2 en te gaan, persoonlijk. Ik moet altijd even mijn ei kwijt met iets nieuws, ik ben ook niet zo iemand die overal foto's van maakt (ik maak eigenlijk nauwelijks foto's) en ik zet ook geen blog op facebook of dat soort aanstellerig gedoe, dus dan heb ik het liefst iemand bij me.

Maar veel mensen vinden het leuk om alleen te reizen en natuurlijk heeft het ook wel wat.
dus je wil het wel melden aan iemand maar niet dmv fotos of facebook want dat is aanstellen? Over aanstellen gesproken!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 27 december 2015 @ 12:34:52 #67
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158564560
Ik vind zelf alleen reizen veel leuker dan met meer mensen. In het verleden heb ik wel samen met iemand gereisd maar dan zie en beleef je gewoon minder is mijn ervaring.

Tevens is het zo dat als je alleen reist je ook best af en toe dingen met andere mensen kunt doen als je daar voor kiest. Je komt genoeg mensen tegen. Maar bij mij is het altijd zo dat ik dan na een tijdje weer precies weet waarom ik liever alleen ga!

Maar goed, alleen reizen is niet voor iedereen. Veel mensen kunnen zich domweg niet vermaken in hun eentje of hebben daar de interne kracht niet voor.

Het voornaamste nadeel wat mij betreft is dat alleen reizen meestal wat duurder uitpakt dan samen met iemand gaan. Je kunt kamers niet delen en als je een keertje privé vervoer nodig hebt of een gids wilt huren ofzo dan wordt dat snel prijzig als je alleen bent.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_158738999
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 12:34 schreef SeLang het volgende:
Ik vind zelf alleen reizen veel leuker dan met meer mensen. In het verleden heb ik wel samen met iemand gereisd maar dan zie en beleef je gewoon minder is mijn ervaring.

Tevens is het zo dat als je alleen reist je ook best af en toe dingen met andere mensen kunt doen als je daar voor kiest. Je komt genoeg mensen tegen. Maar bij mij is het altijd zo dat ik dan na een tijdje weer precies weet waarom ik liever alleen ga!

Maar goed, alleen reizen is niet voor iedereen. Veel mensen kunnen zich domweg niet vermaken in hun eentje of hebben daar de interne kracht niet voor.

Het voornaamste nadeel wat mij betreft is dat alleen reizen meestal wat duurder uitpakt dan samen met iemand gaan. Je kunt kamers niet delen en als je een keertje privé vervoer nodig hebt of een gids wilt huren ofzo dan wordt dat snel prijzig als je alleen bent.
Maar in principe hoeft reizen in geen enkel land duur te zijn. Zelfs in een land als Amerika kun je goedkope vakantie-appartementen vinden.
pi_158740349
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:55 schreef Anarcho_capitalism het volgende:

[..]

Maar in principe hoeft reizen in geen enkel land duur te zijn. Zelfs in een land als Amerika kun je goedkope vakantie-appartementen vinden.
Juist in Amerika kun je goedkoop omdat het aanbod immens groot is.
pi_158740429
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 17:51 schreef emil23 het volgende:

[..]

Juist in Amerika kun je goedkoop omdat het aanbod immens groot is.
Het is maar net wat je 'goedkoop' of 'duur' vind he. Je kunt daar geen slaapplekken vinden voor 2 euro per nacht (wat je in bepaalde Aziatische landen wel hebt).

Maar in de VS kun je perfect voor 40 euro per nacht ergens vertoeven (lijkt mij toch een mooi prijsje).
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:58:52 #71
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_158744722
haha TS heeft geen vrienden ;)

/ontopic Orlando en dan in die pretparken bij de attracties in de 'single-rider' rij gaan staan.
Zit je continue naast iemand anders
Ik ben inmiddels overleden
pi_158747023
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:58 schreef Enchanter het volgende:
haha TS heeft geen vrienden ;)
:W
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:21:03 #73
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_158749676
Vinden jullie het niet superlastig met eten, als je alleen reist?

Iets eenvoudigs als een boottochtje over bijvoorbeeld de Seine met maaltijd zie ik mezelf niet gauw doen. Dat vind ik dan wel een super nadeel van alleenstaande zijn (lees: alleen reizen).
pi_158750935
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:21 schreef schaal_10 het volgende:
Vinden jullie het niet superlastig met eten, als je alleen reist?

Iets eenvoudigs als een boottochtje over bijvoorbeeld de Seine met maaltijd zie ik mezelf niet gauw doen. Dat vind ik dan wel een super nadeel van alleenstaande zijn (lees: alleen reizen).
Hmm je snapt het hele alleen reizen niet.
Ik zelf heb ook wel vrienden waar mee ik op vakantie kan gaan, en op zich kan ik dan ook best een fijne vakantie hebben, maar vakantie voor mij is ook echt weg uit de sleur. Niet alleen de negatieve sleur, ik wil het contact met mijn vrienden dan niet als sleur betekenen. Maar toch, vakantie is voor mij helemaal doen wat ik wil.
En dus ga ik zelf op vakantie, en ja, vrienden van mij zijn welkom. Maar die willen graag naar 5 sterren resorts, of misschien dan een rondreis, maar wel in luxe hotels. Voor mij is dat hoe dan ook ongeveer het zelfde als hier. Wil ik mee maken wat ik wil dan wordt het soms kamperen, soms in een shabby hotel, als ik maar beleef wat ik wil beleven.

En als ik dan eens ergens anders op de wereld ben, vaak vind ik dan toch wel geest verwanten, waar mee ik op trek, tot het moment ik links wil en zij rechts. En dan scheiden onze wegen.
Soms vind ik wel eens heerlijk om alleen te zijn, ipv dat ik met één of een groep vrienden reis. Lekker mijn eigen ding doen.
pi_158752378
Ik vind het heerlijk om alleen op reis te gaan. Lekker doen waar je zelf zin in hebt, langer blijven op bepaalde plekken of juist eerder weggaan, geen rekening hoeven houden met anderen. En meestal ook net zo gezellig, je komt overal wel leuke mensen tegen.
Tuurlijk, af en toe ga ik ook met vrienden/familie, maar dit zijn dat meestal korte tripjes/stedentripjes.
pi_158764197
Ik heb een vraag, ik wil graag ook in mijn eentje op fotografie reis gaan. Wel wil ik hotel en vlucht in één hebben voor de prijs, hoe kan ik dit zo goedkoop mogelijk regelen?
pi_158773387
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:28 schreef Stiftjelinks het volgende:
Ik heb een vraag, ik wil graag ook in mijn eentje op fotografie reis gaan. Wel wil ik hotel en vlucht in één hebben voor de prijs, hoe kan ik dit zo goedkoop mogelijk regelen?
wat wil je fotograferen ?
ik kan je wel een tip geven voor een goeie vlucht naar Lilongwe , maar als je graag architectuur studeert schiet dat niet op.
Maar als je een goedkope vlucht zoekt;
prijsvechter bestemmingen vind ik http://www.lowcostairlines.nl/ de makkelijkste .
Intercontinentaal zoek ik vaak eerst met Matrix en dan check ik het nog eens met Kayak en Chaser
Hotels is meestal booking.com het makkelijkste maar er zijn alternatieven als air BnB en hostelworld.
pi_158782998
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:17 schreef Roger_ het volgende:

[..]

wat wil je fotograferen ?
ik kan je wel een tip geven voor een goeie vlucht naar Lilongwe , maar als je graag architectuur studeert schiet dat niet op.
Maar als je een goedkope vlucht zoekt;
prijsvechter bestemmingen vind ik http://www.lowcostairlines.nl/ de makkelijkste .
Intercontinentaal zoek ik vaak eerst met Matrix en dan check ik het nog eens met Kayak en Chaser
Hotels is meestal booking.com het makkelijkste maar er zijn alternatieven als air BnB en hostelworld.
Top, bedankt hier kan ik mee verder!
pi_158787982
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:07 schreef Stiftjelinks het volgende:

[..]

Top, bedankt hier kan ik mee verder!
En kijk verder in het centrale topic over alleen reizen: TRV / Alleen op vakantie... #4 In je eentje in een Eriba O+
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')