SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 jaar geleden had ik gezegd dat Rijeka ook geen reet voorsteltquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig stelt Ajax wat voor.quote:Op zondag 20 december 2015 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
3 jaar geleden had ik gezegd dat Rijeka ook geen reet voorstelt
Wonnen volgens mij zelfs van Feyenoord![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 20 december 2015 21:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gelukkig stelt Ajax wat voor.
Wonnen volgens mij zelfs van FeyenoordMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Denk niet dat Ajax een spits gaat halen, hoeft ook niet wat mij betreft. Als het dan toch moet, lekker Bas Dost halen, marktwaarde 7.5 miljoen volgens transfermarkt en schijnt weg te mogen.![]()
Die hadden met Guidetti en Pelle wel de voltreffer geslagenquote:Op zondag 20 december 2015 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Feyenoord wilde hem zelf ook
Weet niet of dat een goed teken is..![]()
Niet het werk van de scoutingquote:Op zondag 20 december 2015 21:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die hadden met Guidetti en Pelle wel de voltreffer geslagen
RED ONS HENNIEGOD![]()
Die heeft bovendien al een Ajax pyjama.quote:Op zondag 20 december 2015 21:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk niet dat Ajax een spits gaat halen, hoeft ook niet wat mij betreft. Als het dan toch moet, lekker Bas Dost halen, marktwaarde 7.5 miljoen volgens transfermarkt en schijnt weg te mogen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die past hij niet meer denk ikquote:Op zondag 20 december 2015 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft bovendien al een Ajax pyjama.![]()
Als ze een spits kopen moeten ze ook eens geld uitgeven. Niet proberen voor 1.5 mln een topper te halen. Spitsen zijn duur.![]()
Deze hoop kun je beter laten varen is mijn ervaringquote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef JimmyManna het volgende:
Als ze een spits kopen moeten ze ook eens geld uitgeven. Niet proberen voor 1.5 mln een topper te halen. Spitsen zijn duur.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De mijne ook. Maar ik blijf toch hopen. Goede en direct inzetbare spitsen kosten geen anderhalf mln. Dat moeten zij ook wel weten.quote:Op zondag 20 december 2015 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze hoop kun je beter laten varen is mijn ervaring![]()
Dat zou je wel denken jaquote:Op zondag 20 december 2015 22:40 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
De mijne ook. Maar ik blijf toch hopen. Goede en direct inzetbare spitsen kosten geen anderhalf mln. Dat moeten zij ook wel weten.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dost gaat echt niet voor dat bedrag verkocht worden.quote:Op zondag 20 december 2015 21:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk niet dat Ajax een spits gaat halen, hoeft ook niet wat mij betreft. Als het dan toch moet, lekker Bas Dost halen, marktwaarde 7.5 miljoen volgens transfermarkt en schijnt weg te mogen.![]()
Dat lijkt mij ook niet. Alhoewel ik niet weet tot wanneer zijn contract loopt.quote:Op zondag 20 december 2015 23:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dost gaat echt niet voor dat bedrag verkocht worden.
Daarbij denk ik dat hij een kapitaal aan sjoemelsoftware-euros verdient dat Ajax niet gaat betalen, en bovendien nog niet naar NL terug wil.![]()
Spitsen kopen is zo gruwelijk lastig. Mogelijk dat Siem de Jong te porren is voor een terugkeer, al dan niet op huurbasis. Al is dat denk ik ook niet het niveau dat je wilt nastreven.quote:Op zondag 20 december 2015 23:32 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet. Alhoewel ik niet weet tot wanneer zijn contract loopt.
Daarbij denk ik dat hij een kapitaal aan sjoemelsoftware-euros verdient dat Ajax niet gaat betalen, en bovendien nog niet naar NL terug wil.![]()
Ja en dan gaat De Boer voor zijn droommiddenveld met Klaassen - De Jong en Gudelj. Siem de Jong hoeft mij niet terug te keren. Als het dan toch gebeurt, dan alleen als spits.quote:Op zondag 20 december 2015 23:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Spitsen kopen is zo gruwelijk lastig. Mogelijk dat Siem de Jong te porren is voor een terugkeer, al dan niet op huurbasis. Al is dat denk ik ook niet het niveau dat je wilt nastreven.![]()
Nee bedanktquote:Op zondag 20 december 2015 23:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Spitsen kopen is zo gruwelijk lastig. Mogelijk dat Siem de Jong te porren is voor een terugkeer, al dan niet op huurbasis. Al is dat denk ik ook niet het niveau dat je wilt nastreven.![]()
Dost en Huntelaar zullen een te hoog salaris vragen, voor zover ze haalbaar zijn qua transfersom en of ze überhaupt willenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die verdient in Duitsland ongeveer 6,5 miljoen. Gaat hem net niet worden ben ik bang.quote:Op zondag 20 december 2015 23:55 schreef Ferdii het volgende:
Regel liever een paar miljoen voor Huntelaar![]()
Voor iemand van het kaliber van Huntelaar mag je wel je salarisplafond negeren en het ophogen naar zo'n 1,5 miljoen + bonussen. Maar dat is alsnog veel te laag lijkt mequote:Op zondag 20 december 2015 23:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die verdient in Duitsland ongeveer 6,5 miljoen. Gaat hem net niet worden ben ik bang.![]()
Ben ik met je eens. Maar spelers als Huntelaar zijn gewoon niet haalbaar, helaas.quote:Op maandag 21 december 2015 00:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Voor iemand van het kaliber van Huntelaar mag je wel je salarisplafond negeren en het ophogen naar zo'n 1,5 miljoen + bonussen. Maar dat is alsnog veel te laag lijkt me![]()
Raffie mag vast ook wel weg, ook ophalen voor een zacht prijsje, oude tijden herlevenquote:Op zondag 20 december 2015 23:59 schreef Raptor1985 het volgende:
Ibrahimovic is transfervrij na dit seizoen.
Lijkt nog niet zo lang geleden trouwens, dat dat twee jonge gasten waren..![]()
Dat krijgt Frank er vanzelf wel uitquote:Op zondag 20 december 2015 18:19 schreef Monolith het volgende:
Cerny zorgt in ieder geval nog voor wat leuke momentjes.![]()
Ach het maakt toch niet uit wie er gehaald wordt, moet natuurlijk helemaal wennen aan het Ajax-systeem (lees: wachten tot je eindelijk een bal krijgt die je alleen maar terug kan tikken) en moet doelpunten gaan maken zonder aanvoerquote:![]()
Ik zie zojuist dat Ruben Neves naar Arsenal gaat?
5 jaar geleden moeten kopen, ik ga maar eens solliciteren op scout voor Ajax.....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
De Boer over aandachtspunten: 'We moeten nauwkeuriger gaan passen tegen tegenstanders die zo compact staan als De Graafschap.'
Ik snap dat je je tegenstanders serieus moet nemen, en moet waken voor overschatting. Maar het is de Graafschap..... Je speelt niet iedere week tegen barca.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zijn er scouts bij Ajax dan?quote:Op maandag 21 december 2015 07:47 schreef mokkiemok het volgende:
Ik zie zojuist dat Ruben Neves naar Arsenal gaat?
5 jaar geleden moeten kopen, ik ga maar eens solliciteren op scout voor Ajax.....![]()
nja ik zie en hoor in mijn vakgebied, en hier op fok, spelers voorbij komen. Die echt wel te halen zijn voor Ajax. Een paar jaar later zie je dat die spelers door Europeese topclubs gekocht worden.quote:
laatst had ik het zelf over Zana Allee, niet zo'n groot talent als bijvoorbeeld een Neves. Maar zie ik echt wel van waarde zijn bij Ajax, ipv een sinkgraven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeker beter dan Sanogo inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2015 07:57 schreef Scorpie het volgende:
Lens oppikken bij Sunderland, lekker in de spits zetten en Sanogoal terugsturen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik dacht het en hoopte dat niemand dit serieus zou zeggen hier...quote:Op maandag 21 december 2015 07:57 schreef Scorpie het volgende:
Lens oppikken bij Sunderland, lekker in de spits zetten en Sanogoal terugsturen.Narf!![]()
Komt ie weer met zijn Zana Allee. Een middenvelder van 1.64, 21 jaar, die transfervrij is vertrokken van een subtopper in de ligeau 1 naar de tweede divisie in Frankrijk.quote:Op maandag 21 december 2015 07:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nja ik zie en hoor in mijn vakgebied, en hier op fok, spelers voorbij komen. Die echt wel te halen zijn voor Ajax. Een paar jaar later zie je dat die spelers door Europeese topclubs gekocht worden.
laatst had ik het zelf over Zana Allee, niet zo'n groot talent als bijvoorbeeld een Neves. Maar zie ik echt wel van waarde zijn bij Ajax, ipv een sinkgraven.
Zelfs Overmars haalt betere spelers.![]()
Dan moet je dus niks kopen. Een beperkte spits als Haller kost al miljoenen dus voor 1 of 2 mln koop je prut. Bovendien is Milik ook weer niet heel slecht en weing blessuregevoelig.quote:Op zondag 20 december 2015 23:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
die gast is zo'n zelfbenoemde kenner 😂quote:Op maandag 21 december 2015 08:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Komt ie weer met zijn Zana Allee. Een middenvelder van 1.64, 21 jaar, die transfervrij is vertrokken van een subtopper in de ligeau 1 naar de tweede divisie in Frankrijk.
Zelfs Overmars haalt betere spelers.
[ Bericht 0% gewijzigd door Afhaalchinees op 21-12-2015 08:59:38 ]![]()
Siem huren als reservespits vind ik prima, maar dat wil hij zelf natuurlijk niet. Zou het ook gewoon lekker zo laten, als Milik geblesseerd raakt vind je vast wel een oplossing met een van de buitenspelers of middenvelders in de spits. Of anders inderdaad Sierhuis, die is records aan het breken in de A1.
![]()
daar heb je het dus fout. ik constateer alleen.quote:Op maandag 21 december 2015 08:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
die gast is zo'n zelfbenoemde kenner 😂FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: