Nooit meer teruggekeken. Was er een beetje bang van geworden.quote:Op maandag 21 december 2015 11:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha waarom doe je dat jezelf dan ook aan?
Wel een geniale film!
Barry mocht formeel zijn poot zetten en afmaken wat riet hem in de schoot heeft geworpen.niet barry maar riet heeft de ondrhandelingen gevoerd.quote:Op maandag 21 december 2015 10:58 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Barry Braeken is inmiddels al jaren wethouder cultuur in Heerlen, dus hij is uiteindelijk verantwoordelijk. Dat Riet heeft zitten lobbyen zal vast wel.
Wel doen hoor, hij is super!quote:Op maandag 21 december 2015 11:02 schreef asco het volgende:
[..]
Nooit meer teruggekeken. Was er een beetje bang van geworden.
vlerkenquote:Op maandag 21 december 2015 11:10 schreef De-Hamster het volgende:
Grapjassen zijn het toch
[ afbeelding ]
Youri Sinibiskaakaititkgelijaktetskyquote:Op maandag 21 december 2015 11:10 schreef De-Hamster het volgende:
Grapjassen zijn het toch
[ afbeelding ]
Wat een belhamels! Boefjes! Schavuiten! *schud boos met vuist*quote:Op maandag 21 december 2015 11:10 schreef De-Hamster het volgende:
Grapjassen zijn het toch
[ afbeelding ]
haal de fakkels en hooivorken uit de kastquote:Op maandag 21 december 2015 11:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat een belhamels! Boefjes! Schavuiten! *schud boos met vuist*
het sneeuw in finlandquote:
Leeuwarden? Staat daar een lokaal glazenhuis? Daar moet je mee opassen hoorquote:Op maandag 21 december 2015 11:23 schreef asco het volgende:
Zo. Ik heb ook gedoneerd. 130 euro naar Leeuwarden. Komt toch allemaal in de grote pot denk ik dan maar.
Met 130 euro heb je Harm-Jan Veenstra aan een luxe driegangen diner voor het hele gezin geholpen. Proficiat!quote:Op maandag 21 december 2015 11:23 schreef asco het volgende:
Zo. Ik heb ook gedoneerd. 130 euro naar Leeuwarden. Komt toch allemaal in de grote pot denk ik dan maar.
Ik gok het CJIB, en dat het niet geheel vrijwillig wasquote:Op maandag 21 december 2015 11:24 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Leeuwarden? Staat daar een lokaal glazenhuis? Daar moet je mee opassen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |