Hey, waar ken jij Gloria Estefan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey, waar ken jij Gloria Estefan?gwn niet meer doen okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
denk niet dat ik die nog kan verliezenquote:Op maandag 21 december 2015 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan Gutmensch van het jaar worden?
Dacht dat Guus eerste stondquote:Op maandag 21 december 2015 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk niet dat ik die nog kan verliezen
iedereen juicht altijd openlijk als ik bans krijgquote:Op maandag 21 december 2015 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Overigens juichte Jimmy openlijk na mijn ban.
Waarom moet ik dit misselijkmakende gedrag maar accepteren?
dank jequote:
13 Deadprezquote:
Ik verkeer dan altijd in diepe rauw en derhalve ben ik dan mentaal niet in staat een tegengeluid te laten horen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
iedereen juicht altijd openlijk als ik bans krijg
lobiquote:Op maandag 21 december 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik verkeer dan altijd in diepe rauw en derhalve ben ik dan mentaal niet in staat een tegengeluid te laten horen.
Als Messi zingt, is het Nat King Cole.quote:Op maandag 21 december 2015 22:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vergis ik me of klopt het dat ik Lionel Messi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |