wat een prachtventjequote:Op zondag 22 juli 2012 01:40 schreef Tyron het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)een-goed-gevoel.html
Nee, dat is een nieuwtje. Dit wordt een reeks voor Fischer.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Misschien dat er al een topic aan hem gewijd is
Wilde hem net postenquote:
Dat het topic er al 2 jaar is. En de TT te onduidelijk isquote:
Dat hij een eigen jeugd is van Ajaxquote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Geeft een balletje breed dat wordt betiteld als geniaal. Tsja, what else is new?
Je hebt er zelf volop in gepost en zou moeten weten dat het gewoon het Fisscher topic is.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, dat is een nieuwtje. Dit wordt een reeks voor Fischer.
Ga The Next Gen series van afgelopen seizoen eens bekijken en kom dan maar terug.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Geeft een balletje breed dat wordt betiteld als geniaal. Tsja, what else is new?
Waarom zou ik naar dat fluttoernooitje willen kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef Devv het volgende:
[..]
Ga The Next Gen series van afgelopen seizoen eens bekijken en kom dan maar terug.
Omdat je dan, voor de verandering eens goed voetbal ziet. Vandaar dat de jeugd van Feyenoord niet meedoet aan The Next Gen series.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar dat fluttoernooitje willen kijken.
Geweldig ja, verliezen van een Italiaans flutteampje. Paar weekjes later werd Ajax even met 5-2 afgedroogd ofzo in de Kuip. Zo zie je maar weer hoeveel waarde zoiets heeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Omdat je dan, voor de verandering eens goed voetbal ziet.
Nadat ze eerst de jeugd van Liverpool en Barcelona vernederd haddenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Geweldig ja, verliezen van een Italiaans flutteampje.
Maar ze werden uiteindelijk gewoon landskampioen. En voor geboren winnaars is dat het enige wat telt.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar weekjes later werd Ajax even met 5-2 afgedroogd ofzo in de Kuip.
True dat. Van een aardige troll naar ongekende domheid.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:15 schreef Roffamannetje het volgende:
devv![]()
Eerst dacht ik dat hij elke post aan het trollen was, maar het is dus echt pure domheid
Je hebt gelijk. Net even in mijn topic gekeken. Deze verdient open te blijven.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, dat is een nieuwtje. Dit wordt een reeks voor Fischer.
Een balletje breed? Donderstraal toch op man Calandquote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Caland het volgende:
Gelukkig heb je zelfkennis.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
True dat. Van een aardige troll naar ongekende domheid.
Wist niet dat jij een Ajacied was Tong?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Net even in mijn topic gekeken. Deze verdient open te blijven.
Een balletje breed, ja.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een balletje breed? Donderstraal toch op man CalandJij hebt hem blijkbaar nooit zien spelen dus geef je mening dan ook maar niet.
Ik was in het stadion bij de omhaal van van Basten.quote:
Heb je haar ook weerquote:
1500 inschrijvingen. 3 voorrondes zonder TV. 40 kandidaten tijdens de uitzendingen.quote:
En falen op het moment suprême. Herkenbaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
1500 inschrijvingen. 3 voorrondes zonder TV. 40 kandidaten tijdens de uitzendingen.
Typisch Nederlandsquote:Op zondag 22 juli 2012 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in het stadion bij de omhaal van van Basten.
In 1998 meegedaan aan een TV-kwis bij de KRO. Tom van 't Hek was de kwismaster. Mijn specialiteit was Ajax. Met als extraatje de favoriete speler Gerald Vanenburg. Ik haalde de finale en werd tweede.
Zoop Joetemelk?quote:
Je had het me niet nagedaan. Was de enige die de eerste ronde alle tien vragen goed had.quote:
Ja tong, lekker belangrijk, maar het gaat om het resultaat. Als je heb verloren kun je wel mooie praatjes ophangen, maar daar kopen wij niets voor.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had het me niet nagedaan. Was de enige die de eerste ronde alle tien vragen goed had.
Ik weet dan ook niks van Ajaxquote:Op zondag 22 juli 2012 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had het me niet nagedaan. Was de enige die de eerste ronde alle tien vragen goed had.
Ik ga niet verder happenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja tong, lekker belangrijk, maar het gaat om het resultaat. Als je heb verloren kun je wel mooie praatjes ophangen, maar daar kopen wij niets voor.
Ajax was mijn specialiteit. Kreeg er 3 vragen over. De rest waren algemene voetbalvragen, met filmpjes, foto's etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |