Ja ik vind het zelf wel meevallen maar ik word op straat echt aangekeken alsof ze nog nooit een zwangere heb gezien dus ik zal vast wel gigantisch zijn (en wellicht ook omdat het elke dag tegen me gezegd wordt). Naja, zolang het niet scheurt vind ik het best.quote:Op maandag 21 december 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tieves, je staat zeker op klappen hahaha
ik heb van mijn vrouw drie uur voor de bevalling nog een foto genomen.... leek wel of ze een skippybal had opgegeten
Hahaha mijn vrouw is ook 1,50 ofzo... die kwam zelfs niet meer zelfstandig overeindquote:Op maandag 21 december 2015 19:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf wel meevallen maar ik word op straat echt aangekeken alsof ze nog nooit een zwangere heb gezien dus ik zal vast wel gigantisch zijn.
Ja daar heb ik ook wel last van...quote:Op maandag 21 december 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahaha mijn vrouw is ook 1,50 ofzo... die kwam zelfs niet meer zelfstandig overeind
Dus dat was wel lekker rustig
Misschien denken ze dat je een tienermoeder bent.quote:Op maandag 21 december 2015 19:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf wel meevallen maar ik word op straat echt aangekeken alsof ze nog nooit een zwangere heb gezien dus ik zal vast wel gigantisch zijn (en wellicht ook omdat het elke dag tegen me gezegd wordt). Naja, zolang het niet scheurt vind ik het best.
Zin om Etto in reepjes te snijden en te friturenquote:
Hahaha, m'n kop word helaas al tijden niet meer onder de 20 geschat.quote:Op maandag 21 december 2015 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat je een tienermoeder bent.
Noem je het wel friet?quote:Op maandag 21 december 2015 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zin om Etto in reepjes te snijden en te frituren
van een kwal blijft doorgaans weinig over als je hem frituurtquote:Op maandag 21 december 2015 19:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zin om Etto in reepjes te snijden en te frituren
Dat is het mooiste, ik noem het patatquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
van een kwal blijft doorgaans weinig over als je hem frituurt
Het gaat om het principequote:Op maandag 21 december 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
van een kwal blijft doorgaans weinig over als je hem frituurt
Gemeenquote:Op maandag 21 december 2015 19:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is het mooiste, ik noem het patat
Maar wel vrij jong tegenwoordig. Meeste zwangeren die ik op straat zie hebben al zo'n afgepeigerde kop.quote:Op maandag 21 december 2015 19:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hahaha, m'n kop word helaas al tijden niet meer onder de 20 geschat.
Moest wel iemand laatst lachen omdat spillepoten + skippybal.
heb zelf de z3 compactquote:Op maandag 21 december 2015 19:40 schreef Myrr het volgende:
Ik wil een Experia bestellen via GSMweb ipv T-Mobile omdat skeerlife, maar ik durf niet. Heeft IEMAND goede ervaring met GSMweb?
Ja, dat is wel waar. Zijn veel van die nu-of-nooit mensen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel vrij jong tegenwoordig. Meeste zwangeren die ik op straat zie hebben al zo'n afgepeigerde kop.
oh boehoequote:Op maandag 21 december 2015 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja maar ik ben helemaal geen kwal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |