Ik heb die ene hint in een van de drie topics nog niet gevonden, maar alleen jouw opmerking/hint (?) in combinatie met een blik op de vraag, hielp mij naar de oplossing.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:52 schreef Cregan het volgende:
Ik bedoelde inderdaad dat er in een van de drie topics een hint geeft voor de juiste denkrichting.
Haha, helemaal mooiquote:Op woensdag 23 december 2015 20:07 schreef xABCx het volgende:
[..]
Ik heb die ene hint in een van de drie topics nog niet gevonden, maar alleen jouw opmerking/hint (?) in combinatie met een blik op de vraag, hielp mij naar de oplossing.
Ja is een erg leuke puzzel. En hij blijft moeilijk (al is het eerste beginnetje wel het moeilijkste), zeker de 8 punten waard, zoveel uren heeft het minstens gekost.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:29 schreef ffffffffok het volgende:
Die monsterpuzzel is echt leuk gedaan ... ik puzzel me suf.
Zie de voorgaande topics, staat een en ander in.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:49 schreef Induhskaai het volgende:
Heeft iemand een hintje voor deel 3 van 17?
Stuur maar PM, ik heb 'm ook af.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef tramtol het volgende:
Monsterpuzzel zo goed als af, maar nu kan ik het woord niet vinden. Iemand bij wie ik kan checken of m'n letters kloppen?
ben er inmiddels uit, ik miste een optie onder h18quote:Op woensdag 23 december 2015 19:57 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik weet niet welke waarde je voor L hebt. PM me maar met de waarde die je hebt, dan kan ik checken of die klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan ik beter stoppen en kerstinkopen gaan doen
Neem je voor mij een lekker kerststolletje mee?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:59 schreef jojo100 het volgende:
Of kan ik beter stoppen en kerstinkopen gaan doen
Geef dan eerst een hintje over het insect, dan zoek ik daar de groente wel bij.....quote:Op donderdag 24 december 2015 15:44 schreef dus_ik_zeg het volgende:
Ik heb 4 van de 5 van vraag 19. Ik snap de overeenkomst, maar kom niet verder. Een hint voor de getransformeerde groente zou fijn zijn.
...de groente bij zoeken. Dat klinkt al bijna als het antwoordquote:Op donderdag 24 december 2015 16:32 schreef banaanenappel het volgende:
[..]
Geef dan eerst een hintje over het insect, dan zoek ik daar de groente wel bij.....
Waar woont je moeder?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:40 schreef Casboy het volgende:
Mijn moeder eens laten zien waar ik mee bezig was, krijg ik me ineens de doorslaggevende tip voor 16.
In ieder geval niet voor jan doedel naar m'n ouders gegaan deze kerst. Laat de ongemakkelijke vragen van tante maar komen dit kerstdiner!
Maar daar heb ik nog steeds geen stad bij?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:35 schreef Mill61 het volgende:
[..]
...de groente bij zoeken. Dat klinkt al bijna als het antwoord
waarbij?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:09 schreef banaanenappel het volgende:
[..]
Maar daar heb ik nog steeds geen stad bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |