Mmm.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef FredvZ het volgende:
Stockholm (zou ik wel in de zomer gaan)
Dan ben ik toch niet alleen wijsneus.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ga Dven opzoeken en kijk of zijn verhalen over Bulgarije kloppen.
Denk dat je daarvoor niet per se helemaal naar Bulgarije hoeft.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ga Dven opzoeken en kijk of zijn verhalen over Bulgarije kloppen.
crewbashquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan ben ik toch niet alleen wijsneus.
Wil je nou wel of niet aanspraak?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan ben ik toch niet alleen wijsneus.
Mix van die drie zou heel fijn zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:13 schreef Fogel het volgende:
Voor aanspraak moet je in ieder geval niet in Stockholm zijn
Ik ben dit jaar een paar keer in Gent geweest, alleen (voor mijn werk), en het was geen probleem om gewoon een willekeurige kroeg in te lopen en daar wat aanspraak te krijgen.
Het is ook een mooie stad en lekker dichtbij.
Maar TS, wat verwacht je van een stedentrip? Feesten, cultuur, of alleen die aanspraak?
Het gaat er juist om hoe ik mij red in mij eentje. Als ik naar Bulgarije ga om Dven op te zoeken kan ik net zo goed met een vriend of vriendin op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wil je nou wel of niet aanspraak?
Hoe het zit met feesten in Gent, geen idee, maar aanspraak en cultuur komt helemaal goed. En een Ierse pub bezoeken in Belgie, waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mix van die drie zou heel fijn zijn.
Ik ben wel meer een kroegmens dan een clubmens zeg ik altijd. Dus daar moet wel een mogelijkheid voor zijn.
Al is er in elke stad wel een ierse pub tegenwoordig.
Voor Belgie geld dat dan ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe het zit met feesten in Gent, geen idee, maar aanspraak en cultuur komt helemaal goed. En een Ierse pub bezoeken in Belgie, waarom zou je dat willen?
Ja, echt mijn stad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vette stad he
Ben er een jaar of 3 geleden geweest.
Ierse kroegen niet persé maar donkere kroegen zijn gewoon mijn ding zeg maar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:19 schreef Fogel het volgende:
Maaruh, als je Ierse kroegen top vindt, ga dan gewoon naar Dublin. Genoeg aanspraak van dronken toeristen in Temple Bar (waar het altijd feest is, met veel live muziek). En daarnaast is er ook het een en ander te bekijken.
Donkere kroegenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ierse kroegen niet persé maar donkere kroegen zijn gewoon mijn ding zeg maar.
Aan de barhangen en een biertje drinken. Niet dat dansen en moeten scoren zeg maar, dat hangt voor mijn gevoel vaak in clubs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |