Ruilen, ruilen, ruilen... Van paperclips naar ........ 75k binnenhalen. D;r eerste veiling item is een custom tafel..quote:Op maandag 21 december 2015 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat moet de huidige gast-dj doen btw?
Is zelf de geilste die er rond waggelt hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Stickertje het volgende:
Over het mediageile ding heeft jolink wel een punt..
Wie is er nou mediageil in dat opzicht?quote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Stickertje het volgende:
Over het mediageile ding heeft jolink wel een punt..
nee.quote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef Xummon het volgende:
Benny Jolink, kan je die zuiplap nog serieus nemen?
Je moet sowieso geen bnn-ers serieus nemen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef Xummon het volgende:
Benny Jolink, kan je die zuiplap nog serieus nemen?
Ja ach, dat is altijd met goede doelenquote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Stickertje het volgende:
Over het mediageile ding heeft Jolink wel een punt..
Nou Chantal Janzen wil ik best wel serieus nemenquote:Op maandag 21 december 2015 19:29 schreef asco het volgende:
[..]
Je moet sowieso geen bnn-ers serieus nemen.
Ja, Hanne misschien. Maar die is dan ook Belgisch.
Klopt, maar daardoor krijgt het goede doel en passant wel veel aandacht.quote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Stickertje het volgende:
Over het mediageile ding heeft Jolink wel een punt..
Waarom word ik via een linker naar de site gestuurd (die niet werkt) terwijl de link copy pasten wel werkt ?quote:Op maandag 21 december 2015 19:29 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
nee.
http://www.1limburg.nl/no(...)context=related-9224
hmm geen idee. ik heb dat mobiel wel vaker gehad trouwens bij 1L :/quote:Op maandag 21 december 2015 19:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom word ik via een linker naar de site gestuurd (die niet werkt) terwijl de link copy pasten wel werkt ?
Waarmee?quote:Op maandag 21 december 2015 19:34 schreef asco het volgende:
Waarom loopt hier toch iedereen zo mee weg.
Ik begrijp dat niet.
quote:Op maandag 21 december 2015 19:35 schreef asco het volgende:
[..]
Deze muziek. Ik word er depressief van.
I'm with youquote:Op maandag 21 december 2015 19:35 schreef asco het volgende:
[..]
Imagin ken je toch wel?quote:Op maandag 21 december 2015 19:35 schreef asco het volgende:
[..]
Kan zijn dat het aan fok ligt trouwens, er zat iets van fok-forum in de niet werkende doorverwijslink.. Net als dat t.co links uit mijn twitter app niet werken terwijl een rechtstreekse link wel werkt.quote:Op maandag 21 december 2015 19:34 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
hmm geen idee. ik heb dat mobiel wel vaker gehad trouwens bij 1L :/
Doe mij een potjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |