Channing Tatumquote:Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar mss is Stalin wel too much ja. Iemand een Mao'tje voor me?
quote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat ie op Justin Timberlake.
dank voor deze informatie ik was hier nog niet van op de hoogtequote:Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier heb je een onderbouwing: Stalin heeft meer dan 60 miljoen doden op zijn geweten.
Onjuist.quote:Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier heb je een onderbouwing: Stalin heeft meer dan 60 miljoen doden op zijn geweten.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat ie op Justin Timberlake.
wtf en dit zeg je nu pasquote:Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
WIE IS DIE STALIN WAAR IEDEREEN HET OVER HEEFT?!quote:
vk plsquote:Op maandag 21 december 2015 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je KC & The Sunshine Band.
Die gast die baguettes heeft uitgevonden in west Parijsquote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
WIE IS DIE STALIN WAAR IEDEREEN HET OVER HEEFT?!
ik ben linkser dan guus gvd ik ben engerquote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
Het probleem van Guus is dat hij het meent, de rest zijn trollen maar Guus is een eng mannetje.
Wat een nare persoonlijke aanval weer.quote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
Het probleem van Guus is dat hij het meent, de rest zijn trollen maar Guus is een eng mannetje.
Ohhh oke.quote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die gast die baguettes heeft uitgevonden in west Parijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |