SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754 (2 miljoen en een beetje in 2014)
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:
Verliefd zijn op iemand die de kerst bij zijn "ex" viertquote:
weer, niet nog steeds...quote:Op maandag 21 december 2015 06:33 schreef noodgang het volgende:
Is Michiel nog steeds cupcakes aan het bakken?
preciesquote:Op maandag 21 december 2015 07:53 schreef Cee het volgende:
Dat zou geniaal zijn, als ie Living Doll aanvraagt.
Volgens mij had ie wel een klein brokje in zijn keel.quote:Op maandag 21 december 2015 07:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat Gerard dit wel een beetje mist. Stiekem
hij zegt nu van niet, geniet van zn gezinquote:Op maandag 21 december 2015 07:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat Gerard dit wel een beetje mist. Stiekem
Dat was z'n drinkontbijtquote:Op maandag 21 december 2015 07:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij had ie wel een klein brokje in zijn keel.
Uiteraard, dat zal ook wel. Maar je kan iets ook een beetje missen en er toch vrede mee hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 07:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij zegt nu van niet, geniet van zn gezin
dat is niet zoals hij t zeiquote:Op maandag 21 december 2015 07:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zal ook wel. Maar je kan iets ook een beetje missen en er toch vrede mee hebben
Er was wat mislukt en hij was even gestoptquote:
Ooit was het achter de tv?quote:Op maandag 21 december 2015 08:20 schreef asco het volgende:
Vannacht letterlijk in slaap gevallen voor de tv. Dat was ooit wel anders.
Tellsell is spannender?quote:Op maandag 21 december 2015 08:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geniale TV om iedereen andere zender te laten zoeken.
Tell sell is niet gratis?quote:Op maandag 21 december 2015 08:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die heb ik niet, alleen gratis zenders.
Toch 2 die ik niet hebquote:Op maandag 21 december 2015 08:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee , alleen NPO 1, 2 en 3, TV Utrecht en Gelderland.
Boh wat gaat het snel he. Kan me oudjaar '79/'80 nog heugen. We waren met de familie aan het rekenen hoe oud we in het jaar 2000 zouden zijn. En nu is het bijna 2016, tja.quote:
Ja het is dat ik het in Timehop zag dat dat 2010 was maar ik dacht 2012 ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 08:26 schreef asco het volgende:
[..]
Boh wat gaat het snel he. Kan me oudjaar '79/'80 nog heugen. We waren met de familie aan het rekenen hoe oud we in het jaar 2000 zouden zijn. En nu is het bijna 2016, tja.
Hoe oud is ze?quote:
Nog niet helemaal geloof ikquote:Op maandag 21 december 2015 08:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij is net wakker die lamstraal.
Zal vast voor meer gelden.quote:Op maandag 21 december 2015 09:32 schreef De-Hamster het volgende:
Een van die modellen ken ik, leuke meid om te zien, jammer van de persoonlijkheid.
Vrouwen met lang blond haar en een flinke dosis mannengeest. ❤quote:Op maandag 21 december 2015 09:32 schreef De-Hamster het volgende:
Een van die modellen ken ik, leuke meid om te zien, jammer van de persoonlijkheid.
Horecawet oid? Of is dat met alleen alcohol?quote:Op maandag 21 december 2015 09:55 schreef asco het volgende:
Is er eigenlijk niet een typisch Nederlands wetje die het verbiedt die cupcakes zo op deze manier te verkopen?
Vraag het me echt af. Als ik op een plein voor 5 euro ter plekke zelfgemaakte cupcakes ga verkopen gaat dat vast niet lang goed.quote:Op maandag 21 december 2015 09:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Horecawet oid? Of is dat met alleen alcohol?
Ik neem aan dat hier wel over nagedacht is door 3fm. Lijkt me.quote:Op maandag 21 december 2015 09:59 schreef asco het volgende:
[..]
Vraag het me echt af. Als ik op een plein voor 5 euro ter plekke zelfgemaakte cupcakes ga verkopen gaat dat vast niet lang goed.
Dan moet je de Smaakpolitie bellen, die kunnen dan een kijkje gaan nemen.quote:
Goudmijntje voor de horecaquote:Op maandag 21 december 2015 10:05 schreef De-Hamster het volgende:
Het is trouwens wel prima qua horeca op dat plein. Alle café hebben 24 uur vergunning gekregen. Sommige cafés gaan 2 tot 4 uurtjes dicht in de ochtend om te poetsen, maar een paar blijven ook echt tot kerstavond open.
En dat 3 a 4 keer over de kop.....quote:Op maandag 21 december 2015 10:14 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Jup, een kroeg heeft voor 50.000 euro drank ingekocht wat ik gehoord heb.
Dat zijn prima omzetten lijkt mij.quote:Op maandag 21 december 2015 10:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat 3 a 4 keer over de kop.....
En over een dikke maand alweer carnaval.quote:Op maandag 21 december 2015 10:17 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dat zijn prima omzetten lijkt mij.
Het is idd verdomde rustig hier. Rip SR ookquote:Op maandag 21 december 2015 10:19 schreef alors het volgende:
Goedemorgen, wat een drukte hier
rip Fok.Ohja die wanhoopspoging van Danny met zijn Bier en tienen subforum wat een armoe
Beetje te vergelijken met de drukte voor het huis.quote:Op maandag 21 december 2015 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is idd verdomde rustig hier. Rip SR ook
Social media helpt alles naar de verdoemenis.quote:Op maandag 21 december 2015 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is idd verdomde rustig hier. Rip SR ook
quote:Op maandag 21 december 2015 10:26 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Beetje te vergelijken met de drukte voor het huis.
Ach wel nee, fb/twitter is niet 1 op 1 vergelijkbaar met een forum als fok. Zal best wat schelen, maar sfeer op fok is gewoon stukken minder.quote:Op maandag 21 december 2015 10:26 schreef asco het volgende:
[..]
Social media helpt alles naar de verdoemenis.
In die groene zaten sapjesquote:Op maandag 21 december 2015 10:32 schreef JaneDoe het volgende:
die cupcakes zien er wel beter uit dan gisteren
Dat is natuurlijk geen manier om FOK! te redden nee.quote:Op maandag 21 december 2015 10:19 schreef alors het volgende:
Goedemorgen, wat een drukte hier
rip Fok.Ohja die wanhoopspoging van Danny met zijn Bier en tienen subforum wat een armoe
Shit.quote:
Oefening baart kunst.quote:Op maandag 21 december 2015 10:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik bedoel niet die van vannacht maar de eerste batch
quote:Op maandag 21 december 2015 10:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het super. De sfeer is top daar en gezellig. Er wordt genoeg geld gedoneerd.
Waarom zo negatief? Elke avond tjokvol plein![]()
Niet zo zeuren
txquote:
Sommige mensen zijn een beetje zuur.quote:
Ik had het niet helemaal meegekregen, dacht dat het een of ander lokaal plaatje was. Wat ontstellend slechtquote:
Genot.quote:Op maandag 21 december 2015 10:55 schreef asco het volgende:
Deze clip zag ik ooit voor het eerst op de mdma. Niet fraai.
Oeh dan ging je wel even een tikje harder denk ik..quote:Op maandag 21 december 2015 10:55 schreef asco het volgende:
Deze clip zag ik ooit voor het eerst op de mdma. Niet fraai.
Ik heb me kapot zitten ergeren aan deze doos gisteravond.quote:Op maandag 21 december 2015 01:11 schreef heloef het volgende:
https://heerlen.pvda.nl/wieiswie/cynthia-de-jong-mali/
Ach ja, ze heeft ook weekend.
Riet is verantwoordelijk voor het binnenslepen van srquote:Op maandag 21 december 2015 10:55 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb me kapot zitten ergeren aan deze doos gisteravond.
Ze stond eind 2013 opeens op de derde plaats van de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen terwijl niemand binnen de partij ooit van haar had gehoord. Bleek een vriendin van de wethouder (zelfde waardeloze wethouder die verantwoordelijk is voor S.R. in Heerlen) te zijn die even snel lid was gemaakt voor de verkiezingen. Nooit een vinger uitgestoken, zit er alleen maar raadswedde op te strijken. En dan stomdronken "ik ben raadslid" staan schreeuwen op nationale televisieVreemd dat de Pvda twee keer gehalveerd is bij gemeenteraadsverkiezingen in Heerlen, met dat soort mensen?
Ja. Maar The Hitchhiker's Guide to the Galaxy op de mdma was echt totale madness....quote:Op maandag 21 december 2015 10:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oeh dan ging je wel even een tikje harder denk ik..
GOEEEEEEDENAVOND!quote:Op maandag 21 december 2015 10:57 schreef Cassius het volgende:
Kan Gaston Starreveld ook eens gewoon ja zeggen in plaats van "HUHUJA"
Barry Braeken is inmiddels al jaren wethouder cultuur in Heerlen, dus hij is uiteindelijk verantwoordelijk. Dat Riet heeft zitten lobbyen zal vast wel.quote:Op maandag 21 december 2015 10:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Riet is verantwoordelijk voor het binnenslepen van sr
Haha waarom doe je dat jezelf dan ook aan?quote:Op maandag 21 december 2015 10:58 schreef asco het volgende:
[..]
Ja. Maar The Hitchhiker's Guide to the Galaxy op de mdma was echt totale madness....
Nooit meer teruggekeken. Was er een beetje bang van geworden.quote:Op maandag 21 december 2015 11:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha waarom doe je dat jezelf dan ook aan?
Wel een geniale film!
Barry mocht formeel zijn poot zetten en afmaken wat riet hem in de schoot heeft geworpen.niet barry maar riet heeft de ondrhandelingen gevoerd.quote:Op maandag 21 december 2015 10:58 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Barry Braeken is inmiddels al jaren wethouder cultuur in Heerlen, dus hij is uiteindelijk verantwoordelijk. Dat Riet heeft zitten lobbyen zal vast wel.
Wel doen hoor, hij is super!quote:Op maandag 21 december 2015 11:02 schreef asco het volgende:
[..]
Nooit meer teruggekeken. Was er een beetje bang van geworden.
vlerkenquote:Op maandag 21 december 2015 11:10 schreef De-Hamster het volgende:
Grapjassen zijn het toch
[ afbeelding ]
Youri Sinibiskaakaititkgelijaktetskyquote:Op maandag 21 december 2015 11:10 schreef De-Hamster het volgende:
Grapjassen zijn het toch
[ afbeelding ]
Wat een belhamels! Boefjes! Schavuiten! *schud boos met vuist*quote:Op maandag 21 december 2015 11:10 schreef De-Hamster het volgende:
Grapjassen zijn het toch
[ afbeelding ]
haal de fakkels en hooivorken uit de kastquote:Op maandag 21 december 2015 11:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat een belhamels! Boefjes! Schavuiten! *schud boos met vuist*
het sneeuw in finlandquote:
Leeuwarden? Staat daar een lokaal glazenhuis? Daar moet je mee opassen hoorquote:Op maandag 21 december 2015 11:23 schreef asco het volgende:
Zo. Ik heb ook gedoneerd. 130 euro naar Leeuwarden. Komt toch allemaal in de grote pot denk ik dan maar.
Met 130 euro heb je Harm-Jan Veenstra aan een luxe driegangen diner voor het hele gezin geholpen. Proficiat!quote:Op maandag 21 december 2015 11:23 schreef asco het volgende:
Zo. Ik heb ook gedoneerd. 130 euro naar Leeuwarden. Komt toch allemaal in de grote pot denk ik dan maar.
Ik gok het CJIB, en dat het niet geheel vrijwillig wasquote:Op maandag 21 december 2015 11:24 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Leeuwarden? Staat daar een lokaal glazenhuis? Daar moet je mee opassen hoor
Mooi weer, beetje winderigquote:Op maandag 21 december 2015 11:28 schreef houdjemond het volgende:
Code geel hier vanmiddagmaar dat is onder de rook van Amsterdam, geen idee hoe het daar word?
Yes yesquote:Op maandag 21 december 2015 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok het CJIB, en dat het niet geheel vrijwillig was
sorry dat ben ikquote:
Ik heb het vermoeden dat er overal heel wat eurootjes worden gegeven maar niet in die brievenbus eindigen. Boefjes.quote:Op maandag 21 december 2015 11:29 schreef Merode32 het volgende:
Ik doelde trouwens op de wafelbakactie, het zoveelste geval van jongeren die voor sr geld ophalen en het nooit doneren
tja dat heb je nu eenmaal altijd bij soort acties,stel droeftoeters die het geld dan voor zich zelf houdtquote:Op maandag 21 december 2015 11:29 schreef Merode32 het volgende:
Ik doelde trouwens op de wafelbakactie, het zoveelste geval van jongeren die voor sr geld ophalen en het nooit doneren
In dit geval heeft meneer agent ze uit de peewee geplukt, na verontrustende telefoontjes.quote:Op maandag 21 december 2015 11:31 schreef asco het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat er overal heel wat eurootjes worden gegeven maar niet in die brievenbus eindigen. Boefjes.
Ja dat is het risico.. als je wilt doneren kan je het beter persoonlijk door de bus doen of een plaatje aanvragen/via de website doneren. Sad but true.quote:Op maandag 21 december 2015 11:29 schreef Merode32 het volgende:
De Peeweequote:Op maandag 21 december 2015 11:33 schreef Merode32 het volgende:
[..]
In dit geval heeft meneer agent ze uit de peewee geplukt, na verontrustende telefoontjes.
Er staat toch maar een wijf op die fotoquote:Op maandag 21 december 2015 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie die rechtse ?
Serieus of wat.
quote:Op maandag 21 december 2015 11:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Er staat toch maar een wijf op die foto
Riet 'vastgoedfraude' de Wit een gemis voor de stad? Die hele SP-kliek met dat vleugje PvdA is een absolute vloek voor Heerlen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:02 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Barry mocht formeel zijn poot zetten en afmaken wat riet hem in de schoot heeft geworpen.niet barry maar riet heeft de ondrhandelingen gevoerd.
Riet heeft jarenlang alles naar zich toegetrokken wat belangerijk is inclusief sr, een groot gemis voor deze stad.
Nee joh, bestaat nog steeds op dd honingmanstraat tegen over de oudezaak van guus arons.quote:Op maandag 21 december 2015 11:34 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
De PeeweeHeerlijke tent was dat. Heten nu anders volgens mij.
Nom nom nom, als kleine jongen altijd leuk moment. Geparkeerd met de pap en de mam boven de Scapino, winter of zomerkleding kopen, een puntzakje friet bij PeeWee en als kleine vent me klauwen niet van die piano aan de overkant kunnen houden.quote:Op maandag 21 december 2015 11:35 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee joh, bestaat nog steeds op dd honingmanstraat tegen over de oudezaak van guus arons.
Beste friet en burgers van heerlen bij peewee
Nee joh, zelfgemaakte friet met echte Indische satésaus van Huppertzquote:Op maandag 21 december 2015 11:35 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee joh, bestaat nog steeds op dd honingmanstraat tegen over de oudezaak van guus arons.
Beste friet en burgers van heerlen bij peewee
Is dat die fake mcdonalds bij de Royal? Rare vent.quote:Op maandag 21 december 2015 11:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Nee joh, zelfgemaakte friet met echte Indische satésaus van Huppertz
Zij was een van de weinige visionaire politicie die vooruit keek naar de verre toekomst, zij is een van de weinige die snapt dat je niet moet blijven janken, of acties moetnemen op microniveau maar dat je moet bouwen aan de toekomst.quote:Op maandag 21 december 2015 11:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Riet 'vastgoedfraude' de Wit een gemis voor de stad? Die hele SP-kliek met dat vleugje PvdA is een absolute vloek voor Heerlen.
Haha kan ik me wel voorstellen dattie het een x zat isquote:Op maandag 21 december 2015 11:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Michiel haat cupcakes zo te zien, en dat na bijna 24 uur.
Ik vind 't wel een aardige knakkerquote:Op maandag 21 december 2015 11:39 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Is dat die fake mcdonalds bij de Royal? Rare vent.
Ja,quote:Op maandag 21 december 2015 11:39 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Is dat die fake mcdonalds bij de Royal? Rare vent.
Frietchinees aan de pancratiusstraat? Bedoel je de luikjesfrituur naast de toeter op de akerstraat?quote:Op maandag 21 december 2015 11:41 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een aardige knakker
Niet dat ik er vaak kom, als ik friet eet in Heerlen is dat 's nachts als ik uit de kroeg rol, en dan is toch alleen de Frietchinees aan de Pancratiusstraat nog open.
verbaasd me niet, denk dat ie de komende dagen nog wel eens gillend wakker wordtquote:Op maandag 21 december 2015 11:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Michiel haat cupcakes zo te zien, en dat na bijna 24 uur.
Holca? Willem? Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 21 december 2015 11:43 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja,
1.frituur holca. 2. Peewee 3. Frituur willem
Jij kent holca nietquote:Op maandag 21 december 2015 11:45 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Holca? Willem? Nog nooit van gehoord.
War is dit? Ik herken het niet als heerlen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
Na Venema komt Eva Koreman in het huis
https://www.instagram.com/p/_jMRl0SuAU/
Nee, Emma's Diner, in dat rijtje met die kebabtenten (de shoarma-allee).quote:Op maandag 21 december 2015 11:44 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Frietchinees aan de pancratiusstraat? Bedoel je de luikjesfrituur naast de toeter op de akerstraat?
Googled it. Herken het wel. Maar kom verder nooit in dat stukje Heerlen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij kent holca niet![]()
de houten keet
Ik ook niet, mar voor e frieten rij je om naar holcaquote:Op maandag 21 december 2015 11:50 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Googled it. Herken het wel. Maar kom verder nooit in dat stukje Heerlen.
Dan moet ik dat maar eens doen danquote:Op maandag 21 december 2015 11:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik ook niet, mar voor e frieten rij je om naar holca
Wel contant meenemen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dan moet ik dat maar eens doen dan
Ja overdag zijn ze vaak wel met meer. Alleen 's avonds/'s ochtends slapen de mensen die de nacht gaan draaien of hebben gedraaid.quote:Op maandag 21 december 2015 11:52 schreef De-Hamster het volgende:
Is het eigenlijk al veel gebeurd dat er meer DJs in het huis zijn? Want nu met Domien, Michiel en Giel samen is het een stuk leuker dan toen net met alleen Paul.
En een fantastische kerel is die man. Doet ook catering voor feesten en partijen, prima zaak!quote:Op maandag 21 december 2015 11:54 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Wel contant meenemen.
En dan het centrum inlopen naast de bufkus zit zo afhaalloket met de lekkerste en grootste hamburger die je ooit heb gegeten, vers van de grill.
Pedro heet het
Als je er broccolisap in gaat spuiten helemaal nietquote:Op maandag 21 december 2015 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
cupcakes zijn niet eens lekker
Ze wisselen het afquote:Op maandag 21 december 2015 11:57 schreef Merode32 het volgende:
Jakkes worden de updates niet merr gedaan door annemieke?
Ging wel best te eten.quote:Op maandag 21 december 2015 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
cupcakes zijn niet eens lekker
Kloptquote:Op maandag 21 december 2015 11:58 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
En een fantastische kerel is die man. Doet ook catering voor feesten en partijen, prima zaak!
Subtielquote:Op maandag 21 december 2015 12:01 schreef FritzWepper het volgende:
Michiel Veenstra zal ook wel vertrekken bij 3FM nadat ze hem die klote-challenge in de schoenen hebben geschoven
Hij zat zaterdag trouwens voor me in de Quatro-bioscoop in Heerlen bij Star Wars. Stoot ik m'n vader aan om 'm te vertellen dat er een van de 3FM dj's zit (hij kent die allemaal niet), schreeuwt 'ie keihard: "ik dacht dat die sukkels opgesloten werden in dat glazen huis, wat doet die lul dan hier?"Zit soms totaal geen rem op die man.
QFTquote:
Teringquote:Op maandag 21 december 2015 12:01 schreef FritzWepper het volgende:
Michiel Veenstra zal ook wel vertrekken bij 3FM nadat ze hem die klote-challenge in de schoenen hebben geschoven
Hij zat zaterdag trouwens voor me in de Quatro-bioscoop in Heerlen bij Star Wars. Stoot ik m'n vader aan om 'm te vertellen dat er een van de 3FM dj's zit (hij kent die allemaal niet), schreeuwt 'ie keihard: "ik dacht dat die sukkels opgesloten werden in dat glazen huis, wat doet die lul dan hier?"Zit soms totaal geen rem op die man.
omg je UIquote:Op maandag 21 december 2015 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heb ik een broertje Dotan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |