Waarom zou je dat willen kopen?quote:Op maandag 21 december 2015 19:42 schreef Der_Mann het volgende:
is van die Funko Pop figuren kopen dima-achtig? ik vraag dit voor een vriend die ik niet heb
Gelukkig, dat scheelt op jaarbasisquote:Op maandag 21 december 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ok, je bent geen kwal, maar als makreel faal je ook behoorlijk
Niet als je ze in je aars proptquote:Op maandag 21 december 2015 19:42 schreef Der_Mann het volgende:
is van die Funko Pop figuren kopen dima-achtig? ik vraag dit voor een vriend die ik niet heb
Zolang je ze maar verstopt als er een vrouw over de vloer komt.quote:
ben je eindelijk opgehouden met zo gay aardig doenquote:Op maandag 21 december 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet als je ze in je aars propt
Maar Hermann, even serieus, een volwassen vent die poppen koopt... wat denk je zelf... ga je er ook kleertjes voor naaien?quote:
dit was niet onaardig, gewoon een tipquote:Op maandag 21 december 2015 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je eindelijk opgehouden met zo gay aardig doen
dat gebeurt toch niet dus geen probleemquote:Op maandag 21 december 2015 19:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zolang je ze maar verstopt als er een vrouw over de vloer komt.
jij speelt gvd met legoquote:Op maandag 21 december 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar Hermann, even serieus, een volwassen vent die poppen koopt... wat denk je zelf... ga je er ook kleertjes voor naaien?
Maar jij bent z'n vriend die hij niet heeftquote:Op maandag 21 december 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit was niet onaardig, gewoon een tip
ECHT??????quote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar jij bent z'n vriend die hij niet heeft
Goed excuus, zou ook kind nemen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een kind van 5,5
dus als ik zo'n swekke Kylo Ren wil moet ik eerst mijn vriendin volblaffenquote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een kind van 5,5
wbquote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goed excuus, zou ook kind nemen.
VK JEZUS WAAR WAS JE NOUquote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
He Kwark, waar ben jij al die tijd gebleven?quote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
durf je wel, godverdomme zomaar hier reageren maar niet op mijn DMquote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heerlen, zoals altijd. Hele drukke periode op het werk gehad, ziek geweest, alles. Zal nu weer regelmatig hier zijnquote:Op maandag 21 december 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
VK JEZUS WAAR WAS JE NOU
over paar nachtjes brandweer kazerne bouwenquote:Op maandag 21 december 2015 19:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |