SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Laatste reactie vorige deel: TV / Star Wars Episode VII: The Force Awakens - Na de premièreING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Ook in een spoiler om niets te verpesten voor mensen die nog moeten gaan kijken die helaas beter deze draad mijden (ze zouden beter zowel een spoilervrije draad (met handhaving door mods) als een draad met spoilers kunnen maken).quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:41 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Vind ik wel heel matige kritiek.
Bij Superman zou je daar toch ook niet over klagen? Het is dmv de flashbacks wel duidelijk dat er iets bijzonders met haar aan de hand is. Dat ze het hoofdpersonage van de film is maakt dat alleen maar logischer.
Ze kan wat, en dat maakt haar interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad, het feit dat het personage zoveel kan is wat haar interessant maakt voor een film, iets gewoons is nu eenmaal niet zo interesant. Dat is een sprong die je bereid moet zijn te nemen als je goed vermaakt wil worden.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Im de vorige threads is een aantal keer gezegd dat spoilers tot na het weekend wel in spoilertags moesten.
Dus dan dit topic zonder tags?![]()
Gisteren de film eindelijk gezien![]()
Ik ben toch zeker niet de enige die vind dat in de officiële poster de staff van Rey 'perfectly' alligned is met de lichtsaber van Kylo Ren?
Of wel?Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
IMO zouden we moeten wachten tot de film minstens een week of wat draait. Er zijn nog zat mensen die de film nog niet gezien hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2015 05:43 schreef Jovatov het volgende:
Im de vorige threads is een aantal keer gezegd dat spoilers tot na het weekend wel in spoilertags moesten.
Dus dan dit topic zonder tags?![]()
Nee hoor, maar dat kan ook een hele goede red herring zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:39 schreef maxmit het volgende:
Ik ben toch zeker niet de enige die vind dat in de officiële poster de staff van Rey 'perfectly' alligned is met de lichtsaber van Kylo Ren?
Of wel?
Je ziet Finn ook met een lightsaber staan."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Speaking of which... Ik snap echt niet waarom mensen problemen hebben met het feit dat hij (als niet-force gebruiker) dat ding kan gebruiken...quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat kan ook een hele goede red herring zijn.
Je ziet Finn ook met een lightsaber staan.
Han deed het ook in Empire.![]()
Snap dat ook niet idd, slaan en uitkijken dat je je wenkbrauwen er niet afschroeit. zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Speaking of which... Ik snap echt niet waarom mensen problemen hebben met het feit dat hij (als niet-force gebruiker) dat ding kan gebruiken...
Han deed het ook in Empire.
Dat dubbele ding van Maul is heel wat meer training voor nodig, als je daar een keer niet oplet sla je je eigen benen eraf."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
De film afgelopen vrijdag gezien, sowieso de beste film van dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toepasselijk, die was ook overpowered en overbodig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:13 schreef Friday12 het volgende:
Ik moest ook de hele tijd aan
[ afbeelding ]
denken toen ze het over starkiller base hadden"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:08 schreef Opkloter het volgende:
De film afgelopen vrijdag gezien, sowieso de beste film van dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:17 schreef Opkloter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:25 schreef Ceased2Be het volgende:
als je daar een keer niet oplet sla je je eigen benen eraf.dat had ik willen zien in de bloopers(haha
)
![]()
Vond het zo opvallend dat iedereen zat te bitchen over die lightsaber van Ren terwijl dat ding van Maul echt vele malen onpraktischer was.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]dat had ik willen zien in de bloopers(haha
)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ze huilen ook dat ze te goed was.. Maar die Kylo Ren was al in zijn muil geschoten door chewie... Alleen hoor je ze dat ook niet zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond het zo opvallend dat iedereen zat te bitchen over die lightsaber van Ren terwijl dat ding van Maul echt vele malen onpraktischer was.![]()
![]()
Die stormtroopers he. Die moeten nog steeds wat beter leren schieten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gisteren gezien.
Ik heb voor de film alle trailers en voorbeschouwingen gemeden, en ging er dus compleet blanco, zonder enige verwachtingen in.
Vermakelijke film. Beste gedeeltes waren BB8, Han Solo, Chewie en de Falcon; erg jammer dat Han Solo, die alle scenes waarin'ie zat droeg, dan weer net dood moet maar ik kan het dan ook wel weer begrijpen. Qua verhaal vond ik het maar zwak trouwens - het kreeg door alle terugkerende dingen, in zowel verhaallijn als personages, teveel het gevoel van een remake.
Het grootste manco was in mijn ogen dat een echt goeie baddie ontbrak. Kylo Ren gedroeg zich teveel als een puber, en ik was ook niet onder de indruk van die 'Third Reich' speech op een gegeven moment. De nieuwe Death Star Extraordinaire werd ook niet goed geïntroduceerd - bouw daar veel meer mysterie omheen en dan maakt het ook meer indruk. Nu was het van 'Oh jongens kennen jullie de Death Star nog? Die hebben we weer maar dan gróter! SIDDER ENDE AANSCHOUW' En uiteindelijk is daar alsnog eenzelfde aanval als bij de Death Star voor nodig om dat ding op te blazen. Uh, oké.
Ben al met al benieuwd naar de voortzetting van het verhaal in de komende episodes. Er mag van mij echter wel een tandje bij.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dekatria op 22-12-2015 11:05:06 ]![]()
Er is wel een apart contrast tussen hoe Kylo Ren in begin vrij episch overkwam met een laser in de lucht tegenhouden enzo en hoe hij later in het bos weinig bracht tegen Rey en zelf tegen Finn.
Maar verder vind ik skills Rey niet zo raar. Ze laten eerder met stok als wapen al zien dat ze enorm skilled is en reflexen ed heeft ze al op jedi niveau net als anakin dat als klein kind al had. Nu begon ze ook nog The force te ontdekken en leren aan te spreken. Luke ging in deel 4 ook snel vooruit toen ie zn kracht ontdekte. Dus ik vind het wel vreemd dat iedereen daar zo over valt.
Finn is wat vreemder dat ie het aankon, maar dat ie beetje kan vechten niet vreemd, is van kinds af aan getraind om trooper te worden (maar in de film natuurlijk wel betere skills dan de gemiddelde trooper).
Dat Ren vooral nog een wannabe is en er boyish uitziet met masker af vind ik juist goed bedacht. Hij is nog jong en zulk wannabe gedrag met woede uitbarstingen als het niet lukt komt overeen met hoe de dark side omschreven wordt. Hij zal verder wss steeds meer dark worden en met de leeftijd een meer ernstige tegenstander.
En dat niet alle troopers mindless slaven zijn maar last van geweten kunnen krijgen ook.
Overall denk ik dat vooral als je vergelijkt met de OT dat er echt niet zoveel raars is in deze film.![]()
Ja inmiddels wel lijkt me. Ik haat spoilers maar waarom zou je anders in dit topic kijken nu nog.quote:Op dinsdag 22 december 2015 05:43 schreef Jovatov het volgende:
Dus dan dit topic zonder tags?
Maar if not dan zet ik bovenstaande wel alsnog in tags![]()
Plus dat ze al wat skills heeft laten zien met haar staf, eerder in de film.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze huilen ook dat ze te goed was.. Maar die Kylo Ren was al in zijn muil geschoten door chewie... Alleen hoor je ze dat ook niet zeggen![]()
Hij is ook beter dan de gemiddelde stormtrooper, bijna de ideale alleen met een beetje teveel empathie. Aldus de boeken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:33 schreef VacaLoca het volgende:
Finn is wat vreemder dat ie het aankon, maar dat ie beetje kan vechten niet vreemd, is van kinds af aan getraind om trooper te worden (maar in de film natuurlijk wel betere skills dan de gemiddelde trooper).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:24 schreef Dekatria het volgende:
Gisteren gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
De OT is ook voornamelijk actie trouwens. Ik snap soms niet hoe mensen zo diep into star wars kunnen zijn pratende over een heel universum waar ze zich in wanen bij tijd. Want zo'n uitgebreid beeld van het universum krijg je geeneens in die films.
Desondanks gewoon goede en vermakelijke films en dat vind ik ook van ep7![]()
Dat heb ik ook wel een beetje. Waar bij star trek de boel uitgediept wordt in vele afleveringen moet je het hier hebben van 7 films. Ben wel blij dat ze dat goedje dat de force zou veroorzaken (zoiets staat me bij) kwijt zijn... Het blijft toch voornamelijk good vs evil.. en daartussen een beetje schuiven met enkele personages die switchen... Het nadeel dat je daardoor krijgt is dat het nogal emotieloos is. Maar dat hoort inderdaad bij een actiefilm...quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:08 schreef VacaLoca het volgende:
De OT is ook voornamelijk actie trouwens. Ik snap soms niet hoe mensen zo diep into star wars kunnen zijn pratende over een heel universum waar ze zich in wanen bij tijd. Want zo'n uitgebreid beeld van het universum krijg je geeneens in die films.
Desondanks gewoon goede en vermakelijke films en dat vind ik ook van ep7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje. Waar bij star trek de boel uitgediept wordt in vele afleveringen moet je het hier hebben van 7 films. Ben wel blij dat ze dat goedje dat de force zou veroorzaken (zoiets staat me bij) kwijt zijn... Het blijft toch voornamelijk good vs evil.. en daartussen een beetje schuiven met enkele personages die switchen... Het nadeel dat je daardoor krijgt is dat het nogal emotieloos is. Maar dat hoort inderdaad bij een actiefilm...Tja. Jij zou ook huilen als er een familielid dood gaat. Maar bij weer zoveel doden ergens in Afrika of Syrie doet je ook weinig meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat is niet zo gek.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje. Waar bij star trek de boel uitgediept wordt in vele afleveringen moet je het hier hebben van 7 films. Ben wel blij dat ze dat goedje dat de force zou veroorzaken (zoiets staat me bij) kwijt zijn... Het blijft toch voornamelijk good vs evil.. en daartussen een beetje schuiven met enkele personages die switchen... Het nadeel dat je daardoor krijgt is dat het nogal emotieloos is. Maar dat hoort inderdaad bij een actiefilm...Dat staat of valt met opbouw - tot op het punt dat die planeten verrot worden geschoten wordt er bar weinig verteld over wat de republiek nu precies is. Pas als die planeten worden opgeblazen weten we er meer over, maar dan is het natuurlijk al te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een stuk minder indrukwekkend als je geen band hebt kunnen opbouwen met hetgeen er vernietigd wordt, en dat merkte je dus ook in de film.![]()
Ik vond sowieso het eerste deel van de film sterker dan het laatste deel maar dat heb ik wel vaker met actiefilms...quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat staat of valt met opbouw - tot op het punt dat die planeten verrot worden geschoten wordt er bar weinig verteld over wat de republiek nu precies is. Pas als die planeten worden opgeblazen weten we er meer over, maar dan is het natuurlijk al te laat.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Plus natuurlijk het gegeven dat 1 dode een tragedie is en een miljoen doden een statistiek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat staat of valt met opbouw - tot op het punt dat die planeten verrot worden geschoten wordt er bar weinig verteld over wat de republiek nu precies is. Pas als die planeten worden opgeblazen weten we er meer over, maar dan is het natuurlijk al te laat.
Het is een stuk minder indrukwekkend als je geen band hebt kunnen opbouwen met hetgeen er vernietigd wordt, en dat merkte je dus ook in de film.![]()
Er had best wat duidelijker gemaakt kunnen worden hoe erg dat was. Want het kwam nu niet echt over vond ik. Ik vraag me ook af welke techniek ze gebruikenquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus natuurlijk het gegeven dat 1 dode een tragedie is en een miljoen doden een statistiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
De enige reden waarom het in IV wel over kwam is Leia. Die kwam van Alderaan en was live aanwezig om de vernietiging mee te maken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er had best wat duidelijker gemaakt kunnen worden hoe erg dat was. Want het kwam nu niet echt over vond ik.
Je ziet haar ook reageren op de Force disturbance die de vernietiging veroorzaakte...quote:Ik vraag me ook af welke techniek ze gebruikenKijk dan Star Trek... In Star Wars wordt niets uitgelegd. Niet in de films iig. Officieel weten we niet eens hoe lightsabers gemaakt worden (EU bestaat niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
![]()
Doe ik ookquote:![]()
Ik vind star wars ook wel leuk hoor maar soms een beetje te rechtlijnig en daardoor zielloos, maar dat maakt het geen slechtere films. De laatste star trek films waren een aanfluiting....En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Niet zielloos imo, maar andere insteekquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Doe ik ook![]()
Ik vind star wars ook wel leuk hoor maar soms een beetje te rechtlijnig en daardoor zielloos, maar dat maakt het geen slechtere films. De laatste star trek films waren een aanfluiting..... SW is puur fantasie en vermaak. ST heeft/had een maatschappelijk doel.
![]()
Nouja als je je nooit afvraagt of stormtroopers vermoorden die er niet voor gekozen hebben stormtrooper te zijn met als doel de grote leider aan te pakken. Terwijl je heel vaak in de situatie komt waar je de grote leider 1 op 1 ziet... dan kun je dat prima zielloos noemen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet zielloos imo, maar andere insteek. SW is puur fantasie en vermaak. ST heeft/had een maatschappelijk doel.
Niet dat dat erg is het is heel holywood. En een film waarin de badguy gevangen gezet wordt en vervolgens mij zijn volegingen een diplomatiek process aangegaan wordt om een vorm te vinden waarin er vreedzaam samengeleefd kan worden lijkt me ook geen spannende film
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Als ze op je schieten boeit het vrij weinig of ze ervoor gekozen hebben toch?quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja als je je nooit afvraagt of stormtroopers vermoorden die er niet voor gekozen hebben stormtrooper te zijn met als doel de grote leider aan te pakken. Terwijl je heel vaak in de situatie komt waar je de grote leider 1 op 1 ziet... dan kun je dat prima zielloos noemen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Een briljante analyse:quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja als je je nooit afvraagt of stormtroopers vermoorden die er niet voor gekozen hebben stormtrooper te zijn met als doel de grote leider aan te pakken. Terwijl je heel vaak in de situatie komt waar je de grote leider 1 op 1 ziet... dan kun je dat prima zielloos noemen.
Niet dat dat erg is het is heel holywood. En een film waarin de badguy gevangen gezet wordt en vervolgens mij zijn volegingen een diplomatiek process aangegaan wordt om een vorm te vinden waarin er vreedzaam samengeleefd kan worden lijkt me ook geen spannende film![]()
Heb een zwaar zwak voor LotR, maar het grootste probleem daar is de volledig anonieme bad guy.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:54 schreef RvLaak het volgende:
Oh... En een analyse waarom SW beter is dan LOTR:
'Evil for evil's sake' werkt gewoon niet zo lekker."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Speciale kristallen die je met behulp van de Force in een frame zet, waarbij iedere leerling het frame kiest dat het meeste tot haar spreekt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:31 schreef RvLaak het volgende:
Officieel weten we niet eens hoe lightsabers gemaakt worden (EU bestaat niet meer)
Zit gewoon in Clone Wars.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
Damn... Vergetenquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Speciale kristallen die je met behulp van de Force in een frame zet, waarbij iedere leerling het frame kiest dat het meeste tot haar spreekt.
Zit gewoon in Clone Wars.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat eerste shot is iig niet Snoke uit de film.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit is snoke
[ afbeelding ]
En dit is plagius.
Zien jullie de verschillen? Ik haast niet.
Daarbij is Plagueis gedood door Palpatine. (volgen palpatine iig)."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Plagueis is nog nooit verschenen in SW. We weten niet of het een ET, Wookie, Yoda, Mens, of een hoopje stront is...quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit is snoke
[ afbeelding ]
En dit is plagius.
Zien jullie de verschillen? Ik haast niet.![]()
![]()
Duidelijk de film nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit is snoke
[ afbeelding ]
En dit is plagius.
Zien jullie de verschillen? Ik haast niet.![]()
![]()
dit is wel bruut, lol....
40 plot holes in de nieuwe film
http://www.huffingtonpost(...)akens_b_8850324.html![]()
Palpatine zei ook dat hij (plagueis) mensen tot leven kon wekken en dat hij heel ervaren is het is dan best wel raar dat hij wordt vermoord door zijn eigen leering en geen signaal kreeg dat iemand bij hem stond die vol haat zit en ook erg sterk in de force is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat eerste shot is iig niet Snoke uit de film.
Daarbij is Plagueis gedood door Palpatine. (volgen palpatine iig).![]()
Had hem al wel gezien ja, maar zitten ook wel wat mierenneukerij bij hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef pokkerdepok het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)akens_b_8850324.htmlDus? Dat is geen plothole.quote:11. Kylo Ren is the head of the Knights of Ren, but there are no other Knights of Ren in the movie.Nee, mensen hebben er een big-deal van gemaakt, net als Boba Fett.quote:12. Captain Phasma is supposed to be a big-deal character in The Force Awakens,Omdat The Empire geen aliens aanneemt.quote:36. Why are all Stormtroopers human (or humanoid)?
Snoke lijkt de enige uitzondering tot nog toe.Hij is duidelijk het vergrootte zwevende hoofd van The Emperor in deel V vergeten.quote:38. Is Supreme Leader Snoke actually a giant? Because if not, wouldn't him using holographic technology to make himself appear huge be a pathetic affection signaling deep-seeded insecurities? Even the Emperor never did that; he just appeared normal-sized or tiny. And if Snoke is a giant, how come we've never seen a humanoid that size in Star Wars before?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ik heb de film wel gezien maar kon geen duidelijke afbeelding van snoke vind bij Google afbeeldingen maar in de film had hij ook zo'n blauwe/donkere huid. Ik ga hem nog een keer zien dan ga ik er beter opletten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Duidelijk de film nog niet gezien![]()
Klopt, in diezelfde orde is het ook raar dat een friggin' Sith Lord in het Jedi hoofdkwartier rond kan wandelen zonder dat er ook maar 1 iemand koude rillingen krijgtquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Palpatine zei ook dat hij (plagueis) mensen tot leven kon wekken en dat hij heel ervaren is het is dan best wel raar dat hij wordt vermoord door zijn eigen leering en geen signaal kreeg dat iemand bij hem stond die vol haat zit en ook erg sterk in de force is.
Maar Plagueis lijkt te minor en obscuur om nu als big-bad geïntroduceerd te worden."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Dat kloptquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plagueis is nog nooit verschenen in SW. We weten niet of het een ET, Wookie, Yoda, Mens, of een hoopje stront is...ik denk zelf dat hij alle vormen kan aannemen omdat hij vermoord werdt.
![]()
Iedereen zag dat. Het was de bedoeling van de persoon die dat deed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:39 schreef maxmit het volgende:
Of wel?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Dat mag, maar het enige wat we nu aan officiële info over Plagueis hebben zijn de quotes van Palpatine over hem.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:53 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat kloptik denk zelf dat hij alle vormen kan aannemen omdat hij vermoord werdt.
Niet echt plotholes, veel valt ook wel te verklaren als je een beetje nadenkt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef pokkerdepok het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)akens_b_8850324.html![]()
De fout ligt bij de mods van dit subforum van FOK. Zij zouden het initiatief moeten nemen om bij dergelijke films een spoilervrije draad en een bespreekdraad aan te (laten) maken, bij de spoilervrije draad moet er streng worden gemodereerd. Iedereen is dan tevreden. Nu kan je het niet echt goed bepsreken maar staan er toch belachelijk veel spoilers in.quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
IMO zouden we moeten wachten tot de film minstens een week of wat draait. Er zijn nog zat mensen die de film nog niet gezien hebben.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Dat is niks in vergelijking met alle fouten die in Youtubefilms voor grote films worden aangehaald. En dan heb ik het nog niet over films zoals Gravity (wel meesterlijk!) waarbij je soms de waarheid wel geweld moet aandoen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef pokkerdepok het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)akens_b_8850324.htmlING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Er is ook een boek van hem verschenen, ik dacht dat ook officieel is omdat er op de cover ook Disney staat weet jij hoe dat zit dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat mag, maar het enige wat we nu aan officiële info over Plagueis hebben zijn de quotes van Palpatine over hem.![]()
Dat is iig geen canon.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Er is ook een boek van hem verschenen, ik dacht dat ook officieel is omdat er op de cover ook Disney staat weet jij hoe dat zit dan?
Ik ben (bijna) bij met alle nieuwe canon qua boeken/comics en daar is nog geen woord gerept over Darth Plagueis.
Colliderquote:![]()
![]()
Dat is niet helemaal waar, kijk waar ze Phasma hebben gepositioneerd op de poster. Vrij prominent in het middenquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, mensen hebben er een big-deal van gemaakt, net als Boba Fett.
[..]![]()
Ze was ook belangrijk, zij het niet heel erg competent. Ze was duidelijk meer dan een stormtrooper en naar mijn idee een soort van commando.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, kijk waar ze Phasma hebben gepositioneerd op de poster. Vrij prominent in het midden
Alleen kreeg ze "gewoon" wat weinig tijd op het scherm![]()
![]()
Maar net zo groot als Poe (evenveel scenes), R2 en C3P0...quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, kijk waar ze Phasma hebben gepositioneerd op de poster. Vrij prominent in het midden"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus dat ze al wat skills heeft laten zien met haar staf, eerder in de film.waarschijnlijk voelt/gebruikt ze de force al langer alleen wist ze niet wat het was en nu gebruikte ze het pas echt bewust?
![]()
Aangezien ik behoorlijk in de Harry Potter fanfictie zit momenteel, had ik het idee dat haar Force-potentie werd unlocked door wat Kylo probeerde bij haar. Uiteraard gebruikte ze de force al, zoals Anakin dat ook deed als kind.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]waarschijnlijk voelt/gebruikt ze de force al langer alleen wist ze niet wat het was en nu gebruikte ze het pas echt bewust?
![]()
Kreeg ook sterk het idee dat ze gaves over kan nemen, dat mind-reading van Kylo doet ze direct op hem terug. Wellicht dat ze daar ook direct dat idee van Force Persuasion uit heeft gehaaldquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aangezien ik behoorlijk in de Harry Potter fanfictie zit momenteel, had ik het idee dat haar Force-potentie werd unlocked door wat Kylo probeerde bij haar. Uiteraard gebruikte ze de force al, zoals Anakin dat ook deed als kind."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
ja maar over de zin van de science in stargaat het niet eens, want dat kan allemaal natuurlijk totaal niet, volgens onze ideeen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is niks in vergelijking met alle fouten die in Youtubefilms voor grote films worden aangehaald. En dan heb ik het nog niet over films zoals Gravity (wel meesterlijk!) waarbij je soms de waarheid wel geweld moet aandoen.
maar dat maakt ook niet uit...
nee de 40 in het lijstje, daarvan zijn er maar een stuk of 10 echt terecht. ik heb hem nou bijna een week geleden gezien, en het is echt heel knap hoe een film met zoveel foutjes, losse eindjes en rare dingen, en zo weinig nieuws, toch zo positief ontvangen wordt. ook door mij, ik was al bijna nog een keer gegaan, heerlijk.![]()
Helemaal gelezen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef pokkerdepok het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)akens_b_8850324.html
'Unforgivable' gaat nou niet echt op voor alle 40, maar het is inderdaad wel zo dat veel dingen nogal makkelijk zijn. Zo is het idee van een in opstand komende stormtrooper goed bedacht, maar is het wat onrealistisch dat ie dan vervolgens zo sociaal, lollig etc. doet terwijl ie zogenaamd zn hele leven is getraind om een hersenloze soldaat te zijn. Had wat meer afwijkend gedrag mogen vertonen.
En ja dat Solo ineens z'n schip vindt bv ook beetje makkelijk, maar dat zijn nodige shortcuts ter vermaak van de fans, moet je ook niet willen om dat heel omslachtig te maken.
En zo nog meer dingen ja, maar toch is het totaalplaatje een film die de bioscoopbezoeker met een lach naar huis stuurt. En dan hopelijk volgende film wat minder plot holes en wat meer diepgang.![]()
Same here. Meestal op driekwart van actiefilms dat er beetje gevoel van verveling toeslaat en de climax me eigenlijk niet zo veel interesseert.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vond sowieso het eerste deel van de film sterker dan het laatste deel maar dat heb ik wel vaker met actiefilms...
Ik ga overigens binnenkort weer. Maar volgende week pas want bios hier is al voor hele week praktisch uitverkocht. Volgende week inmiddels ook bijna.![]()
quote:![]()
Zijn echt een hoop geweldige reviews van Star Wars, geven ook precies weer hoe de film ontvangen wordt. Kritisch op de juiste manier en merken terecht op dat de flaws van TFA ook in de originele trilogie voorkomen.
Wat betreft die 40 plotholes, zo'n rijtje kun je ook maken van A New Hope en nog duizenden films. Zitten zeker een paar terechte tussen, maar een hoop is "onzin".![]()
Niet direct. Op het moment dat hij haar gevangen neemt in dat bos leest hij haar gedachten ook al, en dan kan ze helemaal niets terugdoen. Even later laat hij haar ook bewusteloos neervallen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kreeg ook sterk het idee dat ze gaves over kan nemen, dat mind-reading van Kylo doet ze direct op hem terug. Wellicht dat ze daar ook direct dat idee van Force Persuasion uit heeft gehaaldHoeren neuken, nooit meer werken.![]()
right, die was ik even vergetenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet direct. Op het moment dat hij haar gevangen neemt in dat bos leest hij haar gedachten ook al, en dan kan ze helemaal niets terugdoen. Even later laat hij haar ook bewusteloos neervallen.
Daarom staat er boven elk invoerveld wat je opent dat je spoilertags kunt gebruiken...quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De fout ligt bij de mods van dit subforum van FOK. Zij zouden het initiatief moeten nemen om bij dergelijke films een spoilervrije draad en een bespreekdraad aan te (laten) maken, bij de spoilervrije draad moet er streng worden gemodereerd. Iedereen is dan tevreden. Nu kan je het niet echt goed bepsreken maar staan er toch belachelijk veel spoilers in.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Film is bijna een week uit in de bios, dus neem aan dat er langzamerhand zonder spoilertags kan worden gereageerd. Sowieso knap als je al een week lang spoilers hebt weten te omzeilenquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De fout ligt bij de mods van dit subforum van FOK. Zij zouden het initiatief moeten nemen om bij dergelijke films een spoilervrije draad en een bespreekdraad aan te (laten) maken, bij de spoilervrije draad moet er streng worden gemodereerd. Iedereen is dan tevreden. Nu kan je het niet echt goed bepsreken maar staan er toch belachelijk veel spoilers in.Spoilertags werken overigens uitstekend, twee topics is echt overbodig. Enige topic dat ik in het film/TV/Radio subforum ken met twee topics is Game of Thrones, vanwege de boeken. Bij series word meestal de regel gehanteerd dat het na de USA release openlijk besproken kan worden.
![]()
Een week na de film release nog spoiler vrij willen gaan? hoe lang zou je zoiets moeten aanhouden dan? Als je die film nu nog niet gezien hebt...![]()
Gewoon even een maandje volhouden, zo moeilijk is het ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:34 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Film is bijna een week uit in de bios, dus neem aan dat er langzamerhand zonder spoilertags kan worden gereageerd. Sowieso knap als je al een week lang spoilers hebt weten te omzeilenSpoilertags werken overigens uitstekend, twee topics is echt overbodig. Enige topic dat ik in het film/TV/Radio subforum ken met twee topics is Game of Thrones, vanwege de boeken. Bij series word meestal de regel gehanteerd dat het na de USA release openlijk besproken kan worden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Al die spoilers lezen ook gewoon te kut als je via je mobiel mee leestDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Moet je maar niet mobiel gaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:06 schreef over_hedge het volgende:
Al die spoilers lezen ook gewoon te kut als je via je mobiel mee leest![]()
![]()
Moet toch wat in de bus en metro.quote:![]()
Maarja de mods moeten maar even reageren en zeggen wat ze willen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hebben we hier mods dan? Heb ze eerlijk gezegd nog nooit gezienquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet toch wat in de bus en metro.![]()
Maarja de mods moeten maar even reageren en zeggen wat ze willen.![]()
![]()
BTW; net ff de review van gezien en hij zegt dat de lightsabers van de Disneystore veel beter zijn qua kwaliteit dan die van Toys 'r Us...
Helaas hebben we in NL geen Disney store, maar in DE en UK wel... Iemand daar een adres die die zooi door kan sturen naar NL? Vooral DE, aangezien ik zelf een adres in de UK heb.
Gaat om deze dingen:
http://www.disneystore.de(...)r-wars-laserschwerte
http://www.disneystore.co.uk/toys/lightsaber/mn/1514019/![]()
Deze review is hilarisch btw;
Heel goed voorbeeld van iemand die de film niet begrepen heeft... Alles waar hij over aan het bitchen is, heeft hij of fout, of zijn zaken die (denk ik iig) in de latere films nog worden uitgelegd.
![]()
Ik vind het allemaal primaquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gewoon even een maandje volhouden, zo moeilijk is het ook niet.heb tot nu toe ook alles in spoilertags gezet.
![]()
Staat geen plot hole tussen zo te zien en de meeste zijn gewoon fout. Wat een onzin artikel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:47 schreef pokkerdepok het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)akens_b_8850324.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door Tweek op 22-12-2015 16:28:30 ]![]()
Goede vraag... De plastic uitschuif dingen lijken me geen probleem. Kun je mensen alleen maar wat pijn mee doen, net zoals alle andere harde dingen. De versies met (gok ik) de TL-lampen...quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef KingRadler het volgende:
weet iemand of Lightsabers verboden zijn om over straat mee te lopen.
het is een wapen.
Maar aan de andere kant, waarom zou je die in godsnaam mee willen nemen de straat op? Iets te breekbaar imo![]()
![]()
Heeft er echt helemaal niks van begrepen iddquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:17 schreef RvLaak het volgende:
Deze review is hilarisch btw;
Heel goed voorbeeld van iemand die de film niet begrepen heeft... Alles waar hij over aan het bitchen is, heeft hij of fout, of zijn zaken die (denk ik iig) in de latere films nog worden uitgelegd.
![]()
![]()
Vooral hoe hij loopt te janken op het "brat-syndroom" van Ren...quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:56 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Heeft er echt helemaal niks van begrepen idd![]()
![]()
Net ff geprobeerd te bestellen bij Disney UK... Ze versturen ook naar NL. Totale kosten £30.90 (UK£ 30.90 = 41.9197964 euro's)
![]()
Heb hier al een aantal Lego UCS Star Wars zaken staan naast m'n Darth Malgus en BB-8.
Vind het wel weer even genoeg
Pssst het is een film. lightsabers bestaan niet echt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef KingRadler het volgende:
weet iemand of Lightsabers verboden zijn om over straat mee te lopen.
het is een wapen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
http://frontpage.fok.nl/weblog/723548quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Pssst het is een film. lightsabers bestaan niet echt.![]()
Dat is eerder een vlammenwerper.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/weblog/723548
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: