helaas, ik moet wel sociaal gaan doenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn kerstdiners zijn trouwens niet met kerst. Nog meer mensen die dan tijd hebben om te FOK!ken?
Hoop het, dan gaat Taylor weer een nieuw nummer schrijvenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat toch binnen 3 maanden uit omdat ze te vaak niet bij elkaar zijn.
Ga met je mobiel zitten.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas, ik moet wel sociaal gaan doen
Ik zit waarschijnlijk in het Top2000topic te haten op Bløfquote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn kerstdiners zijn trouwens niet met kerst. Nog meer mensen die dan tijd hebben om te FOK!ken?
beetje kalkoen vreten en dat is het welquote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon niet of wat?
Nee sry moet gezellig doenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ait dan kom ik ook wel meedoenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk in het Top2000topic te haten op Bløf
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is mijn mening en dat respecteer ik
dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op woensdag 16 december 2015 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is mijn mening en dat respecteer ik
is je oma's eten zo kut dat je liever een voetbal eet?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hopelijk neemt mijn neefje wel een voetbal mee als we bij oma gaan eten trouwens. Maakt het toch een stuk draaglijker altijd.
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is je oma's eten zo kut dat je liever een voetbal eet?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet wat daar zo erg aan is?
Anders neem jezelf een voetbal meequote:Op woensdag 16 december 2015 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hopelijk neemt mijn neefje wel een voetbal mee als we bij oma gaan eten trouwens. Maakt het toch een stuk draaglijker altijd.
kun jij er niet even naartoe gaan en een livestream fixen?quote:
AFA'er undercover als rechts extremist gespot, die gast die zijn capuchon zo over zijn hoofd trektquote:
die van mij zijn allemaal stuk of bizar erg versletenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Anders neem jezelf een voetbal mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |