En dat is natuurlijk het ultieme doel.quote:Op maandag 21 december 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe, hoe meer PSN vrienden ik heb hoe stoerder ik word gevonden door mijn broers
waar de fuck ben jij geweestquote:Op maandag 21 december 2015 20:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet ik misschien maar 's gaan halen dan.
er waren al speculaties dat je dood wasquote:
Dat is nog steeds niet volledig uit te sluiten.quote:Op maandag 21 december 2015 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
er waren al speculaties dat je dood was
quote:Op maandag 21 december 2015 20:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet volledig uit te sluiten.
rrrrrrrrromantischquote:Op maandag 21 december 2015 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
zin om Etto net zo lang in een bad met melk te houden tot het op chocolademelk gaat lijken
whehehquote:Op maandag 21 december 2015 20:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen klopgeest maar een fokgeest.
ik zal jou eens rossenquote:
jaquote:Op maandag 21 december 2015 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een kwaadaardigheid zeg...
altijdquote:
Beter start je hou je bek op.quote:Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
even Fallout 4 opstarten hoor, zin in omdat ik het nog niet heb uitgespeeld
ik zou hiermee opletten want anders spoil ik het einde gewoon voor je hèquote:Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
even Fallout 4 opstarten hoor, zin in omdat ik het nog niet heb uitgespeeld
wij doen niet aan zulke onvolwassen uitsprakenquote:Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef Vanillekwark het volgende:
Godverdomme ik zag net op SR het bericht "Haha poep gr gr" langsvliegen. Wie van jullie was dat?"
Ik was het niet, ik ontloop SR zoveel maar kan.quote:Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef Vanillekwark het volgende:
Godverdomme ik zag net op SR het bericht "Haha poep gr gr" langsvliegen. Wie van jullie was dat?"
quote:Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef Vanillekwark het volgende:
Godverdomme ik zag net op SR het bericht "Haha poep gr gr" langsvliegen. Wie van jullie was dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |