Hey willoow ik wil jou wel serieus nemenquote:Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neem het gewoon niet zo serieus, het is maar een forum.
Ik snap niet waarom er überhaupt nog mensen op ingaanquote:Op maandag 21 december 2015 22:14 schreef Remqo het volgende:
Ik snap niet waarom ik hier nog op in ga
Nee dat word ik niet.quote:Op maandag 21 december 2015 22:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Word je nou nooit eens moe van jezelf?
En die ban was totaal niet nodig geweest als je netjes meewerkte.
Je kon je statement ook op een andere manier brengen.
Ik snap niet waarom ik hier nog op in ga
mijn laptop welquote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn de servers van gyazo al overbelast
Nee die leeft niet meer, die heeft een Stand-in William Campbellquote:Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh was dat Stalin? ik dacht al, das Paul McCartney....
Ah, nog een ad hominem omdat je te incompetent bent je mening te onderbouwen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs als je dit echt meent.
quote:
Ik dacht eerder dat ie op Justin Timberlake.quote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee die leeft niet mee, die heeft een Stand-in William Campbell
Hier heb je een onderbouwing: Stalin heeft meer dan 60 miljoen doden op zijn geweten.quote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, nog een ad hominem omdat je te incompetent bent je mening te onderbouwen.
Zou je iig niet missen mocht je geband worden.
Channing Tatumquote:Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar mss is Stalin wel too much ja. Iemand een Mao'tje voor me?
quote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat ie op Justin Timberlake.
dank voor deze informatie ik was hier nog niet van op de hoogtequote:Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier heb je een onderbouwing: Stalin heeft meer dan 60 miljoen doden op zijn geweten.
Onjuist.quote:Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier heb je een onderbouwing: Stalin heeft meer dan 60 miljoen doden op zijn geweten.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat ie op Justin Timberlake.
wtf en dit zeg je nu pasquote:Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
WIE IS DIE STALIN WAAR IEDEREEN HET OVER HEEFT?!quote:
vk plsquote:Op maandag 21 december 2015 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je KC & The Sunshine Band.
Die gast die baguettes heeft uitgevonden in west Parijsquote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
WIE IS DIE STALIN WAAR IEDEREEN HET OVER HEEFT?!
ik ben linkser dan guus gvd ik ben engerquote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
Het probleem van Guus is dat hij het meent, de rest zijn trollen maar Guus is een eng mannetje.
Wat een nare persoonlijke aanval weer.quote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
Het probleem van Guus is dat hij het meent, de rest zijn trollen maar Guus is een eng mannetje.
Ohhh oke.quote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die gast die baguettes heeft uitgevonden in west Parijs
Hey, waar ken jij Gloria Estefan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey, waar ken jij Gloria Estefan?gwn niet meer doen okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
denk niet dat ik die nog kan verliezenquote:Op maandag 21 december 2015 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan Gutmensch van het jaar worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |