Ik vind dit mild erotisch.quote:Op maandag 21 december 2015 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om vanille op te slurpen met kaneel en suiker
En meestal na HPLCquote:
Niet eens gezien joh!quote:Op maandag 21 december 2015 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Remqo is mod nu, het is hier strenger dan ooit
Gefeliciteerd ouwe rukkerquote:
Thanksquote:Op maandag 21 december 2015 19:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet eens gezien joh!
[..]
Gefeliciteerd ouwe rukker
Ja kweenie, maar het topic staat weer niet centraal... je faalt natuurlijk weer als vanouds... man manquote:
helaas, is weer op z'n bril gaan zittenquote:Op maandag 21 december 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja kweenie, maar het topic staat weer niet centraal... je faalt natuurlijk weer als vanouds... man man
Ik ga Frank informeren
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 december 2015 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dat gvd al 2 maanden niet gespeeld joh
Zie het maar zo, het is Franks kenmerk, als de SC centraal staat dan is Frank in de buurt.quote:Op maandag 21 december 2015 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja kweenie, maar het topic staat weer niet centraal... je faalt natuurlijk weer als vanouds... man man
Ik ga Frank informeren
matige reddingquote:Op maandag 21 december 2015 20:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zie het maar zo, het is Franks kenmerk, als de SC centraal staat dan is Frank in de buurt.
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 december 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ik ga niet met die GAM boelers spelen
Het is 'Kwark'. Common typo.quote:Op maandag 21 december 2015 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DAT IS HELEMAAL MOOI VANILLEKNAKKER
heb genoeg games gekocht de laatste tijd man man manquote:Op maandag 21 december 2015 20:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is 'Kwark'. Common typo.
Morgen Steam sale
Tijdens de sales koop ik altijd games die ik vervolgens toch nooit speelquote:Op maandag 21 december 2015 20:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb genoeg games gekocht de laatste tijd man man man
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:41 schreef Polenbatser het volgende:
Mannen kunnen er ook wat van hoor. Een vriend van me vroeg een keer om advies. Hij vond z'n huisgenote leuk en ze was nogal van het knuffelen en aanraken, dus hij kreeg dan een stijve plasser en vroeg aan mij of het raar was om zijn stijve dan tegen haar aan te drukken zodat ze zou weten dat hij haar leuk vindt. Heb hem maar het advies gegeven het gewoon te vertellen. Had hij helemaal niet aan gedacht, dat dat ook kon.
Fallout 4 is eigenlijk het enige wat uitmaaktquote:Op maandag 21 december 2015 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tijdens de sales koop ik altijd games die ik vervolgens toch nooit speel
Mijn laptop kan dat himmel niet aanquote:Op maandag 21 december 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Fallout 4 is eigenlijk het enige wat uitmaakt
ps4 master racequote:Op maandag 21 december 2015 20:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn laptop kan dat himmel niet aan
doe, hoe meer PSN vrienden ik heb hoe stoerder ik word gevonden door mijn broersquote:Op maandag 21 december 2015 20:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet ik misschien maar 's gaan halen dan.
En dat is natuurlijk het ultieme doel.quote:Op maandag 21 december 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe, hoe meer PSN vrienden ik heb hoe stoerder ik word gevonden door mijn broers
waar de fuck ben jij geweestquote:Op maandag 21 december 2015 20:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet ik misschien maar 's gaan halen dan.
er waren al speculaties dat je dood wasquote:
Dat is nog steeds niet volledig uit te sluiten.quote:Op maandag 21 december 2015 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
er waren al speculaties dat je dood was
quote:Op maandag 21 december 2015 20:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet volledig uit te sluiten.
rrrrrrrrromantischquote:Op maandag 21 december 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
zin om Etto net zo lang in een bad met melk te houden tot het op chocolademelk gaat lijken
whehehquote:Op maandag 21 december 2015 20:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen klopgeest maar een fokgeest.
ik zal jou eens rossenquote:
jaquote:Op maandag 21 december 2015 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een kwaadaardigheid zeg...
altijdquote:
Beter start je hou je bek op.quote:Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
even Fallout 4 opstarten hoor, zin in omdat ik het nog niet heb uitgespeeld
ik zou hiermee opletten want anders spoil ik het einde gewoon voor je hèquote:Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
even Fallout 4 opstarten hoor, zin in omdat ik het nog niet heb uitgespeeld
wij doen niet aan zulke onvolwassen uitsprakenquote:Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef Vanillekwark het volgende:
Godverdomme ik zag net op SR het bericht "Haha poep gr gr" langsvliegen. Wie van jullie was dat?"
Ik was het niet, ik ontloop SR zoveel maar kan.quote:Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef Vanillekwark het volgende:
Godverdomme ik zag net op SR het bericht "Haha poep gr gr" langsvliegen. Wie van jullie was dat?"
quote:Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef Vanillekwark het volgende:
Godverdomme ik zag net op SR het bericht "Haha poep gr gr" langsvliegen. Wie van jullie was dat?
zou serieus alles in mijn macht doen om je adres te weten te komen zodat ik alle bureau's in een straal van 10km kan brekenquote:Op maandag 21 december 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou hiermee opletten want anders spoil ik het einde gewoon voor je hè
Doet ie zelf wel.quote:Op maandag 21 december 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou serieus alles in mijn macht doen om je adres te weten te komen zodat ik alle bureau's in een straal van 10km kan breken
begrijpelijk, zou zoiets ook nooit doen mattiequote:Op maandag 21 december 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou serieus alles in mijn macht doen om je adres te weten te komen zodat ik alle bureau's in een straal van 10km kan breken
RASSOGIST!quote:Op maandag 21 december 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh wauw... ik doe mee... ik heb nog een paar mooie
Ik zou "Haha poeptopic gr gr" ingestuurd hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Hoofdverdachte in deze is uiteraard Remqo.
Kheb er ene op mn borstkas staanquote:Op maandag 21 december 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh wauw... ik doe mee... ik heb nog een paar mooie
Duidelijk beter ja.quote:Op maandag 21 december 2015 20:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou "Haha poeptopic gr gr" ingestuurd hebben
Masterracequote:Op maandag 21 december 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
24 gig vrij en ik kan een paar patches niet downloaden wat is dit voor onzin kut ps4
geen kleintje op je voorhoofd hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kheb er ene op mn borstkas staan
[ afbeelding ]
Onder begeleiding van ME ja omdat er geen vrijheid is in dit land door linkse extremistenquote:
quote:
Mensen die geen 1 TBquote:Op maandag 21 december 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
24 gig vrij en ik kan een paar patches niet downloaden wat is dit voor onzin kut ps4
Boosblankman gespot wehequote:Op maandag 21 december 2015 20:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onder begeleiding van ME ja omdat er geen vrijheid is in dit land door linkse extremisten
terechtquote:Op maandag 21 december 2015 20:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onder begeleiding van ME ja omdat er geen vrijheid is in dit land door linkse extremisten
heb ik ook gehad, pas toen ik iets van 50 gig vrij had wilde ie gaan downloadenquote:Op maandag 21 december 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
Ben je zelf niet blank? Boos ben je sws altijd wel.quote:
Ik ben boosblankBrabanderquote:Op maandag 21 december 2015 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je zelf niet blank? Boos ben je sws altijd wel.
dat bleek wel in noorwegen inderdaadquote:
breifist.quote:Op maandag 21 december 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat bleek wel in noorwegen inderdaad
krijg daar altijd jeuk van hequote:Op maandag 21 december 2015 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ik ook gehad, pas toen ik iets van 50 gig vrij had wilde ie gaan downloaden
zou bijna xbox fanboy wordenquote:
Ruggenkrabbertje nodig?quote:
lekker met catkiller gamen terwijl de eckten playstationenquote:
Multiplayer vind ik eng. Overigens gaat mn volgende console wel een playstation wordenquote:Op maandag 21 december 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker met catkiller gamen terwijl de eckten playstationen
quote:
goede keuzequote:Op maandag 21 december 2015 20:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Multiplayer vind ik eng. Overigens gaat mn volgende console wel een playstation worden
hoop dat je je saves ook per ongeluk verwijderd hebtquote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
met pijn in mijn hart The Witcher 3 moeten verwijderen
wtfquote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoop dat je je saves ook per ongeluk verwijderd hebt
Daarvoor heb je een week niet op de SC gezetenquote:Op maandag 21 december 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
met pijn in mijn hart The Witcher 3 moeten verwijderen
sorry het zit diep dat jij wel nog plezier aan fallout hebtquote:
ik ga het later wel weer installeren maar voor nu moet die 45 gig ff optyfenquote:Op maandag 21 december 2015 20:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een week niet op de SC gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |