Dan ken jij de historie niet, de Noren zijn bijna uitgeblust, scoren kost energiequote:Op zondag 20 december 2015 18:07 schreef RipCity het volgende:
Zal ik het maar vast zeggen: NUL procent kans nog.
+!quote:Op zondag 20 december 2015 18:08 schreef Toefjes het volgende:
Martine Smeets er in. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Of buitenspel. Kan natuurlijk niet, maar dat mechanisme zit er in door het voetbalquote:Op zondag 20 december 2015 18:17 schreef RipCity het volgende:
Irritant dat ze telkens fluiten na een goal. Denk je telkens dat er overtreding oid is.
Dan neem ik een week vrijaf van de zaakquote:Op zondag 20 december 2015 18:18 schreef RipCity het volgende:
Als de playboy stopt met naakftoto;s kunnen ze dan afsluiten met Tess Wester erin?
Doe maar een triootje Wester-Polman-Van Olphenquote:Op zondag 20 december 2015 18:18 schreef RipCity het volgende:
Als de playboy stopt met naakftoto;s kunnen ze dan afsluiten met Tess Wester erin?
quote:Op zondag 20 december 2015 18:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan neem ik een week vrijaf van de zaak
nah dit gaat hem niet worden. Dus straks via OKT naar Spelen en dan daar maar nog extra shinen. In ieder geval een finale in de benen, vaak al belangrijkquote:Op zondag 20 december 2015 18:21 schreef wcborstel het volgende:
Dit kan nog spannend worden... Dat had ik niet verwacht na de eerste helft...
Wat heeft Zweden hiermee te makenquote:
De verslaggever zei dat Nederland tegen Zweden speelt.quote:Op zondag 20 december 2015 18:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Wat heeft Zweden hiermee te maken
Jouw Freek UI blijft geweldig Lunaquote:Op zondag 20 december 2015 18:29 schreef DeLuna het volgende:
Ja hallo het moet niet spannend gaan worden nu
tsja, zeg dat ook tegen de waterpolovrouwenquote:Op zondag 20 december 2015 18:33 schreef RipCity het volgende:
Raar dat je als nr2 niet eens automatisch gekwalificeerd bent voor een Olympics
Het EK ging al niet al te bestquote:Op zondag 20 december 2015 18:34 schreef RipCity het volgende:
Wanneer is WK Curling? Kunnen we misschien ook verrassen?
Daar mogen ze niet naar toe toch?quote:Op zondag 20 december 2015 18:34 schreef RipCity het volgende:
Wanneer is WK Curling? Kunnen we misschien ook verrassen?
Jup.quote:Op zondag 20 december 2015 18:33 schreef franklop het volgende:
[..]
tsja, zeg dat ook tegen de waterpolovrouwen
Nuh, van de internationale bond. BIj de teamsporten zijn de NL eisen = internationale eisenquote:
Dat is toch geen vergelijking man.quote:Op zondag 20 december 2015 18:35 schreef Toefjes het volgende:
Marge van 10. Zou de nederlaag van Feyenoord bij PSV net zo veel pijn gedaan hebben als dit?
europese middenmoot zo'n beetjequote:Op zondag 20 december 2015 18:36 schreef RipCity het volgende:
Hoe doen de mannen het in handbal eigenlijk? Slecht?
Ahja, net opgezocht, dus las het al.quote:Op zondag 20 december 2015 18:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Nuh, van de internationale bond. BIj de teamsporten zijn de NL eisen = internationale eisen
Ik troost Tess welquote:Op zondag 20 december 2015 18:37 schreef clavier het volgende:
De meisjes moeten straks getroost worden.
Ik heb tess al gereserveerd. Jullie mogen wat overblijft verdelen.quote:Op zondag 20 december 2015 18:37 schreef clavier het volgende:
De meisjes moeten straks getroost worden.
Noren zand in de ogen strooien en in de OS finale een walk over voor Oranje.quote:Op zondag 20 december 2015 18:38 schreef Nattekat het volgende:
Volgend jaar de Olympische Spelen, veel mooier om te winnen
Eerder in deze reeks gezien dat er geen geschikte hal beschikbaar is in die periode..quote:Op zondag 20 december 2015 18:39 schreef RipCity het volgende:
Zal wel carnaval worden als Nederland dat OKT gaat organiseren..
Gaan ze niet doen toch, kon niet aan de eisen voldoenquote:Op zondag 20 december 2015 18:39 schreef RipCity het volgende:
Zal wel carnaval worden als Nederland dat OKT gaat organiseren..
Ja, alle hallen zitten vol met vluchtelingenquote:Op zondag 20 december 2015 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerder in deze reeks gezien dat er geen geschikte hal beschikbaar is in die periode..
Als de Noorse vrouwen positief testen dan is de WK titel binnen.quote:
Hoe slecht ;') Ze hebben toch wel sporthallen in Nederlandquote:Op zondag 20 december 2015 18:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen toch, kon niet aan de eisen voldoen
Maar de Martinihal in Groningen heeft volgens Wiki wel meer dan 4000 plaatsen.quote:Op zondag 20 december 2015 18:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerder in deze reeks gezien dat er geen geschikte hal beschikbaar is in die periode..
Al zal er door dit succes waarschijnlijk opeens wel iets vrijkomen
Moet 4000 plekken hebben. En ze hebben er geen geld voor over om een hal als ahoy om te bouwen.quote:Op zondag 20 december 2015 18:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe slecht ;') Ze hebben toch wel sporthallen in Nederland
Ziggo Dome misschien? Hebben ze ook de daviscup in georganiseerd vorig jaarquote:Op zondag 20 december 2015 18:41 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Moet 4000 plekken hebben. En ze hebben er geen geld voor over om een hal als ahoy om te bouwen.
Ziggo dome?quote:Op zondag 20 december 2015 18:41 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Moet 4000 plekken hebben. En ze hebben er geen geld voor over om een hal als ahoy om te bouwen.
die had daar weer moeten staan inderdaadquote:
Je zag m denken: Niet te dichtbij, bollequote:Op zondag 20 december 2015 18:44 schreef RipCity het volgende:
Die noor is niet zo van het huggen. Net als de rest van dat stugge volk daar.
Ik ga op zeker er naar toe als dat luktquote:Op zondag 20 december 2015 18:45 schreef RipCity het volgende:
Ja wat is er nou beter als Ziggo Dome met uitzending op Ziggo Sport.. logische combinatie lijkt me. Dome wou ook tennis vaker gaan doen en andere events dus mooie testcase.
De korfbalfinale verhuist van Ahoy naar de Dome. Ook willen ze proberen om het WK Zwemmen naar Amsterdam te halen.quote:Op zondag 20 december 2015 18:45 schreef RipCity het volgende:
Ja wat is er nou beter als Ziggo Dome met uitzending op Ziggo Sport.. logische combinatie lijkt me. Dome wou ook tennis vaker gaan doen en andere events dus mooie testcase.
Vooral de dames; een karrevracht aan zilver bij het zwemmen, wielrennen, hockey en volleybal dit jaar.quote:Op zondag 20 december 2015 18:41 schreef franklop het volgende:
tweede van de wereld worden zijn we dit jaar wel goed in gebleken
Ahoy heeft straks alleen het Tennis en de Paranormale beurs nog over.quote:Op zondag 20 december 2015 18:46 schreef borisz het volgende:
[..]
De korfbalfinale verhuist van Ahoy naar de Dome. Ook willen ze proberen om het WK Zwemmen naar Amsterdam te halen.
Het is niet zo dat ze groot kanshebber waren voor de wedstrijd.quote:Op zondag 20 december 2015 18:48 schreef marcodej het volgende:
Hier staat geen balende sportster.
Daar erger ik me altijd aan.
Dé ontdekking van 2015quote:Op zondag 20 december 2015 18:53 schreef RipCity het volgende:
Nog even nagenieten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die had wel een sportende dochter toch.quote:
quote:voormalig softbalinternational Nynke Smeets,
Die mag wel even met mij handballen.quote:Op zondag 20 december 2015 18:53 schreef RipCity het volgende:
Nog even nagenieten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij softbal.quote:Op zondag 20 december 2015 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
die had wel een sportende dochter toch.
En zoon. En schoondochter.quote:Op zondag 20 december 2015 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
die had wel een sportende dochter toch.
[..]
Mart zou z'n dochter wel Martine noemen kan ik me voorstellenquote:
Eerder gewoon Mart, Mart kennendequote:Op zondag 20 december 2015 18:58 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Mart zou z'n dochter wel Martine noemen kan ik me voorstellen
ow ja,die had hij bij de Spelen toen ten huwelijk gevraagdquote:
Daar heb jij dan weer helemaal gelijk inquote:Op zondag 20 december 2015 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er is maar één Mart en dat weet Mart zelf ook.
Ik las van de week dat deze Egyptenaar zelf handballer is geweest van nationale team, dus heeft echt wel wat met de sport.quote:
Mja, dat zegt niet zoveel natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 19:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik las van de week dat deze Egyptenaar zelf handballer is geweest van nationale team, dus heeft echt wel wat met de sport.
Ze hebben alle recht om blij te zijn. Ik begon dit toernooi met een 'zou mooi zijn als ze de halve finales kunnen halen'. En een finale verliezen tegen de Olympisch, Europees en regerend wereldkampioen is ook niet echt een enorm onverwachtse gebeurtenis.quote:Op zondag 20 december 2015 19:15 schreef marcodej het volgende:
Het lijkt alsof ze wereldkampioen zijn geworden.
Maar zo corrupt als de neten. Duitsland en Servië leggen een zak geld op tafel en krijgen plots een wildcard voor dit WK ...quote:Op zondag 20 december 2015 19:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik las van de week dat deze Egyptenaar zelf handballer is geweest van nationale team, dus heeft echt wel wat met de sport.
Die Noorse keepster was een stuk beter.quote:Op zondag 20 december 2015 22:02 schreef Mark het volgende:
Tess Wester keepte zondag in de finale niet haar beste wedstrijd op het WK handbal in Denemarken, maar de 22-jarige sluitpost van het Nederlands team werd na afloop wel uitgeroepen tot beste doelvrouw van het toernooi en kreeg daarmee een plek in het sterrenteam.
Wester blonk bijna alle wedstrijden uit met een ongekend hoog reddingspercentage. Ze vormt het All Star Team met de Montegrijnse Jovanka Radicevic (rechterhoek), de Noorse Nora Mørk (rechteropbouw), de Noorse Stine Oftedal (middenopbouw), de Noorse Heidi Løke (cirkel), de Roemeense Cristina Neagu (rechteropbouw) en de Roemeense Valentina Ardean Elisei (linkerhoek).
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-sterrenteam.dhtml
dan nog zou de eerste twee geen probleem mogen gevenquote:Op zondag 20 december 2015 22:00 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Frankrijk thuisvoordeel dus.
Aha, twee dus.quote:Op zondag 20 december 2015 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
dan nog zou de eerste twee geen probleem mogen geven
Ik sta ook nog met Tess op de foto, in de kroeg zonetquote:Op zondag 20 december 2015 22:15 schreef gianni61 het volgende:
Ondanks het verlies was het geweldige finale.
Heerlijke sfeer in de oranje vakken op de tribune.
En na de wedstrijd nog een selfie kunnen maken met kramer, abbingh, polman, wester, broch en malestein en zelf jog praatje en foto met de geblesseerde jankovic. Mijn handbalmiddag kan niet kapot
Die van NL wel jaquote:
Twee man en paardekop op de tribune dus.quote:
shit, had ik toch nog de stad in moeten gaanquote:Op maandag 21 december 2015 03:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik sta ook nog met Tess op de foto, in de kroeg zonet![]()
Ook genoeg lol gehad met de Noorse supporters na afloop
We hadden eerst met de Noren afgesproken in de Murphy's, daar kwamen de Roemeense dames ook nog op bezoek. Daarna naar de overkant naar Fox&Hounds waar de NL selectie wasquote:Op maandag 21 december 2015 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shit, had ik toch nog de stad in moeten gaan
Welke kroeg was de after party?
daar ben ik ook 2 avonden geweest. Maar ja, mn huisje lag op zo'n half uur lopen van de hal, toen had ik weinig zin om nog een half uur te lopen naar de stad.quote:Op maandag 21 december 2015 19:45 schreef mstx het volgende:
[..]
We hadden eerst met de Noren afgesproken in de Murphy's, daar kwamen de Roemeense dames ook nog op bezoek. Daarna naar de overkant naar Fox&Hounds waar de NL selectie was
quote:Op maandag 21 december 2015 20:30 schreef borisz het volgende:
Komende WK's dus ook bij de kabelboer te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |