Bron?quote:Op zondag 20 december 2015 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat de betrouwbaarheid van bubbelenveloppen maar ongeveer 20% is he?
brownies! Die passen ook!quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nouja, als Bol.com en Brownies per post het kunnen, dan moet ik ook wel wat kunnen verzinnen.
Ik doe mee!
Ik pm mijn adres wel.quote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef Chanty het volgende:
Ik ben goed in zwoel en vunzig... Als jullie mannen waren geweest
Ik ga wel even terug lezen in het topic van vorig jaar
Daar rol je vanzelf in dequote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Vunzig is niet zo mijn dingmisschien eerst even de vorige editie teruglezen..
ook gebruikt dan toch. Ik heb er een in de kast die volgende week geplaatst wordt, en de verpakking is groter dan me kintquote:
Ah kan best! Gewoon de cadeaus in t voren halenquote:Op maandag 21 december 2015 07:19 schreef Sicilia het volgende:
Oe na het op de voet volgen van Secret Santa lijkt het mij erg leuk om met deze mee te doen! Maaaaarrr met een UD op 19 februari is dat niet zo heel handig he
Het is je derde! Die glijdt er zo uit man. Even niezen, knippen en je kunt weer naar de winkel toe om verder te winkelenquote:Op maandag 21 december 2015 07:19 schreef Sicilia het volgende:
Oe na het op de voet volgen van Secret Santa lijkt het mij erg leuk om met deze mee te doen! Maaaaarrr met een UD op 19 februari is dat niet zo heel handig he
heldquote:Op maandag 21 december 2015 08:47 schreef Sicilia het volgende:
Hahaha jullie hebben een punt..oke, count me in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |