quote:Op woensdag 23 december 2015 19:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Anders ga je naar het Forum voor hulp...
10 minuutjes fietsen, ik kan wel even langs gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom al die paniekzaaierij om Mulan/ Telestick en weet ik het?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:36 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Jij hebt zeker je eigen werkplek waar je op je gemak kan afwachten![]()
Ik moet de eerste reservist die gebruik maakt van zijn defensie mail nog tegenkomen.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom al die paniekzaaierij om Mulan/ Telestick en weet ik het?
Als eea het niet doet, pech.
Daarbij hoeven de reservisten toch niet op het rooster te kijken...![]()
Dan moet je natuurlijk eerst ook een telestick hebbenquote:Op woensdag 23 december 2015 21:36 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik moet de eerste reservist die gebruik maakt van zijn defensie mail nog tegenkomen.
Present. Tenminste, als t werkt. Moet nu noodgedwongen mn persoonlijke mail gebruiken voor zaken die ik liever over de @mindef doe. Laatstaan mailadressen opzoeken die ik 123 niet voor handen heb.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:36 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik moet de eerste reservist die gebruik maakt van zijn defensie mail nog tegenkomen.
Series niet fysiek op de NAS hebben...quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:58 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Godver Netflix ligt eruit. Denk je ff lekker serie te kijken met de kerst...
Die heeft bijna iedereenquote:Op donderdag 24 december 2015 11:51 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk eerst ook een telestick hebben
Echt he. Komt wel weer als we op werk zijn haha.quote:
(ieder uur herhaald betekent in principe tot maandag 17.00 uur)quote:Dit jaar was het 75 jaar geleden dat Nederland werd binnengevallen en betrokken raakte bij de Tweede Wereldoorlog. In Rotterdam werd van 10 tot en met 14 mei 1940 onafgebroken strijd om de stad gevoerd. Een grotendeels onbekend verhaal dat uitliep op het verwoestende bombardement. Deze bewogen dagen kwamen de laatste maanden weer tot leven in de voormalige onderzeeboot-loods op Heijplaat. Tot en met 25 oktober jl. was de tentoonstelling De Aanval een groot succes. De tentoonstelling was een samenwerking tussen Museum Rotterdam, Stadsarchief Rotterdam en het Militärhistorisches Museum Flugplatz Berlin-Gatow.
Bezoekers konden in de tentoonstelling De Aanval deze dagen beleven. Enorme projecties, persoonlijke verhalen en originele objecten en een indrukwekkende Heinkel waren in deze bijzondere setting samen gebracht. De strijd om Rotterdam werd vanuit drie perspectieven gepresenteerd: de verwarring bij bewoners, het verzet van Nederlandse militairen én de ervaring van Duitse soldaten.
De Tweede Wereldoorlog is een belangrijk onderdeel van de geschiedenis van onze stad. Door hier samen bij stil te staan, zorgen we voor onderlinge verbondenheid en een gedeelde geschiedenis. In dit kader, en als afsluiting van het project, is er een remake van de beelden uit de tentoonstelling gemaakt: de Aanval - de documentaire.
Deze documentaire is op zondag 3 januari om 17.15 uur (ieder uur herhaald) te zien bij RTV Rijnmond. In het nieuwe jaar zal de documentaire vertoond worden in Museum Rotterdam ´40 -´45nu.
is dat die set met die witte cassette?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef Rave_NL het volgende:
In ander nieuws, ik heb "Het beknopt overzicht van de krijgsverichtingen der Koninklijke Landmacht (10 - 19 mei 1940)" in m'n handen geschoven gekregen.
Gedetailleerde ingetekende stafkaarten van oa de Grebbelinie, Raam-Peelstelling en de strijd om Dordrecht en Rotterdam op straatniveau.
Hier word ik blij van.
Ik dacht dat jij zon trotse Fries was?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |