Anker is behouden aan zeelui. Als je de zee alleen vanaf t strand bij Kijkduin hebt gezien is t een beetje treurig om met een anker rond te sjouwen.quote:
Luister naar de wijze woorden van deze man.quote:Op maandag 21 december 2015 19:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Anker is behouden aan zeelui. Als je de zee alleen vanaf t strand bij Kijkduin hebt gezien is t een beetje treurig om met een anker rond te sjouwen.
Ik kom van Tumblr en cultural approriation claimen is beledigend want het is culturual appropriation van ons policor hyperfeministen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kom van Urk en een anker is beledigend want het is cultural appropriation van ons zeelieden.
Op Urk dragen ze vooral gouden oorbellen met een kotter er in.quote:Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kom van Urk en een anker is beledigend want het is cultural appropriation van ons zeelieden.
quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef seto het volgende:
alsof iemand daar ook maar ene fuck om geeft behalve zeelui
Achja..je kan ook een paar Chinese tekens op je arm zetten. Of een tattoo van een of ander bosvolkje dat nog met peniskokers loopt.quote:Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef seto het volgende:
alsof iemand daar ook maar ene fuck om geeft behalve zeelui
http://themetapicture.com/if-chinese-people-got-english-tattoos/quote:Op maandag 21 december 2015 21:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Achja..je kan ook een paar Chinese tekens op je arm zetten. Of een tattoo van een of ander bosvolkje dat nog met peniskokers loopt.
Er is hier wel eens een rebus gepost die op bovenstaande van toepassing is.
Ardbeg is nou niet echt een casual whisky om even weg te drinken als beginner. Vooral als je normaal niet zo van de whisky bent.quote:Op maandag 21 december 2015 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je niet serieus was. Maar doe er rustig mee. Heb nog halfvolle flessen staan die ik vorig jaar heb gekocht.
Meestal gewoon 3-4x per week klein glaasje. En omdat ik een beetje afwissel gaat een fles lang mee. Voor een avond zuipen is een fles van 20 euro wel prima, maar meestal gewoon bier. Of als we bij iemand thuis zitten wel eens wat duurdere, maar die gaat er nooit in een avond doorheen.
Kerst is idd wel mooie gelegenheid om open te maken. Is ook wel fijn voor na het kerstdiner, lekker glaasje whisky.
Zeker met iphonesquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
Coole wortelmachine.
Ik was vandaag nog vlakbij een AZC. Zag een aantal asielzoekers lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |