jij speelt gvd met legoquote:Op maandag 21 december 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar Hermann, even serieus, een volwassen vent die poppen koopt... wat denk je zelf... ga je er ook kleertjes voor naaien?
Maar jij bent z'n vriend die hij niet heeftquote:Op maandag 21 december 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit was niet onaardig, gewoon een tip
ECHT??????quote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar jij bent z'n vriend die hij niet heeft
Goed excuus, zou ook kind nemen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een kind van 5,5
dus als ik zo'n swekke Kylo Ren wil moet ik eerst mijn vriendin volblaffenquote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een kind van 5,5
wbquote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goed excuus, zou ook kind nemen.
VK JEZUS WAAR WAS JE NOUquote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
He Kwark, waar ben jij al die tijd gebleven?quote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
durf je wel, godverdomme zomaar hier reageren maar niet op mijn DMquote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heerlen, zoals altijd. Hele drukke periode op het werk gehad, ziek geweest, alles. Zal nu weer regelmatig hier zijnquote:Op maandag 21 december 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
VK JEZUS WAAR WAS JE NOU
over paar nachtjes brandweer kazerne bouwenquote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weer janken omdat papa alles wil doen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
over paar nachtjes brandweer kazerne bouwen
Koelquote:Op maandag 21 december 2015 19:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heerlen, zoals altijd. Hele drukke periode op het werk gehad, ziek geweest, alles. Zal nu weer regelmatig hier zijn
quote:Op maandag 21 december 2015 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Koelen luister niet naar Catkiller, we waren even BFF en nu is het kapot tussen ons en dta kan hij niet handelen
tnxquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
He Kwark, waar ben jij al die tijd gebleven?
quote:Op maandag 21 december 2015 19:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heerlen, zoals altijd. Hele drukke periode op het werk gehad, ziek geweest, alles. Zal nu weer regelmatig hier zijn
Heb geantwoordquote:Op maandag 21 december 2015 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
durf je wel, godverdomme zomaar hier reageren maar niet op mijn DM
quote:Op maandag 21 december 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
over paar nachtjes brandweer kazerne bouwen
Dan heb je me echt gemist he?quote:Op maandag 21 december 2015 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Koelen luister niet naar Catkiller, we waren even BFF en nu is het kapot tussen ons en dta kan hij niet handelen
Daar is toch het glazen huis nu?quote:Op maandag 21 december 2015 19:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gewoon stukslopen als hij even niet kijkt en dan zeggen "zie je wel, je kan het niet, laat pappa maar even"quote:Op maandag 21 december 2015 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weer janken omdat papa alles wil doen.
Kun je iets voor me doorgeven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fapje gezet op de OP.quote:Op maandag 21 december 2015 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
kijk eens hoe erg ik je gemist heb VK
KLB / [KLB SC] Vanillekwark baby come back
quote:Op maandag 21 december 2015 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je iets voor me doorgeven?Sgoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
superstom idd... hij heeft echt kratten vol lego van mijquote:Op maandag 21 december 2015 19:49 schreef Myrr het volgende:
Al m'n lego, Playmobil en K'Nex gedoneerd. Eeuwig spijt.
Wat kan je er mee?quote:Op maandag 21 december 2015 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga gewoon gezellig popjes kopen, WCH weet niks van alles
kaalhoofd
ik kan mijn vrouw wel vragen om je uit te leggen hoe je leuke jurkjes kan breien voor zequote:Op maandag 21 december 2015 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga gewoon gezellig popjes kopen, WCH weet niks van alles
kaalhoofd
Oh oké, dan gewoon doen. Dacht als je er gewoon naar gaat staren heeft hij weinig nut verder om zoiets te kopen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op de subreddit cummingonfigurines posten
heb liever leuke armbandjes en mutsjes voor zequote:Op maandag 21 december 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan mijn vrouw wel vragen om je uit te leggen hoe je leuke jurkjes kan breien voor ze
quote:Op maandag 21 december 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever leuke armbandjes en mutsjes voor ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |