abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 11:03:28 #26
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158434801
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:24 schreef Dekatria het volgende:
Gisteren gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_158434890
De OT is ook voornamelijk actie trouwens. Ik snap soms niet hoe mensen zo diep into star wars kunnen zijn pratende over een heel universum waar ze zich in wanen bij tijd. Want zo'n uitgebreid beeld van het universum krijg je geeneens in die films.

Desondanks gewoon goede en vermakelijke films en dat vind ik ook van ep7
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 11:14:15 #28
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158435005
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:08 schreef VacaLoca het volgende:
De OT is ook voornamelijk actie trouwens. Ik snap soms niet hoe mensen zo diep into star wars kunnen zijn pratende over een heel universum waar ze zich in wanen bij tijd. Want zo'n uitgebreid beeld van het universum krijg je geeneens in die films.

Desondanks gewoon goede en vermakelijke films en dat vind ik ook van ep7
Dat heb ik ook wel een beetje. Waar bij star trek de boel uitgediept wordt in vele afleveringen moet je het hier hebben van 7 films. Ben wel blij dat ze dat goedje dat de force zou veroorzaken (zoiets staat me bij) kwijt zijn... Het blijft toch voornamelijk good vs evil.. en daartussen een beetje schuiven met enkele personages die switchen... Het nadeel dat je daardoor krijgt is dat het nogal emotieloos is. Maar dat hoort inderdaad bij een actiefilm...

SPOILER
pi_158435058
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel een beetje. Waar bij star trek de boel uitgediept wordt in vele afleveringen moet je het hier hebben van 7 films. Ben wel blij dat ze dat goedje dat de force zou veroorzaken (zoiets staat me bij) kwijt zijn... Het blijft toch voornamelijk good vs evil.. en daartussen een beetje schuiven met enkele personages die switchen... Het nadeel dat je daardoor krijgt is dat het nogal emotieloos is. Maar dat hoort inderdaad bij een actiefilm...

SPOILER
Tja. Jij zou ook huilen als er een familielid dood gaat. Maar bij weer zoveel doden ergens in Afrika of Syrie doet je ook weinig meer. :) Dus dat is niet zo gek.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158435075
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 22 december 2015 @ 11:17:24 #31
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_158435080
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

SPOILER
Dat staat of valt met opbouw - tot op het punt dat die planeten verrot worden geschoten wordt er bar weinig verteld over wat de republiek nu precies is. Pas als die planeten worden opgeblazen weten we er meer over, maar dan is het natuurlijk al te laat.

Het is een stuk minder indrukwekkend als je geen band hebt kunnen opbouwen met hetgeen er vernietigd wordt, en dat merkte je dus ook in de film.
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 11:19:08 #32
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158435102
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:17 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat staat of valt met opbouw - tot op het punt dat die planeten verrot worden geschoten wordt er bar weinig verteld over wat de republiek nu precies is. Pas als die planeten worden opgeblazen weten we er meer over, maar dan is het natuurlijk al te laat.
Ik vond sowieso het eerste deel van de film sterker dan het laatste deel maar dat heb ik wel vaker met actiefilms...
pi_158435225
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:17 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Het is een stuk minder indrukwekkend als je geen band hebt kunnen opbouwen met hetgeen er vernietigd wordt, en dat merkte je dus ook in de film.
Plus natuurlijk het gegeven dat 1 dode een tragedie is en een miljoen doden een statistiek.
pi_158435234
Voor als je wil lachen, hier iemand die de prequels beter vindt dan TFA :')
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 11:29:01 #35
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158435289
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:25 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Plus natuurlijk het gegeven dat 1 dode een tragedie is en een miljoen doden een statistiek.
Er had best wat duidelijker gemaakt kunnen worden hoe erg dat was. Want het kwam nu niet echt over vond ik. Ik vraag me ook af welke techniek ze gebruiken

SPOILER
pi_158435347
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Er had best wat duidelijker gemaakt kunnen worden hoe erg dat was. Want het kwam nu niet echt over vond ik.
De enige reden waarom het in IV wel over kwam is Leia. Die kwam van Alderaan en was live aanwezig om de vernietiging mee te maken.

Je ziet haar ook reageren op de Force disturbance die de vernietiging veroorzaakte...
quote:
Ik vraag me ook af welke techniek ze gebruiken

SPOILER
Kijk dan Star Trek... In Star Wars wordt niets uitgelegd. Niet in de films iig. Officieel weten we niet eens hoe lightsabers gemaakt worden (EU bestaat niet meer :P)
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 11:35:47 #37
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158435412
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:31 schreef RvLaak het volgende:
Kijk dan Star Trek
Doe ik ook :)

Ik vind star wars ook wel leuk hoor maar soms een beetje te rechtlijnig en daardoor zielloos, maar dat maakt het geen slechtere films. De laatste star trek films waren een aanfluiting....
pi_158435452
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Doe ik ook :)

Ik vind star wars ook wel leuk hoor maar soms een beetje te rechtlijnig en daardoor zielloos, maar dat maakt het geen slechtere films. De laatste star trek films waren een aanfluiting....
Niet zielloos imo, maar andere insteek ;). SW is puur fantasie en vermaak. ST heeft/had een maatschappelijk doel.
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 11:39:45 #39
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_158435482
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:38 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Niet zielloos imo, maar andere insteek ;). SW is puur fantasie en vermaak. ST heeft/had een maatschappelijk doel.
Nouja als je je nooit afvraagt of stormtroopers vermoorden die er niet voor gekozen hebben stormtrooper te zijn met als doel de grote leider aan te pakken. Terwijl je heel vaak in de situatie komt waar je de grote leider 1 op 1 ziet... dan kun je dat prima zielloos noemen.

Niet dat dat erg is het is heel holywood. En een film waarin de badguy gevangen gezet wordt en vervolgens mij zijn volegingen een diplomatiek process aangegaan wordt om een vorm te vinden waarin er vreedzaam samengeleefd kan worden lijkt me ook geen spannende film :D
pi_158435514
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nouja als je je nooit afvraagt of stormtroopers vermoorden die er niet voor gekozen hebben stormtrooper te zijn met als doel de grote leider aan te pakken. Terwijl je heel vaak in de situatie komt waar je de grote leider 1 op 1 ziet... dan kun je dat prima zielloos noemen.
Als ze op je schieten boeit het vrij weinig of ze ervoor gekozen hebben toch? ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158435720
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Niet dat dat erg is het is heel holywood. En een film waarin de badguy gevangen gezet wordt en vervolgens mij zijn volegingen een diplomatiek process aangegaan wordt om een vorm te vinden waarin er vreedzaam samengeleefd kan worden lijkt me ook geen spannende film :D
Een briljante analyse:
pi_158435750
Oh... En een analyse waarom SW beter is dan LOTR:
pi_158435884
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:54 schreef RvLaak het volgende:
Oh... En een analyse waarom SW beter is dan LOTR:
Heb een zwaar zwak voor LotR, maar het grootste probleem daar is de volledig anonieme bad guy.
'Evil for evil's sake' werkt gewoon niet zo lekker.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:22:46 #44
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_158436220
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:31 schreef RvLaak het volgende:
Officieel weten we niet eens hoe lightsabers gemaakt worden (EU bestaat niet meer :P)
Speciale kristallen die je met behulp van de Force in een frame zet, waarbij iedere leerling het frame kiest dat het meeste tot haar spreekt.

Zit gewoon in Clone Wars.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_158436230
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:22 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Speciale kristallen die je met behulp van de Force in een frame zet, waarbij iedere leerling het frame kiest dat het meeste tot haar spreekt.

Zit gewoon in Clone Wars.
Damn... Vergeten :@
pi_158436419
SPOILER
pi_158436450
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_158436518

Kijk dit is snoke

En dit is plagius.

Zien jullie de verschillen? Ik haast niet.
pi_158436572
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit is snoke

[ afbeelding ]
En dit is plagius.

Dat eerste shot is iig niet Snoke uit de film.

Daarbij is Plagueis gedood door Palpatine. (volgen palpatine iig).
pi_158436575
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit is snoke

[ afbeelding ]
En dit is plagius.

Plagueis is nog nooit verschenen in SW. We weten niet of het een ET, Wookie, Yoda, Mens, of een hoopje stront is... :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')