en bij die foto staat - At Marina Beach Hoek.quote:
Als ik een vijver meeneem op vakantie, is die vijver toch ook "AT" Marina Beach?quote:Op zondag 20 december 2015 19:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en bij die foto staat - At Marina Beach Hoek.
En bij een aantal foto's waarvan je weet dat ze niet bij Marina Beach genomen zijn staat dat ook.quote:Op zondag 20 december 2015 19:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en bij die foto staat - At Marina Beach Hoek.
Dat kan gebeuren als tijdlijncontrole uitstaat.quote:Op zondag 20 december 2015 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En bij een aantal foto's waarvan je weet dat ze niet bij Marina Beach genomen zijn staat dat ook.
Bij deze bijvoorbeeld.
En dat is echt niet bij Marina Beach, sterker nog, dat is niet eens in NL maar in België.
There is no spoon...quote:Op zondag 20 december 2015 19:16 schreef Physsic het volgende:
Begrijp ik goed dat er wordt gezegd dat de eigenaar van het park (en de vijver) het verhaal ontkent/vezwijgt?
http://www.omroepzeeland.(...)et-waar#.Vnb3mBXhDtSquote:HOEK - De diefstal door vluchtelingen van een peperdure koikarper uit een siervijver op vakantiepark Marina Beach is 'pertinent niet waar'. Dat laat een woordvoerder van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) weten. De beheerder van het vakantiepark spreekt over 'een bullshit-verhaal'.
Het lijkt er op dat belanghebbenden het als een hoax af willen doen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:51 schreef BlauweSporttas het volgende:
is het nou waar of is het uiteindelijk een hoax
Het lijkt er vooral op dat er geen fatsoenlijke bronnen zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat belanghebbenden het als een hoax af willen doen.
Waaruit blijkt dat? Wat rare facebook foto's, snap je hoe Facebook werkt?quote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat belanghebbenden het als een grote waarheid willen zienquote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je denkt dat we journalisten zijn zit je hier compleet verkeerd. Wij plaatsen het nieuws dat we elders vinden of inkopen (ANP bv). Als je weet dat we géén journalisten zijn kun je dergelijke kutopmerkingen ook gewoon voor je houden.quote:Op zondag 20 december 2015 18:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mooi stukje "kwaliteitsjournistiek" hoor Danny.
Je zegt zelf al 'herschreven stukjes actualiteit'. We vermelden daarbij wat onze bron. Wat snap je daar niet aan?quote:Op zondag 20 december 2015 18:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is het dan? Ook al vinden jullie van niet, als je content bestaat uit herschreven stukjes actualiteit dan wek je toch de schijn van "journalism".
Wie zegt dat ik het nu over die foto's heb? Zie frontpage, of moet ik even uitleggen hoe je daar moet komen?quote:Op zondag 20 december 2015 19:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? Wat rare facebook foto's, snap je hoe Facebook werkt?
Je doet anders hard je best om het verhaal nog steeds te verkopen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je denkt dat we journalisten zijn zit je hier compleet verkeerd. Wij plaatsen het nieuws dat we elders vinden of inkopen (ANP bv). Als je weet dat we géén journalisten zijn kun je dergelijke kutopmerkingen ook gewoon voor je houden.
dat is een beetje flauwquote:Op zondag 20 december 2015 19:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je doet anders hard je best om het verhaal nog steeds te verkopen.
Dat artikel is door verschillende bronnen ontkracht. Dus op welke bron baseer jij je nog? De vage kennis?quote:Op zondag 20 december 2015 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het nu over die foto's heb? Zie frontpage, of moet ik even uitleggen hoe je daar moet komen?
Kom op zeg, niet zo heetgebakerd zeg. Doe even rustig joh. Ik zie het herschrijven van content als journalistiek. Neemt overigens niet weg dat ook zonder journalistieke intenties best kritisch mag gekeken naar wat er wordt geplaatst.quote:Op zondag 20 december 2015 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je denkt dat we journalisten zijn zit je hier compleet verkeerd. Wij plaatsen het nieuws dat we elders vinden of inkopen (ANP bv). Als je weet dat we géén journalisten zijn kun je dergelijke kutopmerkingen ook gewoon voor je houden.
Het enige dat in deze zaak wél duidelijk is, is dat we dat niet weten. Te veel verschillende info.quote:Op zondag 20 december 2015 19:51 schreef BlauweSporttas het volgende:
is het nou waar of is het uiteindelijk een hoax
Dat is er ook. RTL nieuws, het AD, metro én de telegraaf hadden het. Wanneer mogen we het volgens jou wél plaatsen dan? Als JIJ de bron acceptabel vindt?quote:Op zondag 20 december 2015 19:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kom op zeg, niet zo heetgebakerd zeg. Doe even rustig joh. Ik zie het herschrijven van content als journalistiek. Neemt overigens niet weg dat ook zonder journalistieke intenties best kritisch mag gekeken naar wat er wordt geplaatst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |