SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 jaar geleden had ik gezegd dat Rijeka ook geen reet voorsteltquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig stelt Ajax wat voor.quote:Op zondag 20 december 2015 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
3 jaar geleden had ik gezegd dat Rijeka ook geen reet voorstelt
Wonnen volgens mij zelfs van Feyenoord![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 20 december 2015 21:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gelukkig stelt Ajax wat voor.
Wonnen volgens mij zelfs van FeyenoordMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Denk niet dat Ajax een spits gaat halen, hoeft ook niet wat mij betreft. Als het dan toch moet, lekker Bas Dost halen, marktwaarde 7.5 miljoen volgens transfermarkt en schijnt weg te mogen.![]()
Die hadden met Guidetti en Pelle wel de voltreffer geslagenquote:Op zondag 20 december 2015 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Feyenoord wilde hem zelf ook
Weet niet of dat een goed teken is..![]()
Niet het werk van de scoutingquote:Op zondag 20 december 2015 21:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die hadden met Guidetti en Pelle wel de voltreffer geslagen
RED ONS HENNIEGOD![]()
Die heeft bovendien al een Ajax pyjama.quote:Op zondag 20 december 2015 21:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk niet dat Ajax een spits gaat halen, hoeft ook niet wat mij betreft. Als het dan toch moet, lekker Bas Dost halen, marktwaarde 7.5 miljoen volgens transfermarkt en schijnt weg te mogen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die past hij niet meer denk ikquote:Op zondag 20 december 2015 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft bovendien al een Ajax pyjama.![]()
Als ze een spits kopen moeten ze ook eens geld uitgeven. Niet proberen voor 1.5 mln een topper te halen. Spitsen zijn duur.![]()
Deze hoop kun je beter laten varen is mijn ervaringquote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef JimmyManna het volgende:
Als ze een spits kopen moeten ze ook eens geld uitgeven. Niet proberen voor 1.5 mln een topper te halen. Spitsen zijn duur.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De mijne ook. Maar ik blijf toch hopen. Goede en direct inzetbare spitsen kosten geen anderhalf mln. Dat moeten zij ook wel weten.quote:Op zondag 20 december 2015 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze hoop kun je beter laten varen is mijn ervaring![]()
Dat zou je wel denken jaquote:Op zondag 20 december 2015 22:40 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
De mijne ook. Maar ik blijf toch hopen. Goede en direct inzetbare spitsen kosten geen anderhalf mln. Dat moeten zij ook wel weten.
Dost gaat echt niet voor dat bedrag verkocht worden.quote:Op zondag 20 december 2015 21:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk niet dat Ajax een spits gaat halen, hoeft ook niet wat mij betreft. Als het dan toch moet, lekker Bas Dost halen, marktwaarde 7.5 miljoen volgens transfermarkt en schijnt weg te mogen.![]()
Dat lijkt mij ook niet. Alhoewel ik niet weet tot wanneer zijn contract loopt.quote:Op zondag 20 december 2015 23:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dost gaat echt niet voor dat bedrag verkocht worden.
Daarbij denk ik dat hij een kapitaal aan sjoemelsoftware-euros verdient dat Ajax niet gaat betalen, en bovendien nog niet naar NL terug wil.![]()
Spitsen kopen is zo gruwelijk lastig. Mogelijk dat Siem de Jong te porren is voor een terugkeer, al dan niet op huurbasis. Al is dat denk ik ook niet het niveau dat je wilt nastreven.quote:Op zondag 20 december 2015 23:32 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet. Alhoewel ik niet weet tot wanneer zijn contract loopt.
Daarbij denk ik dat hij een kapitaal aan sjoemelsoftware-euros verdient dat Ajax niet gaat betalen, en bovendien nog niet naar NL terug wil.![]()
Ja en dan gaat De Boer voor zijn droommiddenveld met Klaassen - De Jong en Gudelj. Siem de Jong hoeft mij niet terug te keren. Als het dan toch gebeurt, dan alleen als spits.quote:Op zondag 20 december 2015 23:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Spitsen kopen is zo gruwelijk lastig. Mogelijk dat Siem de Jong te porren is voor een terugkeer, al dan niet op huurbasis. Al is dat denk ik ook niet het niveau dat je wilt nastreven.![]()
Nee bedanktquote:Op zondag 20 december 2015 23:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Spitsen kopen is zo gruwelijk lastig. Mogelijk dat Siem de Jong te porren is voor een terugkeer, al dan niet op huurbasis. Al is dat denk ik ook niet het niveau dat je wilt nastreven.![]()
Dost en Huntelaar zullen een te hoog salaris vragen, voor zover ze haalbaar zijn qua transfersom en of ze überhaupt willenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die verdient in Duitsland ongeveer 6,5 miljoen. Gaat hem net niet worden ben ik bang.quote:Op zondag 20 december 2015 23:55 schreef Ferdii het volgende:
Regel liever een paar miljoen voor Huntelaar![]()
Voor iemand van het kaliber van Huntelaar mag je wel je salarisplafond negeren en het ophogen naar zo'n 1,5 miljoen + bonussen. Maar dat is alsnog veel te laag lijkt mequote:Op zondag 20 december 2015 23:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die verdient in Duitsland ongeveer 6,5 miljoen. Gaat hem net niet worden ben ik bang.![]()
Ben ik met je eens. Maar spelers als Huntelaar zijn gewoon niet haalbaar, helaas.quote:Op maandag 21 december 2015 00:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Voor iemand van het kaliber van Huntelaar mag je wel je salarisplafond negeren en het ophogen naar zo'n 1,5 miljoen + bonussen. Maar dat is alsnog veel te laag lijkt me![]()
Raffie mag vast ook wel weg, ook ophalen voor een zacht prijsje, oude tijden herlevenquote:Op zondag 20 december 2015 23:59 schreef Raptor1985 het volgende:
Ibrahimovic is transfervrij na dit seizoen.
Lijkt nog niet zo lang geleden trouwens, dat dat twee jonge gasten waren..![]()
Dat krijgt Frank er vanzelf wel uitquote:Op zondag 20 december 2015 18:19 schreef Monolith het volgende:
Cerny zorgt in ieder geval nog voor wat leuke momentjes.![]()
Ach het maakt toch niet uit wie er gehaald wordt, moet natuurlijk helemaal wennen aan het Ajax-systeem (lees: wachten tot je eindelijk een bal krijgt die je alleen maar terug kan tikken) en moet doelpunten gaan maken zonder aanvoerquote:![]()
Ik zie zojuist dat Ruben Neves naar Arsenal gaat?
5 jaar geleden moeten kopen, ik ga maar eens solliciteren op scout voor Ajax.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
De Boer over aandachtspunten: 'We moeten nauwkeuriger gaan passen tegen tegenstanders die zo compact staan als De Graafschap.'
Ik snap dat je je tegenstanders serieus moet nemen, en moet waken voor overschatting. Maar het is de Graafschap..... Je speelt niet iedere week tegen barca.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zijn er scouts bij Ajax dan?quote:Op maandag 21 december 2015 07:47 schreef mokkiemok het volgende:
Ik zie zojuist dat Ruben Neves naar Arsenal gaat?
5 jaar geleden moeten kopen, ik ga maar eens solliciteren op scout voor Ajax.....![]()
nja ik zie en hoor in mijn vakgebied, en hier op fok, spelers voorbij komen. Die echt wel te halen zijn voor Ajax. Een paar jaar later zie je dat die spelers door Europeese topclubs gekocht worden.quote:
laatst had ik het zelf over Zana Allee, niet zo'n groot talent als bijvoorbeeld een Neves. Maar zie ik echt wel van waarde zijn bij Ajax, ipv een sinkgraven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeker beter dan Sanogo inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2015 07:57 schreef Scorpie het volgende:
Lens oppikken bij Sunderland, lekker in de spits zetten en Sanogoal terugsturen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik dacht het en hoopte dat niemand dit serieus zou zeggen hier...quote:Op maandag 21 december 2015 07:57 schreef Scorpie het volgende:
Lens oppikken bij Sunderland, lekker in de spits zetten en Sanogoal terugsturen.Narf!![]()
Komt ie weer met zijn Zana Allee. Een middenvelder van 1.64, 21 jaar, die transfervrij is vertrokken van een subtopper in de ligeau 1 naar de tweede divisie in Frankrijk.quote:Op maandag 21 december 2015 07:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja ik zie en hoor in mijn vakgebied, en hier op fok, spelers voorbij komen. Die echt wel te halen zijn voor Ajax. Een paar jaar later zie je dat die spelers door Europeese topclubs gekocht worden.
laatst had ik het zelf over Zana Allee, niet zo'n groot talent als bijvoorbeeld een Neves. Maar zie ik echt wel van waarde zijn bij Ajax, ipv een sinkgraven.
Zelfs Overmars haalt betere spelers.![]()
Dan moet je dus niks kopen. Een beperkte spits als Haller kost al miljoenen dus voor 1 of 2 mln koop je prut. Bovendien is Milik ook weer niet heel slecht en weing blessuregevoelig.quote:Op zondag 20 december 2015 23:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
die gast is zo'n zelfbenoemde kenner 😂quote:Op maandag 21 december 2015 08:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Komt ie weer met zijn Zana Allee. Een middenvelder van 1.64, 21 jaar, die transfervrij is vertrokken van een subtopper in de ligeau 1 naar de tweede divisie in Frankrijk.
Zelfs Overmars haalt betere spelers.
[ Bericht 0% gewijzigd door Afhaalchinees op 21-12-2015 08:59:38 ]![]()
Siem huren als reservespits vind ik prima, maar dat wil hij zelf natuurlijk niet. Zou het ook gewoon lekker zo laten, als Milik geblesseerd raakt vind je vast wel een oplossing met een van de buitenspelers of middenvelders in de spits. Of anders inderdaad Sierhuis, die is records aan het breken in de A1.
![]()
daar heb je het dus fout. ik constateer alleen.quote:Op maandag 21 december 2015 08:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
die gast is zo'n zelfbenoemde kenner 😂FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tete![]()
Lekker vechten in een coffeeshop. Ja die jongen gaat de wereldtop wel halen
Ik neem aan dat hij ook even een dopingtest moet afleggen?![]()
vd vaartquote:Op maandag 21 december 2015 00:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Raffie mag vast ook wel weg, ook ophalen voor een zacht prijsje, oude tijden herleven
Lijkt nog niet zo lang geleden trouwens, dat dat twee jonge gasten waren..
die man is kreupeler dan m'n omaBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
1-2 in jullie voordeel nog steeds.quote:Op maandag 21 december 2015 09:27 schreef Sunri5e het volgende:
Tete![]()
Ik neem aan dat hij ook even een dopingtest moet afleggen?Behulpzaam als een waterkraan.
Bij een coffeeshop, dat is niet in maar dat neemt niet weg dat het niet handig is.quote:Op maandag 21 december 2015 09:27 schreef Sunri5e het volgende:
Tete![]()
Ik neem aan dat hij ook even een dopingtest moet afleggen?
Zijn vader is uitsmijter van een Coffeeshop dus ik neem aan dat het daar gebeurd is![]()
bron?quote:Op maandag 21 december 2015 09:33 schreef onlogisch het volgende:
Gaat Ajax serieus werk maken van Ziyech?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Spelers hebben die vechten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
spelersquote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou, een bron heb ik niet. Maar ik hoorde er verschillende supporters over, ik dacht het hier op FOK! ook te lezen en de gedachte ansich vind ik zo gek nog niet. Daarom dacht ik, ik vraag het hier evenquote:![]()
![]()
Ziyech is altijd een aanwinst. Alleen wie gaat er daarvoor sneuvelenquote:Op maandag 21 december 2015 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, een bron heb ik niet. Maar ik hoorde er verschillende supporters over, ik dacht het hier op FOK! ook te lezen en de gedachte ansich vind ik zo gek nog niet. Daarom dacht ik, ik vraag het hier even
gudelj mag van mij naar de bank
Ziyech naast Klaassen met bazoer erachter vind ik goedFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het lijkt me stug dat hij komt maar als je die goedkoop kan krijgen moet je het gewoon doenquote:Op maandag 21 december 2015 09:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech is altijd een aanwinst. Alleen wie gaat er daarvoor sneuvelen
gudelj mag van mij naar de bank
Ziyech naast Klaassen met bazoer erachter vind ik goed![]()
Aannemen dat het bij een Coffeeshop is gebeurd waar zijn vader werktequote:Op maandag 21 december 2015 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij een coffeeshop, dat is niet in maar dat neemt niet weg dat het niet handig is.
Zijn vader is uitsmijter van een Coffeeshop dus ik neem aan dat het daar gebeurd is![]()
![]()
max 15 in mijn ogenquote:Op maandag 21 december 2015 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat hij komt maar als je die goedkoop kan krijgen moet je het gewoon doen
dan maak je nog winst waarschijnlijk bij doorverkoop. En misschien schiet hij je naar de CL volgend jaarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hier op FOK zeggen zie ook dat Tete de nieuwe LB van Barca wordt. Dat El Ghazi de nieuwe Ronaldo wordt en dat Fischer de wereldtop gaat halen.... Trek je conclusies.quote:Op maandag 21 december 2015 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, een bron heb ik niet. Maar ik hoorde er verschillende supporters over, ik dacht het hier op FOK! ook te lezen en de gedachte ansich vind ik zo gek nog niet. Daarom dacht ik, ik vraag het hier even![]()
Tete speelt niet eens op LB.quote:Op maandag 21 december 2015 09:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hier op FOK zeggen zie ook dat Tete de nieuwe LB van Barca wordt. Dat El Ghazi de nieuwe Ronaldo wordt en dat Fischer de wereldtop gaat halen.... Trek je conclusies.![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 21 december 2015 09:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Aannemen dat het bij een Coffeeshop is gebeurd waar zijn vader werkteJij maakt meteen een gewelddadige drugsgebruiker van hem en ik mag niks aannemen
![]()
Excuus.quote:Op maandag 21 december 2015 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tete speelt niet eens op LB.![]()
![]()
Wel frappant dat je dat lachwekkender blijkt te vinden dat al verwachtingen van spelers van supporters van Ajax hier op FOK.![]()
Hij schijnt een goeie linkse te hebbenquote:Op maandag 21 december 2015 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tete speelt niet eens op LB.![]()
![]()
![]()
Nee? Hij is gewelddadig dat klopt. Drugsgebruik zal nog aangetoond moeten worden maar ik neem aan dat de KNVB hem na dit voorval gaat testen.quote:Op maandag 21 december 2015 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]Jij maakt meteen een gewelddadige drugsgebruiker van hem en ik mag niks aannemen
![]()
Zeg ik dat? Dat gebeurt al jaren, is me geen verrassing meer. Zijn maar een beperkt aantal users hier realistisch.quote:Op maandag 21 december 2015 09:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Excuus.
Wel frappant dat je dat lachwekkender blijkt te vinden dat al verwachtingen van spelers van supporters van Ajax hier op FOK.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die Wouter tochquote:Op maandag 21 december 2015 09:50 schreef BeamofLight het volgende:
Looool speler Ajax opgepakt door de Wouter. Gebeurt bij ons gemoedelijke brave clubje dus niet.![]()
Ik lees trouwens in de media dat het IN een coffeeshop was en niet erbij.quote:Op maandag 21 december 2015 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij een coffeeshop, dat is niet in maar dat neemt niet weg dat het niet handig is.
Dit is mijn eigen topic....quote:Op maandag 21 december 2015 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]ga maar weer terug naar je eigen topic.
![]()
.quote:Ajax-speler Kenny Tete is onlangs opgepakt. Het Openbaar Ministerie bevestigt dat hij betrokken was bij een vechtpartij bij een coffeeshop in Amsterdam. Het OM gaat hem vervolgen
http://nos.nl/artikel/207(...)-na-vechtpartij.html
Dit was het originele artikel![]()
Waarom precies?quote:Op maandag 21 december 2015 09:27 schreef Sunri5e het volgende:
Ik neem aan dat hij ook even een dopingtest moet afleggen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die verhalen zijn de lucht in geholpen door Krabbendam ("vanaf een DVDtje gescout, opgehaald door de zoon van Koeman").quote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet het werk van de scouting
En als we iets over Krabbendam kunnen zeggen, is dat die man totale lariekoek schrijft. Je zou voor de grap eens alle speculatieve woordjes "Denk ik, vermoed ik, het zou kunnen dat" moeten turven in zijn artikelen en de verhouding "juist-onjuist" moeten uitrekenen.
Je schrikt je kapot. Totaal niet serieus te nemen, dat hele VI en die hele martijn niet.![]()
Hahaha, priceless altijd 'eigen' topic.quote:Op maandag 21 december 2015 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]ga maar weer terug naar je eigen topic.
![]()
Wat doe je in een coffeeshop? Koffie drinken?quote:
Edit: en vechten en de politie beledigen natuurlijk.![]()
Sowieso staat er nergens dat hij er in was. Maar er bij. En zijn vader werkt bij een koffieshop dus zal er vast wel mee te maken hebben.quote:Op maandag 21 december 2015 10:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat doe je in een coffeeshop? Koffie drinken?Van de rest al zou hij blowen. Is nou niet dat je daar beter van gaat spelen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Er staat overal dat hij er in was.quote:Op maandag 21 december 2015 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sowieso staat er nergens dat hij er in was. Maar er bij. En zijn vader werkt bij een koffieshop dus zal er vast wel mee te maken hebben.Van de rest al zou het blowen. Is nou niet dat je daar beter van gaat spelen.
Kop AD:Kop de Gelderlander:quote:Ajacied Tete opgepakt na knokpartij in coffeeshopHart van Nederland:quote:Tete opgepakt wegens vechtpartij in coffeeshopquote:Ajacied en Oranje-international Kenny Tete is onlangs opgepakt in een coffeeshop in Amsterdam.![]()
Wat?quote:Op maandag 21 december 2015 10:13 schreef Buitendam het volgende:
Wel echt de allermooiste backfire ditWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Al die Ajacieden die zo fijn konden reageren op de arrestatie van Lestienne en Zoet.quote:Dit, dus.![]()
edit:quote:Op maandag 21 december 2015 10:13 schreef Buitendam het volgende:
Wel echt de allermooiste backfire dit![]()
Frank wil alleen de braafste jongetjes van de klas en is fan van Tete. Dit kan derhalve allemaal niet kloppen.![]()
Dat heet sensatie maar dat fenomeen ben je nog niet bekend mee, het originele artikel is van de NOS, dat andere pers dat overneemt en een beetje aandikt is vrij normaal.quote:Op maandag 21 december 2015 10:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Er staat overal dat hij er in was.
Kop AD:
[..]
Kop de Gelderlander:
[..]
Hart van Nederland:
[..]![]()
Ik zou me echt kapot schamen als twee spelers van het eerste van mijn club waren aangehouden. Heel erg gênant.quote:Op maandag 21 december 2015 10:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al die Ajacieden die zo fijn konden reageren op de arrestatie van Lestienne en Zoet.![]()
Het is maandag, de kleuterklas is weer begonnen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ga vandaag dan ook de deur niet uit. Iedereen maar laten wijzen en lachen, zeker?quote:Op maandag 21 december 2015 10:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zou me echt kapot schamen als twee spelers van het eerste van mijn club waren aangehouden. Heel erg gênant.
Ben niet helemaal achterlijk.Dit, dus.![]()
Kun je verwachten dit, na het commentaar van een aantal lieden hier op het gedoe met Zoet en Lestienne.quote:Op maandag 21 december 2015 10:24 schreef Mani89 het volgende:
Het is maandag, de kleuterklas is weer begonnen.![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 10:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga vandaag dan ook de deur niet uit. Iedereen maar laten wijzen en lachen, zeker?
Ben niet helemaal achterlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Anders ik wel, na de zoveelste oogaids verwekkende pot durf ik me niet meer te vertonenquote:Op maandag 21 december 2015 10:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga vandaag dan ook de deur niet uit. Iedereen maar laten wijzen en lachen, zeker?
Ben niet helemaal achterlijk.![]()
Viel wel mee toch. Alleen Rickert, maar die is nog nooit gehinderd geweest door enige vorm van inhoud of intellect.quote:Op maandag 21 december 2015 10:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al die Ajacieden die zo fijn konden reageren op de arrestatie van Lestienne en Zoet.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Volgende week is de wedstrijd vergeten en de 3 punten zijn binnen.quote:Op maandag 21 december 2015 10:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Anders ik wel, na de zoveelste oogaids verwekkende pot durf ik me niet meer te vertonen![]()
[..]
Ben niet helemaal achterlijk.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
[..]
Preciesquote:Op maandag 21 december 2015 10:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is het internet toch fantastischalle ajacieden (die natuurlijk behalve het klagen en zeiken op internet nooit in het stadion te vinden zijn) vinden dat voorval met tete gelijk iets waarover je niet kan oordelen terwijl men van de andere clubs er als de kippen bij is en over dopingcontroles enzo begint
andersom gebeurt het net zo natuurlijk maar waarom toch jongens
maak je niet zo druk en ga lekker zoals mokkiemok scouten in de ligue 2 en doen alsof je beter bent dan iedereen die bij Ajax werkt!
![]()
je vergeet de mokkiemok satirequote:Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat is het internet toch fantastischalle ajacieden (die natuurlijk behalve het klagen en zeiken op internet nooit in het stadion te vinden zijn) vinden dat voorval met tete gelijk iets waarover je niet kan oordelen terwijl men van de andere clubs er als de kippen bij is en over dopingcontroles enzo begint
maak je niet zo druk en ga lekker zoals mokkiemok scouten in de ligue 2 en doen alsof je beter bent dan iedereen die bij Ajax werkt!
Het mooie is dat al die Ajacieden gister hier Zoet en Lestienne helemaal afbranden en die twee uiteindelijk met een boete naar huis gestuurd zijn. En Tete die gewoon vervolgd gaat worden mag niet over geoordeeld worden![]()
![]()
gast jij doet net zo hard mee met zulke dingen hoorquote:Op maandag 21 december 2015 11:06 schreef Sunri5e het volgende:
Het mooie is dat al die Ajacieden gister hier Zoet en Lestienne helemaal afbranden en die twee uiteindelijk met een boete naar huis gestuurd zijn. En Tete die gewoon vervolgd gaat worden mag niet over geoordeeld wordenkijk dan gewoon naar mokkiemok dat is een goed voorbeeld!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Afhaalchinees op 21-12-2015 11:11:55 (Zo goed mokkiemok?) ]![]()
Nee hoor. Dat van Lestienne en Zoet vond ik niet zo erg en daar was de politie het blijkbaar met me eens. Ze zijn moet een boete naar huis gestuurd en klaar is kees. Tete wordt nog vervolgd. Lijkt dus een veel zwaarder vergrijp te zijn dan dat van Zoet en Lestienne.quote:Op maandag 21 december 2015 11:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gast jij doet net zo hard mee met zulke dingen hoorkijk dan gewoon naar mokkiemok dat is een goed voorbeeld!!!
![]()
Lekker belangrijk of iemand nou nooit of elke wedstrijd naar het stadion gaatquote:Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
Ja nu kan hij nooit meer de LB van Barcelona wordenquote:Op maandag 21 december 2015 11:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat van Lestienne en Zoet vond ik niet zo erg en daar was de politie het blijkbaar met me eens. Ze zijn moet een boete naar huis gestuurd en klaar is kees. Tete wordt nog vervolgd. Lijkt dus een veel zwaarder vergrijp te zijn dan dat van Zoet en Lestienne.![]()
Klopt, net zoals alle Ajacieden hier elk Ajax-talent als de nieuwe Messi bestempelen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:06 schreef Sunri5e het volgende:
Het mooie is dat al die Ajacieden gister hier Zoet en Lestienne helemaal afbranden en die twee uiteindelijk met een boete naar huis gestuurd zijn. En Tete die gewoon vervolgd gaat worden mag niet over geoordeeld worden
Als je "alle Ajacieden" verandert in Sunri5e dan klopt het weer (behalve grammaticaal, maar goed, dat vind jij vast geen probleem)![]()
http://www.voetbalprimeur(...)gn=fbtransfernieuws1quote:Ajax is op zoek naar een spits. De Amsterdammers hopen die tijdens de komende transferperiode te vinden. Wat zijn interessante namen voor directeur voetbalzaken Marc Overmars?
Om Overmars een beetje te helpen zetten we een aantal mogelijke kandidaten op een rij. Criterium moet wat ons betreft zijn dat de speler enigszins haalbaar is. Geen onoverbrugbare transfersommen of salariseisen dus. Tien spelers op willekeurige volgorde!
Christian Santos (NEC)
Heeft een contract dat komende zomer afloopt, dus is betaalbaar. Staat open voor een vertrek en NEC kan de centen goed gebruiken. Maar of de Venezolaan goed genoeg is? Met zijn moyenne van elf treffers in zeventien optredens is niets mis.
Sebastien Haller (FC Utrecht)
Als Ajax minder op z’n centen zou zitten, zou hij wellicht in beeld komen. Haller moet immers een slordige tien miljoen euro opbrengen. De kans dat Ajax zo’n transfersom betaalt is minimaal. Haller lijkt eerder op weg naar Engeland.
Bertrand Traoré (Chelsea)
Zeven schamele minuten in de Premier League heeft Traoré op de teller staan dit seizoen. Bij Ajax zou hij waarschijnlijk elke week spelen. De spits uit Burkina Faso is precies wat Ajax zoekt: sterk aan de bal, verfijnde techniek en bekend met de competitie.
Oscar Cardozo (Trabzonspor)
Een naam die sinds afgelopen zomer steeds aan Ajax wordt gelinkt. Is bij Trabzonspor niet zeker van een basisplaats, maar is de laatste weken goed in vorm. Daarom lijkt dit voor Ajax niet het beste moment om toe te slaan voor de 32-jarige Paraguayaan.
Ricky van Wolfswinkel (Real Betis)
De carrière van Van Wolfswinkel zit in het slop. Zijn eerste maanden in Sevilla bezorgden hem niet meer dan vijf optredens in de Primera Division, waarvan slechts één in de basis. Scoren deed hij nog niet. Is de tijd rijp voor een rehabilitatie á la Luuk de Jong?
Michu (clubloos)
Deze 29-jarige spits maakte furore bij Swansea City, maar mislukte vorig seizoen volledig bij SSC Napoli. Dit jaar speelt hij voor een amateurclub getraind door zijn broer. Transfervrij dus. De vraag is of de 29-jarige Michu nog fit genoeg is.
Josip Drmic (Borussia Mönchengladbach)
Twee seizoen geleden een van de meest begeerde spelers in de Bundesliga, nu een vormloze spits bij BMG. Elf wedstrijden, waarvan slechts vier keer in de basis. De 23-jarige Zwitser is wellicht voor een half seizoen te huren.
Guillaume Hoarau (Young Boys)
Deze 31-jarige Fransman beschikt over ervaring en speelt nu bij Young Boys. Is de laatste maanden niet in actie gekomen door een liesblessure. In de periode daarvoor had hij een prima gemiddelde. Een echte targetman.
Jeremain Lens (Sunderland)
Lens staat er slecht op bij Sunderland en lijkt rijp voor een nieuwe transfer. Afgelopen zomer werd hij al genoemd bij Ajax. Waarom nu niet opnieuw? Als geboren Amsterdammer lijkt het een perfecte match.
Siem de Jong (Newcastle United)
Eindelijk speelt hij bij The Magpies, maar echt lekker gaat dat nog niet. Je kunt je afvragen of het voor De Jong een goed moment is om terug te keren, maar voor Ajax zou hij een fijne aanvulling zijn. Is minder wisselvallig en balvaster dan Milik.![]()
je begrijpt best wat ik bedoel. Als van beek ineens bij een vechtpartij betrokken is zou jij ook anders reageren dan je nu doet over de kwestie Tetequote:Op maandag 21 december 2015 11:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat van Lestienne en Zoet vond ik niet zo erg en daar was de politie het blijkbaar met me eens. Ze zijn moet een boete naar huis gestuurd en klaar is kees. Tete wordt nog vervolgd. Lijkt dus een veel zwaarder vergrijp te zijn dan dat van Zoet en Lestienne.
(Inb4 "nee hoor ik heb echt wel principes!!!")![]()
Heerlijkquote:Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja nu kan hij nooit meer de LB van Barcelona worden![]()
![]()
![]()
Als mensen telkens zulke schoonheidsfoutjes erbij gaan halen weet je dat je de discussie gewonnen hebt en gelijkt hebt![]()
![]()
![]()
Thanks Heeinz![]()
Van Beek die betrokken raakt bij een vechtpartij... Zie je het voor je?quote:Op maandag 21 december 2015 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je begrijpt best wat ik bedoel. Als van beek ineens bij een vechtpartij betrokken is zou jij ook anders reageren dan je nu doet over de kwestie Tete
(Inb4 "nee hoor ik heb echt wel principes!!!")![]()
typisch wat iemand die nooit gaat zou zeggen. Zeker ook commentaar gehad op het te hard juichen in Glasgow?quote:Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of iemand nou nooit of elke wedstrijd naar het stadion gaat![]()
![]()
Geen idee, ik ken hem niet persoonlijk. Had ik van Jeroen Zoet ook niet verwacht.quote:Op maandag 21 december 2015 11:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van Beek die betrokken raakt bij een vechtpartij... Zie je het voor je?![]()
Zoet heeft ook niet gevochten. Zoet wilde Lestienne helpen om niet gearresteerd te worden.quote:Op maandag 21 december 2015 11:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken hem niet persoonlijk. Had ik van Jeroen Zoet ook niet verwacht.![]()
Matige HMF immitatie, gelukkig is de echte HMF wedergekeerd.quote:Op maandag 21 december 2015 11:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
![]()
Als mensen telkens zulke schoonheidsfoutjes erbij gaan halen weet je dat je de discussie gewonnen hebt en gelijkt hebt![]()
![]()
![]()
Thanks HeeinzReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 11:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Matige HMF immitatie, gelukkig is de echte HMF wedergekeerd.![]()
![]()
Hoe jij wilt noemen maakt mij niet uit , is het hele punt niet natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2015 11:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zoet heeft ook niet gevochten. Zoet wilde Lestienne helpen om niet gearresteerd te worden.![]()
Janssen van AZ kan er ook wel bij. Meeste lijken me trouwens niet echt serieuze opties, zo'n Traore zal willen afwachten wat Hiddink zijn plannen zijn en Wolfswinkel is totaal geen Ajax-spits.quote:Op maandag 21 december 2015 11:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)gn=fbtransfernieuws1
[..]
Santos van NEC vind ik wel een aardige eigenlijk, maar natuurlijk een gigantische gok. Haller lijkt me klaar voor de Engelse subtop.
Michu lijkt me een typische Overmars-aankoop, kan het dus best wel wordenm![]()
Geen probleem, voor een waardevolle toevoeging aan dit topic zoals jij doe ik dat graag Sunri5e. Je bent een ware kennerquote:Op maandag 21 december 2015 11:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks Heeinz![]()
Maak je over mij maar geen zorgenquote:Op maandag 21 december 2015 11:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
typisch wat iemand die nooit gaat zou zeggen. Zeker ook commentaar gehad op het te hard juichen in Glasgow?
En nee![]()
![]()
Nogmaals dank Heeinzquote:Op maandag 21 december 2015 11:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geen probleem, voor een waardevolle toevoeging aan dit topic zoals jij doe ik dat graag Sunri5e. Je bent een ware kenner![]()
![]()
Verdomme, denk je dat na afgelopen weekend de trolletjes even wegblijven
Maken jullie je zorgen over het 'instorten' van de begaafde speler Tete na dit incident? Vaak krijgen gasten hier toch een behoorlijke klap van.
Wat dat aan gaat wel prima dat het net voor de winterstop gebeurt zou je zeggen.![]()
geen zorgen hier, wordt hij hard vanquote:Op maandag 21 december 2015 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
Maken jullie je zorgen over het 'instorten' van de begaafde speler Tete na dit incident? Vaak krijgen gasten hier toch een behoorlijke klap van.
Wat dat aan gaat wel prima dat het net voor de winterstop gebeurt zou je zeggen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zal allemaal wel meevallen, niks gemerkt aan hem in de afgelopen twee wedstrijden. Wellicht dat hij een boete krijgt ofzo en gebeurt het niet weerquote:Op maandag 21 december 2015 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
Wat dat aan gaat wel prima dat het net voor de winterstop gebeurt zou je zeggen.![]()
quote:[Update] 'Belediging agent, verzet bij arrestatie'
Ajax verdediger Kenny Tete moet zich 27 januari voor de rechter verantwoorden, nadat hij betrokken raakte bij een vechtpartij bij een coffeeshop in de stad.
Dat bevestigt het Openbaar Ministerie. Tete zou een agent hebben beledigd en zich hebben verzet bij zijn arrestatie. Tete bracht de rest van de nacht door op het politiebureau. De back was in de nacht van 5 of 6 december op stap in de stad, eerder die avond had hij nog met Ajax gewonnen van sc Heerenveen (5-2).
Een woordvoerder van Ajax laat weten dat de club niet blij is met het voorval. 'Dit is op zich al iets waar Ajax niet bepaald op zit te wachten. Wij hebben dat direct met hem besproken en afgehandeld. Wel met een slag om de arm, aangezien er nog een kans was dat het nog moest voorkomen. Pas als dat gebeurt en daar iets uit voortvloeit, kunnen wij handelen naar die situatie.'FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mwah, een nachtje cel is één ding, een Johan Derksen die jacht op je gaat maken, rechtzaak, mediafocus en bij Ajax allicht 'door de pers afgedwongen' represaille zullen allicht meer invloed uit gaan oefenen.quote:Op maandag 21 december 2015 12:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal allemaal wel meevallen, niks gemerkt aan hem in de afgelopen twee wedstrijden. Wellicht dat hij een boete krijgt ofzo en gebeurt het niet weer
Goeie back wel: kijken of hij dit ook weet te doorstaan, zegt een hoop over zijn veerkracht als voetballer dan.![]()
Het is maar goed dat Nederland niet naar het EK gaat, die Franse agenten kunnen nogal hardhandig zijn. Voor je het weet zit je halve selectie bont en blauw in een cel in Parijs.quote:![]()
Het superdupertalentquote:Ajax en Dejan Meleg hebben overeenstemming bereikt over ontbinding van zijn contract..
![]()
Een van de weinige jeugdaankopen die heel weinig heeft laten zienquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Overigens wil ik niet zozeer mijn gelijk halen, maar een aantal jaar lang heb ik geroepen dat het plan Cruyff, dat een hoop open deuren in zich had, gedoemd was om te falen. Met teksten als:
- Haal alleen spelers die een directe versterking zijn voor het eerste elftal;
- Focus je op de jeugdopleiding;
- Het gaat in de jeugd om doorontwikkeling van de exceptionele talenten, niet de teamprestatie an sich;
Ben je er namelijk nog niet.
Inmiddels lijkt er wel wat leuke jeugd door te sijpelen, maar ik kan niet zeggen dat Ajax er de afgelopen 4 jaar op vooruit gegaan is. In tegendeel, in de tijd dat Eriksen bij jullie voetbalde, boden jullie knap weerstand tegen een ploeg als Real Madrid.
Doet het in dat licht extra pijn dat PSV met haar 'kopen kopen koopavond' beleid wél Europese successen heeft en op jaarbasis steeds meer lijkt te groeien?
Waarom blijven zoveel mensen Cruijff-idolaat, als keer op keer blijkt dat het plan geen bestaansrecht en geen functionele output heeft?![]()
Zaakwaarnemer Raiola: 'Aanhouding berust op misverstand. Kenny Tete was op verkeerde moment op verkeerde plek'
Raiolagod.![]()
Menig doet het goed inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2015 12:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een van de weinige jeugdaankopen die heel weinig heeft laten zien![]()
![]()
Dit klinkt als Blatter in zijn persconferentie daarnet.quote:Op maandag 21 december 2015 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaakwaarnemer Raiola: 'Aanhouding berust op misverstand. Kenny Tete was op verkeerde moment op verkeerde plek'
Raiolagod.
"Er zijn wat administratieve fouten gemaakt rondom geld, maar dat heeft niets met ethiek te maken".
Blattergod![]()
![]()
PSV heeft met dat beleid inderdaad succes dit jaar en dat is uiteraard een zeer knappe prestatie. Wel is het zo dat er natuurlijk ook voldoende jaren (Mertens, Strootman bijvoorbeeld) geweest waarin dat beleid niet gelukt is en PSV een soortgelijk jaar had als Ajax nu (in de Eredivisie meedoen, maar in Europa er al snel uit). Daarnaast heeft dat beleid ook nog wel tot de nodige verliezen geleid en dat zie je bij Ajax de afgelopen jaren wel een stuk minder.quote:Op maandag 21 december 2015 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens wil ik niet zozeer mijn gelijk halen, maar een aantal jaar lang heb ik geroepen dat het plan Cruyff, dat een hoop open deuren in zich had, gedoemd was om te falen. Met teksten als:
- Het gaat in de jeugd om doorontwikkeling van de exceptionele talenten, niet de teamprestatie an sich;
Inmiddels lijkt er wel wat leuke jeugd door te sijpelen, maar ik kan niet zeggen dat Ajax er de afgelopen 4 jaar op vooruit gegaan is. In tegendeel, in de tijd dat Eriksen bij jullie voetbalde, boden jullie knap weerstand tegen een ploeg als Real Madrid.
Doet het in dat licht extra pijn dat PSV met haar 'kopen kopen koopavond' beleid wél Europese successen heeft en op jaarbasis steeds meer lijkt te groeien?
Waarom blijven zoveel mensen Cruijff-idolaat, als keer op keer blijkt dat het plan geen bestaansrecht en geen functionele output heeft?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is dat een aankoop ja?quote:Op maandag 21 december 2015 12:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Menig doet het goed inderdaad.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sterker nog, vanaf dag één aan top van de Eredivisie geweest.quote:Op maandag 21 december 2015 12:16 schreef Monolith het volgende:
Gewoon winterkampioen, niets aan de hand.
Toch denk ik dat PSV met de buit verdwijnt.![]()
Dat van die verliezen was natuurlijk al heel wat jaartjes terug hè en in die periode deed PSV het Europees nog alleraardigst.quote:Op maandag 21 december 2015 12:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV heeft met dat beleid inderdaad succes dit jaar en dat is uiteraard een zeer knappe prestatie. Wel is het zo dat er natuurlijk ook voldoende jaren (Mertens, Strootman bijvoorbeeld) geweest waarin dat beleid niet gelukt is en PSV een soortgelijk jaar had als Ajax nu (in de Eredivisie meedoen, maar in Europa er al snel uit). Daarnaast heeft dat beleid ook nog wel tot de nodige verliezen geleid en dat zie je bij Ajax de afgelopen jaren wel een stuk minder.![]()
Ik wil slechts zeggen dat dat beleid dit jaar zijn vruchten afwerpt (wat prima is natuurlijk, laat dat duidelijk zijn), maar dat je beleid moet beoordelen over meerdere jaren in plaats van slechts kijken naar doorgaan in de CL of niet in dit jaarquote:Op maandag 21 december 2015 12:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat van die verliezen was natuurlijk al heel wat jaartjes terug hè en in die periode deed PSV het Europees nog alleraardigst.
Contract Meleg ontbonden. Jammer.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hij is in ieder geval niet op 6-jarige leeftijd bij de Toekomst aan komen wandelen.quote:
Zal niet gekocht zijn, ongetwijfeld één van de vele Zeeburgia-talenten.![]()
Als je het zo bekijkt is vrijwel alles een aankoop natuurlijk, ik doelde op het halen van de buitenlandse talenten of een Bazoer op echt latere leeftijd (16+)quote:Op maandag 21 december 2015 12:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet op 6-jarige leeftijd bij de Toekomst aan komen wandelen.
Zal niet gekocht zijn, ongetwijfeld één van de vele Zeeburgia-talenten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Raiolagod.twitter:AT5 twitterde op maandag 21-12-2015 om 11:27:35Kenny Tete moet 27 januari voorkomen. Belediging agent en verzet bij aanhouding https://t.co/JKKFvEuPHk https://t.co/XZMM5MDhnX reageer retweet
![]()
Daar ben ik het mee eens. Maar als je iets wilt zeggen, wordt je stelling niet sterker als je die onderbouwt met argumenten die niet kloppen of op zijn zachtst ongelukkig zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 12:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil slechts zeggen dat dat beleid dit jaar zijn vruchten afwerpt (wat prima is natuurlijk, laat dat duidelijk zijn), maar dat je beleid moet beoordelen over meerdere jaren in plaats van slechts kijken naar doorgaan in de CL of niet in dit jaar
Maar juist dat wat je zegt is natuurlijk een sterk argument voor de werkwijze bij PSV, daar is echt al een paar jaar structureel gebouwd aan een selectie. Waarin, wat er ook gezegd wordt, ook eigen jeugd inmiddels een prominente plek heeft gevonden.![]()
Had wel verwacht dat hij minimaal Europese subtop zou gaan halen gezien de Posts hier over hem de afgelopen jaren.quote:![]()
je bedoeld, sarcastisch zeggen dat Kenny Tete de nieuwe LB van Barca wordt?quote:Op maandag 21 december 2015 12:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar als je iets wilt zeggen, wordt je stelling niet sterker als je die onderbouwt met argumenten die niet kloppen of op zijn zachtst ongelukkig zijn.
Maar juist dat wat je zegt is natuurlijk een sterk argument voor de werkwijze bij PSV, daar is echt al een paar jaar structureel gebouwd aan een selectie. Waarin, wat er ook gezegd wordt, ook eigen jeugd inmiddels een prominente plek heeft gevonden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat kan toch nog steeds?quote:Op maandag 21 december 2015 12:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat hij minimaal Europese subtop zou gaan halen gezien de Posts hier over hem de afgelopen jaren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, daar had ik het helemaal niet over.quote:Op maandag 21 december 2015 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bedoeld, sarcastisch zeggen dat Kenny Tete de nieuwe LB van Barca wordt?![]()
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat Plan Cruijff niet is uitgevoerd zoals Cruijff dat voor ogen had, sterker nog, de mensen die het nu uitvoeren vinden dat Plan Cruijff blijkbaar iets anders is dan Cruijff zelf. Alleen in de jeugdopleiding zijn volgens mij echt stappen voorwaarts gemaakt, met dank aan Jonkquote:Op maandag 21 december 2015 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom blijven zoveel mensen Cruijff-idolaat, als keer op keer blijkt dat het plan geen bestaansrecht en geen functionele output heeft?
En ja, ik ben stikjaloers op PSV. Het is goed voor het Nederlands voetbal, maar dat zij in zo'n poule gewoon overwinteren en dat wij elk jaar lopen te kloten (zelfs in de EL) doet wel pijn
Verder kan ik me niet herinneren dat wij ooit echt weerstand hebben geboden tegen Real![]()
Je bedoelt, bedoelt?quote:Op maandag 21 december 2015 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bedoeld, sarcastisch zeggen dat Kenny Tete de nieuwe LB van Barca wordt?![]()
Ach, er werd altijd geklaagd dat Ajax alleen maar ideale schoonzonen in de selectie had. Ook weer opgelost.quote:Op maandag 21 december 2015 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:AT5 twitterde op maandag 21-12-2015 om 11:27:35Kenny Tete moet 27 januari voorkomen. Belediging agent en verzet bij aanhouding https://t.co/JKKFvEuPHk https://t.co/XZMM5MDhnX reageer retweet
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik ook, zag het ook wel in hem. Maarja, die laatste stap van talent naar echte belofte kon hij niet zetten.quote:Op maandag 21 december 2015 12:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat hij minimaal Europese subtop zou gaan halen gezien de Posts hier over hem de afgelopen jaren.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Daar wordt ook wel makkelijk over gedacht hier soms.quote:Op maandag 21 december 2015 12:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ook, zag het ook wel in hem. Maarja, die laatste stap van talent naar echte belofte kon hij niet zetten.
Aan de andere kant, spelers die het niet lijken te hebben kunnen ineens ook spectaculaire stappen zetten.![]()
#zeghetmaartwitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 21-12-2015 om 12:54:44Jeremain Lens ligt bij Sunderland op ramkoers met trainer Sam Allerdyce. Moet #Ajax nieuwe poging wagen? reageer retweet
Zit een poll van Simon bij met de optie "Boeit mij dat nou". Simongod
Volgens Simon kunnen ze overigens het salaris betalen, willen is een tweede natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En Dolberg, Nouri, Donny en Cerny mogen mee op trainingskamp, genotMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zou geen al te verkeerde keus zijnquote:Op maandag 21 december 2015 13:33 schreef Tagliano het volgende:
#zeghetmaartwitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 21-12-2015 om 12:54:44Jeremain Lens ligt bij Sunderland op ramkoers met trainer Sam Allerdyce. Moet #Ajax nieuwe poging wagen? reageer retweet
Zit een poll van Simon bij met de optie "Boeit mij dat nou". Simongod
Volgens Simon kunnen ze overigens het salaris betalen, willen is een tweede natuurlijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
weer lekker overbelasten en zwaar vermoeid terug komen..........quote:Op maandag 21 december 2015 13:35 schreef Tagliano het volgende:
En Dolberg, Nouri, Donny en Cerny mogen mee op trainingskamp, genotFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zoals vorig jaar tegen Groningen, dat was zo mogelijk nog slechter dan tegen De Graafschap afgelopen weekendquote:Op maandag 21 december 2015 13:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
weer lekker overbelasten en zwaar vermoeid terug komen..........
Op welk niveau schat jij die dolberg in? Potentieel subtop van de wereld of de echte top?quote:Op maandag 21 december 2015 13:35 schreef Tagliano het volgende:
En Dolberg, Nouri, Donny en Cerny mogen mee op trainingskamp, genot![]()
Heeft het beste van Messi en Ronaldo samenquote:Op maandag 21 december 2015 13:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Op welk niveau schat jij die dolberg in? Potentieel subtop van de wereld of de echte top?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vind je? Ik vind Lens in een countersysteem als buitenspeler wel goed genoeg voor de Eredivisie, maar als spits? En zeker als spits bij Ajax?quote:Op maandag 21 december 2015 13:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou geen al te verkeerde keus zijn
Ik zie dat niet hoor.![]()
Dat inschatten kunnen we beter aan jou overlaten, jij bent de enige hier die dat doet.quote:Op maandag 21 december 2015 13:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Op welk niveau schat jij die dolberg in? Potentieel subtop van de wereld of de echte top?
Wij houden het gewoon bij de feiten, zoals dat Veltman een klasse of twee beter is dan Sven "" van Beek.
![]()
Ik de enige die dat doe?quote:Op maandag 21 december 2015 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat inschatten kunnen we beter aan jou overlaten, jij bent de enige hier die dat doet.
Wij houden het gewoon bij de feiten, zoals dat Veltman een klasse of twee beter is dan Sven "" van Beek.
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:39 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag voor het eerst gezien en maakte grote indruk. Heeft de kwaliteiten om een hele grote te worden, en daarnaast zo te zien ook de intelligentie en uitstraling die daarbij past.
Weer een fijne speler om te volgen het komend seizoen in de Eredivisie.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:52 schreef Devv het volgende:
Als Fischer en Eriksen samen in de basis staan, dan komen de tegenstanders weer met knikkende knieën naar Amsterdam.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:56 schreef PIETR het volgende:
Heb gister Ajax - Celtic gezien, en dit was zeker één van de meest opvallende spelers bij Ajax, samen met die lange back. Heeft een heel verfijnd balgevoel. Kan een hele grote worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef Slobeend het volgende:
Het kan niet lang meer duren voordat de topclubs massaal naar Fischer gaan hengelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:17 schreef Stiggie het volgende:
Fischer wordt uiteindelijk de beste speler in het elftal vermoed ikquote:Op maandag 12 november 2012 07:55 schreef Devv het volgende:
Dit gaat echt de nieuwe eindbaas worden. Eriksen 2.0.
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:30 schreef Devv het volgende:
Dit is het grootste talent uit de Eredivisie.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Noem er maar eens 5 met het talent van Fischer in de eredivisie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef Devv het volgende:
En dan te bedenken dat Ajax, na Eriksen en Fischer nog een Deense geweldenaar achter de hand heeft. Daar gaan ze echt dik mee cashen
.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:57 schreef Devv het volgende:
Dit gaat de nieuwe superster van de Europese velden worden.quote:Op zondag 2 december 2012 00:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hij moet zo snel mogelijk naar de as van het veld, deze kruising van Bergkamp en Litmanenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef Sterrezaat het volgende:
Echt een geweldig talent maar ik vraag me af hoelang Ajax zoiemand kan behouden. Geldt trouwens ook voor erikson. Zou me niks verbazen als die na dit seizoen weg is!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:39 schreef Stiggie het volgende:
Fischer heeft alles in zich om in mijn ogen echt een hele grote te worden. Groter dan iedere andere speler die nu bij Ajax speelt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:15 schreef Devv het volgende:
Het is een verbeterde versie van Eriksen. Hij is minstens net zo begaafd, maar fysiek sterker en volgens mij ook sneller. En hij heeft al de bravoure van een sterspeler in de maak.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Stiggie het volgende:
Fischer wordt echt een baas en heeft meer in zich vind ik ook dan Eriksen![]()
Gaan we heel veel plezier aan beleven.
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:27 schreef Devv het volgende:
Dit gaat een hele grote worden. Hij heeft de verdediging van Feyenoord gewoon vernederd.
quote:quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beste speler die ze hebben lopen in Amsterdam.
Die andere deen is overschat deze is echt goed.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij staat pas 1.5 jaar in het eerste. Heeft gewoon een dipje maar je ziet gewoon dat hij uitstekend kan voetballen komt er gewoon weer bovenop![]()
Mijn hemel wat maak je je weer druk zeg, is het niet tijd voor je pakje limonade zo rond deze tijd?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Grappig dat je ook een paar Feyenoorders quote.quote:Op maandag 21 december 2015 13:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik de enige die dat doe?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Mag dat niet dan?quote:Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Grappig dat je ook een paar Feyenoorders quote.![]()
Dude, hou je alles bij ofzo? posts uit 2012quote:Op maandag 21 december 2015 13:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik de enige die dat doe?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Jawel hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 13:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jawel, maar dat versterkt je argument dat Ajacieden hun spelers altijd ophemelen niet echt.![]()
daar heb je dan alles voor opgeslagen.... over paar minuten is iedereen je post vergeten.....quote:Op maandag 21 december 2015 13:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik de enige die dat doe?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal users die je hier nooit ziet, behalve jou en Syntix. Trek zelf je conclusies.quote:Op maandag 21 december 2015 13:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik de enige die dat doe?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Frank krijgt er een harde leuning van heb ik het idee, zo'n jong snoetje.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik krijg het ook wel warm van zo'n Arisch hoofdje.quote:Op maandag 21 december 2015 13:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Frank krijgt er een harde leuning van heb ik het idee, zo'n jong snoetje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:De Boer: ‘Huntelaar is welkom maar die wil nog niet’
Ajax gaat in de winterstop serieus werk maken van een extra spits. Trainer Frank de Boer is van mening dat Sanogo niet beschikt over de juiste kwaliteit om Milik te vervangen en dus zal men gaan zoeken naar oplossing. De trainer ziet echter ook in dat het geen gemakkelijke klus gaat worden om de juiste spits te vinden. ‘Talenten van 21 jaar die je misschien beter kunnen maken, kosten al snel zo’n negen miljoen. En iemand als Klaas-Jan Huntelaar wil nog niet’, aldus De Boer, die niet bij de pakken neer gaat zitten: ‘We blijven zoeken’.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook van zijn Arische kontje? Zo te zien is hij voor Real Madrid.quote:Op maandag 21 december 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg het ook wel warm van zo'n Arisch hoofdje.![]()
![]()
die ranglijst van AD????quote:Klaassen leidt Voetballer van het Jaar klassement
Halverwege het seizoen leidt Davy Klaassen het Voetballer van het Jaar klassement van de Telegraaf. De aanvoerder van Ajax blijft Kenneth Vermeer ruim voor. Als derde volgt Jairo Riedewald. Veltman, Gudelj en Tete staan in de top 20.
De ranglijst van het Algemeen Dagblad is compleet anders. Daar is Riechedly Bazoer de beste Ajacied op de negende plaats. Klaassen volgt daar als dertiende met ook Riedewald en Tete nog in de top 10. Letschert van FC Utrecht is de koploper op de ranglijst van het Algemeen Dagblad voor Vermeer.
Bazoer beste Ajacied op plaats 9
Klaassen op 13
maar Riedewald en Tete nog in top 10?
Iemand die dat nog snapt?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik wil niet eens weten waarom jij zoekt naar naakte mannen op internet.quote:Op maandag 21 december 2015 14:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ook van zijn Arische kontje? Zo te zien is hij voor Real Madrid.
[ afbeelding ]Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
DuBlanqeBogarde post hem op Twitterquote:Op maandag 21 december 2015 14:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten waarom jij zoekt naar naakte mannen op internet.![]()
Zit je weer de instagrams van mannelijke Ajax spelers af te struinen ouwe viezerik. Maar toch bedankt voor dit heerlijke plaatje.quote:Op maandag 21 december 2015 14:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Misschien gaat hij wel een koppeltje met nichtje Andersen vormen bij Ajax.quote:Op maandag 21 december 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je weer de instagrams van mannelijke Ajax spelers af te struinen ouwe viezerik. Maar toch bedankt voor dit heerlijke plaatje.![]()
En dat is een probleem hoe?quote:Op maandag 21 december 2015 14:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel een koppeltje met nichtje Andersen vormen bij Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Beetje homofobie gecombineerd met het zoeken naar plaatjes van maakte mannen. Duidelijk gevalletje kasthomo.quote:Op maandag 21 december 2015 14:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel een koppeltje met nichtje Andersen vormen bij Ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat is ditquote:Op maandag 21 december 2015 14:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maaktequote:Op maandag 21 december 2015 14:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje homofobie gecombineerd met het zoeken naar plaatjes van maakte mannen. Duidelijk gevalletje kasthomo.![]()
![]()
ok, nou hoop dat ze gelukkig zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 14:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is geen probleem. Het zou wel zomaar eens kunnen gebeuren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als er nog wat lekkere plaatjes van Lucas op zijn instagram staan staat het je heel erg vrij om die hier te posten.quote:Op maandag 21 december 2015 14:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel een koppeltje met nichtje Andersen vormen bij Ajax.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
whahahah grappig iemand doet een M in plaats van een Nquote:
whahaha
Het plaatje dat jou laat twijfelen aan je seksualiteit.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Telefoon hè. Maar de gevoelige snaar is geraakt, merk ik.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je bent wel echt een loser als je zoiets op je Instagram plaatst.quote:Op maandag 21 december 2015 14:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben je sowieso een loser als je instagram gebruikt.![]()
eens met badderquote:Op maandag 21 december 2015 14:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je bent wel echt een loser als je zoiets op je Instagram plaatst.
Genoeg internet voor vandaag
Tete en Riedewald gedeeld 10e, lijkt me dan.quote:Op maandag 21 december 2015 14:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die ranglijst van AD????
Bazoer beste Ajacied op plaats 9
Klaassen op 13
maar Riedewald en Tete nog in top 10?
Iemand die dat nog snapt?![]()
1 dag winterstop en het gaat meteen over arrestaties en spelers in hun blote reet op Instagram
Inderdaad, laat Lens lekker in Engeland blijven. Voor Traore mogen ze mij wel een poging wagen, maar vrees dat die daar zelf niet op zit te wachten.quote:Op maandag 21 december 2015 13:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind Lens in een countersysteem als buitenspeler wel goed genoeg voor de Eredivisie, maar als spits? En zeker als spits bij Ajax?
Ik zie dat niet hoor.![]()
Ja wat is het nou? Vorige week zei die nog dat Sanogo zich goed ontwikkelde en dat ze waarschijnlijk toch geen spits gaan halenquote:![]()
Andersen speelt tegen die tijd al bij Barcelonaquote:Op maandag 21 december 2015 14:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel een koppeltje met nichtje Andersen vormen bij Ajax.![]()
Frank spoort nietquote:Op maandag 21 december 2015 15:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? Vorige week zei die nog dat Sanogo zich goed ontwikkelde en dat ze waarschijnlijk toch geen spits gaan halen
Ben benieuwd wie er komt, als er überhaupt al iemand komt![]()
zoquote:Op maandag 21 december 2015 14:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Even een fapje gemaakt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 14:27 schreef Tagliano het volgende:
1 dag winterstop en het gaat meteen over arrestaties en spelers in hun blote reet op Instagram![]()
![]()
![]()
Ach de heren moeten toch hun Ajax-obsessie blijven bevredigen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je scheert over één kam. Ik ben geen loserquote:Op maandag 21 december 2015 14:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je bent wel echt een loser als je zoiets op je Instagram plaatst.
Mocht je ooit een instagram account aanmaken, laat het me weten dan volg ik je.![]()
Is dat een recente pic van Dolberg of een oude? Ik vraag me altijd af met wat voor reden zo'n gast dan denkt: laat ik mezelf eens in mijn blote reet op internet zetten
Nice ass though
Als hij daadwerkelijk een goede ontwikkeling doormaakt zou er wat mij betreft niet eens een nieuwe reservespits hoeven te komen, dan loopt hij zo'n jongen namelijk in de weg. Zeker als je ook nog Zivkovic hebt volgend seizoen en tijdelijke opties als Klaassen, Fischer, El Ghazi ten tijde van echte nood mocht Milik geblesseerd raken
[ Bericht 15% gewijzigd door TheVulture op 21-12-2015 17:38:14 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Een Ajacied is de beste speler van de eerste seizoenshelft volgens vi: Becker.
Ik volg PEC niet zo, maar whut![]()
![]()
Instagram, Twitter en Facebook zijn exact wat er mis is met deze wereld.quote:Op maandag 21 december 2015 17:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je scheert over één kam. Ik ben geen loser![]()
Mocht je ooit een instagram account aanmaken, laat het me weten dan volg ik je.![]()
Volgens mij is die jongen net 18, dus als de foto wat ouder is zou ik hem verwijderen, ook al heeft hij hem zelf online gegooid.quote:Op maandag 21 december 2015 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Is dat een recente pic van Dolberg of een oude? Ik vraag me altijd af met wat voor reden zo'n gast dan denkt: laat ik mezelf eens in mijn blote reet op internet zetten
Nice ass thoughVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoe?! Een speler als Barazite was toch veel beter? Oké, veel namen kan ik nu ook niet noemen, maar je hebt toch nog genoeg keuze (bijv. Brenet en Tete, die deden het uitstekend).quote:Op maandag 21 december 2015 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een Ajacied is de beste speler van de eerste seizoenshelft volgens vi: Becker.
Ik volg PEC niet zo, maar whut![]()
Zelfs een Fischer presteert duidelijk beter dan Becker, als ik de statistieken van Squawka moet geloven. Pereiro ook. Beiden niet in de top 15. Ik vermoed dat verwachtingen wel een rol spelen bij het beoordelen van prestaties bij VI.quote:Op maandag 21 december 2015 17:38 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
Hoe?! Een speler als Barazite was toch veel beter? Oké, veel namen kan ik nu ook niet noemen, maar je hebt toch nog genoeg keuze (bijv. Brenet en Tete, die deden het uitstekend).
Barazite staat wel hoog trouwens, net als twee andere Utrecht spelers in de top vijf.![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 17:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is die jongen net 18, dus als de foto wat ouder is zou ik hem verwijderen, ook al heeft hij hem zelf online gegooid.![]()
![]()
![]()
Not sure if...![]()
Voetballer ajax opgepakt in een coffeeshop
die tete....
rookt hasj.....
![]()
![]()
![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Tsja als je bij Cambuur al niet mee kan...quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hemel en aarde bewegen om iemand binnen te halen bij een kinderhandelaar
Mislukt vervolgens
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ach, niet elke jeugdaankoop kan raak zijn. Jammer, maar het zou gek zijn als alles goed wasquote:Op maandag 21 december 2015 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja als je bij Cambuur al niet mee kan...Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lekker belangrijkquote:Op maandag 21 december 2015 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Voetballer ajax opgepakt in een coffeeshop
die tete....
rookt hasj.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich zou Lens niet verkeerd zijn maar het is alleen geen spits![]()
Voor de rechtsbuiten positie hebben we met El Ghazi en Cerny genoeg opties. Ook als is El Ghazi nu totaal uit vorm, die moet je sowieso het vertrouwen geven (in ieder geval niet weg doen).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vrij serieus. Je kunt er wat meewarige smilies tegenaan gooien, maar dat verandert de juridische situatie niet.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Statistieken zeggen dan ook helemaal niks. Gudelj is #2 op WhoScoredquote:Op maandag 21 december 2015 17:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zelfs een Fischer presteert duidelijk beter dan Becker, als ik de statistieken van Squawka moet geloven. Pereiro ook. Beiden niet in de top 15. Ik vermoed dat verwachtingen wel een rol spelen bij het beoordelen van prestaties bij VI.
Barazite staat wel hoog trouwens, net als twee andere Utrecht spelers in de top vijf.![]()
![]()
Ik zou niet weten of Lens een goeie zou zijn, is zeker geen echte spits maar hebben we dat wel nodig? Komen toch (bijna) geen voorzetten en nauwelijks aanvoer, iemand met snelheid en die zelf wat kan creëren is dan misschien wel handigquote:Op maandag 21 december 2015 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Op zich zou Lens niet verkeerd zijn maar het is alleen geen spits![]()
Voor de rechtsbuiten positie hebben we met El Ghazi en Cerny genoeg opties. Ook als is El Ghazi nu totaal uit vorm, die moet je sowieso het vertrouwen geven (in ieder geval niet weg doen).![]()
Voorzetten komen er best wel (vnl. Dijks) maar dan heb je aan Lens sowieso weinig. Die bukt volgens mij nog als er een hoge bal komt.quote:Op maandag 21 december 2015 18:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of Lens een goeie zou zijn, is zeker geen echte spits maar hebben we dat wel nodig? Komen toch (bijna) geen voorzetten en nauwelijks aanvoer, iemand met snelheid en die zelf wat kan creëren is dan misschien wel handigAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb toch wel redelijk wat voorzetten gezien tegen de Graafschap. Probleem is dan vaak eerder dat er zes tot acht verdedigers staan en hooguit één of twee spelers van Ajax en de voorzetten nou niet bepaald altijd op maat zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 18:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten of Lens een goeie zou zijn, is zeker geen echte spits maar hebben we dat wel nodig? Komen toch (bijna) geen voorzetten en nauwelijks aanvoer, iemand met snelheid en die zelf wat kan creëren is dan misschien wel handigVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Voorzetten zijn dan ook uit de tijd, daar wordt nauwelijks meer mee gescoord. Internationaal gezien probeert men het niet eens meer![]()
Klopt, iedere goal wordt tegenwoordig gescoord door vanaf de eigen achterlijn naar het andere doel te dribbelen.quote:Op maandag 21 december 2015 18:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voorzetten zijn dan ook uit de tijd, daar wordt nauwelijks meer mee gescoord. Internationaal gezien probeert men het niet eens meerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Fitter Dan Ooitquote:Bij Ajax kon hij al niet veel potten breken, maar ook bij zijn nieuwe werkgever FC Nantes lijkt de IJslandse aanvaller Kolbeinn Sigthórsson weinig goed te kunnen doen.
Trainer Michel Der Zakarian beklaagt zich tegenover de Franse krant Ouest-France over de spits die begin dit seizoen van Ajax over kwam, zo schrijft RTL Nieuws.
'Hij heeft nog nauwelijks iets laten zien. Kolbeinn is hier nu zes maanden, maar hij heeft nog niet veel volle trainingsweken meegemaakt. Je kunt niet presteren als je niet goed traint', aldus de trainer.
'Te dik'
Een gebrek aan respect voor de club is één van de problemen die de IJslander heeft volgens Der Zakarian, maar ook aan zijn gewicht mag wel wat worden gedaan. 'Hij moet meer bewegen en meer variatie in zijn spel leggen. Als hij vier of vijf kilo afvalt, beweegt hij soepeler. Hij moet op zijn levensstijl letten, hij weegt te veel. Het gaat nu niet goed. We hebben veel geld in hem geïnvesteerd en verwachten meer van hem.'![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 18:59 schreef henky13 het volgende:
Wellicht is Guidetti een optie? Speelt nu niet/nauwelijks![]()
![]()
![]()
Had juist het idee dat er op zijn trainingsarbeid niet veel aan te merken was, hij kon er alleen niets van. Dat weten ze in Nantes nu ook.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als ik naar de "Best XI" kijk op whoscored vind ik het toch wel aardig, een stuk beter dan als je een beste elftal zou moeten maken op basis van de lijstjes van een VI of AD. De beste drie aanvallers volgens VI zijn Becker, Elia en Kuwas. Veldwijk dan op de bank. Tsja. Volgens het AD zijn de vier beste spelers van de eredivisie Letschert, Vermeer, Karsdorp en van Eijden. Tsja.quote:Op maandag 21 december 2015 18:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Statistieken zeggen dan ook helemaal niks. Gudelj is #2 op WhoScored
Misschien moeten we statistieken iets serieuzer gaan nemen dan wat er in de media geroepen wordt. En is die Gudelj wat beter dan we denken.![]()
Daar zijn we nog heel geschikt vanaf gekomen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee maar gewoon de klassieke voorzet die ingekopt wordt door een spits? Waar zie je dat nog?quote:Op maandag 21 december 2015 18:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, iedere goal wordt tegenwoordig gescoord door vanaf de eigen achterlijn naar het andere doel te dribbelen.![]()
De Jong bij PSV knikt ze al 2 jaar vrij makkelijk binnen bij PSV.quote:Op maandag 21 december 2015 19:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee maar gewoon de klassieke voorzet die ingekopt wordt door een spits? Waar zie je dat nog?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het klopt inderdaad wel dat het in de eredivisie nog wel mogelijk is, Kramer doet dat ook aardig natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2015 19:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De Jong bij PSV knikt ze al 2 jaar vrij makkelijk binnen bij PSV.![]()
Ik zie het genoeg in bijvoorbeeld de PL, Bundesliga en de CL. De Spaanse competitie zie ik niet heel veel van, maar volgens mij scoren Atletico en Real ook genoeg op dergelijke wijze.quote:Op maandag 21 december 2015 19:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee maar gewoon de klassieke voorzet die ingekopt wordt door een spits? Waar zie je dat nog?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ben het wel eens verder. Tegenwoordig staan er vnl. in het internationale voetbal spelers van 2 meter lang en 2 meter breed in de verdediging, het wordt steeds moeilijker voor kopspecialisten om daar van te winnen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad wel dat het in de eredivisie nog wel mogelijk is, Kramer doet dat ook aardig natuurlijk.
Maar het levert ook internationaal altijd wel de nodige doelpunten extra op per seizoen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 21-12-2015 20:02:23 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb nog even wat gegoogled op m'n theorie, kwam deze paper tegen: http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2225728Dus het klopt wel dat er nog aardig mee gescoord wordt, maar erg effectief is het niet.quote:Abstract:
Crossing in soccer plays a significant role in scoring, about 23% of all goals scored in the recent seasons of the English Premier League are the result of crosses. Set play crosses (after free kicks or corners) represent about 8% of all goals and open play crosses represent about 15% of all goals. However, crossing from an open play is hugely inefficient, only 1 open cross in 4.87 is an accurate cross and only 1 open cross out of 91.47 leads to a goal on average. Statistical evidence indeed confirms that games with smaller number of open crosses tend to lead to more goals. When we estimate the impact of open crossing on scoring of the individual teams, we conclude that the net effect of crossing is negative for all the teams. This is also true for the German Bundesliga and the recent World Cup 2014. The quality of the attacking team is the major explanatory factor on the number of such missed scoring opportunities, stronger teams are more negatively influenced than weaker teams. Stronger teams have more options how to score and open play crossing seems as one of the suboptimal ways of a goal creation. Interestingly, the actual conversion of open crosses to goals plays only a minor role for explaining the impact of open crossing on goals.![]()
Een open kans door een steekpass zal hoogstwaarschijnlijk een stuk efficiënter zijn, maar enkel kijken naar efficiëntie negeert de moeilijkheidsgraad van een bepaalde aanval. Het geven van een voorzet van de zijkant is een stuk makkelijker dan een steekpass die een speler vrij zet voor de keeper. Zeker wanneer tegenstanders compact en gegroepeerd spelen is het vaak de enige manier om iets te forceren, afgezien van een goede counter.quote:Op maandag 21 december 2015 19:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb nog even wat gegoogled op m'n theorie, kwam deze paper tegen: http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2225728
[..]
Dus het klopt wel dat er nog aardig mee gescoord wordt, maar erg effectief is het niet.
Dat laatste is sowieso iets waar Ajax niet best in is. Hopelijk gaat dat met bijvoorbeeld Cerny beter. In de wedstrijden waarin hij erin komt lijkt dat wel gelijk een stuk beter te gaan, al is hij nog een beetje wild.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
http://www.vi.nl/nieuws/s(...)-niks-laten-zien.htm
Toch nog netjes 3 miljoen voor mogen ontvangen. Ik dacht dat hij eigenlijk wel de potentie had om in een ander systeem wel zijn draai te zullen vinden.![]()
Hij heeft een erg goede balbehandeling, alleen lijkt hij soms te egoïstisch, of het overzicht te missen (hoop het eerste).quote:Op maandag 21 december 2015 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een open kans door een steekpass zal hoogstwaarschijnlijk een stuk efficiënter zijn, maar enkel kijken naar efficiëntie negeert de moeilijkheidsgraad van een bepaalde aanval. Het geven van een voorzet van de zijkant is een stuk makkelijker dan een steekpass die een speler vrij zet voor de keeper. Zeker wanneer tegenstanders compact en gegroepeerd spelen is het vaak de enige manier om iets te forceren, afgezien van een goede counter.
Dat laatste is sowieso iets waar Ajax niet best in is. Hopelijk gaat dat met bijvoorbeeld Cerny beter. In de wedstrijden waarin hij erin komt lijkt dat wel gelijk een stuk beter te gaan, al is hij nog een beetje wild.![]()
Ach, ik wil ze op die leeftijd nog wel het voordeel van de twijfel geven. Wat meer overzicht komt doorgaans wel met de jaren, al heb je ook types die blijven voetballen als een blind paard.quote:Op maandag 21 december 2015 20:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft een erg goede balbehandeling, alleen lijkt hij soms te egoïstisch, of het overzicht te missen (hoop het eerste).
Cerny legde ook prima af op Schöne afgelopen weekend bijvoorbeeld, maar die verprutste de kans uiteraard weer.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zeker, en vooral ook een prachtig steekpassje op Klaassen.quote:Op maandag 21 december 2015 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, ik wil ze op die leeftijd nog wel het voordeel van de twijfel geven. Wat meer overzicht komt doorgaans wel met de jaren, al heb je ook types die blijven voetballen als een blind paard.
Cerny legde ook prima af op Schöne afgelopen weekend bijvoorbeeld, maar die verprutste de kans uiteraard weer.![]()
Stam moet blijven nuquote:Op maandag 21 december 2015 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen staat Jong Ajax met 2-0 voor tegen Volendam
huehuehueRED ONS HENNIEGOD![]()
Zegt niets. LollerJongAjax.quote:Op maandag 21 december 2015 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen staat Jong Ajax met 2-0 voor tegen Volendam![]()
Verschrikkelijk slecht doet hij het niet. Eerlijk gezegd heb ik geen goed beeld van hoe hij precies als coach isquote:Op maandag 21 december 2015 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stam moet blijven nu
huehuehueMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Euhmquote:Op maandag 21 december 2015 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verschrikkelijk slecht doet hij het niet. Eerlijk gezegd heb ik geen goed beeld van hoe hij precies als coach is
JawelRED ONS HENNIEGOD![]()
Tegen LollerVolendamquote:
Kan alle kanten op, bal is rondMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mwoh, toch middenmoot met een wekelijks wisselend elftal pubertjes met af een toe een bejaarde als Heitingaquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zegt veel over de teams daaronder . Nouri linksbuiten lolquote:Op maandag 21 december 2015 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh, toch middenmoot met een wekelijks wisselend elftal pubertjes met af een toe een bejaarde als HeitingaRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is natuurlijk belachelijk, daar zijn we het wel over eensquote:Op maandag 21 december 2015 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zegt veel over de teams daaronder . Nouri linksbuiten lolMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit meen je niet. Ik kan goed begrijpen dat je geen fan bent, maar er zijn zo extreem veel ergere dingen gaande op deze wereld en dat weet jij ook wel.quote:Op maandag 21 december 2015 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Instagram, Twitter en Facebook zijn exact wat er mis is met deze wereld.![]()
quote:De Boer vindt het lastig vissen in vijver vol spitsen
Het is alweer tijd voor aflevering drie in de zoektocht van Ajax naar een spits. Misschien dat we straks nog moeten overschakelen naar een live-blog. De ontkenningsfase is inmiddels voorbij: er wordt echt een spits gezocht. Maar het is lastig zoeken.
Frank de Boer vertelde twee weken geleden nog dat hij geen extra spits hoefde. Yaya Sanogo was er per slot van rekening ook nog. De trainer vertelde dit weekeinde echter iets heel anders. Hij stelde zijn mening onder meer bij omdat Sanogo, als-ie al fit is, slechts maximaal een helftje kan spelen.
“Als we een goede kunnen vinden, willen we er graag een spits bij. Het moet 'een goeierd' zijn die bij ons past en kan meevoetballen. Daar zijn we al heel lang naar op zoek. We vissen in een vijver, maar als we een topper vinden, komt-ie niet naar de eredivisie,” legt De Boer nog maar eens uit.
Ajax wil best de portemonnee trekken voor een aanvaller, maar tegelijkertijd zo min mogelijk risico lopen. “Dan kom je in de categorie van spelers die een jaar of 20, 21 zijn. Die kosten 8 of 9 miljoen euro, maar dit biedt ook geen zekerheid dat zo'n spits je het komende halfjaar gaat helpen.”
“Het is gewoon heel lastig,” herhaalt de trainer van de winterkampioen. “Klaas-Jan Huntelaar kan interessant zijn, maar dat is andere koek. Van Huntelaar kun je zeggen: dat is lekker. Maar als je in die categorie spitsen zoekt, kom je telkens uit bij jongens die niet naar Nederland willen.”
Aangezien Ajax voor een halfjaartje uit de brand moet worden geholpen, is het tijdelijk strikken van een spits ook weer een optie. Maar daar moet je een beetje mazzel bij hebben, erkent De Boer. “Een spits die we eventueel willen huren, zit waarschijnlijk niet voor niets op de bank. Soms heb je geluk, soms niet. We zoeken een echte versterking. Maar dat is geen geheim.”Geen Lens dusquote:Lens staat niet te springen voor tussentijdse overgang naar Ajax
Afgelopen zomer hengelde Ajax naar de diensten van Jeremain Lens. De aanvaller koos toen voor Sunderland, waar hij inmiddels op een dood spoor zit. Ook voor een tussentijdse overgang naar Ajax deze winter staat hij niet te springen, zo laat hij weten tegenover Fox Sports. "Ajax is een mooie club. Maar of het nu de juiste tijd is... Het is halverwege het seizoen, ze spelen geen Europees voetbal... Eerlijk gezegd ben ik wel uitgekeken op de Nederlandse competitie. Als ze dan Europees spelen, wordt het alweer een stuk interessanter. Maar dat is dus niet zo. Ik heb er nog niet heel diep over nagedacht. Dat doe ik later wel."
[ Bericht 9% gewijzigd door mokkiemok op 22-12-2015 08:30:52 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
misschien een beetje een snelle conclusie, maar dat hij niet staat te springen is duidelijk. Ik denk dat t een goede aanwinst zou zijn. Zie je meteen al een nadeel van niet overwinteren in de EL tegenover het argument "op de competitie richten"quote:![]()
Er is ook geen EK waarvoor hij zich in de kijker zou moeten spelen, even los van de vraag of hij nou het type speler is wat je mist, ik denk van niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
misschien een beetje een snelle conclusie, maar dat hij niet staat te springen is duidelijk. Ik denk dat t een goede aanwinst zou zijn. Zie je meteen al een nadeel van niet overwinteren in de EL tegenover het argument "op de competitie richten"![]()
Het zijn allemaal symptomen van dezelfde problemen.quote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dit meen je niet. Ik kan goed begrijpen dat je geen fan bent, maar er zijn zo extreem veel ergere dingen gaande op deze wereld en dat weet jij ook wel.![]()
Op fok trollen onder een schijtlollige username is natuurlijk veel beter dan wat sma'tjes fixen op instagram.![]()
Instagram is in ieder geval nooit een goed idee....quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:06 schreef Donnis het volgende:
Op fok trollen onder een schijtlollige username is natuurlijk veel beter dan wat sma'tjes fixen op instagram.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je de jeugd niet begrijpt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Instagram is in ieder geval nooit een goed idee....![]()
aandachtsgeile hoeren en opgefokte seksueel gefrustreerde pubers. = instagram.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Exact. Wij begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:06 schreef Donnis het volgende:
Op fok trollen onder een schijtlollige username is natuurlijk veel beter dan wat sma'tjes fixen op instagram.![]()
Niet erg, is geen Ajax spits. Maar goed, wat willen ze? Milik doet 't best lekker de laatste tijd (veel goals en assists) dus willen ze een betere spits die Milik weer naar de bank verwijst of een backup die lekker geld gaat vangen voor bankzitten?quote:Behulpzaam als een waterkraan.
ze zoeken de spits die Sanogo had moeten zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet erg, is geen Ajax spits. Maar goed, wat willen ze? Milik doet 't best lekker de laatste tijd (veel goals en assists) dus willen ze een betere spits die Milik weer naar de bank verwijst of een backup die lekker geld gaat vangen voor bankzitten?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat?quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
aandachtsgeile hoeren en opgefokte seksueel gefrustreerde pubers. = instagram.![]()
![]()
Goede samenvatting.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
aandachtsgeile hoeren en opgefokte seksueel gefrustreerde pubers. = instagram.![]()
Doe er de pittige huisvrouw bij en de "Laten we een gezamenlijk account aanmaken" stelletjes en je hebt Facebook.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Social media is echt voor mensen die zichzelf te belangrijk vinden en alleen oppervlakkig willen neuzelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Doe er de pittige huisvrouw bij en de "Laten we samen een Facebookpagina maken" stelletjes en je hebt Facebook.![]()
Ik ben gisteren gestopt met internet omdat ik het met je eens was, laten we daar nu geen gewoonte van gaan maken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Social media is echt voor mensen die zichzelf te belangrijk vinden en alleen oppervlakkig willen neuzelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of wel, en tot de conclusie komen dat onze verschillen te overbruggen zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gestopt met internet omdat ik het met je eens was, laten we daar nu geen gewoonte van gaan maken.
Kom je binnenkort een keer koffie drinken?![]()
lijkt mij uiterst gezellig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of wel, en tot de conclusie komen dat onze verschillen te overbruggen zijn?
Kom je binnenkort een keer koffie drinken?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En de winterstop is net begonnenquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mokkiemok en Badderharing. Wat een prachtig kerstverhaal dames en heren.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gestopt met internet omdat ik het met je eens was![]()
![]()
Haha homo!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gestopt met internet omdat ik het met je eens was, laten we daar nu geen gewoonte van gaan maken.![]()
oud nieuws, toch bedanktquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Omdat de Europese campagne al verpest is, hoef je nu geen spelers meer te halen. Het is wel essentieel dat we volgend jaar twee redelijk ervaren spelers contracteren die echt iets toevoegen. Heel clichématig: een type Guardado.quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet erg, is geen Ajax spits. Maar goed, wat willen ze? Milik doet 't best lekker de laatste tijd (veel goals en assists) dus willen ze een betere spits die Milik weer naar de bank verwijst of een backup die lekker geld gaat vangen voor bankzitten?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Schandalig!11!quote:Vanwege een verbouwing in het stadion was er maar één kleedkamer beschikbaar. Normaal geef je die dan aan de gasten, maar daar dachten de Godenzonen anders over. De selectie van De Graafschap moest over een parkeerdek naar een andere kleedkamer wandelen en had daardoor slechts zeven minuten rust in plaats van een kwartier.![]()
Wel raar dat ze die verbouwing niet in de winterstop kunnen doen in plaats van tijdens de laatste wedstrijd.quote:![]()
Dit is bijna net zo erg als Dirk van Duijvenbode die niet met zijn eigen opkomstnummer mocht opkomen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: