SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754 (2 miljoen en een beetje in 2014)
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
› Webcam + Plein
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
Ik plaatste aalleen een post, en plop daar was een nieuw topic.quote:
http://www.devriendinvan.nl/domien-verschuuren-vriendin/quote:Op maandag 21 december 2015 17:39 schreef Merode32 het volgende:
Ik wilde dus zeggen dat ik bij deze niet meer geloof in het domien is hetero verhaal.
Dat gaygedoe metde mensen buiten
Hij heeft een vriendin, maargoed stel hij is wel homo, wat dan?quote:Op maandag 21 december 2015 17:39 schreef Merode32 het volgende:
Ik wilde dus zeggen dat ik bij deze niet meer geloof in het domien is hetero verhaal.
Domien is wel een beetje androgynquote:Op maandag 21 december 2015 17:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
http://www.devriendinvan.nl/domien-verschuuren-vriendin/
Al 12 jaar een vriendin
Zoveel homos hebben een hetero relatie, maar speelt hij ook met hasr?quote:Op maandag 21 december 2015 17:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
http://www.devriendinvan.nl/domien-verschuuren-vriendin/
Al 12 jaar een vriendin
Hij is wat?quote:Op maandag 21 december 2015 17:40 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Domien is wel een beetje androgyn
Ja dat wel ja. Maar om meteen te zeggen dat hij dan homo is, nee denk ik nietquote:Op maandag 21 december 2015 17:40 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Domien is wel een beetje androgyn
Meid toch.quote:Op maandag 21 december 2015 17:39 schreef Merode32 het volgende:
Niet die stront weer inderdaadquote:
Eva.quote:
Eva Koremanquote:
Evagodin.quote:
Gewoon steeds eva eva eva, al ken ik jouw lalala verder ken ik het nietquote:
Ze begon met een doosje paperclips en moet daar 75k van zien te makenquote:Op maandag 21 december 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evagodin.
Geen idee wat ze doet.
Jingle van jaren geleden tijdens SRquote:Op maandag 21 december 2015 17:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Androgyn is dat je je niet typisch man of vrouw voelt
Hoe?quote:Op maandag 21 december 2015 17:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze begon met een doosje paperclips en moet daar 75k van zien te maken.
Goedenavond.
Dan hebben we een probleemquote:Op maandag 21 december 2015 17:42 schreef Sylvana het volgende:
In de OP klopt dat rooster dus niet met die 4e DJ's, want daar stond Wijnand voor vandaag.
Ruilen enzulks.quote:
Ruilenquote:
Beetje een onzinnige actie denk ik, genoeg mensen die dan 'wat bijsteken' omdat er toch al gedoneerd wordt.quote:
waar is je tagje.quote:
Jupquote:
oh ik verwar je met iemand andersquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ik verwar je met iemand andersVerdomme.
Succes met je tentamenquote:Op maandag 21 december 2015 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, dat wordt morgen een 10.
als ik geluk heb
Die zal daarna wel even blijven, die hoeft morgenochtend pas weer om 10:00.quote:Op maandag 21 december 2015 18:07 schreef Merode32 het volgende:
Domien? Hij zou toch om 12 uur zitten met zijn feest?
Zal hier na vanavond ook niet zoveel meer posten denk ik.quote:
Dan moet giel dus van 22:00 tot 2:00 en dan om 6:00 weer?quote:Op maandag 21 december 2015 18:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die zal daarna wel even blijven, die hoeft morgenochtend pas weer om 10:00.
quote:Op maandag 21 december 2015 18:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dan moet giel dus van 22:00 tot 2:00 en dan om 6:00 weer?
Paul alleen overdag maar 4 uur rust, maar s'nachts nooit. (Als ie 14-18 en 22-2 moet)quote:Op maandag 21 december 2015 18:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]maar iedereen heeft wel zo'n shift een keer, met maar 4 uur rust.
Maar giel heeft al elke dag de ochtenddienst dan is een goede nachtrust toch niet teveel gevraagd?quote:Op maandag 21 december 2015 18:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]maar iedereen heeft wel zo'n shift een keer, met maar 4 uur rust.
Die is die rare tijden wel gewend, heeft jaren vroege ochtendshows afgewisseld met shows midden in de nacht van de een op de andere dag.quote:Op maandag 21 december 2015 18:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Maar giel heeft al elke dag de ochtenddienst dan is een goede nachtrust toch niet teveel gevraagd?
Dat doen ze zodat Domien niet teveel slaaptekort krijgt.quote:Op maandag 21 december 2015 18:11 schreef Merode32 het volgende:
Ik zou het logisch vinden als giel 18:00 tot 22:00 zou doen, domien 22:00/2:00 en paul 2:00 tot 6:00
Sef als ik het goed heb.quote:
Rapper.quote:Op maandag 21 december 2015 18:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh zo'n knopjes-indruk vent blijkbaar. Die ken ik niet
Van 2:00 tot 10:00 lijkt me genoeg slaaptijd lijkt me.quote:Op maandag 21 december 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doen ze zodat Domien niet teveel slaaptekort krijgt.
Sefgod. (Toch?)
Goed plan. Kutplaatquote:Op maandag 21 december 2015 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay
Ik ben er maar gelijk vandoor
Fair enough. Dan juist zodat Giel ook een beetje matig slaapt. Ofzo.quote:Op maandag 21 december 2015 18:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Van 2:00 tot 10:00 lijkt me genoeg slaaptijd lijkt me.
Giel kan dan om 22:0 uur zijn bed in tot 6:00 domien van 2:00 tot 10:00 en paul van 6:00 tot 14:00 uur dan leven ze morgen ook nogquote:Op maandag 21 december 2015 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough. Dan juist zodat Giel ook een beetje matig slaapt. Ofzo.
Dat wil hij zelf/ 3fm wil dat hij zijn normale dienst doet.quote:Op maandag 21 december 2015 18:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Maar giel heeft al elke dag de ochtenddienst dan is een goede nachtrust toch niet teveel gevraagd?
Het valt nu natuurlijk ook meer op omdat er geen slaapgasten enzo zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 18:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wil hij zelf/ 3fm wil dat hij zijn normale dienst doet.
Een van de minpunten als hij erbij zit.
Sowieso vind ik de vaste diensten stom. Lekker onderling laten uitvechten en zoveel mogelijk samen. Het valt me op dat ze vandaag al iets meer samen een uitzending maakte. Eerste (2) dag, was er echt maar 1 dj van dienst.
Hij moet van 3fm de ochtenddienst doen om de luisteraars niet te verwarren, daarom lijkt het me logisch dat hij niet de twee avond/nachtshifts krijgtquote:Op maandag 21 december 2015 18:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wil hij zelf/ 3fm wil dat hij zijn normale dienst doet.
Een van de minpunten als hij erbij zit.
Sowieso vind ik de vaste diensten stom. Lekker onderling laten uitvechten en zoveel mogelijk samen. Het valt me op dat ze vandaag al iets meer samen een uitzending maakte. Eerste (2) dag, was er echt maar 1 dj van dienst.
Een winkbuul?quote:Op maandag 21 december 2015 18:27 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben benieuw naar dat clubfeest vanavond. Misschien dat ik nog even langsga.
Baal dat ik morgen weer moet werken anders was ik zeker ook gegaan.quote:Op maandag 21 december 2015 18:27 schreef De-Hamster het volgende:
Het valt mij elk jaar op als Giel erin zitquote:Op maandag 21 december 2015 18:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Het valt nu natuurlijk ook meer op omdat er geen slaapgasten enzo zijn.
Nee geboren en getogen in the Brunx haha.quote:
Ik pas om 10 uur, dus even moet wel lukken.quote:Op maandag 21 december 2015 18:29 schreef asco het volgende:
[..]
Baal dat ik morgen weer moet werken anders was ik zeker ook gegaan.
Oftewel regie, en juist die regie verpest heel het serious request. Gewoon geen regie, laat hun het zelf uitzoeken. En breng de sapjes man terug en veilingtv en de andere dingen die het leuk makenquote:Op maandag 21 december 2015 18:27 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hij moet van 3fm de ochtenddienst doen om de luisteraars niet te verwarren, daarom lijkt het me logisch dat hij niet de twee avond/nachtshifts krijgt
Past nietin de soberheid.quote:Op maandag 21 december 2015 18:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het valt mij elk jaar op als Giel erin zit. Voor de rest vind ik de vaste tijden steeds opvallender, de eerste jaren was er veel meer interactie met het plein en onderling. Begint dit jaar nu pas komen.
Ook het draaien van muziek dat bij de microfoon aangevraagd word is stukken minder, maar word ook ietsjes beter.
Ik wil graag weer wat meer onderlinge interactie en vooral ook met het plein en ook doen wat de mensen daar willen, die zijn toch een groot deel van wat wij zien.
Zie mn andere reactiequote:Op maandag 21 december 2015 18:31 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Past nietin de soberheid.
Al heb ik het gevoel dat bepaalde dingen worden teruggedraaid.
met de staart tussen de benen ja, 3FM zal wel meelezenquote:Op maandag 21 december 2015 18:31 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Past nietin de soberheid.
Al heb ik het gevoel dat bepaalde dingen worden teruggedraaid.
Oh dat gaat nog.quote:Op maandag 21 december 2015 18:30 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
[..]
Ik pas om 10 uur, dus even moet wel lukken.
Dan slaap ik al gok ikquote:Op maandag 21 december 2015 18:27 schreef De-Hamster het volgende:
Kan niet, de zenderbaas heeft ooit uitgelegd dat het uberbelangerijk is om elke dag dezelfde ochtenddj te hebben anders zappen de luisteraars verder.quote:Op maandag 21 december 2015 18:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oftewel regie, en juist die regie verpest heel het serious request. Gewoon geen regie, laat hun het zelf uitzoeken. En breng de sapjes man terug en veilingtv en de andere dingen die het leuk maken. Niet alles somber willen maken omdat het anders "te vrolijk" wordt.
Zo optimistisch hoef je niet te zijn denk ik, hoogstens 2 uur is het voorbij denk ik. Waar de afterparty heen gaat is aan jezelfquote:Op maandag 21 december 2015 18:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan slaap ik al gok ik. Wordt wrs wakker als het afloopt (uur of 6).
Want die weten niet dat het #SR is ? Ik luister juist alleen tijdens SR tegenwoordigquote:Op maandag 21 december 2015 18:33 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Kan niet, de zenderbaas heeft ooit uitgelegd dat het uberbelangerijk is om elke dag dezelfde ochtenddj te hebben anders zappen de luisteraars verder.
Tja luisteraars willen opstaan met giel, dat is de kauwgom waar je aan blijft plakken, volgens mij is die regel al honderd seizoenen sr zo.quote:Op maandag 21 december 2015 18:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Want die weten niet dat het #SR is ? Ik luister juist alleen tijdens SR tegenwoordig. En ik wil de afwisseling
. Die zenderbaas hoort dus niet de zenderbaas te zijn. Maarja dat zie je op veel plaatsen dat het management eigenlijk dat bedrijf/project/else niet hoort te managen
.
Niet alleen bij SR, bij de Top 2000 ook. Allebei logisch.quote:Op maandag 21 december 2015 18:37 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tja luisteraars willen opstaan met giel, dat is de kauwgom waar je aan blijft plakken, volgens mij is die regel al honderd seizoenen sr zo.
Nee hoor de SR 's waar giel niet in het huis zit is het ook een ander, wisselende andere zelfsquote:Op maandag 21 december 2015 18:37 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tja luisteraars willen opstaan met giel, dat is de kauwgom waar je aan blijft plakken, volgens mij is die regel al honderd seizoenen sr zo.
Dat is logisch als giel niet in het huis zit kan hij ook geen ochtenddienst doenquote:Op maandag 21 december 2015 18:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor de SR 's waar giel niet in het huis zit is het ook een ander, wisselende andere zelfs. Dan kan het ineens wel
.
Slecht management vertalen naar "wat de klant wil".
Wisselend? Nee hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 18:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor de SR 's waar giel niet in het huis zit is het ook een ander, wisselende andere zelfs. Dan kan het ineens wel
.
Slecht management vertalen naar "wat de klant wil".
Maar ik heb nog nooit gehoord dat er luisteraars afhaken.quote:Op maandag 21 december 2015 18:42 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat is logisch als giel niet in het huis zit kan hij ook geen ochtenddienst doen
Feestje hoortwitter:1Limburg twitterde op maandag 21-12-2015 om 18:40:40Dotan, Typhoon, Ronnie Flex & Lil’ Kleine, Lucas Hamming, Rondé en Nielson op slotavond Serious Request https://t.co/8hl8Gm8Q9z reageer retweet
Nou...quote:Op maandag 21 december 2015 18:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Feestje hoortwitter:1Limburg twitterde op maandag 21-12-2015 om 18:40:40Dotan, Typhoon, Ronnie Flex & Lil’ Kleine, Lucas Hamming, Rondé en Nielson op slotavond Serious Request https://t.co/8hl8Gm8Q9z reageer retweet
quote:Op maandag 21 december 2015 18:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik heb 50 euro over als flex en die dwerg dan thuis blijvenquote:Op maandag 21 december 2015 18:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Lil is lekker en geen meelooper, lekker brutaalquote:Op maandag 21 december 2015 18:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro over als flex en die dwerg dan thuis blijven
Zit er net naar te kijken.quote:Op maandag 21 december 2015 18:48 schreef Stickertje het volgende:
Wel een goed t-shirt heeft hij aan...
En dat is het enige positieve wat ik hier over kan zeggen..
Dat hele spannende ding is toch gewoon een laptop gekoppeld aan een mengpaneel, meer nietquote:Op maandag 21 december 2015 18:48 schreef Stickertje het volgende:
Wel een goed t-shirt heeft hij aan...
En dat is het enige positieve wat ik hier over kan zeggen..
Miiiiiihiiiiiiiiiijhijjjjjjjjjjjjjjjjj hey.quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 18:51 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ohgod, ik was naar de wc en nu staat Sef te "zingen"
Ik ga nog ff terug
Ne is ontdekt in het programma van eene verschuuren.quote:Op maandag 21 december 2015 18:51 schreef DaMook het volgende:
Wat een kneus.
Jammer dat hij hier een podium krijgt.
Ach ja dat zal de zenderbas wel willen.
Ontslaan die Verschuuren danquote:Op maandag 21 december 2015 18:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ne is ontdekt in het programma van eene verschuuren.
Gelukkig is de top 2000 dan al bezigquote:Op maandag 21 december 2015 18:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Huh?quote:Op maandag 21 december 2015 18:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Gelukkig is de top 2000 dan al bezig
Me tweequote:Op maandag 21 december 2015 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet binnenmonds kotsen telkens als ik de woorden 'soberheid' en 'Serious Request' in één zin lees.
Ik ben blij dat de dj's de soberheid subtiel de nek omdraaienquote:Op maandag 21 december 2015 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet binnenmonds kotsen telkens als ik de woorden 'soberheid' en 'Serious Request' in één zin lees.
dat leidt teveel afquote:Op maandag 21 december 2015 19:00 schreef DaMook het volgende:
Amber.
Die zou ik overigens op tv het journaal laten doen ipv op de radio.
Die ene blonde is anders ook niet verkeerd.quote:Op maandag 21 december 2015 19:00 schreef DaMook het volgende:
Amber.
Die zou ik overigens op tv het journaal laten doen ipv op de radio.
Saskia is dat toch ? Die wil radio dj zijn dus is ze dat ook, wel een goede reden om virtual radio meer te promotenquote:Op maandag 21 december 2015 19:01 schreef asco het volgende:
[..]
Die ene blonde is anders ook niet verkeerd.
Het is ook niet k3, maar een melkkoe van gertquote:
Ik weet haar naam ff niet.quote:Op maandag 21 december 2015 19:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Saskia is dat toch ? Die wil radio dj zijn dus is ze dat ook, wel een goede reden om virtual radio meer te promoten.
En de kleine rooie is cute en krijgt de 12 points van mij.quote:Op maandag 21 december 2015 19:05 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
de oude K zaten vol werden te oud dus dit is K3 v2.0
Staat in de url van je foto....quote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef asco het volgende:
[..]
Ik weet haar naam ff niet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2015 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat in de url van je foto....
Dqt is stax toch?quote:Op maandag 21 december 2015 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Betrapt.quote:Op maandag 21 december 2015 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2015 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon mee laten doen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:10 schreef DaMook het volgende:
Eva. Daar ruil ik mijn vriendin wel op in
.
quote:Op maandag 21 december 2015 19:12 schreef asco het volgende:
Hanne Verbruggen (3 maart 1994)
Oh, toch al tijdje legaal dus die K3-ster.
ook goedquote:Op maandag 21 december 2015 19:13 schreef asco het volgende:
[..]
Gewoon mee laten doen.
Minder gezeik.
Ruilen, ruilen, ruilen... Van paperclips naar ........ 75k binnenhalen. D;r eerste veiling item is een custom tafel..quote:Op maandag 21 december 2015 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat moet de huidige gast-dj doen btw?
Is zelf de geilste die er rond waggelt hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Stickertje het volgende:
Over het mediageile ding heeft jolink wel een punt..
Wie is er nou mediageil in dat opzicht?quote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Stickertje het volgende:
Over het mediageile ding heeft jolink wel een punt..
nee.quote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef Xummon het volgende:
Benny Jolink, kan je die zuiplap nog serieus nemen?
Je moet sowieso geen bnn-ers serieus nemen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef Xummon het volgende:
Benny Jolink, kan je die zuiplap nog serieus nemen?
Ja ach, dat is altijd met goede doelenquote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Stickertje het volgende:
Over het mediageile ding heeft Jolink wel een punt..
Nou Chantal Janzen wil ik best wel serieus nemenquote:Op maandag 21 december 2015 19:29 schreef asco het volgende:
[..]
Je moet sowieso geen bnn-ers serieus nemen.
Ja, Hanne misschien. Maar die is dan ook Belgisch.
Klopt, maar daardoor krijgt het goede doel en passant wel veel aandacht.quote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Stickertje het volgende:
Over het mediageile ding heeft Jolink wel een punt..
Waarom word ik via een linker naar de site gestuurd (die niet werkt) terwijl de link copy pasten wel werkt ?quote:Op maandag 21 december 2015 19:29 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
nee.
http://www.1limburg.nl/no(...)context=related-9224
hmm geen idee. ik heb dat mobiel wel vaker gehad trouwens bij 1L :/quote:Op maandag 21 december 2015 19:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom word ik via een linker naar de site gestuurd (die niet werkt) terwijl de link copy pasten wel werkt ?
Waarmee?quote:Op maandag 21 december 2015 19:34 schreef asco het volgende:
Waarom loopt hier toch iedereen zo mee weg.
Ik begrijp dat niet.
quote:Op maandag 21 december 2015 19:35 schreef asco het volgende:
[..]
Deze muziek. Ik word er depressief van.
I'm with youquote:Op maandag 21 december 2015 19:35 schreef asco het volgende:
[..]
Imagin ken je toch wel?quote:Op maandag 21 december 2015 19:35 schreef asco het volgende:
[..]
Kan zijn dat het aan fok ligt trouwens, er zat iets van fok-forum in de niet werkende doorverwijslink.. Net als dat t.co links uit mijn twitter app niet werken terwijl een rechtstreekse link wel werkt.quote:Op maandag 21 december 2015 19:34 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
hmm geen idee. ik heb dat mobiel wel vaker gehad trouwens bij 1L :/
Doe mij een potjequote:
Ik baal ook dat ik het straks niet te laat kan maken.quote:Op maandag 21 december 2015 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
Jammer dat ik er morgen weer om 6 uur uit moet.
Wat staat er op de agenda dan?quote:Op maandag 21 december 2015 19:43 schreef asco het volgende:
[..]
Ik baal ook dat ik het straks niet te laat kan maken.
Heb zo het idee dat het vannacht misschien wel de leukste nacht gaat worden.
Daarom ook, achja, we hebben nog een soort van updatequote:Op maandag 21 december 2015 19:43 schreef asco het volgende:
[..]
Ik baal ook dat ik het straks niet te laat kan maken.
Heb zo het idee dat het vannacht misschien wel de leukste nacht gaat worden.
Ik hoef pas om 10 uur op te staan, ben wrs wel om 6 uur al wakkerquote:Op maandag 21 december 2015 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
Jammer dat ik er morgen weer om 6 uur uit moet.
Club Party. VIP gasten in het huis.quote:Op maandag 21 december 2015 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat staat er op de agenda dan?
Is maar 1 uur zei domien. Mag niet langervan de baasquote:Op maandag 21 december 2015 19:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik heb ook hoop op vannacht als leukste nacht ja, ben blij met mn dagen vrij. maar ik heb wel slaap wel nodig,
Slechte baasquote:Op maandag 21 december 2015 19:45 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Is maar 1 uur zei domien. Mag niet langervan de baas
En nu moe zekerquote:Op maandag 21 december 2015 19:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 10 uur op te staan, ben wrs wel om 6 uur al wakker.
fuck de baas, gewoon net als die ene DJquote:Op maandag 21 december 2015 19:45 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Is maar 1 uur zei domien. Mag niet langervan de baas
En alcoholquote:
Ja, stop er maar mee!! Mislukt dit jaar!quote:
Why?quote:Op maandag 21 december 2015 19:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, stop er maar mee!! Mislukt dit jaar!
Zijn eigen blog gok ikquote:
Hmm, die filmpjes zijn dan wel in 4K zie ik nu.quote:Op maandag 21 december 2015 19:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, stop er maar mee!! Mislukt dit jaar!
Michiel heeft ooit een hele toer achter de schermen gedaan voor geld.quote:
Dat er een verantwoording is, wil niet zeggen dat het geld besteed wordt of niet aan "overige kosten" wordt uitgegeven.quote:Op maandag 21 december 2015 19:23 schreef DaMook het volgende:
Goedzo domien ! Ben niet vaak fan van je, maar 3fm verantwoord wel goed waar het geld heengaat. Dat het bij andere goede doelen vaak misgaat heeft die vent wel een punt.
quote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef Sheldon. het volgende:
Heeft Domien zijn trui verkeerd om aan?
Zn v-hals zit aan de achterkant.
Ik denk het ook. Hij had zojuist wel oordoppen in zijn rug voor tv uitzending. Misschien daarom?quote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef Sheldon. het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef Sheldon. het volgende:
is lekker hipquote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef Sheldon. het volgende:
Roelquote:Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat er een verantwoording is, wil niet zeggen dat het geld besteed wordt of niet aan "overige kosten" wordt uitgegeven.
Rode kruis heft een document van 200 paginas online stasn, waarin alles word verantwoodquote:Op maandag 21 december 2015 20:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roel. Lang niet gezien hier
. Ik heb de site niet zo intiem bekeken of er een kopje overige kosten op staat. Mocht dat zo zijn dan trek ik mijn reactie in
. Ik dacht dat ze daar het volledige bedrag verantwoorden.
???quote:Op maandag 21 december 2015 20:02 schreef Xummon het volgende:
ja want alle gasten, cameramannen en rest van de crew komen door de brievenbus naar binnen....
Ehrm die krijgen "gewoon" betaald, staat los van de opbrengst.quote:Op maandag 21 december 2015 20:02 schreef Xummon het volgende:
ja want alle gasten, cameramannen en rest van de crew komen door de brievenbus naar binnen....
En dan nog erg slecht.quote:Op maandag 21 december 2015 20:05 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
t is Hoijeze zegt het echt zo geforceerd ook
Dat weet ikquote:Op maandag 21 december 2015 20:03 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Rode kruis heft een document van 200 paginas online stasn, waarin alles word verantwood
Sterker nog de gemeente betaald ze, al weet ik van voorgaande jaren dat een groot deel van de 3fm crew hun weeksalaris weigeren.quote:Op maandag 21 december 2015 20:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ehrm die krijgen "gewoon" betaald, staat los van de opbrengst.
3.289.735 .. wilde gokquote:Op maandag 21 december 2015 20:05 schreef Stickertje het volgende:
Voor wie een voorspelling willen doen naar de tussenstand dag 3..
Tussenstand dag 3 in 2014 was ¤ 3.218.294,-
3.5quote:Op maandag 21 december 2015 20:05 schreef Stickertje het volgende:
3.218.295,-quote:Op maandag 21 december 2015 20:05 schreef Stickertje het volgende:
quote:
sorry post was niet voor hier bedoeld, was als reactie op een facebookmiepquote:Op maandag 21 december 2015 20:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ehrm die krijgen "gewoon" betaald, staat los van de opbrengst.
3fm heeft een aparte afspraak met rk, het mag niet gebruik worden voor rk zelf.quote:Op maandag 21 december 2015 20:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar heb die nooit doorgelezen
hoop niet dat daar management kosten instaan
.
Zou ik top vinden, maar geloof ik nietquote:Op maandag 21 december 2015 20:05 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Sterker nog de gemeente betaald ze, al weet ik van voorgaande jaren dat een groot deel van de 3fm crew hun weeksalaris weigeren.
Dat laatste kan ik ook bevestigen inderdaadquote:Op maandag 21 december 2015 20:05 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Sterker nog de gemeente betaald ze, al weet ik van voorgaande jaren dat een groot deel van de 3fm crew hun weeksalaris weigeren.
Yoquote:Op maandag 21 december 2015 20:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roel. Lang niet gezien hier
. Ik heb de site niet zo intiem bekeken of er een kopje overige kosten op staat. Mocht dat zo zijn dan trek ik mijn reactie in
. Ik dacht dat ze daar het volledige bedrag verantwoorden.
¤ 3.260.115,-quote:Op maandag 21 december 2015 20:05 schreef Stickertje het volgende:
Dat laatste klopt jaquote:Op maandag 21 december 2015 20:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik ook bevestigen inderdaad
Dat is dus wat ik ook begreep. Neem aan dat dit ook niet gebeurt en het dus echt transparant is en wat ik verwachtquote:Op maandag 21 december 2015 20:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
3fm heeft een aparte afspraak met rk, het mag niet gebruik worden voor rk zelf.
Het is meedere jaren besproken, vele willen solidair zijn met de dj'squote:Op maandag 21 december 2015 20:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou ik top vinden, maar geloof ik niet.
was vorig jaar ook.quote:Op maandag 21 december 2015 20:08 schreef houdjemond het volgende:
Is wapperen met tekst op je telefoon de nieuwe rage?
quote:Op maandag 21 december 2015 20:08 schreef houdjemond het volgende:
Is wapperen met tekst op je telefoon de nieuwe rage?
Topquote:Op maandag 21 december 2015 20:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het is meedere jaren besproken, vele willen solidair zijn met de dj's
Ik was net een linkje aan het lezen waarin de eisen staan(te vinden in een ander topic). Heerlen betaald zowiezo 1 ton aan 3fm nomatterwhat en krijg dan ook nog de rekening voor overige zaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |