Wat is vilnius voor stad?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:45 schreef Mandéra het volgende:
Riga
Vilnius
St. Petersburg
Pristina
Belgrado
of gewoon even zoeken waar je goedkoop heen kan met Ryanair ofzo en daar je keuze op baseren.
Beetje vergelijkbaar met Riga en Tallinn. Prijzen gaan wel beetje de Westerse kant op daar, maar het is nog altijd goed te betalen. Kun je wel leuk weekendje beleven in een leuk hostel.quote:
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga naar Dublin.
Heel erg spannend maar ik heb er ook heel erg veel zin in!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:03 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga naar Dublin.
Heel erg spannend maar ik heb er ook heel erg veel zin in!
Komt dat de volgende keer!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:28 schreef miro86 het volgende:
Shit, ben te laat. Ik ben in de afgelopen 2 jaar zowel naar Vilnius als naar Dublin geweest.
Voor donkere kroegen is Dublin idd beter. Vilnius komt dan weer dichterbij de steden die je leuk vind (en kost geen reet). Als je toch een keer naar Vilnius gaat, dan moet je echt voldoende tijd inplannen voor de KGB museum (attrocities museums heet dat dacht ik). Ik vond het echt indrukwekkend.
dus je wil het wel melden aan iemand maar niet dmv fotos of facebook want dat is aanstellen? Over aanstellen gesproken!quote:Op zondag 27 december 2015 01:54 schreef sirdanilot het volgende:
Veel plezier.
Ik ben wel eens alleen ergens geweest maar ik vind het toch veel leuker om b.v. met zn 2 en te gaan, persoonlijk. Ik moet altijd even mijn ei kwijt met iets nieuws, ik ben ook niet zo iemand die overal foto's van maakt (ik maak eigenlijk nauwelijks foto's) en ik zet ook geen blog op facebook of dat soort aanstellerig gedoe, dus dan heb ik het liefst iemand bij me.
Maar veel mensen vinden het leuk om alleen te reizen en natuurlijk heeft het ook wel wat.
Maar in principe hoeft reizen in geen enkel land duur te zijn. Zelfs in een land als Amerika kun je goedkope vakantie-appartementen vinden.quote:Op zondag 27 december 2015 12:34 schreef SeLang het volgende:
Ik vind zelf alleen reizen veel leuker dan met meer mensen. In het verleden heb ik wel samen met iemand gereisd maar dan zie en beleef je gewoon minder is mijn ervaring.
Tevens is het zo dat als je alleen reist je ook best af en toe dingen met andere mensen kunt doen als je daar voor kiest. Je komt genoeg mensen tegen. Maar bij mij is het altijd zo dat ik dan na een tijdje weer precies weet waarom ik liever alleen ga!
Maar goed, alleen reizen is niet voor iedereen. Veel mensen kunnen zich domweg niet vermaken in hun eentje of hebben daar de interne kracht niet voor.
Het voornaamste nadeel wat mij betreft is dat alleen reizen meestal wat duurder uitpakt dan samen met iemand gaan. Je kunt kamers niet delen en als je een keertje privé vervoer nodig hebt of een gids wilt huren ofzo dan wordt dat snel prijzig als je alleen bent.
Juist in Amerika kun je goedkoop omdat het aanbod immens groot is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:55 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Maar in principe hoeft reizen in geen enkel land duur te zijn. Zelfs in een land als Amerika kun je goedkope vakantie-appartementen vinden.
Het is maar net wat je 'goedkoop' of 'duur' vind he. Je kunt daar geen slaapplekken vinden voor 2 euro per nacht (wat je in bepaalde Aziatische landen wel hebt).quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:51 schreef emil23 het volgende:
[..]
Juist in Amerika kun je goedkoop omdat het aanbod immens groot is.
Hmm je snapt het hele alleen reizen niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:21 schreef schaal_10 het volgende:
Vinden jullie het niet superlastig met eten, als je alleen reist?
Iets eenvoudigs als een boottochtje over bijvoorbeeld de Seine met maaltijd zie ik mezelf niet gauw doen. Dat vind ik dan wel een super nadeel van alleenstaande zijn (lees: alleen reizen).
wat wil je fotograferen ?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:28 schreef Stiftjelinks het volgende:
Ik heb een vraag, ik wil graag ook in mijn eentje op fotografie reis gaan. Wel wil ik hotel en vlucht in één hebben voor de prijs, hoe kan ik dit zo goedkoop mogelijk regelen?
Top, bedankt hier kan ik mee verder!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:17 schreef Roger_ het volgende:
[..]
wat wil je fotograferen ?
ik kan je wel een tip geven voor een goeie vlucht naar Lilongwe , maar als je graag architectuur studeert schiet dat niet op.
Maar als je een goedkope vlucht zoekt;
prijsvechter bestemmingen vind ik http://www.lowcostairlines.nl/ de makkelijkste .
Intercontinentaal zoek ik vaak eerst met Matrix en dan check ik het nog eens met Kayak en Chaser
Hotels is meestal booking.com het makkelijkste maar er zijn alternatieven als air BnB en hostelworld.
En kijk verder in het centrale topic over alleen reizen: TRV / Alleen op vakantie... #4 In je eentje in een Eriba O+quote:Op zondag 3 januari 2016 11:07 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Top, bedankt hier kan ik mee verder!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |