Duidelijk de film nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit is snoke
[ afbeelding ]
En dit is plagius.
Zien jullie de verschillen? Ik haast niet.
Palpatine zei ook dat hij (plagueis) mensen tot leven kon wekken en dat hij heel ervaren is het is dan best wel raar dat hij wordt vermoord door zijn eigen leering en geen signaal kreeg dat iemand bij hem stond die vol haat zit en ook erg sterk in de force is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat eerste shot is iig niet Snoke uit de film.
Daarbij is Plagueis gedood door Palpatine. (volgen palpatine iig).
Had hem al wel gezien ja, maar zitten ook wel wat mierenneukerij bij hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef pokkerdepok het volgende:
dit is wel bruut, lol....
40 plot holes in de nieuwe film
http://www.huffingtonpost(...)akens_b_8850324.html
Dus? Dat is geen plothole.quote:11. Kylo Ren is the head of the Knights of Ren, but there are no other Knights of Ren in the movie.
Nee, mensen hebben er een big-deal van gemaakt, net als Boba Fett.quote:12. Captain Phasma is supposed to be a big-deal character in The Force Awakens,
Omdat The Empire geen aliens aanneemt.quote:36. Why are all Stormtroopers human (or humanoid)?
Hij is duidelijk het vergrootte zwevende hoofd van The Emperor in deel V vergeten.quote:38. Is Supreme Leader Snoke actually a giant? Because if not, wouldn't him using holographic technology to make himself appear huge be a pathetic affection signaling deep-seeded insecurities? Even the Emperor never did that; he just appeared normal-sized or tiny. And if Snoke is a giant, how come we've never seen a humanoid that size in Star Wars before?
Ik heb de film wel gezien maar kon geen duidelijke afbeelding van snoke vind bij Google afbeeldingen maar in de film had hij ook zo'n blauwe/donkere huid. Ik ga hem nog een keer zien dan ga ik er beter opletten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Duidelijk de film nog niet gezien
Klopt, in diezelfde orde is het ook raar dat een friggin' Sith Lord in het Jedi hoofdkwartier rond kan wandelen zonder dat er ook maar 1 iemand koude rillingen krijgtquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Palpatine zei ook dat hij (plagueis) mensen tot leven kon wekken en dat hij heel ervaren is het is dan best wel raar dat hij wordt vermoord door zijn eigen leering en geen signaal kreeg dat iemand bij hem stond die vol haat zit en ook erg sterk in de force is.
Dat kloptquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plagueis is nog nooit verschenen in SW. We weten niet of het een ET, Wookie, Yoda, Mens, of een hoopje stront is...
Iedereen zag dat. Het was de bedoeling van de persoon die dat deed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:39 schreef maxmit het volgende:
Gisteren de film eindelijk gezien![]()
Ik ben toch zeker niet de enige die vind dat in de officiële poster de staff van Rey 'perfectly' alligned is met de lichtsaber van Kylo Ren?
Of wel?
Dat mag, maar het enige wat we nu aan officiële info over Plagueis hebben zijn de quotes van Palpatine over hem.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:53 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat kloptik denk zelf dat hij alle vormen kan aannemen omdat hij vermoord werdt.
Niet echt plotholes, veel valt ook wel te verklaren als je een beetje nadenkt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef pokkerdepok het volgende:
De fout ligt bij de mods van dit subforum van FOK. Zij zouden het initiatief moeten nemen om bij dergelijke films een spoilervrije draad en een bespreekdraad aan te (laten) maken, bij de spoilervrije draad moet er streng worden gemodereerd. Iedereen is dan tevreden. Nu kan je het niet echt goed bepsreken maar staan er toch belachelijk veel spoilers in.quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
IMO zouden we moeten wachten tot de film minstens een week of wat draait. Er zijn nog zat mensen die de film nog niet gezien hebben.
Dat is niks in vergelijking met alle fouten die in Youtubefilms voor grote films worden aangehaald. En dan heb ik het nog niet over films zoals Gravity (wel meesterlijk!) waarbij je soms de waarheid wel geweld moet aandoen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef pokkerdepok het volgende:
Er is ook een boek van hem verschenen, ik dacht dat ook officieel is omdat er op de cover ook Disney staat weet jij hoe dat zit dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat mag, maar het enige wat we nu aan officiële info over Plagueis hebben zijn de quotes van Palpatine over hem.
Dat is iig geen canon.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Er is ook een boek van hem verschenen, ik dacht dat ook officieel is omdat er op de cover ook Disney staat weet jij hoe dat zit dan?
Colliderquote:
Dat is niet helemaal waar, kijk waar ze Phasma hebben gepositioneerd op de poster. Vrij prominent in het middenquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, mensen hebben er een big-deal van gemaakt, net als Boba Fett.
[..]
Ze was ook belangrijk, zij het niet heel erg competent. Ze was duidelijk meer dan een stormtrooper en naar mijn idee een soort van commando.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, kijk waar ze Phasma hebben gepositioneerd op de poster. Vrij prominent in het midden
Maar net zo groot als Poe (evenveel scenes), R2 en C3P0...quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, kijk waar ze Phasma hebben gepositioneerd op de poster. Vrij prominent in het midden
quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus dat ze al wat skills heeft laten zien met haar staf, eerder in de film.
Aangezien ik behoorlijk in de Harry Potter fanfictie zit momenteel, had ik het idee dat haar Force-potentie werd unlocked door wat Kylo probeerde bij haar. Uiteraard gebruikte ze de force al, zoals Anakin dat ook deed als kind.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]waarschijnlijk voelt/gebruikt ze de force al langer alleen wist ze niet wat het was en nu gebruikte ze het pas echt bewust?
Kreeg ook sterk het idee dat ze gaves over kan nemen, dat mind-reading van Kylo doet ze direct op hem terug. Wellicht dat ze daar ook direct dat idee van Force Persuasion uit heeft gehaaldquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aangezien ik behoorlijk in de Harry Potter fanfictie zit momenteel, had ik het idee dat haar Force-potentie werd unlocked door wat Kylo probeerde bij haar. Uiteraard gebruikte ze de force al, zoals Anakin dat ook deed als kind.
ja maar over de zin van de science in stargaat het niet eens, want dat kan allemaal natuurlijk totaal niet, volgens onze ideeen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is niks in vergelijking met alle fouten die in Youtubefilms voor grote films worden aangehaald. En dan heb ik het nog niet over films zoals Gravity (wel meesterlijk!) waarbij je soms de waarheid wel geweld moet aandoen.
Helemaal gelezen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef pokkerdepok het volgende:
Same here. Meestal op driekwart van actiefilms dat er beetje gevoel van verveling toeslaat en de climax me eigenlijk niet zo veel interesseert.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vond sowieso het eerste deel van de film sterker dan het laatste deel maar dat heb ik wel vaker met actiefilms...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |