ik denk niet dat dat het isquote:Op woensdag 16 december 2015 20:50 schreef SideEffect het volgende:
Zijn vrouw/vriendin was/is toch zwanger?
Misschien is ze bevallen
Nee joh, hij zal het wel gewoon druk hebben ofzo.quote:
nog nietquote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef HPLC het volgende:
Zijn er al doden gevallen in CK's dorp?
Niet dat ik weet. Als dat zou gebeuren komt er sowieso geen AZC dus ze kunnen het proberen als er 1 iemand tussen zit die levensmoe is.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef HPLC het volgende:
Zijn er al doden gevallen in CK's dorp?
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat hij komt posten dat hij dood is als hij dood is dus geen idee
Kan wel iddquote:Op woensdag 16 december 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee joh, hij zal het wel gewoon druk hebben ofzo.
Wil hetzelfde zeggen over al die kut krakers maar ja, die hebben geen huis op een legale manier.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
beter trappen we die relschoppers het land uit, dan zijn er alvast wat woningen beschikbaar
denk dat de gemiddelde kraker meer voor de maatschappij doet dan jouw rellende dorpsgenotenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil hetzelfde zeggen over al die kut krakers maar ja, die hebben geen huis op een legale manier.
Meteen gratis Mielequote:Op woensdag 16 december 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
beter trappen we die relschoppers het land uit, dan zijn er alvast wat woningen beschikbaar
Heb er meer aan als ze belasting betalen voor mijn uitkering ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat de gemiddelde kraker meer voor de maatschappij doet dan jouw rellende dorpsgenoten
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb er meer aan als ze belasting betalen voor mijn uitkering ja.
Zw zekerquote:Op woensdag 16 december 2015 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb er meer aan als ze belasting betalen voor mijn uitkering ja.
Wa?quote:
Moest lachen om deze post op GS over dit gebeuren.quote:Kijk ze rennen, het lijken de oranjes wel in 40
wat doe je op geenstijlquote:Op woensdag 16 december 2015 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moest lachen om deze post op GS over dit gebeuren.
Waarom? Kom ik ziek over?quote:
Kijk daar elke dag wel een keertje.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk daar elke dag wel een keertje.
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk daar elke dag wel een keertje.
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:04 schreef HPLC het volgende:
Het is dat je nog Black Sails kijkt, anders kwam ik nu ook rellen in dat dorp van je
Heb geen uitkering maar anders had ik geen comeback.quote:
nee gewoon achterlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 21:05 schreef Catkiller het volgende:
Wat is er mis met GS godverdomme? Niet links genoeg?
ze hebben hier...quote:Op woensdag 16 december 2015 21:05 schreef Catkiller het volgende:
Wat is er mis met GS godverdomme? Niet links genoeg?
Is dit jouw dorpje?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb geen uitkering maar anders had ik geen comeback.
Zo denk ik ook over jou maar ik kom hier toch ook nog steeds?quote:
Zoiets.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is dit jouw dorpje?
http://m.telegraaf.nl/art(...)eldermalsen-ontruimd
helaas wel jaquote:Op woensdag 16 december 2015 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo denk ik ook over jou maar ik kom hier toch ook nog steeds?
Jij maakt ruzie met je zus en dan nu zo gaan doenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
het is bijna kerst, geen ruzie maken
de ruzie was nooit begonnenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij maakt ruzie met je zus en dan nu zo gaan doen
Kindeke jezusquote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
het is bijna kerst, geen ruzie maken
jij kan niet eens een stukje boter laten smeltenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas, zal zo wel wat olie op het vuur gooien
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kan niet eens een stukje boter laten smelten
Ik en Hermann zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas, zal zo wel wat olie op het vuur gooien
barneymetkiezenopskye.gifquote:Op woensdag 16 december 2015 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kan niet eens een stukje boter laten smelten
mi amorequote:Op woensdag 16 december 2015 21:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik en Hermann zijn
Komt niks tussen.
het dorpje van catkiller wordt gesloopt momenteelquote:
Zijn dorp toch niet of wel?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
het dorpje van catkiller wordt gesloopt momenteel
Niet meer toch?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wist je dat Taylor met die arrogante calvin Harris gaat?
in zijn gemeente danquote:
vind How Deep Is Your Love wel een leuk nummer dus verdiendquote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind How Deep Is Your Love wel een leuk nummer dus verdiend
Gaat toch binnen 3 maanden uit omdat ze te vaak niet bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Calvin Harris is niet leuk, jammer voor taylorquote:Op woensdag 16 december 2015 21:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind How Deep Is Your Love wel een leuk nummer dus verdiend
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
feestdagen is geen tijd voor je emosmilies en duimpjes omlaag
geen idee wie hij is verderquote:Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Calvin Harris is niet leuk, jammer voor taylor
alleen hippe mensen snappen hetquote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef deadprez het volgende:
waar de fuck hebben jullie het over
Mijn lievelings Taylor nummerquote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
hopelijk ben ik een van Taylors blank spaces
uiteraardquote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn kerstdiners zijn trouwens niet met kerst. Nog meer mensen die dan tijd hebben om te FOK!ken?
helaas, ik moet wel sociaal gaan doenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn kerstdiners zijn trouwens niet met kerst. Nog meer mensen die dan tijd hebben om te FOK!ken?
Hoop het, dan gaat Taylor weer een nieuw nummer schrijvenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat toch binnen 3 maanden uit omdat ze te vaak niet bij elkaar zijn.
Ga met je mobiel zitten.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas, ik moet wel sociaal gaan doen
Ik zit waarschijnlijk in het Top2000topic te haten op Bløfquote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
beetje kalkoen vreten en dat is het welquote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon niet of wat?
Nee sry moet gezellig doenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ait dan kom ik ook wel meedoenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk in het Top2000topic te haten op Bløf
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is mijn mening en dat respecteer ik
dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op woensdag 16 december 2015 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is mijn mening en dat respecteer ik
is je oma's eten zo kut dat je liever een voetbal eet?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hopelijk neemt mijn neefje wel een voetbal mee als we bij oma gaan eten trouwens. Maakt het toch een stuk draaglijker altijd.
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is je oma's eten zo kut dat je liever een voetbal eet?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet wat daar zo erg aan is?
Anders neem jezelf een voetbal meequote:Op woensdag 16 december 2015 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hopelijk neemt mijn neefje wel een voetbal mee als we bij oma gaan eten trouwens. Maakt het toch een stuk draaglijker altijd.
kun jij er niet even naartoe gaan en een livestream fixen?quote:
AFA'er undercover als rechts extremist gespot, die gast die zijn capuchon zo over zijn hoofd trektquote:
die van mij zijn allemaal stuk of bizar erg versletenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Anders neem jezelf een voetbal mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |