Daar moet ik dp ook wel gelijk in geven.quote:
communismequote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de ban, het gaat me erom dat Stalin hier blijkbaar grappig is terwijl het een walgelijke moordenaar was. En de mods gaan daarin mee wat communisme is leuk en schattig.
Jimmy zoekt z'n heil liever ergens andersquote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wat communisme is best leuk en schattig ja, zolang het maar niet te veel wordt.
Geniet, maar marx met mate.
Ik neem hier sws niemand serieus.quote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Jimmy is zelfs te dom om te beseffen dat de scheefheid van regels an sich nog niets zegt over de rechtvaardigheid waarmee ze worden gehandhaafd. Derhalve vermoed ik niet dat er ook maar iemand is die hem serieus neemt.
Jawel, maar het probleem bij jou is dus dat die inhoud een soort van volledig ontbreekt.quote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt blijkbaar niet langs de spelling kijken en zien of er ook wat inhoud in zit.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jimmy zoekt z'n heil liever ergens anders
Hahaha snap je
Heil Hahaha
Hahahaha
Haha
Zie, Hitler is ook wel om te lachen
Je hebt duidelijk te diep in het glaasje gekekenquote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt blijkbaar niet langs de spelling kijken en zien of er ook wat inhoud in zit.
Jij gaat echt te veel om met WCHquote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha snap je
Heil Hahaha
Hahahaha
Haha
ja, de inhoud was dat je iemand anders dom probeerde te noemen maar zelf een domme fout maaktequote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je snapt het niet hé? Er is geen specifieke regel die nazi UIs verbiedt. Dat wist je misschien niet, kan, maar hou dan ook je smoel.quote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Jimmy is zelfs te dom om te beseffen dat de scheefheid van regels an sich nog niets zegt over de rechtvaardigheid waarmee ze worden gehandhaafd. Derhalve vermoed ik niet dat er ook maar iemand is die hem serieus neemt.
Godverdommequote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha snap je
Heil Hahaha
Hahahaha
Haha
jimmy kwam terug van banquote:Op maandag 21 december 2015 22:10 schreef Gridlok het volgende:
korte recap iemand? zijn ook gewoon mensen die overwerken enz
quote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha snap je
Heil Hahaha
Hahahaha
Haha
'Doe normaal'quote:Op maandag 21 december 2015 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je snapt het niet hé? Er is geen specifieke regel die nazi UIs verbiedt. Dat wist je misschien niet, kan, maar hou dan ook je smoel.
Fijn dat je dat niet vind man, heb ik echt veel aan. Doe gewoon je fucking job, laatst kon je ook zo stoer meehelpen aan mijn ban, doe het nu ook.quote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar moet ik dp ook wel gelijk in geven.
Je maakt het jezelf zo onnodig moeilijk.
Ik vind je echt geen beroerde jongen, echt niet.
Als anderen vervelend gaan doen, krijgen ze het ook te horen.
He mad she mad errbody madquote:Op maandag 21 december 2015 22:10 schreef Gridlok het volgende:
korte recap iemand? zijn ook gewoon mensen die overwerken enz
Ik vind inderdaad dat Remqo wederom mee zou moeten werken aan een ban voor JimmyDean. Toch leuk dat we het nog ergens over eens zijn vanavond.quote:Op maandag 21 december 2015 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Fijn dat je dat niet vind man, heb ik echt veel aan. Doe gewoon je fucking job, laatst kon je ook zo stoer meehelpen aan mijn ban, doe het nu ook.
Je moest wel lachen, geef toequote:
Chevy was ook nooit mad.quote:Op maandag 21 december 2015 22:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben niet mad ik ben gewoon een irritante user
goed plan, help eens mee aan zijn ban Remqoquote:Op maandag 21 december 2015 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Fijn dat je dat niet vind man, heb ik echt veel aan. Doe gewoon je fucking job, laatst kon je ook zo stoer meehelpen aan mijn ban, doe het nu ook.
Hahahaquote:Op maandag 21 december 2015 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een nazi-UI is verschrikkelijk maar een Stalin-UI niet? Kijk, dat is nu dus het probleem, dat je dat niet snapt.quote:Op maandag 21 december 2015 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'Doe normaal'
Dat sluit het nemen van een nazi-UI wel uit lijkt me.
Imbeciel ben je ook.
zijn de servers van gyazo al overbelastquote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goed plan, help eens mee aan zijn ban Remqo
Wie is Stalin?quote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een nazi-UI is verschrikkelijk maar een Stalin-UI niet? Kijk, dat is nu dus het probleem, dat je dat niet snapt.
Mad about youquote:
Ja, dat heb je onderhand wel gemerkt lijkt me.quote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
Een nazi-UI is verschrikkelijk maar een Stalin-UI niet?
Neem het gewoon niet zo serieus, het is maar een forum.quote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een nazi-UI is verschrikkelijk maar een Stalin-UI niet? Kijk, dat is nu dus het probleem, dat je dat niet snapt.
Oh was dat Stalin? ik dacht al, das Paul McCartney....quote:Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Broertje van Lenin dacht ik, die zanger van The Beatles
haha, waarom maak jij je zo druk, ga bij daklozen opvang vrijwilligers werk doen als je de wereld wil beterenquote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Word je nou nooit eens moe van jezelf?quote:Op maandag 21 december 2015 22:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs als je dit echt meent.quote:Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dat heb je onderhand wel gemerkt lijkt me.
Hey willoow ik wil jou wel serieus nemenquote:Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neem het gewoon niet zo serieus, het is maar een forum.
Ik snap niet waarom er überhaupt nog mensen op ingaanquote:Op maandag 21 december 2015 22:14 schreef Remqo het volgende:
Ik snap niet waarom ik hier nog op in ga
Nee dat word ik niet.quote:Op maandag 21 december 2015 22:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Word je nou nooit eens moe van jezelf?
En die ban was totaal niet nodig geweest als je netjes meewerkte.
Je kon je statement ook op een andere manier brengen.
Ik snap niet waarom ik hier nog op in ga
mijn laptop welquote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn de servers van gyazo al overbelast
Nee die leeft niet meer, die heeft een Stand-in William Campbellquote:Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh was dat Stalin? ik dacht al, das Paul McCartney....
Ah, nog een ad hominem omdat je te incompetent bent je mening te onderbouwen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs als je dit echt meent.
quote:
Ik dacht eerder dat ie op Justin Timberlake.quote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee die leeft niet mee, die heeft een Stand-in William Campbell
Hier heb je een onderbouwing: Stalin heeft meer dan 60 miljoen doden op zijn geweten.quote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, nog een ad hominem omdat je te incompetent bent je mening te onderbouwen.
Zou je iig niet missen mocht je geband worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |