Tof!quote:Op woensdag 23 december 2015 10:57 schreef heinos het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een hele leuke zin. Een die ook slaat op de vraag en de puzzel. Erg trots op mijn eigen creativiteit moet ik zeggen
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef monnhauser het volgende:
Over mijn aanpak bij het kruistalraadsel. Wie spot de flaw in mijn redenering?Ik zit ook nog even vast bij hetzelfde gedeelte, er zijn twee tegenstrijdigheden die ik maar niet kan oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:22 schreef VanJetje het volgende:
[..]
Ik zit ook nog even vast bij hetzelfde gedeelte, er zijn twee tegenstrijdigheden die ik maar niet kan oplossen.edit: te onthullendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Perrin op 23-12-2015 14:39:49 ]Homo sapiëns non urinat in ventum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht zelf dat ik ergens iets fout heb gedaan maar heb nog geen zin gehad om opnieuw te beginnen.Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:25 schreef Mill61 het volgende:
[..]Ok, dank!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice! Het zal in de lucht hebben gezeten gisteren, of in het water, want hier viel het kwartje ook opeens en ook onder de douchequote:Op woensdag 23 december 2015 10:13 schreef vdwal1982 het volgende:
YES!!! Eindelijk 9 opgelost!!!![]()
![]()
![]()
Stond onder de douche en kreeg ineens een ingeving!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef tramtol het volgende:
Kan iemand die de monsterpuzzel al heeft opgelost bevestigen of ontkennen dat er:Alle antwoorden op de vragen in het kruiswoordraadsel zijn niet vergezocht, het zijn er hooguit af en toe erg veel. Zorg er vooral voor dat je geen opties over het hoofd ziet of dat je zeker bent van een optie terwijl er nog andere opties zijn, dat is namelijk redelijk funest .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door depuzzelman op 23-12-2015 16:21:03 (nog een funest iets) ]
Wees gerust zonder douche lukt het ook!quote:Op woensdag 23 december 2015 18:34 schreef xABCx het volgende:
O, ik wou dat ik gisteren ook onder de douche had gestaan, dan had ik misschien ook een idee voor 9 gehadVanavond maar eens proberen of het dan ook nog werkt, die douche.
quote:Op woensdag 23 december 2015 18:44 schreef dus_ik_zeg het volgende:
Ik staar me echt blind op 3b. Ken nu wel elk nieuwsfeitje van 2015 uit mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2015 18:47 schreef CarloV het volgende:
[..]touchéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankzij deze opmerking vroeg ik me eerst af hoe je in deze topics kunt terugzoeken op hints bij een bepaalde vraag. Bijv als ik alle hints over 16 wil zoeken, hoe doe ik dat dan? Met CTRL+F vindt mijn computer ook alle posts die om 16 uur 16 minuten of 16 seconden zijn gepost...:S Iemand hiervoor een "hint"?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:51 schreef DieuwkeL het volgende:
Ik ben tijdelijk gestopt met 26 omdat V8 ineens niet leek te passen.ik dacht een heel eind te zijn, maar loop ook hier op vast. de waarde die ik vind voor L 'past' niet in V8/H18..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht zelf dat ik ergens iets fout heb gedaan maar heb nog geen zin gehad om opnieuw te beginnen.
iemand hier een hint / aanwijzing voor? heb al mijn stappen 3 keer nagelopen, en ben nu toch vrij zeker over de waarde van L...
Haha, het heeft gewerkt :pquote:Op woensdag 23 december 2015 18:57 schreef xABCx het volgende:
[..]
Dankzij deze opmerking vroeg ik me eerst af hoe je in deze topics kunt terugzoeken op hints bij een bepaalde vraag. Bijv als ik alle hints over 16 wil zoeken, hoe doe ik dat dan? Met CTRL+F vindt mijn computer ook alle posts die om 16 uur 16 minuten of 16 seconden zijn gepost...:S Iemand hiervoor een "hint"?
En vervolgens zag ik het licht bij 16! Ik blij. Dank voor deze opmerking (die ik niet eens helemaal begrijp).
Ik weet niet welke waarde je voor L hebt. PM me maar met de waarde die je hebt, dan kan ik checken of die klopt.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:35 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
ik dacht een heel eind te zijn, maar loop ook hier op vast. de waarde die ik vind voor L 'past' niet in V8/H18..
iemand hier een hint / aanwijzing voor? heb al mijn stappen 3 keer nagelopen, en ben nu toch vrij zeker over de waarde van L...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |