Same here. Won van (spell) Mage.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:40 schreef mosselmossel het volgende:
Ik speelde met deathrattle huntard
niet bij mijquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Perrin het volgende:
Hebben die brawl pakjes extra winkans ofzo?
Wat is een autofill druid?quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:07 schreef Azorius het volgende:
Ik speelde de Brawl met een autofill Druid. No regrets.
Je gaat naar Brawl, kiest een class en vervolgens kies je geen kaarten bij het maken van je deck en druk je op ''Done''. Dan vraagt HS of het spel voor jou het deck automatisch moet aanvullen met missende kaarten, oftewel autofillen.quote:
Eerste keer ooit dat ik Hungry Crab gespeeld heb (leek me zonde om 'm niet op te nemen in een battlecry-deck)quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:39 schreef Blistering het volgende:
De brawl was wel geinig met murloc paladin overigens
Gratis dust.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:50 schreef Nelvalhil het volgende:
''The Beast'' gekregen uit m'n pack van de Brawl, had 'm nog niet
Aha, en ik maar denken dat het een of andere tactiek omschreefquote:Op donderdag 7 januari 2016 07:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Je gaat naar Brawl, kiest een class en vervolgens kies je geen kaarten bij het maken van je deck en druk je op ''Done''. Dan vraagt HS of het spel voor jou het deck automatisch moet aanvullen met missende kaarten, oftewel autofillen.
Tada, je hebt je autofill deck.
Ik disenchant nooit Legendsquote:
Was ook mijn eerste legendaryquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:44 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Ik disenchant nooit Legends![]()
The Beast was mijn eerste Legendary, voor altijd in m'n hart.
Ik ook niet meer. In het begin gedaan met Al'Akir en Baron Geddon.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:44 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Ik disenchant nooit Legends![]()
The Beast was mijn eerste Legendary, voor altijd in m'n hart.
Je vergeet je daily quests.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:37 schreef TwyLight het volgende:
Gratis pack weer binnen, tot volgende week
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:08 schreef Verbal het volgende:
Dat wel, maar ik gebruik Boom eigenlijk niet zo vaak.
V.
Die skip ik tegenwoordig. Geen zin inquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:51 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Je vergeet je daily quests.
Idd, 7 mana & boom in hand = speel boom. Goede vuistregelquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:20 schreef muhahaha het volgende:
Ik speel boom als ik hem heb bijna altijd on curve.
Naar, hopen dattie erbovenop komt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:46 schreef TwyLight het volgende:
`Zojuist iets ergs gebeurd met Lothar. Een of andere aanval, hier een reddit thread. Z'n vrouw heeft gelijk een ambulance gebeld.
Hier een oddshot: http://www.oddshot.tv/shot/lotharhs-2016010714854681
Waarschuwing: Niet chill om te zien
twitter:oceloteWorld twitterde op donderdag 07-01-2016 om 15:51:05Lothar is okay and receiving medical assistance. Please give Lothar all your energy. reageer retweet
Een bekende streamer.quote:
Waarschijnlijk toch een disconnect. Maak je je druk om joh, speel nog een paar potjes en geniet van je golden heroquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
Hey wat is dit voor onzin/glitch/cheat/hax???
Ik zit tegen een hunter te spelen met mn tempo mage. Nog 5 ranked wins voor die golden damn hero.
Dus ik heb hem bijna op lethal, gaat die ineens kei lang die kaart ophouden. Hij blijft met zn kaart boven de tafel zweven en blijft mij emoten. Ik emote terug en wacht lekker totdat hij die shit speelt. Er kwam geen rope.
Vervolgens kan hij na een paar minuten alsnog zn beurt afmaken en vervolgens kan ik geen 1 beurt iets doen maar is elke x mijn beurt gelijk voor bij en kan hij al zn shit gewoon spelen?
WTF
Als er een flamestrike aankomt zou ik juist boom neerleggen, dan heb je een beurt guaranteed 7 op zijn face + boom bot explosions. Met een beetje geluk doe je dan 13-15 damage in 1 beurt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:43 schreef Blistering het volgende:
Yep. Of als je zelf al een sterk board hebt en er een Flamestrike oid aan zit te komen. Dan kun je beter die Flamestrike uitlokken door een goedkopere minion neer te leggen, waarna je dan alsnog Boom kan droppen.
Ligt natuurlijk ook aan de board state van je tegenstander. Als hij valuable trades kan maken, wil je dan wel de gok maken met je boom bots damage? Hoe vaak ik men dat wel niet heb zien doen om vervolgens niets dood te krijgen door 2x 1 damage te rollenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als er een flamestrike aankomt zou ik juist boom neerleggen, dan heb je een beurt guaranteed 7 op zijn face + boom bot explosions. Met een beetje geluk doe je dan 13-15 damage in 1 beurt.
Goeie pairings toch? Hebben de andere spelers er geen last vanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:52 schreef Verbal het volgende:
Pfffffft, die MechMage is all the rage at the moment... Gisteravond een potje of tien gespeeld (met MechMage), en álle keren tegen een andere MechMage. Ronduit idioot
V.
Nice, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 08:08 schreef MMaRsu het volgende:
Yesss heb de golden mage te pakken![]()
![]()
De laatste win was echt te easy ookwel jammer maar ook wel nice lol
Kel'Thuzadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Azorius het volgende:
Niet zo heel veel tijd gehad deze week, maar met Malylock en onderstaande lijst toch naar rank 6 geklommen.
[ afbeelding ]
[..]
Nice, gefeliciteerd!
Hoe werkt dat deck tegen Renolock / Secretdin? Kom rond rank 6 bijna exclusief die decks tegen, maar een echte counter heb ik niet zo klaarliggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Azorius het volgende:
Niet zo heel veel tijd gehad deze week, maar met Malylock en onderstaande lijst toch naar rank 6 geklommen.
[ afbeelding ]
[..]
Nice, gefeliciteerd!
Met Malylock ben je behoorlijk favoured tegen Renolock, en Secret Paladin is door de dubbele BGH ook wel goed te doen. De Druid is vooral goed tegen aggressieve decks, maar Secret Paladin kun je met een goede curve ook wel pakken en Renolock kun je er ook mee verslaan (zolang je niet overextend in Nether/Shadowflame).quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat deck tegen Renolock / Secretdin? Kom rond rank 6 bijna exclusief die decks tegen, maar een echte counter heb ik niet zo klaarliggen.
Als je tegen secretdin kan rampen heb je al een goede voorsprong en een reno ansich wil nog geen winst betekenen, ergo dus boardcontrol hebben en pushenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat deck tegen Renolock / Secretdin? Kom rond rank 6 bijna exclusief die decks tegen, maar een echte counter heb ik niet zo klaarliggen.
Enigszins herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb de laatste weken geen zin meer in Hearthstone.. dan doe ik een potje en denk ik bleeeegh. En sluit ik weer af. Weet niet wat ik heb
Ik heb niet eens meer zin om Quests te doen...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar.
Ik doe m'n questjes, en heel langzaam klim ik naar de 500 Priest wins (370 nu?). Maar je moet ook wel doelen hebben om het leuk te houden denk ik.
Herkenbaar, kan me niet voorstellen dat mensen dit de hele dag kunnen spelen... mijn hoogste hero heeft tegen de 270 wins. Jammer dat ze de losses niet laten zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb de laatste weken geen zin meer in Hearthstone.. dan doe ik een potje en denk ik bleeeegh. En sluit ik weer af. Weet niet wat ik heb
Eerste twee potjes een Renolock en daarna een Secretdin verslagen, voelt goed en thanksquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:11 schreef Azorius het volgende:
[..]
Met Malylock ben je behoorlijk favoured tegen Renolock, en Secret Paladin is door de dubbele BGH ook wel goed te doen. De Druid is vooral goed tegen aggressieve decks, maar Secret Paladin kun je met een goede curve ook wel pakken en Renolock kun je er ook mee verslaan (zolang je niet overextend in Nether/Shadowflame).
Nieuwe klasse proberen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik speel met alle classes al.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nieuwe klasse proberen?
Ik speelde zojuist tegen een golden warrior met blijkbaar 99% goede kaarten. Hij had alle dikke legy's goud
Wat een baas. Hield me goed staande tot aan fatigue, helaas had hij 4 kaarten meer in zn hand en toen was ik uselessNog reno erop gegooid maar t mocht niet baten. Ik kom er nog wel met mn eigen warrior deck
Geeft iig aan dat ik een andere class moet gaan spelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 08:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goeie pairings toch? Hebben de andere spelers er geen last van
Voor het eerst in maanden doorgestoot naar rank 5, bedankt voor die laatste push met dit deckquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nice, gefeliciteerd!
Wat voor decks speel je?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:48 schreef mosselmossel het volgende:
Ik weet niet wat het is deze maand, maar ik kom niet voorbij rank 18, nu weer 19.
Nice, blij dat mijn deck je heeft kunnen helpenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:22 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Voor het eerst in maanden doorgestoot naar rank 5, bedankt voor die laatste push met dit deck
Heb ik ook af en toe, maar dat komt vooral door de meta van de laatste paar maanden. Ben de Secret Paladins en hun zombietactics ondertussen wel zat, ook al zijn de decks die ik speel prima in staat om ze van het bord te vegen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ziek.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 07:19 schreef Blistering het volgende:
Max saltyness net. Speelde tegen Reno lock, dacht ik tenminste. Ik clearde alles, had een stabiele hand en board control terwijl mijn hp op 20 stond.
Hij had nog 5 kaarten in z'n hand, deck al leeg. En ja hoor: Arcane Golem + Power Overwhelming + Abusive Sergeant + Faceless
Maakt niet uit. MIdrange hunter, tempo mage, control priest, murlocadin. Het maakt niet uit. Ik win maar 44%, terwijl ik vorige maand, rond rank 14 48% won.quote:
Als je zin hebt, probeer Mech mage zelf?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maakt niet uit. MIdrange hunter, tempo mage, control priest, murlocadin. Het maakt niet uit. Ik win maar 44%, terwijl ik vorige maand, rond rank 14 48% won.
Op dat soort momenten wil ik die persoon toevoegen om hem wat dingen toe te wensen. Dat gevoel duurt ongeveer 10 seconden, daarna word ik wel weer rustig.quote:
Moet alleen Antonidas nog.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:52 schreef muhahaha het volgende:
Mechmage werkt op rank 14/13 prima merk ik
Ik heb hem met 2 Clockwork gnomes, 2 Tinkertown Technician en Archmage Antonidas. Geen Clockwork Knights en Piloted Sky Golem.
Het voordeel van Antonidas is dat hij ook alle spells uit je Clockworks omzet in fireballs. Net 1 game, toen ik hem speelde, daarop gewonnen(archmage, coin, spare part)
Een van de redenen waarom ik gestopt ben met WoWquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:51 schreef Blistering het volgende:
Wel erg eigenlijk dat je je zo voelt door een spelletje.
Heb hem maar even gemaakt en ook nog een nieuwe Murlocadin. Allebei beter. THnx.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je zin hebt, probeer Mech mage zelf?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heb hem maar even gemaakt en ook nog een nieuwe Murlocadin. Allebei beter. THnx.
Las op Reddit dat er ook Secret Paladin bots zijn, schijnbaar.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:24 schreef Azorius het volgende:
Meta rond rank 3... 80% Secret Paladin.
Ja, het is de enige class met bots die een positieve winrate hebben. Je hoeft niet eens een idioot te zijn om Secret Paladin te spelen, je hoeft zelf niet eens mens te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Las op Reddit dat er ook Secret Paladin bots zijn, schijnbaar.
Daar word je ook niet blij van![]()
Pala = no skillsquote:Op zondag 10 januari 2016 23:32 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ja, het is de enige class met bots die een positieve winrate hebben. Je hoeft niet eens een idioot te zijn om Secret Paladin te spelen, je hoeft zelf niet eens mens te zijn.
Pure aggro blijt vervelender dan Secretdin wat mij betreft. Secretdin kan nog een matige opening hebben en je kan elke beurt dromen en dus relatief anticiperen, heeft bovendien ook nog wel wat counters.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:54 schreef muhahaha het volgende:
Is het nu beter of slechter vergeleken met pre loe facehunter?
met welk deck rank je?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:08 schreef Noppie2000 het volgende:
In ander nieuws: teruggezakt naar rank 6 3*. Combolock gemaakt en nu met een 80% winrate door naar rank 4
En wat blijft Freeze Mage een oneerlijk tering deck
Edit 2: met een 77% winrate nu rank 4 3* en klaar voor de dagLegend voelt ineens mogelijk
/spitquote:Op maandag 11 januari 2016 16:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Combolock nu, Renolock met Leeroy en Faceless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |