ik denk niet dat dat het isquote:Op woensdag 16 december 2015 20:50 schreef SideEffect het volgende:
Zijn vrouw/vriendin was/is toch zwanger?
Misschien is ze bevallen
Nee joh, hij zal het wel gewoon druk hebben ofzo.quote:
nog nietquote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef HPLC het volgende:
Zijn er al doden gevallen in CK's dorp?
Niet dat ik weet. Als dat zou gebeuren komt er sowieso geen AZC dus ze kunnen het proberen als er 1 iemand tussen zit die levensmoe is.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef HPLC het volgende:
Zijn er al doden gevallen in CK's dorp?
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat hij komt posten dat hij dood is als hij dood is dus geen idee
Kan wel iddquote:Op woensdag 16 december 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee joh, hij zal het wel gewoon druk hebben ofzo.
Wil hetzelfde zeggen over al die kut krakers maar ja, die hebben geen huis op een legale manier.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
beter trappen we die relschoppers het land uit, dan zijn er alvast wat woningen beschikbaar
denk dat de gemiddelde kraker meer voor de maatschappij doet dan jouw rellende dorpsgenotenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil hetzelfde zeggen over al die kut krakers maar ja, die hebben geen huis op een legale manier.
Meteen gratis Mielequote:Op woensdag 16 december 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
beter trappen we die relschoppers het land uit, dan zijn er alvast wat woningen beschikbaar
Heb er meer aan als ze belasting betalen voor mijn uitkering ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat de gemiddelde kraker meer voor de maatschappij doet dan jouw rellende dorpsgenoten
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb er meer aan als ze belasting betalen voor mijn uitkering ja.
Zw zekerquote:Op woensdag 16 december 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb er meer aan als ze belasting betalen voor mijn uitkering ja.
Wa?quote:
Moest lachen om deze post op GS over dit gebeuren.quote:Kijk ze rennen, het lijken de oranjes wel in 40
wat doe je op geenstijlquote:Op woensdag 16 december 2015 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moest lachen om deze post op GS over dit gebeuren.
Waarom? Kom ik ziek over?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |