Nee, dit verhaal verrastte ook niet (er zaten verrassinkjes in de film maar niet van het verhaal, behalve dat Solo zijn kind slecht werd maar dat is niet zo heel erg interessant, lijkt mij) maar we werden wel vermaakt, dat gold voor de prequels minder aangezien die niet goed genoeg zijn uitgevoerd. Ik heb ze trouwens nooit slecht gevonden maar ze waren simpelweg niet heel erg goed wat wordt geëist van een Star Wars film. Het werd onvoldoende met hart voor de reeks gemaakt. Neem nu zo'n Jar Jar, het is niet eens een slecht karakter maar die hoort niet een prominente rol te krijgen in een Star Wars film.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:53 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mja, is het probleem met de prequels niet ook dat het verhaal niet meer kun verrassen?
Ik kan me voorstellen dat die actrice juist in het contract heeft laten opnemen dat ze niet in een gouden bikini zal worden getoond.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is wel jammer dat ze een van de topelementen uit de oude trilogie dan weer juist niet hebben herhaald. Ik had Rey wel in een gouden bikini willen zien. Wie weet in een volgende film!
quote:Op donderdag 24 december 2015 13:09 schreef Eufonie het volgende:
Rey welke door weinig onduidelijkheid over haar verleden onbedoeld naar een mary sue neigt.
Ik ben gisteravond geweest en heb me zeker vermaakt!quote:Op donderdag 24 december 2015 13:09 schreef Eufonie het volgende:
Prima film voor niet-Star Wars fans ook wel.
Exactly. Zo kan ik alle helden in films wel Mary Sue's noemenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Over Rey = Mary Sue kwam ik deze tegen die ook wel een punt had
[ afbeelding ]
Luke zien we alleen die speeder van hem in 1 rechte lijn sturen. Maar hij kan wel zonder problemen in een X-Wing aan de slag om de Death Star op te blazen.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Exactly. Zo kan ik alle helden in films wel Mary Sue's noemen
Daarom stel ik ook onbedoeld, omdat dit niet zo hoeft te zijn of is, maar wel de intentie gewekt wordt. Luke vind ik bijvoorbeeld geen goed voorbeeld van een mary sue; in A New Hope heeft hij constant anderen nodig om hem uit benarde situaties te halen, geloofd niet in zichzelf en is eigenlijk een behoorlijk zwak personage dat expliciete training nodig heeft tot aan het allerlaatste moment (maar ook dan is het Obi Wan welke "use the Force" zegt). Idem dito dat Han Solo aanvankelijk ook niet moreel goed is; hij is een smokkelaar met charme, maar zeker niet zonder fouten. Ook voor Anakin geld dit, enerzijds enorm goed als piloot, anderzijds ontzettend veel problemen met het onder controle houden van zijn emoties, en eigenlijk enorm arrogant en egocentrisch.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anyway, ik laat de film nog even bezinken voor ik de tweede keer ga, maar hoe meer ik erover nadenk, hoe toffer ik hem vind, ondanks vele dingen die ik anders zou doen.
En toch stond er altijd al een T-16 Skyhopper in de garagequote:Op donderdag 24 december 2015 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Luke zien we alleen die speeder van hem in 1 rechte lijn sturen. Maar hij kan wel zonder problemen in een X-Wing aan de slag om de Death Star op te blazen.
cuz of reasons.
Ha, dat idee had ik aanvankelijk ook! Was inderdaad een hologram. Vond het zeer mooi gedaan omdat de onduidelijkheid de scene een stuk mysterieuzer maakte, zeker omdat men ogenschijnlijk een speciale tempelachtige ruimte heeft gebouwd specifiek voor het hologram.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:41 schreef T-zooi het volgende:
Die snook was dat niet de hele film een hologram? Zoals eerder vaak met Siddius gesproken werd? Ik dacht dat dat duidelijk te zien was en dat hij daardoor zo groot was. Ja die Nens of hoe je zo precies noemt zijn groot maar hij leek gigantisch.
Of kwam het door de lichtinval?
Mijn voorspelling: Luke heeft voor zichzelf besloten dat die ellende met de force met hem uit zal sterven en zal dan ook aanvankelijk weigeren Rey te trainen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het zou begrijpelijk zijn. We zullen even moeten afwachten hoeveel details ze hierover onthullen in de volgende twee delen. Ik verwacht wat flashbacks of wat uitleg van Luke zelf en anderen.
Je ziet best vaak dat boerenzonen jongens van kinds af aan met allerlei tractors en auto's rondscheuren op het erf van hun pa. Trek dat door naar een boerenerf in de ruimte, waar je ook met vliegtuigjes werkt en het is allemaal nog wel geloofwaardig. En de force natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Luke zien we alleen die speeder van hem in 1 rechte lijn sturen. Maar hij kan wel zonder problemen in een X-Wing aan de slag om de Death Star op te blazen.
cuz of reasons.
Dat dus inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2015 13:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En toch stond er altijd al een T-16 Skyhopper in de garage
(Al heb ik vernomen dat de T-17 toch beter is)
Maar in de film bleek al dat Luke Kylo Ren heeft getraind, hopen dat je de laatste zult zijn lijkt me dan lastig.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:08 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Mijn voorspelling: Luke heeft voor zichzelf besloten dat die ellende met de force met hem uit zal sterven en zal dan ook aanvankelijk weigeren Rey te trainen.
Pas als de shit aan is gaat ie overstag
.
Tja... ik geef de force maar de credits.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:08 schreef Noordsestern het volgende:
Je ziet best vaak dat boerenzonen jongens van kinds af aan met allerlei tractors en auto's rondscheuren op het erf van hun pa. Trek dat door naar een boerenerf in de ruimte, waar je ook met vliegtuigjes werkt en het is allemaal nog wel geloofwaardig. En de force natuurlijk.
Nee nee, eerder in de film wordt gezegd dat hij een goede piloot is.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
cuz of reasons.
Maar niet van wat.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:16 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Nee nee, eerder in de film wordt gezegd dat hij een goede piloot is.
Ja, dat is wel waar. Die kan dan weer anderen trainen.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:12 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Maar in de film bleek al dat Luke Kylo Ren heeft getraind, hopen dat je de laatste zult zijn lijkt me dan lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |