quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:06 schreef Nelvalhil het volgende:
Wat vinden jullie van m'n Mage deck?Is niet zo heel goed, heb gewoon wat bij elkaar geschraapt.
Ik zou wat meer early game minions erin stoppen. Denk dat je daar anders wat problemen mee gaat krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:06 schreef Nelvalhil het volgende:
Wat vinden jullie van m'n Mage deck?Is niet zo heel goed, heb gewoon wat bij elkaar geschraapt.
Dat is juist wat je niet moet doen als je een deck gaat maken, kijk wat met elkaar werkt en pak die kaarten. Zo is 2x flamestrike en 2x blizzard naar mijn idee echt veel te veel van het goede. Doe daar voor in de plaats een 2e shieldmasta bijvoorbeeld. En north sea kraken is in constructed eigenlijk helemaal niet zo goed, kans dat die 1 beurt op het veld blijft staan is zeer klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Poly juist super handig, zeker tegen sterke/taunted minionsquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:51 schreef muhahaha het volgende:
2x blizzard eruit voor 2 van die 6/7 ogre's. Die zijn qua stats nog redelijk ok. Kraken, healbot en poly eruit voor wat low cost minions idd.
Er blijft ook een poly in. Zou wel een 4 manacost kaart cutten, daar zitten er veel van in en poly vind ik het meest voor de hand liggen. Er zit ook een ironbeak owl in voor silence en 2 fireballs kun je gebruiken om 7 dmg mee te doen (spell + ping), daar haal je bijna elke minion wel mee weg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik vind Poly juist super handig, zeker tegen sterke/taunted minions
Niet moeilijk?!quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:31 schreef Noppie2000 het volgende:
Priest is trouwens wel echt aids geworden om tegen te spelenTotaal niet moeilijk, maar simpelweg schijtirritant
Neh. Ze doen namelijk totaal geen damage, hebben alleen removal. Met een beetje SMOrc maak je ze wel kapotquote:
In principequote:
Heerlijk!quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:30 schreef Verbal het volgende:
En dan 2 keer Bloodlust eroverheen, 63 damage totaal![]()
V.
Niets goud, wat een kut pakje.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:36 schreef GlenSpey het volgende:
Een pack zonder normals
[ afbeelding ]
Van de brawl
Same here. Won van (spell) Mage.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef mosselmossel het volgende:
Ik speelde met deathrattle huntard
niet bij mijquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Perrin het volgende:
Hebben die brawl pakjes extra winkans ofzo?
Wat is een autofill druid?quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:07 schreef Azorius het volgende:
Ik speelde de Brawl met een autofill Druid. No regrets.
Je gaat naar Brawl, kiest een class en vervolgens kies je geen kaarten bij het maken van je deck en druk je op ''Done''. Dan vraagt HS of het spel voor jou het deck automatisch moet aanvullen met missende kaarten, oftewel autofillen.quote:
Eerste keer ooit dat ik Hungry Crab gespeeld heb (leek me zonde om 'm niet op te nemen in een battlecry-deck)quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Blistering het volgende:
De brawl was wel geinig met murloc paladin overigens
Gratis dust.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Nelvalhil het volgende:
''The Beast'' gekregen uit m'n pack van de Brawl, had 'm nog niet
Aha, en ik maar denken dat het een of andere tactiek omschreefquote:Op donderdag 7 januari 2016 07:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Je gaat naar Brawl, kiest een class en vervolgens kies je geen kaarten bij het maken van je deck en druk je op ''Done''. Dan vraagt HS of het spel voor jou het deck automatisch moet aanvullen met missende kaarten, oftewel autofillen.
Tada, je hebt je autofill deck.
Ik disenchant nooit Legendsquote:
Was ook mijn eerste legendaryquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:44 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Ik disenchant nooit Legends![]()
The Beast was mijn eerste Legendary, voor altijd in m'n hart.
Ik ook niet meer. In het begin gedaan met Al'Akir en Baron Geddon.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:44 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Ik disenchant nooit Legends![]()
The Beast was mijn eerste Legendary, voor altijd in m'n hart.
Je vergeet je daily quests.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:37 schreef TwyLight het volgende:
Gratis pack weer binnen, tot volgende week
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:08 schreef Verbal het volgende:
Dat wel, maar ik gebruik Boom eigenlijk niet zo vaak.
V.
Die skip ik tegenwoordig. Geen zin inquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:51 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Je vergeet je daily quests.
Idd, 7 mana & boom in hand = speel boom. Goede vuistregelquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:20 schreef muhahaha het volgende:
Ik speel boom als ik hem heb bijna altijd on curve.
Naar, hopen dattie erbovenop komt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:46 schreef TwyLight het volgende:
`Zojuist iets ergs gebeurd met Lothar. Een of andere aanval, hier een reddit thread. Z'n vrouw heeft gelijk een ambulance gebeld.
Hier een oddshot: http://www.oddshot.tv/shot/lotharhs-2016010714854681
Waarschuwing: Niet chill om te zien
twitter:oceloteWorld twitterde op donderdag 07-01-2016 om 15:51:05Lothar is okay and receiving medical assistance. Please give Lothar all your energy. reageer retweet
Een bekende streamer.quote:
Waarschijnlijk toch een disconnect. Maak je je druk om joh, speel nog een paar potjes en geniet van je golden heroquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Hey wat is dit voor onzin/glitch/cheat/hax???
Ik zit tegen een hunter te spelen met mn tempo mage. Nog 5 ranked wins voor die golden damn hero.
Dus ik heb hem bijna op lethal, gaat die ineens kei lang die kaart ophouden. Hij blijft met zn kaart boven de tafel zweven en blijft mij emoten. Ik emote terug en wacht lekker totdat hij die shit speelt. Er kwam geen rope.
Vervolgens kan hij na een paar minuten alsnog zn beurt afmaken en vervolgens kan ik geen 1 beurt iets doen maar is elke x mijn beurt gelijk voor bij en kan hij al zn shit gewoon spelen?
WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |