abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158436669
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit is snoke

[ afbeelding ]
En dit is plagius.

Zien jullie de verschillen? Ik haast niet.
Duidelijk de film nog niet gezien ;)
pi_158436676
dit is wel bruut, lol....

40 plot holes in de nieuwe film

http://www.huffingtonpost(...)akens_b_8850324.html
pi_158436703
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat eerste shot is iig niet Snoke uit de film.

Daarbij is Plagueis gedood door Palpatine. (volgen palpatine iig).
Palpatine zei ook dat hij (plagueis) mensen tot leven kon wekken en dat hij heel ervaren is het is dan best wel raar dat hij wordt vermoord door zijn eigen leering en geen signaal kreeg dat iemand bij hem stond die vol haat zit en ook erg sterk in de force is.
pi_158436733
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef pokkerdepok het volgende:

Had hem al wel gezien ja, maar zitten ook wel wat mierenneukerij bij hoor.

quote:
11. Kylo Ren is the head of the Knights of Ren, but there are no other Knights of Ren in the movie.
Dus? Dat is geen plothole.

quote:
12. Captain Phasma is supposed to be a big-deal character in The Force Awakens,
Nee, mensen hebben er een big-deal van gemaakt, net als Boba Fett.

quote:
36. Why are all Stormtroopers human (or humanoid)?
Omdat The Empire geen aliens aanneemt.
Snoke lijkt de enige uitzondering tot nog toe.
quote:
38. Is Supreme Leader Snoke actually a giant? Because if not, wouldn't him using holographic technology to make himself appear huge be a pathetic affection signaling deep-seeded insecurities? Even the Emperor never did that; he just appeared normal-sized or tiny. And if Snoke is a giant, how come we've never seen a humanoid that size in Star Wars before?
Hij is duidelijk het vergrootte zwevende hoofd van The Emperor in deel V vergeten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158436737
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Duidelijk de film nog niet gezien ;)
Ik heb de film wel gezien maar kon geen duidelijke afbeelding van snoke vind bij Google afbeeldingen maar in de film had hij ook zo'n blauwe/donkere huid. Ik ga hem nog een keer zien dan ga ik er beter opletten.
pi_158436754
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:49 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Palpatine zei ook dat hij (plagueis) mensen tot leven kon wekken en dat hij heel ervaren is het is dan best wel raar dat hij wordt vermoord door zijn eigen leering en geen signaal kreeg dat iemand bij hem stond die vol haat zit en ook erg sterk in de force is.
Klopt, in diezelfde orde is het ook raar dat een friggin' Sith Lord in het Jedi hoofdkwartier rond kan wandelen zonder dat er ook maar 1 iemand koude rillingen krijgt ;)

Maar Plagueis lijkt te minor en obscuur om nu als big-bad geïntroduceerd te worden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158436779
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:43 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Plagueis is nog nooit verschenen in SW. We weten niet of het een ET, Wookie, Yoda, Mens, of een hoopje stront is... :P
Dat klopt :P ik denk zelf dat hij alle vormen kan aannemen omdat hij vermoord werdt.
pi_158436799
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 07:39 schreef maxmit het volgende:
Gisteren de film eindelijk gezien :o

Ik ben toch zeker niet de enige die vind dat in de officiële poster de staff van Rey 'perfectly' alligned is met de lichtsaber van Kylo Ren?

Of wel?
Iedereen zag dat. Het was de bedoeling van de persoon die dat deed.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158436804
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:53 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat klopt :P ik denk zelf dat hij alle vormen kan aannemen omdat hij vermoord werdt.
Dat mag, maar het enige wat we nu aan officiële info over Plagueis hebben zijn de quotes van Palpatine over hem.
pi_158436821
quote:

Niet echt plotholes, veel valt ook wel te verklaren als je een beetje nadenkt.
pi_158436829
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 07:47 schreef RvLaak het volgende:

[..]

IMO zouden we moeten wachten tot de film minstens een week of wat draait. Er zijn nog zat mensen die de film nog niet gezien hebben.
De fout ligt bij de mods van dit subforum van FOK. Zij zouden het initiatief moeten nemen om bij dergelijke films een spoilervrije draad en een bespreekdraad aan te (laten) maken, bij de spoilervrije draad moet er streng worden gemodereerd. Iedereen is dan tevreden. Nu kan je het niet echt goed bepsreken maar staan er toch belachelijk veel spoilers in.
#NoDAPL
pi_158436853
quote:

Dat is niks in vergelijking met alle fouten die in Youtubefilms voor grote films worden aangehaald. En dan heb ik het nog niet over films zoals Gravity (wel meesterlijk!) waarbij je soms de waarheid wel geweld moet aandoen.
#NoDAPL
pi_158436922
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat mag, maar het enige wat we nu aan officiële info over Plagueis hebben zijn de quotes van Palpatine over hem.
Er is ook een boek van hem verschenen, ik dacht dat ook officieel is omdat er op de cover ook Disney staat weet jij hoe dat zit dan?
pi_158436945
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:00 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Er is ook een boek van hem verschenen, ik dacht dat ook officieel is omdat er op de cover ook Disney staat weet jij hoe dat zit dan?
Dat is iig geen canon.
Ik ben (bijna) bij met alle nieuwe canon qua boeken/comics en daar is nog geen woord gerept over Darth Plagueis.

pi_158437069
Interessante discussie over de film:
pi_158437083
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:09 schreef RvLaak het volgende:
Interessante discussie over de film:
Collider _O_
pi_158437163
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, mensen hebben er een big-deal van gemaakt, net als Boba Fett.

[..]

Dat is niet helemaal waar, kijk waar ze Phasma hebben gepositioneerd op de poster. Vrij prominent in het midden
pi_158437201
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:14 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, kijk waar ze Phasma hebben gepositioneerd op de poster. Vrij prominent in het midden
Ze was ook belangrijk, zij het niet heel erg competent. Ze was duidelijk meer dan een stormtrooper en naar mijn idee een soort van commando.

Alleen kreeg ze "gewoon" wat weinig tijd op het scherm O-)
pi_158437207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:14 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Maar net zo groot als Poe (evenveel scenes), R2 en C3P0...
  dinsdag 22 december 2015 @ 13:17:53 #70
194233 Friday12
Originele kloon
pi_158437240
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:40 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Plus dat ze al wat skills heeft laten zien met haar staf, eerder in de film.
:Y waarschijnlijk voelt/gebruikt ze de force al langer alleen wist ze niet wat het was en nu gebruikte ze het pas echt bewust?
pi_158437323
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:17 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:Y waarschijnlijk voelt/gebruikt ze de force al langer alleen wist ze niet wat het was en nu gebruikte ze het pas echt bewust?
Aangezien ik behoorlijk in de Harry Potter fanfictie zit momenteel, had ik het idee dat haar Force-potentie werd unlocked door wat Kylo probeerde bij haar. Uiteraard gebruikte ze de force al, zoals Anakin dat ook deed als kind.
pi_158437456
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:22 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Aangezien ik behoorlijk in de Harry Potter fanfictie zit momenteel, had ik het idee dat haar Force-potentie werd unlocked door wat Kylo probeerde bij haar. Uiteraard gebruikte ze de force al, zoals Anakin dat ook deed als kind.
Kreeg ook sterk het idee dat ze gaves over kan nemen, dat mind-reading van Kylo doet ze direct op hem terug. Wellicht dat ze daar ook direct dat idee van Force Persuasion uit heeft gehaald
pi_158437605
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is niks in vergelijking met alle fouten die in Youtubefilms voor grote films worden aangehaald. En dan heb ik het nog niet over films zoals Gravity (wel meesterlijk!) waarbij je soms de waarheid wel geweld moet aandoen.
ja maar over de zin van de science in stargaat het niet eens, want dat kan allemaal natuurlijk totaal niet, volgens onze ideeen.
maar dat maakt ook niet uit...

nee de 40 in het lijstje, daarvan zijn er maar een stuk of 10 echt terecht. ik heb hem nou bijna een week geleden gezien, en het is echt heel knap hoe een film met zoveel foutjes, losse eindjes en rare dingen, en zo weinig nieuws, toch zo positief ontvangen wordt. ook door mij, ik was al bijna nog een keer gegaan, heerlijk.
pi_158437792
quote:

Helemaal gelezen.

'Unforgivable' gaat nou niet echt op voor alle 40, maar het is inderdaad wel zo dat veel dingen nogal makkelijk zijn. Zo is het idee van een in opstand komende stormtrooper goed bedacht, maar is het wat onrealistisch dat ie dan vervolgens zo sociaal, lollig etc. doet terwijl ie zogenaamd zn hele leven is getraind om een hersenloze soldaat te zijn. Had wat meer afwijkend gedrag mogen vertonen.

En ja dat Solo ineens z'n schip vindt bv ook beetje makkelijk, maar dat zijn nodige shortcuts ter vermaak van de fans, moet je ook niet willen om dat heel omslachtig te maken.

En zo nog meer dingen ja, maar toch is het totaalplaatje een film die de bioscoopbezoeker met een lach naar huis stuurt. En dan hopelijk volgende film wat minder plot holes en wat meer diepgang.
pi_158437942
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik vond sowieso het eerste deel van de film sterker dan het laatste deel maar dat heb ik wel vaker met actiefilms...
Same here. Meestal op driekwart van actiefilms dat er beetje gevoel van verveling toeslaat en de climax me eigenlijk niet zo veel interesseert.

Ik ga overigens binnenkort weer. Maar volgende week pas want bios hier is al voor hele week praktisch uitverkocht. Volgende week inmiddels ook bijna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')