zou serieus alles in mijn macht doen om je adres te weten te komen zodat ik alle bureau's in een straal van 10km kan brekenquote:Op maandag 21 december 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou hiermee opletten want anders spoil ik het einde gewoon voor je hè
Doet ie zelf wel.quote:Op maandag 21 december 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou serieus alles in mijn macht doen om je adres te weten te komen zodat ik alle bureau's in een straal van 10km kan breken
begrijpelijk, zou zoiets ook nooit doen mattiequote:Op maandag 21 december 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou serieus alles in mijn macht doen om je adres te weten te komen zodat ik alle bureau's in een straal van 10km kan breken
RASSOGIST!quote:Op maandag 21 december 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh wauw... ik doe mee... ik heb nog een paar mooie
Ik zou "Haha poeptopic gr gr" ingestuurd hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Hoofdverdachte in deze is uiteraard Remqo.
Kheb er ene op mn borstkas staanquote:Op maandag 21 december 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh wauw... ik doe mee... ik heb nog een paar mooie
Duidelijk beter ja.quote:Op maandag 21 december 2015 20:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou "Haha poeptopic gr gr" ingestuurd hebben
Masterracequote:Op maandag 21 december 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
24 gig vrij en ik kan een paar patches niet downloaden wat is dit voor onzin kut ps4
geen kleintje op je voorhoofd hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kheb er ene op mn borstkas staan
[ afbeelding ]
Onder begeleiding van ME ja omdat er geen vrijheid is in dit land door linkse extremistenquote:
quote:
Mensen die geen 1 TBquote:Op maandag 21 december 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
24 gig vrij en ik kan een paar patches niet downloaden wat is dit voor onzin kut ps4
Boosblankman gespot wehequote:Op maandag 21 december 2015 20:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onder begeleiding van ME ja omdat er geen vrijheid is in dit land door linkse extremisten
terechtquote:Op maandag 21 december 2015 20:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onder begeleiding van ME ja omdat er geen vrijheid is in dit land door linkse extremisten
heb ik ook gehad, pas toen ik iets van 50 gig vrij had wilde ie gaan downloadenquote:Op maandag 21 december 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
Ben je zelf niet blank? Boos ben je sws altijd wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |