Zal vast voor meer gelden.quote:Op maandag 21 december 2015 09:32 schreef De-Hamster het volgende:
Een van die modellen ken ik, leuke meid om te zien, jammer van de persoonlijkheid.
Vrouwen met lang blond haar en een flinke dosis mannengeest. ❤quote:Op maandag 21 december 2015 09:32 schreef De-Hamster het volgende:
Een van die modellen ken ik, leuke meid om te zien, jammer van de persoonlijkheid.
Horecawet oid? Of is dat met alleen alcohol?quote:Op maandag 21 december 2015 09:55 schreef asco het volgende:
Is er eigenlijk niet een typisch Nederlands wetje die het verbiedt die cupcakes zo op deze manier te verkopen?
Vraag het me echt af. Als ik op een plein voor 5 euro ter plekke zelfgemaakte cupcakes ga verkopen gaat dat vast niet lang goed.quote:Op maandag 21 december 2015 09:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Horecawet oid? Of is dat met alleen alcohol?
Ik neem aan dat hier wel over nagedacht is door 3fm. Lijkt me.quote:Op maandag 21 december 2015 09:59 schreef asco het volgende:
[..]
Vraag het me echt af. Als ik op een plein voor 5 euro ter plekke zelfgemaakte cupcakes ga verkopen gaat dat vast niet lang goed.
Dan moet je de Smaakpolitie bellen, die kunnen dan een kijkje gaan nemen.quote:
Goudmijntje voor de horecaquote:Op maandag 21 december 2015 10:05 schreef De-Hamster het volgende:
Het is trouwens wel prima qua horeca op dat plein. Alle café hebben 24 uur vergunning gekregen. Sommige cafés gaan 2 tot 4 uurtjes dicht in de ochtend om te poetsen, maar een paar blijven ook echt tot kerstavond open.
En dat 3 a 4 keer over de kop.....quote:Op maandag 21 december 2015 10:14 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Jup, een kroeg heeft voor 50.000 euro drank ingekocht wat ik gehoord heb.
Dat zijn prima omzetten lijkt mij.quote:Op maandag 21 december 2015 10:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat 3 a 4 keer over de kop.....
En over een dikke maand alweer carnaval.quote:Op maandag 21 december 2015 10:17 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dat zijn prima omzetten lijkt mij.
Het is idd verdomde rustig hier. Rip SR ookquote:Op maandag 21 december 2015 10:19 schreef alors het volgende:
Goedemorgen, wat een drukte hier
rip Fok.Ohja die wanhoopspoging van Danny met zijn Bier en tienen subforum wat een armoe
Beetje te vergelijken met de drukte voor het huis.quote:Op maandag 21 december 2015 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is idd verdomde rustig hier. Rip SR ook
Social media helpt alles naar de verdoemenis.quote:Op maandag 21 december 2015 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is idd verdomde rustig hier. Rip SR ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |