abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 13:28:53 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_158408153
Dit verhaal :') werkloze autosloper, dat type hond, ruzie met zn vriendin, tattoo's, wel weer naar de sportschool willen etcetc. Er tekent zich wel een mooi plaatje af van die man. :')

Dus ruzie met zn vriendin, en hij zit met zn been op een glazen tafel... Dat is dan of voor het eerst, want als die tafel dat simpelweg niet kan hebben was ie al eerder stuk geweest toe hij zn been er op legde, of die tafel is niet daarvan kapot gegaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_158414675
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
Dit verhaal :') werkloze autosloper, dat type hond, ruzie met zn vriendin, tattoo's, wel weer naar de sportschool willen etcetc. Er tekent zich wel een mooi plaatje af van die man. :')
Zou zomaar een vriendje van jou kunnen zijn. Met je dure tokkiehorloges. :')
pi_158415749
Gelukkig was het baasje zelf het slachtoffer en niet een of andere voorbijganger.
pi_158415785
Mijn huisdier bijt mij ook soms.

Maar goed, ik heb een kat.

Ayy lmao
pi_158416106
Je ziet ze in bepaalde wijken steeds meer, het lijkt een populair huisdier te zijn sinds het opheffen van het verbod.
Zelf zou ik veel liever een Basset Hound willen hebben.

quote:
De Rotterdammer wil met zijn verhaal andere hondeigenaren waarschuwen. "Ik dacht altijd bij valse honden dat het aan het baasje ligt. Maar daar denk ik nu anders over. Je moet echt heel erg oppassen met pitbulls. Ze hebben nu mij gepakt. De volgende keer is het een baby en loopt het nog slechter af."
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)t-verder-met-een-arm

Amen.
pi_158416641
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Je ziet ze in bepaalde wijken steeds meer, het lijkt een populair huisdier te zijn sinds het opheffen van het verbod.
Zelf zou ik veel liever een Basset Hound willen hebben.

[..]

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)t-verder-met-een-arm

Amen.
Hahaha wat een domme lul joh. Verscheurd door z'n eigen tokkiehonden, echt prachtig.

Helaas lopen er nog veel meer van dit soort domme lullen en kutten rond in Nederland, met dergelijke moordmachines die op een dag ook jouw huisdier of kind aan stukken kunnen scheuren.
pi_158419851
Ja dat is nu net het ras dat ik dus nooit als huisdier wil hebben.

Ik heb mijn mechelse herder 1x goed laten weten dat ik de baas ben en van af dat moment weet zij dat als ik op een zware harde toon tegen haar praat dat ze dan beter maar in kan binden ze weet dus precies de grens.

Ik zal haar dan ook nooit los laten lopen want dan vallen er slacht offers onder de honden van de buren *O* Ze is namelijk naar soort genootjes wel heel dominant .
En gasten op brommers die zijn dan ook de LUL

Ik weet ook van de politie dat in de hele stad de honden niet los mogen lopen Dus ja ik snap al die gasten niet . Ik ben absoluut niet bang voor mijn hond c_/

Dus nogmaals de Pitbull is een link ras en dat moet je niet willen :O Ze zijn nog eens lelijk ook :Y
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  Milf maandag 21 december 2015 @ 20:39:26 #39
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_158419945
De fout die de meeste mensen maken is vergeten dat een hond altijd een keer zal proberen hogerop in de roedel te komen.
Ook al zijn ze nog zo lief.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_158420075
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:39 schreef nikky het volgende:
De fout die de meeste mensen maken is vergeten dat een hond altijd een keer zal proberen hogerop in de roedel te komen.
Klopt ze testen je in ieder geval een keer uit dat is het moment om hem of haar te laten weten wie de baas is. En ik denk dat ik met een pitbull die strijd liever niet aan ga :W
  maandag 21 december 2015 @ 21:00:55 #41
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158420840
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:37 schreef MMXMMX het volgende:
....En gasten op brommers die zijn dan ook de LUL
....
Klinkt stoer, ben dol op dieren maar zo'n aanvallend beest krijgt gelijk een flinke doodschop van mij. Ben wel's van de motor afgestapt om een praatje te maken met zo'n baasje van zo'n (zogenaamde) speelse hond. Er kwam vervolgens alleen maar gestamel uit.

Zelfde gedrag zie je ook wel's bij fietsers en het baasje maar roepen dat het dier zo waaks is.

Honden blijven dieren met onverwachte instincten waarvoor de eigenaar verantwoordelijk is. Jouw hond hoort op straat (waar anderen kunnen) zijn niet vrij te lopen.
Het is al helemaal niet done wanneer een baasje zegt attack en hij verrmorzelt wordt onder een voorwiel.

Laat je hond ook nimmer alleen bij (sws. kleine) kinderen, hoe lief het diertje ook is en train 'm dat hij/zij gaat zitten of naar jou (als baasje) komt indien de hond zich ongemakkelijk voelt. Alleen in het wijde veld wanneer de baas "vrij" roep mag het beest zich ontspannen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_158421102
quote:
dan heb jij als baas het nooit duidelijk gemaakt dat jij de baas ben en dat de hond niks te zeggen heeft, wij hebben nu meerdere honden gehad en daar hebben nog nooit gehad dat een hond 'hogerop' wilde komen
pi_158421229
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:42 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Klopt ze testen je in ieder geval een keer uit dat is het moment om hem of haar te laten weten wie de baas is. En ik denk dat ik met een pitbull die strijd liever niet aan ga :W
Godsamme wat een onzin met je ze testen je een keer uit.
Als je hond je een keer uittest heb je daarvoor al een stevige berg aan fouten gemaakt. Een goed opgevoede hond test helemaal niet uit.
OK, in de puberteit hebben ze soms even bananen in hun oren en moet je zaken even herhalen, maar van echt uittesten is geen sprake.

Er bestaat geen 'uittesten' bij honden, als er een rangorde conflict is ben je gewoon geen goede leider geweest, wordt dat aan de kaak gesteld. Je wordt niet getest, je hebt zulke fouten gemaakt dat je de hond geen andere keuze heb gegeven dan een poging tot ingrijpen.

Mensen die praten over 'even laten merken wie de baas is' krijg ik rillingen van. Dan snap je erg weinig van honden gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door erodome op 21-12-2015 21:19:05 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158421578
quote:
Stieren poep.

Honden zijn van oorsprong roedel dieren die leven in familie verbanden. De omgang met elkaar binnen het roedel is eigenlijk vrijwel altijd heel erg harmonieus.
Rangorde gedoe komt niet veel voor en als dat wel gebeurd levert het stress en ellende voor het hele roedel.

Meestal zullen de lagere rangen amper tot geen gooi naar die hoogste rang doen, de verschuivingen vinden vooral plaats in de middenmoot en dat gaat meestal zonder kleerscheuren.
Gedoe om de hoogste rang is meestal wel heftig, maar zoals gezegd, dat is vrij zeldzaam, de meeste zijn niet geschikt voor die rang en voelen zich daar dan ook niet goed bij als ze in de rol gedwongen worden en geven zonder fysiek te worden op als er wel een leider opstaat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158422174
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:00 schreef Vallon het volgende:

[..]

Klinkt stoer, ben dol op dieren maar zo'n aanvallend beest krijgt gelijk een flinke doodschop van mij. Ben wel's van de motor afgestapt om een praatje te maken met zo'n baasje van zo'n (zogenaamde) speelse hond. Er kwam vervolgens alleen maar gestamel uit.

Zelfde gedrag zie je ook wel's bij fietsers en het baasje maar roepen dat het dier zo waaks is.

Honden blijven dieren met onverwachte instincten waarvoor de eigenaar verantwoordelijk is. Jouw hond hoort op straat (waar anderen kunnen) zijn niet vrij te lopen.
Het is al helemaal niet done wanneer een baasje zegt attack en hij verrmorzelt wordt onder een voorwiel.

Laat je hond ook nimmer alleen bij (sws. kleine) kinderen, hoe lief het diertje ook is en train 'm dat hij/zij gaat zitten of naar jou (als baasje) komt indien de hond zich ongemakkelijk voelt. Alleen in het wijde veld wanneer de baas "vrij" roep mag het beest zich ontspannen.
Wat ik dus al aangaf mijn hond loopt nooit los en dat mag hier in de stad ook hellemaal niet !
pi_158422242
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 21:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Godsamme wat een onzin met je ze testen je een keer uit.
Als je hond je een keer uittest heb je daarvoor al een stevige berg aan fouten gemaakt. Een goed opgevoede hond test helemaal niet uit.
OK, in de puberteit hebben ze soms even bananen in hun oren en moet je zaken even herhalen, maar van echt uittesten is geen sprake.

Er bestaat geen 'uittesten' bij honden, als er een rangorde conflict is ben je gewoon geen goede leider geweest, wordt dat aan de kaak gesteld. Je wordt niet getest, je hebt zulke fouten gemaakt dat je de hond geen andere keuze heb gegeven dan een poging tot ingrijpen.

Mensen die praten over 'even laten merken wie de baas is' krijg ik rillingen van. Dan snap je erg weinig van honden gedrag.
Oke goed man wat jij wilt :N
pi_158422284
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 19:08 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Hahaha wat een domme lul joh. Verscheurd door z'n eigen tokkiehonden, echt prachtig.

Helaas lopen er nog veel meer van dit soort domme lullen en kutten rond in Nederland, met dergelijke moordmachines die op een dag ook jouw huisdier of kind aan stukken kunnen scheuren.
Maar o wee als je een verbod bepleit.
  maandag 21 december 2015 @ 21:42:15 #48
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158422725
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:30 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wat ik dus al aangaf mijn hond loopt nooit los en dat mag hier in de stad ook hellemaal niet !
Goed bezig dan zal die hond ook niet gaan happen/springen naar (motor)fietsers want je schrikt je echt een hartverzakking.

Wij hadden thuis ook honden en wij leerden die dieren ieder & alles te negeren, tot en met harde geluiden (zoals vuurwerk) aan toe. Ik vond het altijd wel cool wanneer m'n hond strak naast mij bleef (al of niet wat trillend, maar niet wegrennen) en ook geen krimp gaf bij hapjes-verlokkingen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_158422993
quote:
14s.gif Op maandag 21 december 2015 21:42 schreef Vallon het volgende:

[..]

Goed bezig dan zal die hond ook niet gaan happen/springen naar (motor)fietsers want je schrikt je echt een hartverzakking.

Wij hadden thuis ook honden en wij leerden die dieren ieder & alles te negeren, tot en met harde geluiden (zoals vuurwerk) aan toe. Ik vond het altijd wel cool wanneer m'n hond strak naast mij bleef (al of niet wat trillend, maar niet wegrennen) en ook geen krimp gaf bij hapjes-verlokkingen.
Ja mijn hond gaat al van af puppy zijn om 12 uur mee naar buiten om vuurwerk te kijken :)
Hij is natuurlijk niet voor niks een Mechelse Herder die ook vaak ingezet worden door de politie met voetbal wedstrijden. Ze moeten niet meteen de staart tussen de benen hebben want dan kan de politie er ook niks mee.
Wat dat betreft verschillen de hondenrassen nog al veel van elkaar en kan je dus ook niet een teckel met een Pitbull vergelijken :)
pi_158423070
Het verbod is ooit eens opgeheven door een lobby van oa Dion Gauss, niet te verwarren met een Godheid als Martin Gaus.
pi_158423387
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:31 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Oke goed man wat jij wilt :N
Vrouw...
En ik waardeer het zeer dat je gelijk begrijpt dat ik gelijk heb (grinnik).

Met dan een wat serieuzere noot, neem aub aan wat ik daar zeg, het klinkt misschien niet geheel en al vriendelijk, maar het is voor zowel jouw, je omgeving en je hond zijn bestwil.
pi_158423460
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Maar o wee als je een verbod bepleit.
Wat gaat dat oplossen dan elf?

Vooral omdat er al een verbod is geweest en dat geen effect had? Behalve dan dat je minder pits en aanverwante zag?
Of doel je op een tokkie verbod, zo ja, hoe zie je dat dan voor je?

[ Bericht 0% gewijzigd door erodome op 21-12-2015 22:05:49 ]
pi_158423861
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Het verbod is ooit eens opgeheven door een lobby van oa Dion Gauss, niet te verwarren met een Godheid als Martin Gaus.
Omdat het niet werkte, het vooral dierenleed opleverde.
Er was geen vermindering van bijtincidenten, wel een vermeerdering van honden die afgemaakt werden zonder dat ze agressie problemen vertoonde.

Het is en blijft extreem simpel. Zolang men de eigenaren niet aanpakt op het gedrag van hun honden zal het probleem zich niet oplossen.
Als je pits verbied worden het andere rassen die dezelfde problemen gaan vertonen. Zolang Sjonnie morgen weer een nieuwe hond vals kan gaan maken en Fleur weer mag vinden dat die hond haar baby is die zichzelf opvoed en nooit wat verkeerds doet blijft dit probleem zich voordoen.
pi_158424130
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Vrouw...
En ik waardeer het zeer dat je gelijk begrijpt dat ik gelijk heb (grinnik).

Met dan een wat serieuzere noot, neem aub aan wat ik daar zeg, het klinkt misschien niet geheel en al vriendelijk, maar het is voor zowel jouw, je omgeving en je hond zijn bestwil.
Heb je wel eens van een hele dominante Mechelse Herder gehoord ?
Heb je wel eens een vrouwtjes hond zijn poot op zien tillen bij een boom ?
Heb je wel eens gehoord van een hond die koste wat koste elke andere hond en zelfs de huiskat aan zich wil onderwerpen ?

Zo een hond moet je echt duidelijk maken dat jij geen soortgenoot bent die onderworpen moet worden je moet hem ff laten weten dat jij de roedel lijder bent. En dat kan met zijn gedrag naar jou toe te koriseren .

Bijvoorbeeld de hond loopt voorop en sleept je over straat in de richtingen die hij kiest en niet jij 8}
Dat is toch echt zo een momentje dat je weet dat hij baasje aan het spelen is en de roedel in zijn richtingen wil leiden :W Dat gedrag moet je meteen koriseren omdat het ongewenst is.

Af en toe pak ik ff zijn voederbak af of haar kluif :+ Maar ze krijgt het natuurlijk wel weer terug.
Maar goed ze is nu ergens in de 15 of 16 jaar dus ik praat nu wel over heel lang geleden :s)
  maandag 21 december 2015 @ 22:13:32 #55
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158424302
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Er was geen vermindering van bijtincidenten, wel een vermeerdering van honden die afgemaakt werden zonder dat ze agressie problemen vertoonde.

Het is en blijft extreem simpel. Zolang men de eigenaren niet aanpakt op het gedrag van hun honden zal het probleem zich niet oplossen.
Als je pits verbied worden het andere rassen die dezelfde problemen gaan vertonen. Zolang Sjonnie morgen weer een nieuwe hond vals kan gaan maken en Fleur weer mag vinden dat die hond haar baby is die zichzelf opvoed en nooit wat verkeerds doet blijft dit probleem zich voordoen.
Daar heb je spijtig genoeg een goed punt. Niet dat ik vind dat het altijd aan de opvoeding ligt. Maar wat zijn er veel idioten die een in aanleg goede hond verpesten.
De * mijn hond is mijn kindje figuren * brrrrr :r
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158424547
Sommige baasjes inderdaad. :N Ooit een keer gehad dat een hond me bijna van de fiets getrokken heeft. Ik heb wanten met aan de pols touwtjes met bolletjes, dus als je fietst hangen die los. Kennelijk liep er iemand met een onaangelijnde hond in de buurt, want opeens sprong er iets van achter me richting mijn arm. Schrok me de pleuris. Was het dus een hond die kennelijk al tientallen meters achter me aanrende, want het baasje bleef hem maar roepen. Ben maar meteen gestopt, maar als hij raak had gegrepen had ik op straat gelegen. Deze hond was overigens niet agressief, maar speels. Maar ook dan kan er best wat narigheid van komen. Ik heb het idee dat heel veel mensen toch denken van mijn hond doet zoiets niet, maar als ze eenmaal ergens op gefocust zijn luisteren ze nergens meer naar.
pi_158424555
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daar heb je spijtig genoeg een goed punt. Niet dat ik vind dat het altijd aan de opvoeding ligt. Maar wat zijn er veel idioten die een in aanleg goede hond verpesten.
De * mijn hond is mijn kindje figuren * brrrrr :r
Ja ik kan naar 15 jaar wel zegen dat mijn hond mijn maatje is geworden en dat we een band hebben. Nu weet ik ook wel dat het vaak zo is dat als je uit het oog bent dat je dan ook uit zijn hard bent.

Ik lag een keer 4 weken in het ziekenhuis toen kwam mijn moeder bij het ziekenhuis langs met mijn hond en die was best blij om me te zien hoor maar zij had na 3 minuten toch meer interesse voor het grasveldje dan voor mij lol
pi_158425026
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Ach jee. Mevrouw vindt het weer zielig voor die arme lieve hondjes. :')

Wat is nou g*dverd*mme belangrijker, de veiligheid van jou, je kinderen en van iedereen die in jouw buurt woont, of het welzijn van zo'n moordmachine? Hou toch eens op met die onzin mens.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 22:33:21 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_158425147
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 17:44 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Zou zomaar een vriendje van jou kunnen zijn. Met je dure tokkiehorloges. :')
Je ziet de tegenstelling niet in wat je daar zegt? :') . Maar leuk dat je weer eens persoonlijk wil worden, zo ken ik je weer. :')
Breitling - Instruments for Professionals
  Trouwste user 2022 maandag 21 december 2015 @ 22:37:58 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_158425344
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:40 schreef HPLC het volgende:

[..]

Heb je nou gewoon dit zinnetje uit dit topic gehaald ofzo en een nieuwe geopend? :')
Ik eis copy-wright rechten. Ha ha ha ha.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')