Hij moet van 3fm de ochtenddienst doen om de luisteraars niet te verwarren, daarom lijkt het me logisch dat hij niet de twee avond/nachtshifts krijgtquote:Op maandag 21 december 2015 18:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wil hij zelf/ 3fm wil dat hij zijn normale dienst doet.
Een van de minpunten als hij erbij zit.
Sowieso vind ik de vaste diensten stom. Lekker onderling laten uitvechten en zoveel mogelijk samen. Het valt me op dat ze vandaag al iets meer samen een uitzending maakte. Eerste (2) dag, was er echt maar 1 dj van dienst.
Een winkbuul?quote:Op maandag 21 december 2015 18:27 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben benieuw naar dat clubfeest vanavond. Misschien dat ik nog even langsga.
Baal dat ik morgen weer moet werken anders was ik zeker ook gegaan.quote:Op maandag 21 december 2015 18:27 schreef De-Hamster het volgende:
Het valt mij elk jaar op als Giel erin zitquote:Op maandag 21 december 2015 18:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Het valt nu natuurlijk ook meer op omdat er geen slaapgasten enzo zijn.
Nee geboren en getogen in the Brunx haha.quote:
Ik pas om 10 uur, dus even moet wel lukken.quote:Op maandag 21 december 2015 18:29 schreef asco het volgende:
[..]
Baal dat ik morgen weer moet werken anders was ik zeker ook gegaan.
Oftewel regie, en juist die regie verpest heel het serious request. Gewoon geen regie, laat hun het zelf uitzoeken. En breng de sapjes man terug en veilingtv en de andere dingen die het leuk makenquote:Op maandag 21 december 2015 18:27 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hij moet van 3fm de ochtenddienst doen om de luisteraars niet te verwarren, daarom lijkt het me logisch dat hij niet de twee avond/nachtshifts krijgt
Past nietin de soberheid.quote:Op maandag 21 december 2015 18:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het valt mij elk jaar op als Giel erin zit. Voor de rest vind ik de vaste tijden steeds opvallender, de eerste jaren was er veel meer interactie met het plein en onderling. Begint dit jaar nu pas komen.
Ook het draaien van muziek dat bij de microfoon aangevraagd word is stukken minder, maar word ook ietsjes beter.
Ik wil graag weer wat meer onderlinge interactie en vooral ook met het plein en ook doen wat de mensen daar willen, die zijn toch een groot deel van wat wij zien.
Zie mn andere reactiequote:Op maandag 21 december 2015 18:31 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Past nietin de soberheid.
Al heb ik het gevoel dat bepaalde dingen worden teruggedraaid.
met de staart tussen de benen ja, 3FM zal wel meelezenquote:Op maandag 21 december 2015 18:31 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Past nietin de soberheid.
Al heb ik het gevoel dat bepaalde dingen worden teruggedraaid.
Oh dat gaat nog.quote:Op maandag 21 december 2015 18:30 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
[..]
Ik pas om 10 uur, dus even moet wel lukken.
Dan slaap ik al gok ikquote:Op maandag 21 december 2015 18:27 schreef De-Hamster het volgende:
Kan niet, de zenderbaas heeft ooit uitgelegd dat het uberbelangerijk is om elke dag dezelfde ochtenddj te hebben anders zappen de luisteraars verder.quote:Op maandag 21 december 2015 18:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oftewel regie, en juist die regie verpest heel het serious request. Gewoon geen regie, laat hun het zelf uitzoeken. En breng de sapjes man terug en veilingtv en de andere dingen die het leuk maken. Niet alles somber willen maken omdat het anders "te vrolijk" wordt.
Zo optimistisch hoef je niet te zijn denk ik, hoogstens 2 uur is het voorbij denk ik. Waar de afterparty heen gaat is aan jezelfquote:Op maandag 21 december 2015 18:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan slaap ik al gok ik. Wordt wrs wakker als het afloopt (uur of 6).
Want die weten niet dat het #SR is ? Ik luister juist alleen tijdens SR tegenwoordigquote:Op maandag 21 december 2015 18:33 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Kan niet, de zenderbaas heeft ooit uitgelegd dat het uberbelangerijk is om elke dag dezelfde ochtenddj te hebben anders zappen de luisteraars verder.
Tja luisteraars willen opstaan met giel, dat is de kauwgom waar je aan blijft plakken, volgens mij is die regel al honderd seizoenen sr zo.quote:Op maandag 21 december 2015 18:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Want die weten niet dat het #SR is ? Ik luister juist alleen tijdens SR tegenwoordig. En ik wil de afwisseling
. Die zenderbaas hoort dus niet de zenderbaas te zijn. Maarja dat zie je op veel plaatsen dat het management eigenlijk dat bedrijf/project/else niet hoort te managen
.
Niet alleen bij SR, bij de Top 2000 ook. Allebei logisch.quote:Op maandag 21 december 2015 18:37 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tja luisteraars willen opstaan met giel, dat is de kauwgom waar je aan blijft plakken, volgens mij is die regel al honderd seizoenen sr zo.
Nee hoor de SR 's waar giel niet in het huis zit is het ook een ander, wisselende andere zelfsquote:Op maandag 21 december 2015 18:37 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tja luisteraars willen opstaan met giel, dat is de kauwgom waar je aan blijft plakken, volgens mij is die regel al honderd seizoenen sr zo.
Dat is logisch als giel niet in het huis zit kan hij ook geen ochtenddienst doenquote:Op maandag 21 december 2015 18:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor de SR 's waar giel niet in het huis zit is het ook een ander, wisselende andere zelfs. Dan kan het ineens wel
.
Slecht management vertalen naar "wat de klant wil".
Wisselend? Nee hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 18:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor de SR 's waar giel niet in het huis zit is het ook een ander, wisselende andere zelfs. Dan kan het ineens wel
.
Slecht management vertalen naar "wat de klant wil".
Maar ik heb nog nooit gehoord dat er luisteraars afhaken.quote:Op maandag 21 december 2015 18:42 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat is logisch als giel niet in het huis zit kan hij ook geen ochtenddienst doen
Feestje hoortwitter:1Limburg twitterde op maandag 21-12-2015 om 18:40:40Dotan, Typhoon, Ronnie Flex & Lil’ Kleine, Lucas Hamming, Rondé en Nielson op slotavond Serious Request https://t.co/8hl8Gm8Q9z reageer retweet
Nou...quote:Op maandag 21 december 2015 18:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Feestje hoortwitter:1Limburg twitterde op maandag 21-12-2015 om 18:40:40Dotan, Typhoon, Ronnie Flex & Lil’ Kleine, Lucas Hamming, Rondé en Nielson op slotavond Serious Request https://t.co/8hl8Gm8Q9z reageer retweet
quote:Op maandag 21 december 2015 18:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik heb 50 euro over als flex en die dwerg dan thuis blijvenquote:Op maandag 21 december 2015 18:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Lil is lekker en geen meelooper, lekker brutaalquote:Op maandag 21 december 2015 18:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro over als flex en die dwerg dan thuis blijven
Zit er net naar te kijken.quote:Op maandag 21 december 2015 18:48 schreef Stickertje het volgende:
Wel een goed t-shirt heeft hij aan...
En dat is het enige positieve wat ik hier over kan zeggen..
Dat hele spannende ding is toch gewoon een laptop gekoppeld aan een mengpaneel, meer nietquote:Op maandag 21 december 2015 18:48 schreef Stickertje het volgende:
Wel een goed t-shirt heeft hij aan...
En dat is het enige positieve wat ik hier over kan zeggen..
Miiiiiihiiiiiiiiiijhijjjjjjjjjjjjjjjjj hey.quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 18:51 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ohgod, ik was naar de wc en nu staat Sef te "zingen"
Ik ga nog ff terug
Ne is ontdekt in het programma van eene verschuuren.quote:Op maandag 21 december 2015 18:51 schreef DaMook het volgende:
Wat een kneus.
Jammer dat hij hier een podium krijgt.
Ach ja dat zal de zenderbas wel willen.
Ontslaan die Verschuuren danquote:Op maandag 21 december 2015 18:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ne is ontdekt in het programma van eene verschuuren.
Gelukkig is de top 2000 dan al bezigquote:Op maandag 21 december 2015 18:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Huh?quote:Op maandag 21 december 2015 18:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Gelukkig is de top 2000 dan al bezig
Me tweequote:Op maandag 21 december 2015 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet binnenmonds kotsen telkens als ik de woorden 'soberheid' en 'Serious Request' in één zin lees.
Ik ben blij dat de dj's de soberheid subtiel de nek omdraaienquote:Op maandag 21 december 2015 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet binnenmonds kotsen telkens als ik de woorden 'soberheid' en 'Serious Request' in één zin lees.
dat leidt teveel afquote:Op maandag 21 december 2015 19:00 schreef DaMook het volgende:
Amber.
Die zou ik overigens op tv het journaal laten doen ipv op de radio.
Die ene blonde is anders ook niet verkeerd.quote:Op maandag 21 december 2015 19:00 schreef DaMook het volgende:
Amber.
Die zou ik overigens op tv het journaal laten doen ipv op de radio.
Saskia is dat toch ? Die wil radio dj zijn dus is ze dat ook, wel een goede reden om virtual radio meer te promotenquote:Op maandag 21 december 2015 19:01 schreef asco het volgende:
[..]
Die ene blonde is anders ook niet verkeerd.
Het is ook niet k3, maar een melkkoe van gertquote:
Ik weet haar naam ff niet.quote:Op maandag 21 december 2015 19:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Saskia is dat toch ? Die wil radio dj zijn dus is ze dat ook, wel een goede reden om virtual radio meer te promoten.
En de kleine rooie is cute en krijgt de 12 points van mij.quote:Op maandag 21 december 2015 19:05 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
de oude K zaten vol werden te oud dus dit is K3 v2.0
Staat in de url van je foto....quote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef asco het volgende:
[..]
Ik weet haar naam ff niet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2015 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat in de url van je foto....
Dqt is stax toch?quote:Op maandag 21 december 2015 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Betrapt.quote:Op maandag 21 december 2015 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2015 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon mee laten doen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:10 schreef DaMook het volgende:
Eva. Daar ruil ik mijn vriendin wel op in
.
quote:Op maandag 21 december 2015 19:12 schreef asco het volgende:
Hanne Verbruggen (3 maart 1994)
Oh, toch al tijdje legaal dus die K3-ster.
ook goedquote:Op maandag 21 december 2015 19:13 schreef asco het volgende:
[..]
Gewoon mee laten doen.
Minder gezeik.
Ruilen, ruilen, ruilen... Van paperclips naar ........ 75k binnenhalen. D;r eerste veiling item is een custom tafel..quote:Op maandag 21 december 2015 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat moet de huidige gast-dj doen btw?
Is zelf de geilste die er rond waggelt hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Stickertje het volgende:
Over het mediageile ding heeft jolink wel een punt..
Wie is er nou mediageil in dat opzicht?quote:Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef Stickertje het volgende:
Over het mediageile ding heeft jolink wel een punt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |