Goed, dan stuur ik je mijn bevindingen wel.quote:
Prima verhaal. Sowieso is bij mij alles exact gelijk aan wat jij hebt gevonden. Om verder te gaan, zal deze stap eerst volledig uitgevoerd moeten worden. Een puzzel op zich.. ik ben een eind, denk ik. Nog even verder rommelen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:24 schreef PeteSampras het volgende:
Nou, laat maar weten wat je ervan vindt..
Same here. Succes ermee!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:30 schreef DeWareDas het volgende:
[..]
Prima verhaal. Sowieso is bij mij alles exact gelijk aan wat jij hebt gevonden. Om verder te gaan, zal deze stap eerst volledig uitgevoerd moeten worden. Een puzzel op zich.. ik ben een eind, denk ik. Nog even verder rommelen.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef gebruiker12345 het volgende:
Zoals gezegd. Vraag 17 is oplosbaar. Gebruik eventueel de gegeven hints in dit en voorgaande topics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met en zonder leestekens en spaties geprobeerd met codewoord lengte van 2 tot 20 tekens. Helemaal niks.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:29 schreef Mill61 het volgende:
[..]
Komop, doe wat moeite en je vindt vanzelf bruikbare hints tussen de vorige posts!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is nog geen 11 jan![]()
Jawel. Zie mij maar gaan hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 01:26 schreef tegelkoning het volgende:
Toch een beetje zonde van de tijd: zeker al 20 uur zitten rekenen op monsterpuzzel 26, kom ik ineens door V27 in de problemen. Heel het zootje nog een keer nagerekend: precies hetzelfde![]()
En dat terwijl ik mijn zelfgebouwde sudoku oplosser al stationair heb draaien![]()
![]()
Maar daar heb ik helaas nog niet genoeg letters voor.
En dan nu bij de top 2000 hoor ik ineens "het is een wedstrijd die niemand winnen kan"
Welterusten!
Er zit geen fout in.quote:Op zondag 27 december 2015 00:01 schreef DeWareDas het volgende:
Nog steeds vraag 17
Ik ben zo dicht bij een oplossing van deze stap, maar er lijkt een fout in te zitten. Is iemand hier al voorbij gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas niet.quote:Op zondag 27 december 2015 13:27 schreef jojo100 het volgende:
Vraagje, heb 3c. Moet ik voor 3a en b in dezelfde richting denken?
quote:Op zondag 27 december 2015 17:04 schreef xABCx het volgende:
Kan iemand een tipje van de sluier oplichten bij 21a?
Hoe maak je van een woord iets met een datum?
SPOILER: vraag 21aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben ook nog steeds aan het knagen, maar dat komt meer omdat ik nogal veel heb gebunkerd tijdens en na kerst.quote:Op zondag 27 december 2015 19:06 schreef billiebob123 het volgende:
eindelijk de monsterpuzzel af, dat heeft wat tijd gekost zeg!
3b en 22 knagen nog, heeft iemand een hint hiervoor?
Inderdaad, wat een rotklus!quote:Op zondag 27 december 2015 19:06 schreef billiebob123 het volgende:
eindelijk de monsterpuzzel af, dat heeft wat tijd gekost zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2015 23:32 schreef gebruiker12345 het volgende:
Monster=draak.Draak = Flikkerende LantaarnpaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2015 23:43 schreef Blikkendoos het volgende:
Is de monsterpuzzel op te lossen met enkel pen en papier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |