Ik vraag me af of ik geen foutje heb gemaakt bij het overnemen van de tekst in de vorige stappen. Als rest heb ik... weg op verzoek!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:57 schreef Keyser-Soze het volgende:
Ik heb alleen de eerste zes woorden nog niet. Voor het volgende stuk heb je dus dat keyword nodig, maar daarover kun je volgens mij maar zeer beperkt iets afleiden op basis van de vier woorden die je kan raden/ontcijferen...
Nou, dan ga ik toch maar verder pielen.quote:
Excuus daarvoor. Ze zijn weg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:32 schreef Mill61 het volgende:
PeteSampras, doe iedereen een lol en haal deeloplossingen die je in je posts geeft offline. Lees ook nog even de OP door graag. Thanks!
PS: posts gemeld bij moderator
Graag die van 15:45 uur ook aanpassen, dan geef je niks meer wegquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:34 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Excuus daarvoor. Ze zijn weg.
Voilà.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:39 schreef Mill61 het volgende:
[..]
Graag die van 15:45 uur ook aanpassen, dan geef je niks meer weg
Nou, ik ben weer wat verder. Het wordt er alleen niet makkelijker op.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:24 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik toch maar verder pielen..
Hoewel een hint welkom is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:02 schreef freddifish69 het volgende:
bij 17 krijg ik dmv een codering een paar leesbare woorden op het eind. Moet ik u verder gaan met die hele gehercodeerde tekst voor de volgende bewerking of toch met de originele tekst? En nee ik heb alle spoilers die hier blijkbaar stonden dus niet gezien .
bij 2aBij 17.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.."It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
Komop, doe wat moeite en je vindt vanzelf bruikbare hints tussen de vorige posts!quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef freddifish69 het volgende:
met of zonder spaties en komma's ? alles wat ik probeer geeft gibberisch..
Blij dat ik niet de enige ben die 17 nog niet heeft. Ik denk te weten om hoeveel woorden het tweede deel gaat maar krijg ik maar 2 woorden half leesbaar..... ik geloof dat ik maar op de oplossingen wachtquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:19 schreef freddifish69 het volgende:
met of zonder spaties en komma's ? alles wat ik probeer geeft gibberisch..
Ik heb zeventien ook nog niet hoor. Toch zeker nog zes woorden over. Goed nieuws daarentegen, ik denk wel vraag 19 te hebben. Iemand anders al zover?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:57 schreef jojo100 het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben die 17 nog niet heeft. Ik denk te weten om hoeveel woorden het tweede deel gaat maar krijg ik maar 2 woorden half leesbaar..... ik geloof dat ik maar op de oplossingen wacht
Nou, stuur maar een berichtje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:08 schreef DeWareDas het volgende:
Ik ben met vraag 17 ongeveer waar jij ook bent Pete... maar ik weet niet 100% zeker of de laatste stap helemaal goed is gegaan. Ergens klopt het niet volledig... zou het graag even met je afstemmen ;-)
Dat laat de site niet toe... pas te kort lidquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:14 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Nou, stuur maar een berichtje.
Ook geen privéberichten?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:15 schreef DeWareDas het volgende:
[..]
Dat laat de site niet toe... pas te kort lid
Waaronder ik!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:17 schreef PeteSampras het volgende:
Ik kan wel in een spoiler gooien wat ik heb gedaan, maar dan gaat iedereen weer klagen dat ik antwoorden vrijgeef.
Ook geen privé-berichten. Kun jij mij wel iets sturen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:17 schreef PeteSampras het volgende:
Ik kan wel in een spoiler gooien wat ik heb gedaan, maar dan gaat iedereen weer klagen dat ik antwoorden vrijgeef.
Daarnet al geprobeerd. Als je niets ontvangen hebt, dan blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:18 schreef DeWareDas het volgende:
[..]
Ook geen privé-berichten. Kun jij mij wel iets sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |